Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ahmi
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2021 10:26 pm

Re: Muistakaa kaikki huomenna äänestää Israelia!

Viesti Kirjoittaja Ahmi »

napalanko kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 7:44 pm Jaa eikös ukraini enää olekaan mitään? :lol:
Vittu mitä paskaa
Ei voi antaa voittoa samalle joka vuosi. Siksi viime vuonnakin meni Ruotsiin ja Suomeen sijoitukset NATO uutisoinnin vuoksi. Tänä vuonna ihan sama kuinka protestoivat niin Israel voittaa. Koko viisut on tyyliä putouksen sketsihahmot soittaa poliittisesti ladattuja huumori/kansanlauluja. Vitun vammaiset karlelot.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Touko 11, 2024 5:33 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 5:14 pm Juutalaiset sallivat juutalaisten naisten menevän naimisiin vääräuskoisten kanssa...

Olisiko Israelissa sitten noin, en tiedä, mutta tiedän tapauksen Suomesta takavuosilta, kun eräs kaverini seurusteli suomalaisen juutalaistytön kanssa. Tytön isä teki selväksi, että jos tyttö ei lopeta seukkaa kristityn kanssa, ei tytär ole enää hänen tyttärensä.

Sitäkään en tiedä, kuinka tavallista tuo on suomenjuutalaisten keskuudessa, mutta mieleeni ei ainakaan heti tule yhtään suomalaista tunnettua sekaparia kristitty+juutalainen.

P.S. Juutalaiseksi ei voi kääntyä. Juutalaiseksi synnytään, sanoo Mooseksen uskon laki.
Lisäksi ainoastaan juutalaisen äidin lapset ovat juutalaisia. Jos isä on juutalainen ja äiti ei, niin lapsetkaan ei ole.

Mitenkähän Ruben Stillerin vanhemmat, sekapari vai kumpikin jude?
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 6:15 pm Muutenkin tuo juden ja mussen vertailu toisiinsa on vähän kun vertailisit pedofiiliä ja raiskaria.

Käytännössä sama meininki, toisilla se vaan menee vielä vähän pidemmälle.
Ai juutalaiset raiskaa ja tappaa sekä tekee terroritekoja ympäri maailmaa?
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3093
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Israelin voitto olisi hieno! Kunnon mellakat päälle ja ensi vuonna voisi sitten kilvoitella Israelissa.

Muutoin olen sitä mieltä, että Euroviisuihin pannuilla rahoilla olisi parempaakin käyttöä, ja israelilaiset ja muslimit voisivat tappaa toisensa, niin ei tarvitsisi katsoa sitä kostonkierrettä enempää.
Lemminkäinen kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:23 pm Jos kantasuomalainen kuski, niin sairaskohtaus. Jos taas mamu, niin ajovirhe, sillä aiemmin eivät ammattiautoilijat ole tehneet ajovirheitä.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:44 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 6:15 pm Muutenkin tuo juden ja mussen vertailu toisiinsa on vähän kun vertailisit pedofiiliä ja raiskaria.

Käytännössä sama meininki, toisilla se vaan menee vielä vähän pidemmälle.
Ai juutalaiset raiskaa ja tappaa sekä tekee terroritekoja ympäri maailmaa?
Eikun suurin osa niistä ei kato raiskaa tai tapa mitään, ne vaan käy jorisemassa joutavia mytologioita ja tekee rituaalimutilaatioita vauvoilleen.

Mutta tosiaan onhan Israelin tiedustelupalvelukin kämmännyt vaikkapa Egyptissä aikoinaan sen Lavon keissin jolloin niiden puolustusministeri joutui eroamaan, mutta kannattaa ehkä ihan itse käydä lukemassa mitäs terroritekoja ne on touhunneet ja touhuaa varmasti tälläkin hetkellä.

Maailma ei ole mustavalkoinen, vaan paskanruskea.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1420
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Villeri kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:45 pm Muutoin olen sitä mieltä, että Euroviisuihin pannuilla rahoilla olisi parempaakin käyttöä...

Toki niin... mutta sama koskenee monia muitakin pikkujuttuja, kuten vaikkapa lätkän MM-turnauksia.
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11493
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja URSA »

Vihervasemmistolaiset on teknisiä ongelmia... Kuinka lapsellinen mielenilmaus ja noin julkisesti.
Video Euroviisujen harjoituksen pisteidenlaskusta leviää – Suomen edustajan olisi pitänyt sanoa Israel, mutta toisti muuta

Video Euroviisujen harjoituksen pisteidenlaskusta leviää – Suomen edustajan olisi pitänyt sanoa Israel, mutta toisti muuta

JULKAISTU 29 MINUUTTIA SITTEN

Euroviisujen harjoituksessa nähtiin tilanne, jossa Suomea harjoituksissa edustanut henkilö toisti Suomen antaneen 12 pistettä Irlannille Israelin sijaan.

Malmön Euroviisujen finaalipäivä on sujunut ristiriitaisissa tunnelmissa. Tunnelma Malmössä on kiristynyt entisestään finaalin lähestyessä useiden niin kansalaisten kuin viisuartistienkin osoittaessa mieltään Israelin Euroviisuihin osallistumista vastaan.

Perjantaina 10. toukokuuta viisuareenalla oli harjoitus, jossa käytiin läpi finaalin kulkua. Siinä harjoiteltiin myös pisteiden antamista, ja osallistujamaiden harjoitusedustajat kertoivat tuomaripisteet samaan tyyliin kuin tv-lähetyksessä. Kyseessä eivät ole oikeat ammattilaisraatien pisteet.

Sosiaalisessa mediassa leviää video harjoitusten Suomen osuudesta. Suomen pisteiden kertojan olisi pitänyt käsikirjoituksen mukaan antaa 12 pistettä Israelille, mutta tämä toisti sen sijaan toista maata.

– 12 pistettä suomalaiselta tuomaristolta menevät Irlantiin, harjoituksissa Suomea edustanut henkilö totesi.

Videolla näkyy, kuinka viisujuontaja Petra Mede selkeästi hämmentyy tilanteesta ja pyytää Suomen edustajaa toistamaan 12 pisteen saajan.

– Irlanti, Suomen edustaja toistaa.

Mede kiitti Suomea pisteiden antamisesta ja totesi, että pisteidenlaskussa taitaa olla teknisiä ongelmia ja Suomen pisteisiin palattaisiin pian.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vid ... #gs.9818qg

Lisäksi Käärijä on ilmoittanut, ettei suostukaan kertomaan Suomen antamia pisteitä finaalissa.

En ole ikinä kummemmin välittänyt Euroviisuista, mutta omituista kuinka täysin epäpoliittiseksi julistettua kilpailua nyt fanaattisesti politisoidaan.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1420
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

URSA kirjoitti: La Touko 11, 2024 9:36 pm En ole ikinä kummemmin välittänyt Euroviisuista, mutta omituista kuinka täysin epäpoliittiseksi julistettua kilpailua nyt fanaattisesti politisoidaan.

Morjens, Karhu.!! 8) Veit sanat suustani ja kanat puustani.
Pitäisiköhän tuota iskelmämaratonia jopa sivusilmällä seurata. Jos on 1:1 livelähetys, niin pientä käsirysyäkin voisi olla tarjolla, iskelmistä mustelmiin. :D
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Siis tuo Israelin edustaja on ryssä, joka muuttanut pari vuotta sitten Israeliin. Käynyt esiintymässä Krimillä sen valtauksen jälkeen. Ihmeen paljon minfossa ryssämielisiä siionisteja, mutta ei se tietenkään yllätys ole.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
aumari
Axel Foley
Viestit: 2035
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja aumari »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 10:48 pm Siis tuo Israelin edustaja on ryssä, joka muuttanut pari vuotta sitten Israeliin. Käynyt esiintymässä Krimillä sen valtauksen jälkeen. Ihmeen paljon minfossa ryssämielisiä siionisteja, mutta ei se tietenkään yllätys ole.
Jos tuo pimun tausta olisi yleisesti tiedossa, niin mikähän olisi suhtautuminen? Ehkä ei vaikutusta, koska osa ihmisistä ei seuraa muuta kuin jotain tiktokkia ja äksää.
Puhelinkortti
Jane Marple
Viestit: 1026
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Äänestin 5 kertaa Israelia. Äänestämällä voi kuulemma vaikuttaa.
feverlag
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2024 5:23 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja feverlag »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:44 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 6:15 pm Muutenkin tuo juden ja mussen vertailu toisiinsa on vähän kun vertailisit pedofiiliä ja raiskaria.

Käytännössä sama meininki, toisilla se vaan menee vielä vähän pidemmälle.
Ai juutalaiset raiskaa ja tappaa sekä tekee terroritekoja ympäri maailmaa?
Kumpa vaan tietäisit niiden poliittisten murhien määrän USAssa jotka tietenkin ilmoitetaan itsemurhina ja onnettomuuksina.
claw
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja claw »

Politikointi sikseen ja noi fucking ählämit. Mikäli joku jotain haluaa äänestää, niin naapurille, eli Virolle äänet!
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

claw kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:27 pm Politikointi sikseen ja noi fucking ählämit. Mikäli joku jotain haluaa äänestää, niin naapurille, eli Virolle äänet!
Miksi kukaan suomalainen äänestäsi semiryssiä?
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 8:37 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:44 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 6:15 pm Muutenkin tuo juden ja mussen vertailu toisiinsa on vähän kun vertailisit pedofiiliä ja raiskaria.

Käytännössä sama meininki, toisilla se vaan menee vielä vähän pidemmälle.
Ai juutalaiset raiskaa ja tappaa sekä tekee terroritekoja ympäri maailmaa?
Eikun suurin osa niistä ei kato raiskaa tai tapa mitään, ne vaan käy jorisemassa joutavia mytologioita ja tekee rituaalimutilaatioita vauvoilleen.

Mutta tosiaan onhan Israelin tiedustelupalvelukin kämmännyt vaikkapa Egyptissä aikoinaan sen Lavon keissin jolloin niiden puolustusministeri joutui eroamaan, mutta kannattaa ehkä ihan itse käydä lukemassa mitäs terroritekoja ne on touhunneet ja touhuaa varmasti tälläkin hetkellä.

Maailma ei ole mustavalkoinen, vaan paskanruskea.
Niin että kun jude silpoo poikavauvansa, niin se on sitä pahempaa silpomista, kun taas muslimien vastaava on parempaa silpomista.

Jostain syystä ei vaan ole osunut silmääni että kun muija jättää juutalaisen poikaystävänsä, muijalta pitää leikata pää. Ja sitten kun oikein vituttaa, pitää alkaa riehumaan puukon kanssa huutaen Jahvea. Taikka räjäyttää itsensä ja puoli seurakuntaa.
Vastaa Viestiin