Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja dazu »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 5:07 pm^ no nehän just pahonpitelee ja käyttää sun rahat, kokemusta on. Mutta siinä asemassa on helpompi olla kuin opetella pitämään omia puoliaan. Ei oo elossa olevia sen ikäisiä lapsia että heitä kukaan pahoinpitelisi ja pojan isä on sitä sorttia että kukaan ei tuu hänelle koskaan mitään pahaa tekemään muutenkaan.

En itsekään vuoteen 2019 käyttänyt julkisia mutta sen jälkeen kun jäi yksin eikä oo tarvinnut lapsia kuskata niin on tullut käytettyä ja muutettuani nykyiseen asuntooni oon suorastaan hurahtanut niillä kulkemiseen. Rankkaan autot ja kuljettajat.
Sosiopaatti on tosin siinäkin mielessä vittumainen, että se äkkiä puhuu "samaa kieltä" tuollaisen sun exän kanssa ja sitte ne tekee yhdessä paloittelumurhan, missä sut tapetaan tuhannen euron takia.

Miten sä alistut esim. tämän jutun miehelle: viewtopic.php?t=38362 ?

Se äijä päättää, mitä tapahtuu ja kyse ei ole alistumisesta, vaan uhraamisesta. Äijä hakkaa lapsia, vie rahat ja sitten uhriutuu ja puhuu sossujen kanssa samaa kieltä ja saa käytännössä yksinhuoltajuuden.

Väittäisin, että nuo sosiopaatit ovat aika imbesillejä myöskin seksipuuhissa. Seksi on aivotonta junttausta, mitä sitte kehuskellaan kavereille baarissa.

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 7:42 pmJoo nelosta ei enää olekaan. Kun aloin oikein miettimään että eihän sitä oo niin tarkostin asian eikä ole.
Muistan, että 80-luvun länsi-Tampereelle tuli ykkönen Tesomalle, kakkonen Kaarilan kautta Raholaan ja sitte oli seiska, joka ainakin joskus jäi Kaarilan aukiolle, mutta sitte oli myöskin joku, ehkä seiska, mikä meni Raholan aukiolle.

Mulle on jäänyt mieleen myös Y-bussit, joissa ei ollut lainkaan penkkejä, vaan kaikki seisoi.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1509
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Niin no pointti on lähinnä se että kun mulla ei oo minkäänlaista omanarvontuntoa tai itsetuntoa niin koen naisen alisteisen roolin mulle helpommaksi kuin opetella uusia tapoja eli päättämään mitä haluan tehdä. Mutta en mä nyt kyllä oikeesti mitään hullua väkivaltarikollista enää halua. Se on äärimmäisen raskasta ja nyt mulla on traumaperäistä stressiä sen takia. Mut just joku romanikulttuuri on hieno kun naisella on selkeä rooli siinä. Tai jos oon oikein ymmärtänyt niin on.

Seiska kulkee vieläkin samaan suuntaan. Muuten noista vanhoista linjoista ei taida olla mitään jäljellä. 12 meni hallitaan ja 21 korkinmäkeen. Niitä tuli käytettyä.
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1509
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Sitäpaitsi sellaiset suhteet on hengenvaarallisia. Toi Välivainio oli taas hyvä esimerkki.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja dazu »

Tesoman linja vaihtui 90-luvulla ykkösestä 26:ksi ja oli edelleen noin 10 vuotta sitten samalla numerolla. Nykytilannetta en tiedä. Kakkonen meni Kaarilan kautta Raholaan ainakin vielä 2004.
Sitte oli 13, mikä meni Tohlopin ja TV2:n kautta Tesomalle ja sieltä Kalkkuun.

Sitä Tohlopin rantatietä ei kohta enää edes ole, koska se siirretään radan viereen, kun alueelle halutaan rakentaa kerrostaloja ja ne vanhat teollisuuden käyttämät tontit siinä radan vieressä oli niin pahoin paskottuneita, ettei siihen voitu kerrostaloja rakentaa, niin päätettiin, että tie siirretään ja rakennetaan kerrostalot tien paikalle.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2260
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Kirjoittaja Millavaan » La Marras 11, 2023 5:07

^ no nehän just pahonpitelee ja käyttää sun rahat, kokemusta on. Mutta siinä asemassa on helpompi olla kuin opetella pitämään omia puoliaan. Ei oo elossa olevia sen ikäisiä lapsia että heitä kukaan pahoinpitelisi ja pojan isä on sitä sorttia että kukaan ei tuu hänelle koskaan mitään pahaa tekemään muutenkaan.

Hyva Milla, jos et ole trolli, niin hae ihmeessa apua itsellesi :shock: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1509
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Niin olikin muuten. Siis toi 26. Kun joskus lähdin sillä ihmettelemään maailmaa kun musta länsi-tampere on ihan outo. Oon ihan tuskissani aina jos siellä pitää käydä. Viime talvena muuten kävi hassu juttu kun yks nyssekuski poikkesi reitiltä ja heitti mut lebtävänniemenkadulle kun kysyin neuvoo. En unohda sitä ikinä.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2260
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

^
Gotcha 8).
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Collie »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 7:09 pm Kymppilinjaa en käytä kyllä juuri yhtään. Muistan vaan kun viime kesänä oksensin sinne. Oli kuuma päivä ja olin ollut pitkän päivän töissä ja en ollut juonut kuin kahvia ja tuli huono olo niin sitten menin ostamaan pullon vissyä jja hyppäsin bussiin mikä sattu oleen kymppi ja ne kaikki tuli ylös. Kuskiparka joutu varmaan siivoon ne mut onneks oli vaan vissyä.
Oho! Muistan kun viime kesänä menin tuon linjan bussiin ja siellä oli oksennusta lattialla jota kuski kiroillen siivosi. Kuski ei ollut romani vaan intialainen it-insinööri. Siinä sitten kaikki ihmeteltiin että mitä hemmettiä kuka on oksentanut dösään?
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1812
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Collie kirjoitti: La Marras 11, 2023 10:47 pm
Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 7:09 pm Kymppilinjaa en käytä kyllä juuri yhtään. Muistan vaan kun viime kesänä oksensin sinne. Oli kuuma päivä ja olin ollut pitkän päivän töissä ja en ollut juonut kuin kahvia ja tuli huono olo niin sitten menin ostamaan pullon vissyä jja hyppäsin bussiin mikä sattu oleen kymppi ja ne kaikki tuli ylös. Kuskiparka joutu varmaan siivoon ne mut onneks oli vaan vissyä.
Oho! Muistan kun viime kesänä menin tuon linjan bussiin ja siellä oli oksennusta lattialla jota kuski kiroillen siivosi. Kuski ei ollut romani vaan intialainen it-insinööri. Siinä sitten kaikki ihmeteltiin että mitä hemmettiä kuka on oksentanut dösään?
Millan Vichyt, perkele :D Ulla, paas antaen mulle pullo Vichyä...

Tää on kyllä melkoinen viestiketju. Kovaa shittiä.

https://m.youtube.com/watch?v=uXWQFTxzA ... Fuc2Vyb2Nr
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1788
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Millavaan kirjoitti: Ke Marras 22, 2023 9:56 pm En tiedä mitä tänne uskaltaa enää kirjoittaa kun joku näkee päänvaivaa mun joka jutusta vaikka mielestäni täysin asiallisesti ja aiheeseen liittyen eilen pohdin taksityön vaarallisuutta. Tai lähinnä sitä että mielestäni se ei ole vaarallista. Noihin nimiin haluan ottaa kantaa vaikka ei liity aiheeseen että mun ikäpolven nistit on yleensä Sami nimisiä. Miro sen sijaan ei ole mikään kallunimi. Tino on romaninimi mutta kaikki romaninistit on kyllä Tino -nimisiä. Mutta tämä täysin ot.
Millavaan kirjoitti: Ke Marras 22, 2023 10:01 pm Kyllä nyt kuolee porukkaa henkirikoksen uhrina enemmän kuin aiemmin eikä vain Oulussa. Välillä on niin hiljaista että melkein toivoo että tapahtuisi jotain
Kyllä tässä on jo kyseessä henkisesti sairaasta kommentoinnista. Ei tarvinne tarkemmin sanoa
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Random »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 9:34 pm Niin olikin muuten. Siis toi 26. Kun joskus lähdin sillä ihmettelemään maailmaa kun musta länsi-tampere on ihan outo. Oon ihan tuskissani aina jos siellä pitää käydä. Viime talvena muuten kävi hassu juttu kun yks nyssekuski poikkesi reitiltä ja heitti mut lebtävänniemenkadulle kun kysyin neuvoo. En unohda sitä ikinä.
Oliko kuuma ja avulias bussikuski,joka lähti heittään ihan omaa reittiä, niin Tino,Allan tai Rainer,sukunimi Lindgren,Lantrinki,Nyman tai Flink? :lol:

Pitääpä itseki kysyä voisko bussikuski heittää mua ajoreitiltä pari kilometriä sivuun ettei tarvis kävellä. Ei ole käyny mielessäkään kysyä moista.

Laita sinäki Milla välissä maate jo. Tino Paunasalo olis sinkku muuten nykyään,sehän on komia facebookin kuvissa,Ei mikään välivainio mallin turvoke,mitä tykkäisit Paunasalosta? Elinkautinen,mutta eipä ryyppää tai käy vieraissa naisissa ainakaan 12-15 vuoteen vielä.
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1509
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

^ ei se ollut romani eikä se paljon poikennut
Mutta tää paunasalo on huomioitu kyllä mutta taitaa olla mulle liian nuori ja muutenkin jo ihan liian komee. Linnassa oleva mies on kyllä hyvä. Mulla on siitä paljon kokemusta ja silloin on ihanan rauhallista. Ei voi sattua mitään ja voit kirjoittaa kirjeitä vaikka.
Viimeksi muokannut Millavaan, To Marras 23, 2023 8:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1509
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Juuh, sain aika uhkaavan messengeri-viestin missä pyydettiin tapaamaan ja sen on oltava joku täältä miks mua kukaan muuten uhkailisi nyt enää kun kaikesta on muuten jo vuosia aikaa. . Mua on vuosia varoitelty kun en ikinä lopeta puhumista mutta nyt se loppuu.
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Millavaan kirjoitti: To Marras 23, 2023 8:03 am Juuh, sain aika uhkaavan messengeri-viestin missä pyydettiin tapaamaan ja sen on oltava joku täältä miks mua kukaan muuten uhkailisi nyt enää kun kaikesta on muuten jo vuosia aikaa. . Mua on vuosia varoitelty kun en ikinä lopeta puhumista mutta nyt se loppuu.
Niin, LeaSommer koitti sinua "varoittaa" ketjun avauksessa. Ja jos nimesi on monien tiedossa niin huono juttu sekin. Ja varmaan Minfoa lukee monet jotka eivät ole tänne kirjautuneet. Tai eivät ainakaan osallistu keskusteluihin.

Mun neuvo on että teet uuden tunnuksen etkä osallistu keskusteluihin joissa mainitaan mustalaiset tai bussikuskit. Eikä mitään henkilökohtaisia
juttuja mukaan.
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11508
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja URSA »

Se on ihan ymmärrettävää että juoruilu on hauskaa, mutta tämä on rikosfoorumi. Kannattaa juoruilla rikoksista vain tuttujen ja turvallisten kanssa kasvotusten.
Vastaa Viestiin