Viro:Rasistinen isäpuoli pahoinpiteli pikkupojan kuoliaaksi

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Rasisti tai ei, mutta ihmisen pitäisi luonnostaan suhtautua suojelevasti pieneen lapseen. Mihin tahansa lapseen, oli sen väri mikä tahansa. Ihminen joka ei näin tee, on pahempi kuin animaali.
Nothing is quite what it seems
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Maybrick kirjoitti:Rasisti tai ei, mutta ihmisen pitäisi luonnostaan suhtautua suojelevasti pieneen lapseen. Mihin tahansa lapseen, oli sen väri mikä tahansa. Ihminen joka ei näin tee, on pahempi kuin animaali.
Voiko tuota enää paremmin sanoa :)

RESPECT!
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Zodiac kirjoitti:Taas itketään rasismista. Miksi olisivat suvaitsevaisia? minäkin olen rasisti eikä siinä ole mitään ihmeellistä...miksi minun pitäisi suvaita jotain gangstaneekereitä? muslimeista puhumattakaan.

Harriet taitaa olla jonkinlainen kommunisti? kommunistien aatteitahan suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus ovat kummatkin.
Ja tämä liityi aiheeseen miten?

"kommunistien aatteitahan suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus ovat kummatkin"

Hahahah! Empä ole jumalauta aiemmin tajunnu (näin poliittisesti sitoutumattomana), että olen kommunisti :D

EDIT: Harrietiltä taas mainio aihe :)
Viimeksi muokannut Bombay, Su Kesä 29, 2008 12:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Bombay kirjoitti:
Ja tämä liityi aiheeseen miten?

"kommunistien aatteitahan suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus ovat kummatkin"

Hahahah! Empä ole jumalauta aiemmin tajunnu (näin poliittisesti sitoutumattomana), että olen kommunisti :D
Kappas, en minäkään ole tajunnut aikaisemmin olevani kommunisti vaikka olen myös suht poliittisesti sitoutumaton.:D No ennemmin stressaamaton ja suvaitsevainen kuin hiuksiaan repivä ulkomaalaisista murehtija.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

Maybrick kirjoitti:Rasisti tai ei, mutta ihmisen pitäisi luonnostaan suhtautua suojelevasti pieneen lapseen. Mihin tahansa lapseen, oli sen väri mikä tahansa. Ihminen joka ei näin tee, on pahempi kuin animaali.
AAMEN.
Sen paremmin ei voi asiaa ilmaista,lapsi on lapsi.aina.
rotuun katsomatta.ja sen pitäisi olla jokaiselle päivänselvää :roll:
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

^Eläimetkin ymmärtävät milloin on pienokainen kyseessä. Heitä sentään turvaa suojahaju. Ihmisilläkin pitäisi näköjään olla, että moisista öykkäreistä selvittäisiin. Tosin, eihän tuo suojahaju aina turvaa, on yksilöitä jotka eivät niistä piittaa. Leijonat esimerkiksi pystyvät silmää räpäyttämättä syömään jonkun toisen pentueen saadakseen naaraan kiimaan. Okei, nyt meni luontodokkarin puolelle, mutta kuitenkin pointti on se, ettei ihmislasta ole suojaamassa mikään jos oma äitikään ei välitä. Sossutäteihin ei voi aina luottaa.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Huru
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: La Tammi 05, 2008 1:10 am

Viesti Kirjoittaja Huru »

Ei voi sossutäteihin luottaa, paitsi jos tulee Suomenmaahan "kerjäämään" (njaa, kun on eka maksanut passit, ihan oikeatkin vielä ja ne lentomatkat...hmmm) ...
Huru
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: La Tammi 05, 2008 1:10 am

Viesti Kirjoittaja Huru »

hupsasaa, että menee väärälle palstalle. NIIN, oikeasti olen sitä mieltä,että nyk. Eestissä ON rasismia. Yritän viittailla aiempiin teksteiheni, mutta eihän niitä kukaan lue! Murr!
Vastaa Viestiin