Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Mitahan tuo Tupla taas yrittaa selittaa?

Kukaan ei mun kasittaakseni tullut palstalle ja ruvennut puhumaan taksarin lapsista naiden etunimilla. Vai tuliko? Tiedatko sina ne nyt? Loytyvatko googlella? Pahoinpidelty oli lisaksi aikuinen ainakin kun jutusta kirjoitettiin ja taksari jo silloin siita tuomittu -- yli vuotta aikaisemmin. (Yli) 18-vuotiaan pojan pahoinpitely on viela pikkaisen eri asia kuin huomattavasti nuorempien lasten keskenerainen raiskaus/hyvaksikayttojuttu, joka on arkaluontoisuutensa vuoksi maaratty 60 vuodeksi salassapidettavaksi.

Ja se tarkein kysymys: vaikka joku olisikin tehnyt vaikka kuinka vaarin paljastaessaan silloin jo todennakoisin syin vangittuna olleen keski-ikaisen taksarin nimen, kuinka se oikeuttaa kenenkaan lapsen oman nimen kayttoon nyt palstalla? Mita sina toisten virheita Annelin lapsille kostat?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

ulkosuomalainen kirjoitti:Ja tuolla nyt taas yksi ennen lapsien puolesta krokotiilinkyyneleita vuodattanut jarjenjattilainen on katsonut oikeudekseen vastata yllapidon puolesta mun kysymykseen lasten nimien kaytosta. Ilmeisesti ei riittanyt, etta on perheen elama aiemmin julkisuudessa perattu niita hiirenpapanoita myoten, taytyy nyt viela antaa lapsille nimi ja ika, etta kaverit varmasti tietavat kuka naapuripulpetissa istuu. Samaan aikaan aiti vaatii, etta lasten kertomukset siita mita lapset ovat mahdollisesti kokeneet on julkaistava. Ja taman ex-mies, etta nimet julki.
- Höpö höpö ulkosuomalainen.
Mitä sinä täällä suutasi soitat lasten nimistä. Varsinainen lastenpuolustaja. "Kysymyksesi" nimien esiintulosta Kysy ylläpidolta -ketjussa oli niin lapsellinen ja läpinäkyvä etten usko ylläpidon siihen vastaavan haluamallasi tavalla. Välttääksesi vasikointi nappulaa yrität vanhaa konstiasi asioihin vaikuttaa. Saavuttaaksenne palstaltasavustamisen. Just joo. Hiillostakaa enemmän sisotaloa! Sotkekaan koko aloittamansa hiton ketju täydellisesti offtopicoinnillanne! Painakaa viestiä ylläpidon suuntaan!

Sinä taukoamatta postailet uusiksi omia vanhoja viestejäsi. Se on sinun bravuurisi. Toinen on hurskasteleva nikkisi ylevöittäminen itsereflektioon puetun itsekehun ja -korostuksen avulla. Arkistoidusta ketjusta löytyy tämä minun näkemykseni näistä moninaisista palstalta savustamiskeinoistanne;

Kirjoittaja annaanna päivämäärä 13 Helmi 2012, 01:32
"Kartsa68" kirjoitti:
"Mileva"
Kartsa68 jatkoi Mopoterroristin ja us:n linjaa multinikkeilyspekuloinnissa, joten todisteita tässä vaiheessa jo vaadin. Niitä ei ole esitetty, eikä varmuudella tulla esittämäänkään, mutta minullehan tämä keskustelu on ollut erittäin antoisa. Olen päässyt taas hitusen enemmän jyvälle ajatusmaailmastanne, mikä on aina hienoa.

No nytkö kettana ylläpito oli sitten poistanut Turumurren vaivalla rakentaman Ulvila-persoonan, Milevan? Jäihän sulle vielä jäähyntappajasi Instigator ja Niilo ens hätiin;)

Mielipuolinen tilanne vallitsee tällä palstalla. Yhteen (sanavalmiiseen ja nokkelaan?) nikkiin kohdistettu vaikka kuinka monta kaksoisnikkiepäilyä muutamassa kuukaudessa, vailla minkäänlaisia "todisteita" eli konkreettista näyttöä. Mielestäni moninaisten nimimerkkien yhdistäminen yhteen nikkiin pikemminkin todistaa palstalta ulos-savustamismentaliteetista kuin jotenkin selkeästi havaittavasta kaksoisnikkeilystä. Lieneekö sitten ylläpidolle toimitettu "todistusaineisto", joka ollut vakuuttava. Kuka näistä kaksoisnikeistä vouhottavista hörhöistä siihen olisi pystynyt? Ei yksikään.

Jos todettu tietoteknisesti "haamuksi" niin en kyllä ymmärrä, miksei voida ilmoittaa nikkiparia. Kun tää spekulointi vaan tulee jatkumaan. Hitonmoinen homma koittaa nikkiään syyttömäksi osoittaa, kun tässä oikeusjärjestelmässä näköjään täytyy syyttömyytensä osoittaa yhä uusilta ja uusilta syyllisyysepäilyillä pommitettaessa. Yksinvaltiaalla on yksinvaltiaan oikeudet, joihin sisältyy mielivaltakin tuomio- ja toimeenpanovallan lisäksi. Mielivaltaako tässä käytetään. Hörhöt jää lopulta jäljelle. Johtava porttaali. Epäilykset kohdistuvat nyt muistini mukaan ainakin annaannan, Sirpan, Turumurren, Visitor59:ään, Instigatorin, Niilo32:teen ja mahdollisesti muihinkin Milevan kaksoisnikiksi mainituiksi tulleisiin. Tämänpäiväinen Kartsan esitys tuskin jää viimeiseksi, jollei siitä(kään) seuraa mitään huomautusta tai rangaistusta. On niin tyhmää lukea näitten hörhöjen älynväläyksiä. Ylläpidollehan moiset käsitykset ilmoittaa pitäisi, eikä tänne postata.

Mitä sitten tulee tuohon Kartsan jostakin löytämään Milevan kommenttiin niin kävin Etsi -toiminnon kautta läpi kuusi viimeisiksi jäänyttä sivua Milevan teksteistä, eikä niistä yksikään alkanut noilla sanoilla, joita tuossa Milevan kirjoittamiksi väitetään. Asiaa auttaisi päivämäärän sisällyttäminen tuohon `quote´-toimintoon. Viestin mukaan ilmeisesti tuossa vaiheessa kolme nikkiä on vihjaillut kuka mitäkin nimimerkkiä Milevan kaksoisnikiksi. Ainakin minulta on mennyt ohi vaadittujen todisteiden esittäminen. Miten on Kartsa68, vastaatko huutoosi. Ulkosuomalainen sitä ei luvannut tehdä, MissMannapuuro, mopoterroristi, VPY, Säteri ym, missä ovat perustelunne Milevan kaksoisnikkelystä?



Olette te porukkaa. Ma olen todistettavasti koko taallaoloaikani yrittanyt toppuutella eri ihmisiin kohdistuvia rumia spekuja -- oli sitten kysymys Annelista, Jukasta tai vaikka Puputista. Ja kasitellyt esim. lapsen todistusta niin hellavaraisesti kuin olen suinkin pystynyt. Ja siita huolimatta saanut esim. Tuplan vihat kun en hanen mielestaan ollut tarpeeksi sympaattinen itketetylle muksulle.

Missa on kaikki sympatia nyt kun sita todella tarvitaan? Mitaan valia enaa -- elama jo lopullisesti pilalla? Tamahan vain tasapainottaa entisia vaaryyksia?

Hyi hitto mita logiikkaa.
- vi**n jaloa sulta suoda viisauden valoasi tälläiselle porukalle, eihän tänne pohjolan perille järjenjättiläisiä jäänyt enää yhtään sun poislähtösi jälkeen. Läksi logiikka kertaheitolla.
Minkälaista arkipäivää oletat lasten viettäneen? Pistäkää nyt kehiin jotain konkreettista haittaa jota juuri sisotalon kirjoitukset voisivat aiheuttaa, siis jotain uutta ja ennenkokematonta lasten elämään. Ovat äitinsä lapsia, Auereita Turussa. Oletatko lasten vuosia kulkeneen pussi päässä ihmiskontakteja vältellen. Piilotelleen taustaansa, valehdelleen isänsä ja äitinsä sekä omasta kohtalostaan kaikille. Naapuripulpetin lapsi ei mielestäsi ole voinut tietää koulukaverin olevan Anneli Auerin lapsi ennenkuin sisotalo sen minfossa paljasti. Just joo. Parhaimmassa tapauksessa ovat ikätovereiltaan saaneet tukea ja myötäelämistä. Kyllä lasten henkilöllisyys paljastui ja varmistui viime elo-syyskuun aikana tutkinnanjohtajan toiminnan seurauksena, minkäänlaista yritystä henkilöllisyyksien suojelemiseksi en ainakaan minä havainnut.


Ja muoks viela: eihan tuolla koko sisotalolla ole ilmiselvasti mitaan muuta palstalle tuotavaa kuin lasten nimet. Noihin Mariackan "asiana" esille nostamiin juttuihin jo vastasin: Annelin tunnustuskertomus on kasitelty miljoonaan kertaan ja niiden videoiden todistusvoimattomuus ilmeisesti sisotalon vaarinymmarryksen ja vaarintulkinnan tulosta. Miehen koko todistelu Annelin puolesta perustuu ilmesisesti siihen, etta tama on nahnyt Annelin haastattelut ja uskoo tahan. Juttujen koplaamisesta ja syytetyn vs. lasten etujen ristiriidoista voi hyvin keskustella ilman nimiakin? Vai????
- minä en omaa tuollaista kykyä nähdä tulevaisuuteen sisotalon merkityksen suhteen, en osaa sanoa onko uusi tähti syntynyt, sinun tähtesi taitaa olla laskussa, ainakin minun tähtikartallani, mutta jos aikaa riittää ja viestejä tämä sisotalo pukkaa, niin suottaishan niitä lukea. Aika vähän on viimeaikoina kiinnostanut, kun on ennustukseni mukaisesti vain hörhöt jääneet ja kaksoinikkeilystä syytetyt kaikonneet ja sitä myöten keskustelun taso romahtanut.

Minulla ei todellakaan ole mitaan muuta syyta lahtea ristiretkeen nain kehnoa vastustajaa vastaan kuin lasten nimien itsepainen kaytto. Onhan naita samantasoisia ja hitusen parempiakin kotikutoisia horhoja Minfossa ollut ennestaan ihan riittamiin.
annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Severin A kirjoitti:Meni yli hilseen ja hiustenkin, miksi taksisuharin nimi olisi tässä kovin suositussa 'avoimessa ja salailemattomassa' linjassa, olisi se yksi ja ainoa, jota ei olisi saanut julkistaa. Ja samassa postauksessa lallatellaan lasten nimet sen kummemmin kursailematta. Tämä logiikka ei ota auetakseen.


Tätähän sää kysyit Severin A (tai tähän mää yritin vastata tuolla aiemmin) ; "Meni yli hilseen ja hiustenkin, miksi taksisuharin nimi olisi tässä kovin suositussa 'avoimessa ja salailemattomassa' linjassa, olisi se yksi ja ainoa, jota ei olisi saanut julkistaa."

... ja tää oli koko ajan kuitenkin kysymyksesi pointti; "Ajatteluni ei jäänyt yrityksen asteelle. Enkä kaakattele laumoissa, etenkään harrastusluontoisesti. Jos et sattumoisin ole huomannut, olen varsin varovainen nimien käytössä yleensäkin. Ja henkilökohtaissuuksiin meneviä avautumisia kanssakirjoittajistakin olen kirjoittanut hyvin vähän ennen kuin nyt tämän sisotalon kohdalla. Ja hänen kohdalla ainoastaan ja vain siksi, että hän otti vapauden postailla kerta toisensa jälkeen alaikäisten lasten nimiä. Ulvilan ketjut ovat Minfossa pyörineet jo vuosia ja suurimmalla osalla kirjoittajista löytyy hienovaraisuutta keskustella lapsista ilman nimiä. Mielestäni alaikäisten lasten, olivatpa lapset kenen tahansa ja missä yhteydessä tahansa, eivät kuulu aikuisten ripoteltavaksi netissä. Se, että jossakin virallisessa asiakirjassa lapset mainitaan nimeltä, ei oikeuta nimien riepottelemista yhdelläkään nettipalstalla. Erityisen motittavaa on tälläinen teko henkilöltä, jolla ikää on takana sen verran, mitä nimeltä mainituilla lapsilla on vasta edessä.


... joten mä suosittelen että kysyt itseltäsi ja vastaat itsellesi jatkossa
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Ei voi muuta sanoa, kuin että jo on järjen jättiläinen ollut yöllä kierroksella... nuuh..nuuh..

Tupla kiukuttelee lastensa pahoinpitelijän nimen esiintuloa sivukaupalla, kiirehtii sinne tänne pitkin yötä, mutta ehtipä piipertää jakamaan vastauksensa yh:n puolesta eikä vastauksessaan ole mitään j:llä alkavaa... mutta höyhenet sen kun pöllyää.. :mrgreen: :mrgreen:

kot-kot

tämä on huippusuoritus:
Yöllisen ryntäilynsä päätepisteeksi laittaa juurikin tuon nimen itse uudelleen saman nimen esille, ettei vain kukaan sitä unohtaisi. :lol: Miksi?? Kaataakseen kanantuotoksia toisen päälle. Mutta suorittaessaan toimenpidettään, kippaakin tynnyristään ainakin puolet kököstä omaan niskaansa..

nyt olisi tarpeen serla,tuplapakkaus..

ei taida riittää, kun katsoo jatkon..annaanna itseasiassa oli itse se joka toi julki tuon nimen ja sen yhteyden Aueriin!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 60#p467060



nyt hävettää. :oops:
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Taysin turhaan taas syytit Tupla minua. Mulla ei ollut mitaan tekemista Milevan kohtalon kanssa. Ketaan en ole ollut palstalta savustamassa vaikka pari mielellani polttaisin roviolla.

Kun mun kysymys yllapidolle palstaetiikasta oli lapsellinen, otetaan tahan sitten lapsista nimilla puhumisen puolustajien erionomaisen fiksut kootut teesit:

sisotalo: Valtaosa täällä kirjoittavista on juuttunut siihen, että olen käyttänyt Annelin lasten nimiä kertoessani ristiriidasta A(sensuroitu)n ja A(sensuroitu)n välillä. Sitä ei muka kukaan muu ole tehnyt. Tässä on tietoinen vääristely. Edellisessä ketjussa KKO:n papereista molempia nimiä käytetään, ei niitä enää voi salata. Arveluttavaa on että siinä ketjussa paljastetaan ”taksistin” nimeksi Jens Kukka. Sitä ei kai mikään media ole tehnyt. Nimellä on todellista merkitystä kun häntä ei voi määritellä kuten A(sensuroitu)a kutsumalla häntä Annelin vanhimmaksi tyttäreksi. Kun syyte Kukkaa vastaan raukeaa on todella valitettavaa, että hänen nimensä on paljastettu. ( Sensuuri us:n)

Mariacka: Foorumilla, jossa on saanut aivan vapaasti pilkata ja puoskarianalysoida syytettyä, penkoa hänen yksityiselämäänsä pms:ää, horoskooppia, rintojen kokoa ja terveyssidepaketteja myöten sekä keksiä kaiken maailman kauheuksia hänen aiheuttamakseen, vajotaan yhtäkkiä täydelliseen tekopyhyyteen ja kaksinaismoraaliin.
---
[hursk]Mutta voi lapsiparat, kun Ruotsissakin jo nimi tiedetään[/hursk]

Pyytäisin häpeämään, mutta tiedän, ettette enää osaa.


Sirpa: Totta - hyvin erikoinen tilanne, ja pistää kyllä miettimään, että mikä ihme reaktio tämä oikein eräillä oli, ja on suorastaan vaikea uskoa sen aitouteen, kun tiedetään, että mitä kaikkea näihin ketjuihin on kirjoitettu jo vuosien ajan.... hm....

Skoone:
Ihan vaan tiedoksi, että esimerkiksi nikki Tara käytti vanhimman tyttären etunimeä täällä viidessä (5) viestissä ennen sisotalon aloitusviestiä.


Kuolemannaakka:
No ei ne nimet tässä ollenkaan relevantteja olekaan, vaan itse asia. Mutta puhukaa nyt kaikki asian sivusta sitten. Ihmeellistä hurskastelua silti, kun täällä on tuhansia viestejä, joissa spekuloidaan tarkkaan tiedettyjen ihmisten tekemisiä, otsikoita myöden. Eikä todellakaan mielikuvituksessa ja diagnooseissa säästellä.

Turumurre:
Aivan turhaa us. Silloin kun virallinen taho julkaisee nimet nettilevitykseen tarkoitetuilla sivuilla:
http://www.poliisi.fi/poliisi/satakunta ... penElement
...niin on epätarkoituksenmukaista olla puhumatta ihmisistä nimettömänä. Toki itse rajaan sen jatkossa siihen että mielipidekirjoituksissa ei, mutta julkisten materiaalin lainauksissa kyllä.


annaanna: Minkälaista arkipäivää oletat lasten viettäneen? Pistäkää nyt kehiin jotain konkreettista haittaa jota juuri sisotalon kirjoitukset voisivat aiheuttaa, siis jotain uutta ja ennenkokematonta lasten elämään. Ovat äitinsä lapsia, Auereita Turussa. Oletatko lasten vuosia kulkeneen pussi päässä ihmiskontakteja vältellen. Piilotelleen taustaansa, valehdelleen isänsä ja äitinsä sekä omasta kohtalostaan kaikille. Naapuripulpetin lapsi ei mielestäsi ole voinut tietää koulukaverin olevan Anneli Auerin lapsi ennenkuin sisotalo sen minfossa paljasti.


Summa summarum:
1) kun aikuisista (syytetyista) on puhuttu palstalla ilkeasti, pitaa mahdollisista lapsiuhreistakin voida, nimelta mainiten. Muuten on kyseessa hurskastelu ja kaksinaismoraali.
2) Lasten elama on jo niin pilalla, ettei sita voi enaa pahemmin pilata.
3) Kun nimet on loydettavissa virallisista asiakirjoista, niita saa myos vapaasti kayttaa
4) Kaikki ne nimet tietavat kuitenkin. Ja vakikirjoittajat ovat kayttaneet niita tahallisesti kauan.
5) Taksimiehen nimen paljastaminen oikeuttaa myos taman mahdollisten uhrien nimien paljastamiseen.

Oliko muuta?

Kuten jo sanoin, ihmeellista etteivat aikuiset osaa tehda eroa lasten ja aikuisten, syytettyjen ja uhrien, tai tahallisen ja tahattoman valilla. Sen lisaksi vanhat vaarydet kaikkien mielesta oikeuttavat uusiin ja pahempiin. Kukaan taalla ei mun kasittaakseni tieda henkilokohtaisesti mitaan lapsien tilanteesta. Uskomattomasti aiemmat krokotiilinkyyneleiden vuodattajat ovat kuitenkin nyt ilmeisesti sita mielta, ettei lapsia voi vahingoittaa lisaa kaymalla lapset vs. aiti sh- yms kertomuksia lapi julkisuudessa (Annelin vaade) ja naiden oikeita nimia kayttaen (taksarin vaade).

Tahanhan se menee ainakin taalla, jollei nimien kaytolle panna valitonta stoppia. Ja tasta huolestuminen on sitten kaikkien yllaolevien mielesta pelkkaa jeesustelua ja hurskastelua?
I beg to differ.

Eiko yksinkertaisinta olisi sopia, etta nimia ei kukaan tahallaan kayta -- vaikka vain varmuuden vuoksi? Vai onko jollain jotain sita vastaan?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Voi jeskamandeerra!! = DDDD :lol:

Skoone:
Ihan vaan tiedoksi, että esimerkiksi nikki Tara käytti vanhimman tyttären etunimeä täällä viidessä (5) viestissä ennen sisotalon aloitusviestiä.



väritys Tara

sinulla ja muillakin ilkkujilla on ollut tilaisuukisia huomauttaa nimimokasta yv:llä, siis aikanaan, ennen kuin paljastit korttisi. Mutta ettepäs tehneet niin - vai keräsitkö sinäkin jo silloin pikkukiviä pusseihisi vastaisen varalle. Voi tätä pikkusieluisuuden määrää. Hyvää jatkoa.

Et pannut merkille kuinka montaa kertaa olen nimet piilottanut?? Eikä kukaan muukaan teistä p:n kaivajista. Kun P:tä kaivaa se tuppaa leviämään. Varo jatkossa, ettet tee samaa idioottimokaa kuin annaanna, pani itse esille sen mistä toista moitti, ja lisäksi osoittautui itse sen asian esiintuojaksi, josta toista syytti.. Vaan kukapa näistä oikeasti nauttii, yrityksistä loata toisia... omaan nilkkaanhan se kuitenkin lopulta jää roikkumaan.. Serla. Siltä se näyttää, eikös vain.
Viimeksi muokannut Tara, Ma Maalis 12, 2012 9:43 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Oho. Onpas Annaana sekoillut huolella. Vaikea yö? Ei sillä, että olisin ymmärtänyt tuosta hörhöilystä puoliakaan mutta olisiko silti Annaanankin kannattanut käyttää yönsä nukkumiseen. Tulisi päivästä miellyttävämpi.

Ei voi kuin kompata ulkosuomalaista - joka muutenkin jaksaa aina viimeiseen asti olla herjaamatta kirjoittajia - silloinkin kun nämä hieman ravistelua ansaitsisivat. Itse en jaksa yhtä korrektina yhtä pitkään vääntää - siksikin arvostan.

Myötätunnot myös Taralle kun jaksaa näitten kanssa tapella.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

On tämä, jotenkin .. en tiedä mitä sanoa, mutta tuokin hakutoiminnon käyttäjä, kyseli aikanaan neuvoa miten hakuja kannattaisi tehdä.. no minä neuvomaan. Sitten hän heitti löytämänsä roskat päälleni, pani jakoon.

Voi, kiitos, kiitos!! tackar, tusen tackar..

Ei tällaista jaksa, ei sen pidempään, kuluttavaa on pidemmän päälle. Kieriskelkööt hyö omissaan..hyväkkäät.

Millainenkohan palsta olisi ilman muutamaa kärsivällisimmistä, ja oikeasti fiksuista..

PS: skoo, laitapa hakuun *xxx* niin näet montako kertaa nimiä on häivytetty. Osa osumista on tietenkin myös muilta, jotka ovat etp:ttömien ihmettelyä valaisseet, sekä osa tuplia koska lainauksia on lainattu. Jos itse olisit vaivautunut kirjoittamaan käsin noita etp-pätkiä, niin oletko ihan 100% varma, ettei itsellesi oli käynyt vahinkoa?? Et sitten ottanut riskiä? Kylläpä kannatti. Etkö muuten jossain välissä pyytänyt minua siteeraamaan sinulle myös jotain iltapäivälehden artikkelia.. minä hölmö, kieli keskellä suuta, vaivauduin. Noh, ehkä se ei pääasian kannalta mennyt hukkaan... joko sanoin, että skanneria minulla ei todellakaan ole.

hitto kun sittenkin vielä sieppasi.. mutta mitäs tuosta, ha det bra!

niitä lipsahduksia oli takuulla 6, olit väärässä!! :lol:
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

ulkosuomalainen kirjoitti:Turrelle taas rautalangastaa kun tama ei ymmarra
1) Kukaan ei mun tietaakseni ole kayttanyt lasten nimia tahallisesti...
koko kirjoitus: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... a*#p467046

No väännähän vaan, miekii väännän:

*
Pukki Kaalimaan Vartijana

Taran sinua komppaavia kommentteja nyt täällä:


On ihan eri asia laittaa vahingossa etp-lainauksen yhteydessä etunimi

Kieltäydyt edelleen näkemästä eroa vahingon ja tahallisuuden välillä

Samaa mieltä. Minusta ne jotka puoltavat nyt ns 'asioista niitten oikealla nimellä puhumista'

Kiinnostuneena odotan, josko sisotalo vielä laittaa nimet uudelleen, kuten jo teki kerran vielä sen jälkeen kun hänelle varmaan selvisi, ettei lasten nimien esillepano ole suotavaa minfossa.


Ja juur taannoin, kun Tara sai poliisin julkaisemat nimet 'käyttöönsä' hän oitis repäisi kirjoitelmiaan joissa nimet esiintyivät:

Jukan ja Annelin suhteesta lapsiinsa

Naapurin kuulustelussa 7.1.2007

Juuri niin, jokin sellainen mustasukkaisuus

Entä tämä lause

Minulle tulee kiusallisesti mieleen

r-niminen on Ulvilan aikainen naapurin tyttö

Kirjoitan tuo sivun 145 loppuun


Nuo kaikki siis ihan tuoreita kirjoituksia joissa nimen käyttöä täällä kritisoinut kirjoittaja itse surutta ja tahallisesti niitä viljelee. Kai nyt vastaat huutoosi us ja ripität julkisesti myös kamuasi, vai katsotko 'läpi sormiesi' samaa mieltä olevan kirjoittajan tekemisiä ?.
sisotalon annoit kuulla kunniansa paljon vähemmästä.

*

Entäpä mitä mieltä olet tälläisesta nimien julkisuudesta joissa eräs kirjoittaja oikein ketjun aluksi (varmasti löytyvät) linkittää monia eri linkkejä joissa nimet tulevat varmasti esiin. Ja jollaiseen itsekin yllä syyllistyn ja muutkin sinä mukaan lukien, kun lainaillaan ja linkitetään toistemme kirjoituksia.
Ihan noin mielipiteenäsi vain, olisi kiva tietää:


Valhalla:
Huomattavaa on, että lasten kuulemiset on tuossa vielä kesken

*
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kyllä sitä sitten hurskastellaan ( turumurre ) jos etenkin lainauksiin lipsahtaa toisten kirjoittamat etunimet mukaan. Turumurre on itsekin niin tehnyt ynnä vielä itse nimiä kirjoitellut. Haepa minun kirjoittamani lapsen nimi arkistoista? Taisit jo yrittää ja löysit vain tuon linkin syyttäjän valituslupahakemukseen jossa nimet on kuvina ( ei haulla tai googlella haettavissa ) ja jonka sisältöön en ole tietenkään puuttunut tai sieltä nimien kanssa mitään siteerannut.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... da#p370435

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... da#p465165

Ja kun näitä tapahtuu - siis huolimattomuutta tai muuten, niin sekö oikeuttaa nyt nimien käytön yleisesti saati vahvistamattomien väitösten esittämisen nimien ohella. Turre räksyttää nyt epätoivossaan näitä kun muut tiet on kuljettu loppuun. Ja jälleen kerran riittää, että voi itsekseen myhäillä tyytyväisenä liemissään vaikka väite perustuisikin huijaukseen.

Tämän sortin hurskastelijarakinretaleesta on kyse:
päivämäärä Ma Marras 28, 2011 4:06 pm turumurre kirjoitti:
Se myös on selvää että tietyille piireille tämä lsh juttu tuli kuin taivaan lahjana, olihan siellä vireillä A:n puolelta kakenlaisia vastasyytteitä tulossa tiettyjä piirejä kohtaan. Myös ne lapsen epäasiallisten kuulusteluiden(2009) vieminen valitusasteeseen meni ainakin vähäksi aikaa jäihin...
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

sen sijaan tätä en ole turrelta lukenut, lainaus siis omista kirjoituksistani:
Tätä olen ennenkin tarjonnut: Jos empatia tai kokemus ei riitä kuvittelemaan lapsen tuskaa tässä niin voi päästä käsityksiin tutustumalla tämän tytön kokemuksiin: http://kuolleentytonpaivakirja.blogspot.com/
annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Huomenta vaan!

Sinä höpö-höpö-Valhalla olet taas väärässä. Yö oli rauhallinen ja hyvä, suosittelen sinullekin työntekoa, vaikka välillä öiseen aikaan. Ainakin ulkoilua tuon kokopäiväisen iphonesi kanssa touhuamisen sijaan. Raitis ilma tekisi ihmeitä tuolle alati tökkivälle käsityskyvyllesi. Yhä edelleen muistutan sinua terveellisen ja energiapitoisen ruokavalion merkityksestä. Näin toisiamme terveysvalistamalla aamutuimaan luomme sellaisen tseppaavan ilmapiirin palstalle, jossa perseennuolentaan harvoin törmää.

Tara ei ole vauhdissani näköjään pysynyt, joten täytyy ulkosuomalaisen, Taran ja Valhallan takia nyt sitten uudelleen esitellä nämä viimeöiset viestini. Jos ette vieläkään ollenkaan mitään käsitä niin ehkä sitten pitää vielä kolmannen kerran ... :wink: .

Ensimmäiseen viestiin sain kimmokkeen ulkosuomalaisen kuvien (ja nimien) julkaisua koskevasta kyselystä:
Kirjoittaja annaanna päivämäärä 12 Maalis 2012, 02:29
Taitaa vanha viisaus toteutua noitten nimien kanssa. Mitä vanhat kirjoittajat edellä, sitä uudet perässä.

Mitä taas tulee tällä palstalla kuvien julkaisuun, niin onhan näitä mahdollisesti oikeudenkäynnin virallisista esitutkintapöytäkirjoista peräisin olevia kuvia (tai mitä lie kuvia) julkaistu täällä useasti ilman mitään lähdetietoa, esimerkiksi tässä viestissä; viewtopic.php?f=24&t=12418&start=15. Monasti niihin on lisäilty kaikenmaailman tekstejä ja viivoja, niin ettei erkkikään ota selvää alkuperäisyydestä, koska lisäyksistä ei edes mainita.
Tuossa linkaamassani kuvassa kurkistellaan kameran avulla sisään traagisesti isänsä henkirikoksen kautta menettäneiden lasten kotiin. Kuolleesta isästä verisissä kalsareissaan löytyy myös monen monta kuvaa tältä palstalta (en tiedä löytyykö niitä mistään muualta). On siinä koulukavereilla katseltavaa. Ja löytyy luettavaakin. Lasten koti on muun muassa hiirenpaskoja pursuavaksi sikolätiksi tällä palstalla nimetty, että sellaisen "saastaisen" pesän ja kodin isä lapsilleen palstalaisten mukaan tarjosi. Hienotunteista palstailua? Ei minusta.

Mitään varsinaista uutta kyssäriä minulla ei ylläpidolle ole, entisiin vastauksia odottelen.

Lisäys.
Tämän tuotoksen eli osasista kootun gif. animaation veitseniskuista;
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... start=1740 (saa linkistä hetken odottelun jälkeen ladattua) tekijän aivoituksia en ymmärrä. Ei minun mielestäni tämänkaltainen poliisin tekemän ja sittemmin julkaistun videon manipulointi, vai mikä lienee oikea termi tuollaiselle, ole tarpeen. Mahtaako ollenkaan laillistakaan olla, kun lähdetietona on vain tuo iltasanomat -teksti. Itse ainakin omaksi ilokseni moiset jättäisin.
- totta tosiaan monen moista mielestäni epähienoa kuvaa ja animaatiota on tänne laitettu lähdetiedoin tai ilman. Itsereflektiota voi vapaasti harrastaa.

Toisessa viestissäni harmittelin uhrien eli 16- ja 18-vuotiaiksi mainittujen poikien henkilöllisyyden paljastumista (mitä ihmettä ulkosuomalainen sekoilet heidän nimiensä paljastumisesta?). Lehdistö mielestäni liikaa innostui kertoilemaan. Asianajaja Hakasen kommentti miellytti. Alleviivailin.
Kirjoittaja annaanna päivämäärä 12 Maalis 2012, 04:10
Tuosta Taran liittämästä jutusta (http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030 ... 4_uu.shtml) kiinnosti tämä kohta;

Hakasen mukaan taksikuski suhtautuu myötämielisesti entiseen naisystäväänsä vielä nytkin, kun he molemmat ovat syytettyinä vakavista rikoksista.

- Hän pitää Aueria sivistyneenä ihmisenä. Hänen käsityksensä mukaan Auer ei ole syyllistynyt mihinkään. Mikäli jotain hirvittäviä rikoksia olisi tapahtunut, miehen mukaan hän tietäisi niistä.

Tahtoo töihin

Auer ja taksikuski ovat kiistäneet kaikki syytteet. Molemmat vastaajat ovat asianajajiensa mukaan tyytyväisiä siihen, että oikeudenkäynti viimein alkaa.

- Päämieheni olisi halunnut vastata syytteisiin vapaalta jalalta, mutta oikeus päätti toisin. Toisaalta hän on ollut jo niin pitkään vangittuna, että hän on sen hyväksynyt. Hän toivoo vapautuvansa oikeudenkäynnin päätteeksi, ja että hän pääsee palaamaan vanhaan työhönsä mahdollisimman pian, Hakanen kertoo.


Asiat ovat niinkuin ajattelin niitten olevankin. Koppihoidossa on pidetty kahta syytöntä ihmistä.

Hienoa, että toivat julki tämän taksikuskin mielipiteen ja käsityksen Anneli Auerista. Ei tässä nyt todellakaan ole mitään keskinäisen syyttelyn makua ilmassa, kuten jotkut ties millä perusteilla ovat halunneet uskoa ja uskotella.

Todella ikävää taksikuskin kannalta tuo nimensä julkitulo täällä minfossa. Kun sittemmin paljastui viimekesänä saamansa tuomio ja sitä myöten omiin poikiinsa kohdistamat teot. Julkinen sana kun on puhunut vain taksikuskista tuosta tuomiosta kertoessaan. No nyt taksikuskin eli isän nimen googlaamalla on helppoa saada tietoonsa alaikäisen poikansa joutumisesta pahoinpidellyksi.
Harmi ettei Frank Nolla ole älynnyt laittaa lähdetietoa lainaukseensa Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö -ketjussa. Nyt ei päässyt tarkistamaan mitä kaikkea Hesarissa oli kerrottu. Valhallan viesti taitaa olla eka, jossa taksikuskin nimi palstalla esiintyy, tuolloin ei vielä aivan varmuudella henkilöllisyyttä tiedetty. Nyt nimi on näkyvissä niissä virallisissa papereissa. Joskus alaikäisten oikeudet toteutuu, joskus ei.

Kirjoittaja Frank Nolla päivämäärä 16 Syys 2011, 14:42

HS.fi:
Vuonna 1963 syntynyt mies on helsinkiläinen taksiyrittäjä. HS:n tietojen mukaan hänet on tuomittu lähestymiskieltoon vuonna 2006.


Kirjoittaja Valhalla päivämäärä 16 Syys 2011, 14:52

Jaa-a. Tilaapa taksi - mukana yllätys.

SEE U Oy
Yritys- ja yhteystiedot Taloustiedot
Yrityksen viralliset tiedot - tiedot tarjoaa Soliditet Finland

Y-tunnus2203756-8
YritysmuotoOsakeyhtiö
Toimipaikkoja1
HenkilöstöluokkaAlle 5
Liikevaihto96 000,00 € (2009/12)
RekisteritArvonlisäverorekisteri, Ennakkoperintärekisteri, Kaupparekisteri, Työnantajarekisteri, Verohallinnon rekisteri
Vastuuhenkilöt
Jens Rurik Kukka, Hallituksen varsinainen jäsen
Viimeksi muokannut Valhalla päivämäärä 16 Syys 2011, 14:58, muokattu yhteensä 1 kerran
- Valhallan pikku kommenttia mielessäni pyörittelen. Mitähän tällä yllätyksellä tarkoitti: "Jaa-a. Tilaapa taksi - mukana yllätys." Kun perimmäisenä tarkoituksenaan oli vain kaikelle kansalle kertoa kuka on perhekerhosta löytyvän yhden mainoksen takana olevan firman johdossa oleva persoona.

Kolmas ja neljäs viestini kosketteli Severin A:n kysymystä, mutta sen voittekin osin tältä sivulta lukea. Siinä ne vaatimattomat neljä viestiäni olivat. Kannattako näistä Tara keuhkota? Esittää niissä olevan jotakin sisältöä jota niissä ei ole.
Kirjoittaja annaanna päivämäärä 12 Maalis 2012, 04:57
Severin A kirjoitti:Meni yli hilseen ja hiustenkin, miksi taksisuharin nimi olisi tässä kovin suositussa 'avoimessa ja salailemattomassa' linjassa, olisi se yksi ja ainoa, jota ei olisi saanut julkistaa. Ja samassa postauksessa lallatellaan lasten nimet sen kummemmin kursailematta. Tämä logiikka ei ota auetakseen.


Ihanko asiaa ajatella yritit.
Vai harrastatko laumassa kaakattamista.
Periaate olisi siis julkaista kaikkien lsh-epäilyistä tai vaikkapa raiskauksista syytteisiin joutuneitten nimet jo ennen ensimmäistäkään oikeudenkäyntiä tai syytteennostoa (ohjaaja Antti Jokinen). Mikäli osoittautuu syyttömäksi nuo nimeltä mainitut niin se on sitten vain voi-voi -tapaus. Vai mitä ajat takaa. En ole seurannut kuin kursoorisesti tätä sisotalo-vainoanne, joten en motiiveistasi tiedä.
- itse en ole lasten erisnimiä muistaakseni kertaakaan käyttänyt, AA:ta pyrin käyttämään monen muun tavoin pitkään koko nimen sijaan. Minulle sopisi oikein hyvin tuo lasten etunimien käytöstä pidättyminen. En tosin jatkossakaan tule osallistumaan pahemmin asioittensa ruotimiseen, pidän vastenmielisenä lsh-ketjussa ja Varsinais-Suomen käräjäoikeus -ketjuissa käytyjä keskusteluita monella tapaa, enkä moiseen sosiaalipornoiluun halua osallistua. Äidin aiheettomaksi osoittautunut vangitseminen elinkautiseen on luonut lapsille niin kestämättömän tilanteen, että ovat joutuneet henkisessä paineessa turvautumaan ilmeisesti samassa tilanteessa olleitten lasten tavoin kehittämään aikuisten mielikuvituksellisiksi määrittlemiä tarinoita. Aika näyttää kaatuuko syytteet jo käräjillä vai vasta hovissa.

Ps. Ulkosuomalainen. Vain Sinä voit olla vastuussa Milevan kohtalosta. Tätä mieltä.
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:Kyllä sitä sitten hurskastellaan ( turumurre ) ...


En minä ole etsinyt kirjoituksiasi. Ja kuten aikaisemmin kerroinkin, niin olen tätä mieltä mitä us tuolla edelläkin minun sanoneeni sanoo:
"Silloin kun virallinen taho julkaisee nimet nettilevitykseen tarkoitetuilla sivuilla, niin on epätarkoituksenmukaista olla puhumatta ihmisistä nimettömänä. Toki itse rajaan sen jatkossa siihen että mielipidekirjoituksissa ei, mutta julkisten materiaalin lainauksissa kyllä".

Ja kirjoitin myös seuraavan näkökannan jota us ei lainannut:
"Ja toinenkin näkökanta; Tapauksissa on puhuttu lapsista jotka ovat sitä kertoneet ja tätä kertoneet.
On on siis eri ihmisten erilaisia kertomuksia. Sanotaan että 'Lapset ovat kertoneet' tarkoittaa sitä että julkisuus käsittelee kertomukset samaksi, mutta todellisuudessa se yhtä hyvin tarkoittaakin sitä, että ovat asioista erimieltä. Nyt kun yksilöidään, niin ketään ei tunne tulevansa loukatuksi syystä että heitä käsitellään yhtämieltäolevana massana."


Se mikä tässä asiassa on huvittavaa, ei ole sinäänsä tuo ulkosuomalaisen mielipide asiasta (se on ok), vaan se ettei hän osaa olla ollenkaan tasapuolinen ripityksissään. Paljonko itse olet kuullut häneltä ripityksiä kun olet jatkuvasti syyllistänyt esikoista tässä lähes parin vuoden aikana, jopa törkein kommentein. Ei vaan ole kuulunut ulkosuomalaiselta mitään kritiikkiä. Eikä kuulunut tuohon Taran kompurointiinkaan, vaan sitten vasta hän riemastui kun hänen kanssaan erimieltä ollut kirjoittaja avasi suunsa. Tässä mielessä olen erittäin pettynyt ulkosuomalaisen katsantakantaan.
Oletankin että hän tästä lähin 'silmäkovana' seuraa sinunkin herjojasi.

Minun mielestäni esikoinen puhuu totta tässä surmajutussa (tästä hovinkin perustelut).

Te olette sitä mieltä että ei, satuilee, on johdateltavissa, ja sinäkin olet esittänyt että hän olisi jopa osallinen. Tälläinen juuri on sitä henkistä väkivaltaa jota harjoitat. Vaikka teet sen nimeämättä, niin yksilöit tämän silloisen lapsen niin että varmasti tunnistaa kenestä puhut.
annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Valhalla kirjoitti:
päivämäärä Ma Marras 28, 2011 4:06 pm turumurre kirjoitti:
Se myös on selvää että tietyille piireille tämä lsh juttu tuli kuin taivaan lahjana, olihan siellä vireillä A:n puolelta kakenlaisia vastasyytteitä tulossa tiettyjä piirejä kohtaan. Myös ne lapsen epäasiallisten kuulusteluiden(2009) vieminen valitusasteeseen meni ainakin vähäksi aikaa jäihin...
Jos jossakin on turumurre tuolla tavalla viestitellyt, (harmi että olet tainnut asiayhteydestään tuon teksitkatkelman irrottaa) niin hyvin samaa rataa ajatukseni kulkevat. Esitutkinta-aineiston luontitavoista oli kysymyksiä ilmassa, samoin peitetoiminnasta sekä noista epäasiallisista kuulusteluista. Myös Auerin avoimuus median suuntaan sekä mahdolliset tulevat kirjalliset tuotokset häämöttivät ehkä joillekin tulevaisuuden uhkakuvina. Mene ja tiedä. Mielenkiintoista varmaan tulevaisuudessakin on pohtia tätä koko prosessia.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Turre kuvaa hyvin, että miten joustavaa on kaksinaismoraali, ja myös sen, että se ei perustu mihinkään arvoon itsessään, vaan on jälleen vain hyvä keino käyttää sitä hyväksi täysin itsekkäästi ja hurskaasti jonkun kanssakirjoittajan kivittämiseen.

Aito moraali ja etiikka olisi sivuuttanut nimien esiinoton viisaasti, koska puolessa tunnissa ne olisivat kadonneet sinne vanhoille sivuille, mutta nyt tällä kohulla nämä hurskastelijat pitävät huolen siitä, että varmasti kaikki lukevat nyt ne nimet.

Minun on vaikea käsittää, ettei tekijä näkisi tämän oman toimintansa kieroa perustaa pelkästään jo seurauksen perusteella, ellei muuten ymmärrä.

Teon arvohan on aina seurauksissa - ei vain puheessa.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin