20-vuotias mies vangittu epäiltynä äitinsä murhasta Riihimäellä 1.1.2024

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Henkirikos Riihimäellä 1.1.2024 - murhana tutkitaan, 20-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

JanitaSlim kirjoitti: To Tammi 04, 2024 1:10 pm ...
Hankala asetelmahan tuo on kaikinpuolin, poika on tiktok-ikäinen ja äiti katselee jouluisin tuntematonta sotilasta.

2 ihmistä samassa kaksiossa? Jotka elävät ihan eri aikavyöhykkeillä.
Aika karusti sanottu, kun emme tiedä ko. perheestä mitään. Minä olen ainokaistani 38 vuotta vanhempi :P ja samanlaista ikäeroa on todella monella hyvällä ystävälläni/sukulaisella ainakin kuopukseensa.

Ei se ikäero vielä tarkoita mitään. Vaan se, onko lapsen elämässä läsnä vanhempana/auktoriteettina mutta osittain myös "samalla tasolla" eli ymmärtävänä.

Mielestäni vielä pahempaa on se, että oma lapsi on ns. paras kaveri, ystävä ja soul-mate.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7816
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: 20-vuotias mies vangittu epäiltynä äitinsä murhasta Riihimäellä 1.1.2024

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Uutta tietoa Riihimäen epäillystä äidinmurhasta
Iltalehden tietojen mukaan ruumis ehti olla asunnossa tuntikausia ennen kuin poliisit saapuivat paikalle.

Äidinmurhasta epäilty riihimäkeläismies soitti itse hätäkeskukseen epäillyn veriteon jälkeen. Asian vahvistaa Iltalehdelle tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Marko Mäkinen.
– Hän itse ilmoitti, toteaa Mäkinen.
Mäkinen ei muista hätäkeskusilmoituksen tarkkaa kellonaikaa, mutta vahvistaa, ettei epäilty soittanut hätänumeroon heti epäillyn teon jälkeen.
Mäkisen mukaan epäilty on ollut kuulusteluissa yhteistyökykyinen ja poliisilla on jonkinlainen käsitys henkirikosta edeltäneistä tapahtumista ja motiivista.
– Epäilty on itse selvittänyt asiaa, toteaa Mäkinen.
Teon tarkempiin yksityiskohtiin hän ei ota tässä vaiheessa kantaa. Mäkinen ei ota myöskään kantaa siihen, liittyvätkö epäiltyyn henkirikokseen päihteet.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/420e ... ecee41cc45
Avatar
McCall
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 9:35 pm

Re: 20-vuotias mies vangittu epäiltynä äitinsä murhasta Riihimäellä 1.1.2024

Viesti Kirjoittaja McCall »

Otetaas vähän kuvia talteen:
Iltalehti 8.1.2024 / https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/420e ... ecee41cc45

Epäilty Riihimäki.jpg
Epäilty Riihimäki.jpg (69.08 KiB) Katsottu 2626 kertaa
Oikokatu 15, Riihimäki
Oikokatu 15, Riihimäki
Ovi Riihimäki.jpg (61.72 KiB) Katsottu 2626 kertaa
Oikokatu 15, Riihimäki
Oikokatu 15, Riihimäki
Talo Riihimäki.jpg (95.83 KiB) Katsottu 2626 kertaa
Vastaa Viestiin