Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1233
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Tammi 11, 2024 2:06 am
viivahattu kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 5:59 pm Tässä oli ilmeisesti ns. motiivina se, että kansallispukuisia rupesi vituttamaan, kun jalankulkija ei antanut Mersulle tietä vaan julkesi astua suojatielle. Tällaiset apinat eivät kuulu ihmisten ilmoille, vaan loppuiäkseen ikkunattomaan koppiin. .
Mulle on meinannut käydä mannen kanssa tismalleen sama tilanne. Kävelin suojatielle ja manne ajann noin satasta päälle. Kun huusin jotain oli ukko tulossa ase kädessä päälle.

Nää kilpailee kyl somppujen kanssa "alimman paskasakin" tittelistä.
Olin kerran syrjäisessä paikassa, missä ei ole suojatietä, ylittämässä tietä. Mutkan takaa syöksähti jenkkikaara ja soitti torvea, juoksin lopun matkan. Ei hiljentänyt missään vaiheessa.

Kerran olin suojatien äärellä kun oli auto tulossa kohti, ja hiljensi vauhtia mutkassa. Astuin suojatielle kuvitellen että olin itse vauhdin hidastamisen syy. Mutta kun olin suojatiellä, kuski yhtäkkiä polkaisi kaasun pohjaan ja taas juoksin loppumatkan yli.

Olen tullut niin pelokkaaksi etten uskalla enää juuri edes yrittää ylitystä niin kauan kuin on yksikin auto kaukana lähestymässä. Joskus käännän selän tien suuntaan että kuskit tajuavat jatkaa matkaa. Joskus teeskentelen että olen jatkamassa matkaani jalkakäytävällä, ja livahdan tien yli vasta kun auto on mennyt.

Olisihan se kiinnostavaa tietää minkä sortin kuskeille ylipäätään juolahtaa mieleen pelotella tuolla tavalla, ja miksi. Näytän ihan tavalliselta ihmiseltä.
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7816
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Nämä törkypitelyyn oletettavasti epäillyt veljekset onkin tosi helppo löytää FB:stä! Ei löydy montaa Rino-nimistä Ylöjärvellä asustavaa. Roger on oikein kertonut koko nimensä: Roger Ricardo xxxx.
Kolmannen eli Robinin profiilikin löytyy, mutta ei valokuvaa. Näyttävät tosiaankin puoliverisiltä.
Viimeksi muokannut Oikeus ennen kaikkea, To Tammi 11, 2024 4:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Tää Rinohan on aivan kaheli kaahari, kun katselin sen TikTok-pätkiä.

Ajaa vielä jonkun hengiltä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8269
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

ruusumaa kirjoitti: To Tammi 11, 2024 4:25 pm Tää Rinohan on aivan kaheli kaahari, kun katselin sen TikTok-pätkiä.

Ajaa vielä jonkun hengiltä.
No kuule, sitähän kaikki toivovatkin. Ottaisi nämä sekasikiö sukulaisensa kyytiin ja täyttä kallioleikkaukseen.
Tulisi muuten tosi hyvä mieli kun sitä lukisi netistä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Agustin
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Syys 11, 2023 7:35 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Agustin »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Tammi 11, 2024 4:10 pm Nämä törkypitelyyn oletettavasti epäillyt veljekset onkin tosi helppo löytää FB:stä! Ei löydy montaa Rino-nimistä Ylöjärvellä asustavaa. Roger on oikein kertonut koko nimensä: Roger Ricardo xxxx.
Kolmannen eli Robinin profiilikin löytyy, mutta ei valokuvaa. Näyttävät tosiaankin puoliverisiltä.
Eli nämä selvästi sairaat veljekset ovat siis nimeltään Rino, Robin ja Roger Roth? Saako Facebook-linkkejä suoria näistä?
Matti Ja Maija
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1305
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 11:32 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Harmi ettei uhri ollut Nala-koiran omistaja David Lopez.

Silloin olisin voinut heittää tekijöille vaikka yläfemmat. :D
Slava Ukraini! <3
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ifigeneia kirjoitti: To Tammi 11, 2024 3:44 pm Olin kerran syrjäisessä paikassa, missä ei ole suojatietä, ylittämässä tietä. Mutkan takaa syöksähti jenkkikaara ja soitti torvea, juoksin lopun matkan. Ei hiljentänyt missään vaiheessa.
Periaatteessa hänen ei pidäkkään hiljentää, sinä ylität tietä paikassa, jossa hänellä on etuajo-oikeus.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

ruusumaa kirjoitti: To Tammi 11, 2024 4:25 pm Tää Rinohan on aivan kaheli kaahari, kun katselin sen TikTok-pätkiä.

Ajaa vielä jonkun hengiltä.
https://www.tiktok.com/@rinoroth/video/ ... _device=pc

Ja erittäin paska kuski nähtävästi sen lisäksi. Toivottavasti puu, tai tolppa poistaa tuon muonavahvuudesta.
HKV
Agentti Scully
Viestit: 679
Liittynyt: Su Joulu 11, 2022 11:16 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja HKV »

JanitaSlim kirjoitti: To Tammi 11, 2024 6:25 pm
ruusumaa kirjoitti: To Tammi 11, 2024 4:25 pm Tää Rinohan on aivan kaheli kaahari, kun katselin sen TikTok-pätkiä.

Ajaa vielä jonkun hengiltä.
https://www.tiktok.com/@rinoroth/video/ ... _device=pc

Ja erittäin paska kuski nähtävästi sen lisäksi. Toivottavasti puu, tai tolppa poistaa tuon muonavahvuudesta.
Pikkasen arjalaista verta noissa niin elvistelevät tiktokissa minkä kerkiävät. Ja ihan kakaroita vielä ovat.
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1630
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

JanitaSlim kirjoitti: To Tammi 11, 2024 6:22 pm Periaatteessa hänen ei pidäkkään hiljentää, sinä ylität tietä paikassa, jossa hänellä on etuajo-oikeus.
No ei kyllä pidä paikkaansa. Ajoneuvon kuljettajan pitää aina hiljentää, jos havaitsee tiellä jalankulkijan tai kevyemmän kulkuneuvon. Vaaraa ei saa aiheuttaa niillekään muille tienkäyttäjille, jotka rikkovat liikennesääntöjä. Eli toisin sanottuna vaikka joku tanssahtelisi keskellä kaistaa munasillaan, niin et sinä sitä saa muina miehinä jyrätä ja sanoa, että mulla oli etuajo-oikeus. :D
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 373
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Ifigeneia kirjoitti: To Tammi 11, 2024 3:44 pm


Olin kerran syrjäisessä paikassa, missä ei ole suojatietä, ylittämässä tietä. Mutkan takaa syöksähti jenkkikaara ja soitti torvea, juoksin lopun matkan. Ei hiljentänyt missään vaiheessa.

Kerran olin suojatien äärellä kun oli auto tulossa kohti, ja hiljensi vauhtia mutkassa. Astuin suojatielle kuvitellen että olin itse vauhdin hidastamisen syy. Mutta kun olin suojatiellä, kuski yhtäkkiä polkaisi kaasun pohjaan ja taas juoksin loppumatkan yli.

Olen tullut niin pelokkaaksi etten uskalla enää juuri edes yrittää ylitystä niin kauan kuin on yksikin auto kaukana lähestymässä. Joskus käännän selän tien suuntaan että kuskit tajuavat jatkaa matkaa. Joskus teeskentelen että olen jatkamassa matkaani jalkakäytävällä, ja livahdan tien yli vasta kun auto on mennyt.

Olisihan se kiinnostavaa tietää minkä sortin kuskeille ylipäätään juolahtaa mieleen pelotella tuolla tavalla, ja miksi. Näytän ihan tavalliselta ihmiseltä.
En suosittele kokeilemaan "kännissä ja läpällä" ja en lupaa että tämä kikka edes ylläolevissa tilanteissa toimisi mutta itse en vielä sitä yhtä urpoa ole kohdannut.

Sadesäällä on mahdollista että jokut autoilijat tahallaan kastelee jalankulkijoita niin nostamalla maasta ison kiven niin 99 kertaa sadasta auto kyllä hiljentää ennen kohdallasi olevaa lammikkoa.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Annabelle
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Tammi 11, 2024 4:10 pm Nämä törkypitelyyn oletettavasti epäillyt veljekset onkin tosi helppo löytää FB:stä! Ei löydy montaa Rino-nimistä Ylöjärvellä asustavaa. Roger on oikein kertonut koko nimensä: Roger Ricardo xxxx.
Kolmannen eli Robinin profiilikin löytyy, mutta ei valokuvaa. Näyttävät tosiaankin puoliverisiltä.
Siellähän Rinon faceprofiilissa on Mercedeksen yksi rekisterinumero näkyvissä, että siitä vaan muistiin...

EDIT: onpa siellä kuvissa toinenkin....
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2861
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Matti Ja Maija kirjoitti: To Tammi 11, 2024 4:53 am
SYLWAR kirjoitti: To Tammi 11, 2024 12:14 am Aika kissahan on pitänyt tuon uhrin koiran olla, jos kukaan päällekäyneistä ei ole saanut hammasta koiralta.
koiran vikahan tämä siis oli?

josko oli koira pieni ja sitten 3 henkilöä pieksee omistajaa, niin tuskin koira uskaltaa väliin tulla jos pieni koira.

ps. Kissa? Oma kissa kävi jopa poliisien kimppuun, kun tekivät etsinnän aikoinaan kotiini, kissa ei tykännyt vieraista.
En toki väittänyt että olisi koiran vika, tuumasin vaan että aika kissa, jolla tarkoitin enempi koiran kokoa sekä luonnetta. Kissanpirulaiset taas, kyllä nuo meidänkin katit kimppuun todennäköisesti kävisi, jos niiden reviirillä alkaa joku vieras paikkoja tonkimaan. Noilla kun on vielä koira seuranaan, joka muuten vaikuttaa jonkin verran käyttätymiseen puolin ja toisin, niin välillä huvittaa jopa se kissojen koiramainen käytös joissain asioissa samoin kuin koiralla taas se joku kissoilta opittu tapa.
Harmi ettei uhri ollut Nala-koiran omistaja David Lopez.

Silloin olisin voinut heittää tekijöille vaikka yläfemmat. :D
Sama vika, se palikka ei vaan tajua mikä on koiranomistajan vastuu.
Mulla ei tulisi mieleenikään päästää omaa koiraa, joka on isompi kuin tuo Nala, tuolla tavalla juoksentelemaan ja varsinkaan antaa hyökkäillä muiden koirien kimppuun.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1972
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Annabelle kirjoitti: To Tammi 11, 2024 9:28 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Tammi 11, 2024 4:10 pm Nämä törkypitelyyn oletettavasti epäillyt veljekset onkin tosi helppo löytää FB:stä! Ei löydy montaa Rino-nimistä Ylöjärvellä asustavaa. Roger on oikein kertonut koko nimensä: Roger Ricardo xxxx.
Kolmannen eli Robinin profiilikin löytyy, mutta ei valokuvaa. Näyttävät tosiaankin puoliverisiltä.
Siellähän Rinon faceprofiilissa on Mercedeksen yksi rekisterinumero näkyvissä, että siitä vaan muistiin...

EDIT: onpa siellä kuvissa toinenkin....
Itse bongasin neljän eri mersun kilvet profiilista :D tietenkään ei suoraa tietoa ole kaikkien autojen omistussuhteista, mutta eiköhön joku niistä tämän Rothin Rinon kiesi ole. Ottakaa rekkarit talteen jos kiinnostaa.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1233
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

JanitaSlim kirjoitti: To Tammi 11, 2024 6:22 pm
Ifigeneia kirjoitti: To Tammi 11, 2024 3:44 pm Olin kerran syrjäisessä paikassa, missä ei ole suojatietä, ylittämässä tietä. Mutkan takaa syöksähti jenkkikaara ja soitti torvea, juoksin lopun matkan. Ei hiljentänyt missään vaiheessa.
Periaatteessa hänen ei pidäkkään hiljentää, sinä ylität tietä paikassa, jossa hänellä on etuajo-oikeus.


Jaa, kun olin jo puolivälissä menossa tien yli ja ampaistaan kaukaa mutkan takaa, niin saa vaikka ajaa yli?

Ei minulla tuolloin ollut mitään tietoa että sieltä aikoo joku kuuraketti syöksyä, eli lähtiessäni ylittämään tietä ketään ei näkynyt missään.

Eihän siellä sitten pysty ylittämään tietä koskaan, kun ei näe puiden taakse onko joku tulossa.
Vastaa Viestiin