Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Miten tuo litku voi maksaa noin paljon? http://viinikauppa.com/catalog/product_ ... ts_id=2992
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Howler kirjoitti:^ Miten tuo litku voi maksaa noin paljon? http://viinikauppa.com/catalog/product_ ... ts_id=2992
En tiedä muusta kun että maku maksaa. Ainakin jo Gold Labeli oli sellaista herkkua että minulle melkein pamahti erektio päälle siitä, niin en voi ees kuvitella miten mahtavaa Blue Labeli on :D

Miten toi viinikauppa muuten nykyään, tuleeko sieltä varmasti tavarat perille astikkin?

EDIT: Jumalauta, alkoi himottaa tilaus tuolta jos vaan toimii niin kun pitää.. Tuotakin jumalten herkkua löytyy ja noin halvalla:

http://viinikauppa.com/catalog/product_ ... ts_id=2768
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Bombay kirjoitti:EDIT: Saako tuota ees Suomesta muuten? Itse oon paikalliseen Alkoon saanu vaan Gold Labelia, sitäkin vaan tilaamalla.
Tilaamalla saa, muistaakseni 199€/0,7L... Kysäisin tuossa joku aika sitten asiaa...

Hyvistä viskeistä tulee mieleen hinta/laatu suhteeltaan loistava (ja oma suosikkini) Caol Ila (12v. single malt)... 38€/0,7L.
Löytyy Alkosta...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Bombay kirjoitti: EDIT: Jumalauta, alkoi himottaa tilaus tuolta jos vaan toimii niin kun pitää.. Tuotakin jumalten herkkua löytyy ja noin halvalla:

http://viinikauppa.com/catalog/product_ ... ts_id=2768
Pitänee tilata tuota, oli nimittäin todella hyvää. Maistelin sitä kesällä Baijerissa paikan päällä, en sentään paikallisten tapaan, nahkaiset polvihousut päällä. Paulaner oli siellä vahvasti esillä joka paikassa, kuten Koff Stadissa tai Nunnuka Nunnuka Torniossa.
A man's got to do what a man's got to do.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Bombay kirjoitti:Miten toi viinikauppa muuten nykyään, tuleeko sieltä varmasti tavarat perille astikkin?
Itse olen kerran tilannut kesälomajuomat ja hyvin tuli perille. Kuljetusliikkeen mies soitti ajoissa ja kanto kotiovelle asti juomat. Suosittelivat käyttämään sitä niiden "omaa" kuljetusfirmaa, joku DHL tuskin noita perille tuo.

En ole kuitenkaan sen jälkeen tilannut, koska netti täynnä varoitusviestejä, joissa sanotaan että tullimaksu voi tulla vuosienkin jälkeen. Sitä odotellessa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mike Manner kirjoitti:
Bombay kirjoitti:EDIT: Saako tuota ees Suomesta muuten? Itse oon paikalliseen Alkoon saanu vaan Gold Labelia, sitäkin vaan tilaamalla.
Tilaamalla saa, muistaakseni 199€/0,7L... Kysäisin tuossa joku aika sitten asiaa...
Nooh, kaveri laittaa tulee pullon sitä Blue Labelia, kun tod näk pitäisi tulla tullista läpi. Sittenpä näkee onko aitoa tavaraa :)
Mike Manner kirjoitti: Hyvistä viskeistä tulee mieleen hinta/laatu suhteeltaan loistava (ja oma suosikkini) Caol Ila (12v. single malt)... 38€/0,7L.
Löytyy Alkosta...
En ole tainnut testata, laitampa viskilistalleni. Suosittelen vastavuoroisesti Connemaraa, löytyy Alkosta ja myöskin on about samaa hintaluokkaa, herkullista.
maffe

Viesti Kirjoittaja maffe »

Mikä juttu tämä on kun on nykyään alkanut uusien aiheitten eteen ilmestyä näitä kirjaimia suluissa (K) (U) jne... ?
eij ymmarra... :?
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ 1) (U) Uusnatsit ja vasemmistolaiset kahakoi Etelä-Ruotsissa
2) (K) Yliajo Läntisellä Brahenkadulla, Hki

Kysy itseltäsi, mitä eroa noilla kahdella on? 8)
Every ship must sail a world.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Miksi on olemassa sellaisella nimellä alkoholia kuin "Apteekkarin konjakki", vaikka se on likööriä?
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Howler kirjoitti:Miksi on olemassa sellaisella nimellä alkoholia kuin "Apteekkarin konjakki", vaikka se on likööriä?
Samaa oon ihmetellu Chymoksen Kahvikonjakin kanssa.. likööriä sekin.
ja onkai niitä muitakin vastaavia harhaanjohtavia nimikkeitä.
"Yöperho on koteloitunut"
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Howler kirjoitti:Miksi on olemassa sellaisella nimellä alkoholia kuin "Apteekkarin konjakki", vaikka se on likööriä?
http://www.isokaato.com/viina.php?id=785
*** konjakkia... En sitten tiedä mitä sinä oot tullut ostaneeksi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Likööriä, mutta konjakkina.. tai jotain sellaista.
Kuva
"Yöperho on koteloitunut"
IhmeTyyppi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 1:03 pm

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

Solmu kirjoitti:Likööriä, mutta konjakkina.. tai jotain sellaista.
https://www.finnairshop.fi/wcsstore/ePr ... akki_s.jpg
Ei ole mielestäni harhaanjohtavaa, vaan tuo mieleen liköörin, joka maistuu kahville ja konjakille. Se kai siinä on tarkoituskin?
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Kirahvi sanoo öriöriöri kahvilikööri..
Nyt meni kaikki ihan sekaisin jos asioista ei enää puhuta niiden oikeilla nimillä. Meitä on huijattu, ostat likööriä mutta juotkin konjakkia
Nanika ga tooku matteiru to
IhmeTyyppi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 1:03 pm

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

Clyde kirjoitti:Kirahvi sanoo öriöriöri kahvilikööri..
Nyt meni kaikki ihan sekaisin jos asioista ei enää puhuta niiden oikeilla nimillä. Meitä on huijattu, ostat likööriä mutta juotkin konjakkia
Tai sitten likööriä, johon on lisätty konjakin aromi.
Lukittu