Julkkisten rikkeet ja rötökset

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Julkkisten rikkeet ja rötökset

Viesti Kirjoittaja Miina »

No, eikös meiltä puutu ketju, johon voidaan niputtaa julkkisten rikoksia. Aloitetaanpas kjetju tällä:

Iltalehti:
Ex-Bondille pahoinpitelysyyte
31.10.2007 9:21

Los Angelesin poliisi tutkii Pierce Brosnania epäiltynä Malibussa sattuneesta pahoinpitelystä.

Tapaus sattui perjantaina kuuden aikaan illalla. Syytteen toinen osapuoli on Brosnanista paparazzikuvia napsinut Robert Rosen.

Rosenin mukaan Brosnan oli paikalla lastensa kanssa, kun hän alkoi ottaa valokuvia näyttelijästä.

- Hankkisit oikean v****n työn, Brosnan tulistui kuvaajalle.

Rosen koitti liehitellä tähteä kehumalla tämän roolisuorituksia James Bondina.

Hiukan myöhemmin raivostunut Brosnan kävi valokuvaajan kimppuun ja löi tätä kylkiluiden kohdille. Silminnäkijän mukaan valokuvaaja reagoi vaistonomaisesti potkaisemalla Brosnania vatsaan.

Ei ole mitenkään tavatonta, että paparazzit saavat filmitähdet menettämään malttinsa. Viime vuoden aikana syytteitä on tippunut myös muun muassa Jude Law'lle, Denise Richardsille, Pamela Andersonille ja laulaja Lily Allenille.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200710316787900_vi.shtml
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Paparazzit osaavat kyllä olla todella ärsyttäviä. Siis TODELLA ärsyttäviä.
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

^no osaavat todella. Mä en kestäisi, jos mun perässä olisi jatkuvasti lauma paparazzeja. Ja mä olisin varmaan huono paparazzi, kun en osaisi olla tarpeeksi röyhkeä, ajattelisin vaan kohteelle aiheuttamaani häiriöö ja koittaisin minimisoida sen.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Tässä lisää:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200711056803104_vi.shtml
Ja sama tekstinä:
"BB-Aki retuutti naista
5.11.2007 3:55

Väkivaltaisen tosi-tv-tähden taltuttamiseen tarvittiin lopulta poliisi.
TOSIELÄMÄÄ BB-talosta pudonnut Aki Abiodun joutui vaikeuksiin. Hän retuutti naista väkivaltaisesti ja päätyi poliisiputkaan.


Big Brother -ohjelmasta tutun Aki Abiodunin, 36, viikonloppu ei mennyt suunnitelmien mukaan. Mies retuutti naista väkivaltaisesti hiuksista Helsingin Rautatieasemalla perjantain ja lauantain välisenä yönä.

- Ykköslaiturin suunnalta juoksi nainen itkien ja huusi apua. Aki oli repinyt tuntematonta naista hiuksista. Vartijat menivät paikalle ja Aki raudoitettiin. Lopulta monta miestä kantoi häntä pois.

- Poliisit tulivat aika nopeasti paikalle ja Aki vietiin heidän mukaansa, silminnäkijät kertovat yön tapahtumista.

Diabetesta sairastava Abiodun tunnustaa, että ainoat muistikuvat ovat vasta poliisiputkasta Kisahallilta.

- Minulla ei ole mitään tietoa illan kulusta. Olimme juhlimassa ja ryypiskelemässä Helsinki Clubilla. Olin syönyt illan aikana huonosti ja verensokerit menivät alas. Olen ilmeisesti hortoillut kaupungilla yli tunnin. Mitään en siitä muista. Niin muissa maailmoissa sitä siinä tilassa on. Ihme ettei itselle ole käynyt mitään.

Paikalla olleiden mukaan Aki oli käynyt junalaiturilla naiseen täysin yllättäen käsiksi.

- Sen verran muistan, että minua on kannettu asemalta jonnekin. Sieltä päädyin sitten Kisahallin putkaan ja sieltä kotiin. Kisahallissa minulta mitattiin verensokeri, joka oli todella alhainen, Aki tunnustaa Iltalehdelle.

Rautatieasemalla oli tapahtumien aikaan kohtalaisen paljon ihmisiä. Aki harmittelee, mikäli hän on aiheuttanut vaaraa sivullisille.

- Olen siinä tilassa usein aggressiivinen ja poissaoleva. Harmittaa todella paljon."
Child Of Scythe
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

MTV3 Viihdeuutiset kirjoitti:Bond-tähti vältti pahoinpitelysyytteen
28.11.2007 10:56

James Bondinakin tunnettu näyttelijä Pierce Brosnan ei tule saamaan syytettä viime kuussa tapahtuneesta välikohtauksesta. Los Angelesin piirikunnan syyttäjä ilmoitti eilen, ettei syytettä nosteta riittämättömien todisteiden takia, kertoo viihdesivusto TMZ.

Eräs valokuvaaja väitti lokakuussa Brosnanin muun muassa lyöneen häntä kylkeen ja solvanneen häntä.

Tummatukan seuraava suurrooli valkokankaalla on kesällä 2008 elokuvateattereihin ilmestyvässä Mamma Mia! -musikaalissa. ABBA:n hitteihin pohjautuvan näytelmän elokuvaversiossa nähdään myös muiden muassa Meryl Streep sekä brittinäyttelijä Colin Firth.

(MTV3)
Viimeksi muokannut Aizerbaidzan, Ma Joulu 17, 2007 4:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

MTV3 Viihdeuutiset kirjoitti:Wesley Snipes: Verottaja on rasisti

Hollywood-tähti Wesley Snipes ei haluaisi antaa työllä ja vaivalla ansaittuja dollareitaan verottajalle. Peräti kahdeksasta veropetoksesta epäiltynä oleva näyttelijä syyttää amerikkalaista verokarhua "rasismista", kertoo Entertainment Weekly -lehti.

Elokuvalehden haastattelussa Snipes väittää, että hänestä tuli verottajan silmätikku vain sen takia, että hän on kuuluisa ja musta.

- Ihmisten on helppo ajatella, että Wesley on pahis. Tämä on mielestäni systemaattista rasismia. Tässä maassa ihmiset on opetettu ajattelemaan, että jos on jokin ongelma, niin vika on mustassa miehessä, Snipes väittää.

Yhdysvaltojen veroviranomaisten mukaan Snipes ja hänen neuvonantajansa Eddie Ray Kahn sekä Douglas P. Rosile yrittivät kavaltaa 11 miljoonaa dollaria verottajalta. Lokakuussa 2006, kun verohuijausepäily tuli ilmi, Snipes oli kuvaamassa elokuvaa Afrikassa. Koska näyttelijä ei halunnut keskeyttää kuvauksia, hänen epäiltiin pakoilevan virkavaltaa.

- He (viranomaiset) esittivät asian niin, että " hän (Snipes) on vastuuton, vaarallinen, syyllinen, siksi hän on Afrikassa." Kaikki nämä jutut sopivat stereotypioihin. He luulevat, että olen paha ihminen, Snipes syyttää EW:n haastattelussa.

Leffatähti kiistää yrittäneensä huijata verottajaa ja vakuuttaa toimineensa taloudellisten neuvonantajien ohjeiden mukaan.

- Kirjanpitäjien mukaan olen oikeutettu veronpalautuksiin tiettyjen sääntöjen ja määräysten mukaan. Joten jos joku sanoo minulle, että olen oikeutettu veronpalautuksiin, niin tietenkin haluan palautuksia, Snipes toteaa ja sanoo, ettei hän ole saanut verottajalta senttiäkään.

Snipesin vero-oikeudenkäynti alkaa ensi kuussa Floridassa. Wesley Snipes tunnetaan erityisesti toimintaroolistaan Blade-trilogiassa.

(MTV3)
Eräästä Stara.fi sivuston uutisesta kävi ilmi, että Snipes saattaa syyllisenä saada jopa 16 vuoden tuomion.
Vastaa Viestiin