Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Anikolle juu ymmärrän kyllä pointtisi mutta siltikin pitää muistaa että kuollut ei enään kärsi, ja vaikka kuka kuinka kovin väittäisi en muuta mielipidettäni siitä että haavat eivät koskaan parane, ja mielestäni terapiat ja muut ovat suureltaosin huuhaata ja niihin ei pääse kuin rikkaat tai todella sekaisin olevat.
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

Skorpioni kirjoitti:Anikolle juu ymmärrän kyllä pointtisi mutta siltikin pitää muistaa että kuollut ei enään kärsi, ja vaikka kuka kuinka kovin väittäisi en muuta mielipidettäni siitä että haavat eivät koskaan parane, ja mielestäni terapiat ja muut ovat suureltaosin huuhaata ja niihin ei pääse kuin rikkaat tai todella sekaisin olevat.
Samaa mieltä tuosta, että mielummin kuolee kuin kärsii koko loppu elämän. Mutta siis itse olen sitä mieltä, että terapioista on hyötyä jos vaan itse pystyy niissä käsittelemään asioita.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Mitä jos aloitatte uuden aiheen? :) Sen verran monta sivua on jo tässä ärsyttää-ketjussa hyvää keskustelua asian vierestä ;)

Mua ärsyttää ku en tiiä mikä muita ärsyttää :mrgreen:
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Cassandra kirjoitti:Mitä jos aloitatte uuden aiheen? :) Sen verran monta sivua on jo tässä ärsyttää-ketjussa hyvää keskustelua asian vierestä ;)

Mua ärsyttää ku en tiiä mikä muita ärsyttää :mrgreen:
Voin, kuules, kertoa: Meitä muita ärsyttää, kun luullaan puhuttavan ohi aiheen, vaikka ollaan ihan aiheessa, ainakin sellaisesta aloitettu.

Ollaan oltu jopa aika perustavaalaatua olevassa asiassa murhainfon sisällön suhteen. Mutta toki olisi hyvä vaihtaa tai ainakin muutakin käsitellä.

Ärsyttää yleisemmin m.infossa asioiden kuivuminen (oma tuntemus), ei kokoon vaan tyyliltään. Kytätään vaan, mitä muut sanoo ja varotaan sanomasta mitään muuta kuin saatanan tarkkaan faktoilla ja muulla nipotuksella perusteltua.
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

INES 7 kirjoitti: Ärsyttää yleisemmin m.infossa asioiden kuivuminen (oma tuntemus), ei kokoon vaan tyyliltään. Kytätään vaan, mitä muut sanoo ja varotaan sanomasta mitään muuta kuin saatanan tarkkaan faktoilla ja muulla nipotuksella perusteltua.
Ärsyttää miten oikeassa olet! :wink:
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

VoDKa kirjoitti:Tule sitten takaisin. Voit ostaa lisäksi yhden kirjan, veikkaan että se auttaisi paljon....
Lue sinä kirja "Älä anna kateuden hallita elämääsi".
Crishelle kirjoitti:En jaksa alkaa mokoman kanssa tapella, jos toinen haluaa olla tollanen, olkoon rauhassa. Mä keskityn tästedes mieluummin puhumaan asiaa
Niin, mm. tällaista "asiaa" sinä kirjoittelet rikosketjuihin:

Crishelle DollariExpressille:
Crishelle kirjoitti:Oliko sulla olevinaan jokin pointti tossa sun naureskelussa vai halusitko vain ärsyttää mua? Ei onnistu, joten älä edes yritä. Tai siis jos sä haluat korkeintaan hiukan huvittaa mua, saat sä toki tuota linjaa jatkaa, Suomi on vapaa maa ja jokaisella on oikeus tuhlata energiansa miten lystää
Kaikkihan ajattelee sinua kirjoittaessaan rikosketjuihin. Kaikki pyrkivät joko ärsyttämään sinua tai vakuuttamaan sinut omasta näkökulmastaan ja muuttamaan mielipiteesi. Ja sitten aina tuo pakollinen "tee mitä huvittaa, minä en tällaisiin asiattomuuksiin osallistu" viestin lopussa uskottavuuden säilyttämiseksi. Voi please.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ei nyt varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta sanalla sanoen vituttaa, ettei google archives ole enää toiminnassa. Sieltä sai hyvin linkkejä eri rikoksista kertoviin vanhoihin lehtijuttuihin. On joitakin rikosjuttuja, mitkä kiinnostavat itseäni ja mistä voisin kirjoittaa, mutta niitä ei ole esim. Crime Libraryssa, ja muutenkin niistä on vähän juttua missään, ja ilman archivea on vaikea lähteä kirjoittamaan niistä. Se oli korvaamaton.

Jossain vaiheessa pitänee ottaa luottokortti, jotta pääsee lukemaan maksullisia newspaper-archive-sivuja, mutta se ei nyt ole ajankohtaista. Hemmetti sentään.

Onneksi ehdin suuresta osasta itseäni kiinnostavista jutuista kiinnostaa ennen archiven häviämistä. Muutama vain puuttuu. Seuraavaksi siirtynen amerikkalaisiin katoamistapauksiin, joista olen lukenut n. vuodesta 1998 asti.
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Autsch, Siru paljasti just niinku mun itsekkyyden just niinku kaikille. Voi hitzi!!!11001+2 Eksä Siru muka niinku tienny et mä oon zillai tän palstan ihquin pejpe ja kaikki niinku diggaa vaan mua?!?!1+1++

Ai niin: minäminäminäminäminäminäminäminä :P

:lol:
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Uskottavuuden voi yrittää säilyttää myös tekohuumorilla ja tekonaurulla. Pienenä vinkkinä, että sen jälkeen kun sanoo näin:
Crishelle kirjoitti:Mä keskityn tästedes mieluummin puhumaan asiaa
uskottavuuden säilyttää parhaiten olemalla hiljaa.
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Siru83 kirjoitti: uskottavuuden säilyttää parhaiten olemalla hiljaa.
No näin. Osu ja uppos.
Jotkut ei vaan yksinkertaisesti osaa olla hiljaa, vaan jatkaa jauhamista minkä jaksaa. Ja sekös se vasta huippu ärsyttävää onkin.
Mitä sitte?
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Mikä "uskottavuus"? Oo ikinä kuullukkaan.
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Arlene kirjoitti:Mikä "uskottavuus"? Oo ikinä kuullukkaan.
Kato se sellane, kun ollaan "Jengissä". Katu uskottavuus (ehkä?).
- Hei, tolla ei roiku housut samalla tavalla kun meillä muilla, annetaan sille turpaan.
- Vttu, jätkällä L.A lippis päässä!... Vaikka sovittiin, että käytetään kaikki SOXia!
- Heitä rööki. AI ET. OOT LOPETTANU, HAH...ootko vähä homo!?!!?

Ect.
Mitä sitte?
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Kappas vaan, jälkeenjäänyt teki comebackin.

Kun on lusikalla annettu.....
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Jätän koko lautamiesosiossa kommentoinnin tähän. Turha täällä jauhaa paskaa jonkun Vodkan kanssa, jota vituttaa, kun on toimittaja, ja silti suurin osa murha.infon kirjoittajista kirjoittaa paremmin kuin hän. Hänelle on ehkä tullut yllätyksenä, että missit ei oo välttämättä niitä Suomen oikeasti kauneimpia, eikä toimittajat niitä Suomen parhaimpia kirjoittajia. Ei myöskään kiinnosta murha.infon ns. inside-jutut.

Itse olen rikoksista aidosti kiinnostunut henkilö, joten pitäydyn jatkossa rikoskeskustelun puolella.
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Joujouwattafakmään, meitsi on katu-uskottava, joujoujou :mrgreen: Ai joo, mähän menetin sen just, voi itku mikä kohtalo :lol: Ai niin, minäminäminäminäminäminä :) Pääsipäs toikin unohtumaan. Mul ei roiku Bronxit siellä mis pitää ja mä hoen itestäni keskusteluissa joissa puhutaan mulle. Dääm mään!! Mä en siis oo katu-uskottava. Joujoujoujou iistsaid!!!111
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Lukittu