White Legion Helsinki

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

ionized kirjoitti:Nyt kun viimeisetkin uskottavuuden rippeet ovat karisseet legioonan harteilta niin kannattaisi tehdä miehen työ ja haudata kerho vähin äänin. Koska tämän kyseisen kerhon jäsenet eivät mitä ilmeisemmin ole mitään järjen jättiläisiä niin uskon, että he jatkavat Woman's MC:n viitoittamalla tiellä, mikä tietenkin meille Minfolaisille suo ratkiriemukkaita hetkiä tulevaisuudessakin.
Mutta Woman`s MC:n porukalla on sentään tissit ja pimpat, mikä luo tavallaan enemmän musta uskottavuutta :roll:
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

White legion ketju ei tule ikinä saavuttamaan samaa näkyvyyttä kuin Woman MC. Ellei sitten legioonalaiset aio myös politiikkaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

loneliness kirjoitti:White legion ketju ei tule ikinä saavuttamaan samaa näkyvyyttä kuin Woman MC. Ellei sitten legioonalaiset aio myös politiikkaan.
Tai sukupuolenvaihdosleikkaukseen :roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Chopper kirjoitti:
loneliness kirjoitti:White legion ketju ei tule ikinä saavuttamaan samaa näkyvyyttä kuin Woman MC. Ellei sitten legioonalaiset aio myös politiikkaan.
Tai sukupuolenvaihdosleikkaukseen :roll:
Tosin sellainen jengihän vielä puuttuu jotka olisivat tranuja tai she-maleja... TRANSU MC!!!! "Vaikka ootkin mies, oot silti tyttö" :lol: :lol:
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Pässi 73 kirjoitti: Tosin sellainen jengihän vielä puuttuu jotka olisivat tranuja tai she-maleja... TRANSU MC!!!! "Vaikka ootkin mies, oot silti tyttö" :lol: :lol:
Hei nyt menit jo vähän liian pitkälle :wink: Ihannetilannehan olisi, ettei näitä rikollisuuteen mieltyneitä prätkäryhmittymiä syntyisi ollenkaan, mutta joitakin kiehtoo prätkät, aseet, vaara ja huumeet (kyllä jotkut prätkäheebot on mieltyneitä huumaaviin aineisiin). Tarkoituksena ei ole mustamaalata prätkistä innostuneita, mutta kriminaalisetit tulee usein kylkiäisenä, tai sitten kriminaalitouhujen kylkiäisenä on prätkät. Onko legioona ihan legioona vai ämseeklub? Ainakaan nimessä ei ole maagista yhdistelmää ÄM CEE.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

loneliness kirjoitti:Onko legioona ihan legioona vai ämseeklub? Ainakaan nimessä ei ole maagista yhdistelmää ÄM CEE.
Ihan pelle kerho,ei mtn tekemistä rätkien kanssa.

laitan vielä kerran tän linkin tänne josta voi käydä kattoos Suomalaisten mp-kerhojen liivit/värit ja kuten huomaatte niitä löytyy eräskin kpl ja jos katsotte tarkemmin ei joukosta löydy kuin muutama rikolliseksi luokiteltu kerho,yleensä siis ovat ihan tavallisia perheen isiä ja muita jannua tai pimuja sekä harrastajia nää mc-kerholaiset ...

http://colorsinfinland.100free.com/#index
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Chopper kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Onko legioona ihan legioona vai ämseeklub? Ainakaan nimessä ei ole maagista yhdistelmää ÄM CEE.
Ihan pelle kerho,ei mtn tekemistä rätkien kanssa.

laitan vielä kerran tän linkin tänne josta voi käydä kattoos Suomalaisten mp-kerhojen liivit/värit ja kuten huomaatte niitä löytyy eräskin kpl ja jos katsotte tarkemmin ei joukosta löydy kuin muutama rikolliseksi luokiteltu kerho,yleensä siis ovat ihan tavallisia perheen isiä ja muita jannua tai pimuja sekä harrastajia nää mc-kerholaiset ...

http://colorsinfinland.100free.com/#index
Juuh, kyllä mulla nää prätkä jutut on hallussa, koska itsekin tykkään kesäisin päristellä ja oon tehnyt sitä koko ikäni...
Löytyypä tuolta colors sivuilta minunkin ex-kerho, jonka alulle panija joskus aikoja sitten olin (siis mua ei oo potkittu veks, vaan ei ollut enää mun juttu ja lähdin veks). Ja rikollisia ei oltu alussa, eivätkä ole sitä vieläkään.
Nää mun kärkevät kommentit on vähän satiiria justiinsa näistä kaikenmaailman MC kommentoinneista, ja siitä, että kaikki 1% porukka olisi motoristeja...
Ja luin tuolta jostain punkkarifoorumista keskustelun, jossa WL:n presidentti kertoi noin 200 kertaa että eivät ole MC eikä prätkien kanssa tekemisissä... Niin monta kertaa se sen vannotti, että uskoin jo minäkin :lol: Ja laitanpas vielä linkin ko.keskusteluun http://www.punkinfinland.net/forum/view ... highlight=

Edit:Lisäsin linkin
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Juu en mie sillä mutta ku suurin osa ei ymmärrä asiaa :?
Mutta ei vissiin kannata ottaa asiasta henk.koht paineita,meinaan minä itse,vaikka välillä tuppaa tuo verenpaine nousemaan yleistämisestä oman rakkaan harrastuksen kohdalla -->
mc = rikollinen järjestö
Harley Davidson = rikollinen omistajana
mc+Harley = Huumediilereitä,laittoman aseen omistajia ja kaikkea muuta
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
JACK81
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 18, 2008 6:19 pm
Paikkakunta: HELLSINKI

Viesti Kirjoittaja JACK81 »

Morjesta vaan taas kaikille! Joo en tiedä WL:stä mitään mut kylhän näitä kaiken maailman bändejä aina syntyy ja myös häviää.....ja osalle noi liivit tuntuu olevan pelottelua varten niskassa, enkä puhu nyt mc porukoista vaan tämmösistä muutaman miehen bändeistä.Kyllä MC touhussa on paljon muustakin kysymys ku liiveillä elvistelystä.....esim: ihan oikeesta kunnon ystävyydestä ja tukemisesta JA TIETENKIN VITUN MUKAVISTA PYÖRÄ REISSUISTA!!! Eipä toi yhteiskunta hirveesti nykypäivänä välitä kansalaisista!
Miksipä ei siis eläis F.T.W. LIFE?!? No joo nää on vaan mun mielipiteitä eikä muuta :lol: :twisted: Mut vielä on pyörä ajossa!Märkää ja kylmää! Joo eipä muuta kun syksyn jatkoja ja rok rok!!!!
81
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Chopper kirjoitti:Juu en mie sillä mutta ku suurin osa ei ymmärrä asiaa :?
Mutta ei vissiin kannata ottaa asiasta henk.koht paineita,meinaan minä itse,vaikka välillä tuppaa tuo verenpaine nousemaan yleistämisestä oman rakkaan harrastuksen kohdalla -->
Sulla samaa ongelmaa kuin mullakin. Tilannetta auttaa kierroslukumittarin korvaaminen verenpainemittarilla.... :lol:
Chopper kirjoitti:mc = rikollinen järjestö
Harley Davidson = rikollinen omistajana
mc+Harley = Huumediilereitä,laittoman aseen omistajia ja kaikkea muuta
Tuota yleistämistä käy ikävä kyllä useammin kuin manneja raveissa... Ikävää mutta ah niin joka päiväistä.
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

JACK81 kirjoitti:MC touhussa on paljon muustakin kysymys ku liiveillä elvistelystä.....esim: ihan oikeesta kunnon ystävyydestä ja tukemisesta JA TIETENKIN VITUN MUKAVISTA PYÖRÄ REISSUISTA!!!
Näinpä,ja helvetin mukavista kinkereistä.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

JACK81 kirjoitti:TIETENKIN VITUN MUKAVISTA PYÖRÄ REISSUISTA!!!
Tämä on nimenomaan se pääasia jota oon yrittäny huonolla menestyksellä sanoo.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kinsey Millhone
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 10:11 pm

Viesti Kirjoittaja Kinsey Millhone »

Ja noi mc-hommat on ihan muuta kuin kriminaalijuttuja. Prätkät ja noi ei todellaakaan liity yhteen. Ei kaikkea pidä yleistää!!!
GGBSpender
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Marras 06, 2008 11:47 pm
Paikkakunta: 900 West Georgia Street, Washington D.C.

Viesti Kirjoittaja GGBSpender »

White Legion on pk-seudulla oleva pienehkö ryhmä joilla on yksi yhteinen fetissi tai pakkomielle, esittää olevansa rikollinen.. Joihinkin naisiin nimittäion linnakundin ja pahan pojan esittäminen puree..
I can kill You any time.. - But not today...
ammattimies
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:40 am

Viesti Kirjoittaja ammattimies »

myös autoilijoissa on paljon rikollisia, olen huomannut. noh, itse harrastelen ja jo kymmeniä vuosia erilaisia moottoripyöriä, lähinnä tekniikkaa, moottorin käytöstä, säätämistä, paljon matka-ajoa ja erilaisia kokoontumisajoja silloin tällöin kesäisin. perustamassakin olen ollut paria mp-kerhoa, jotka taas eivät liity näihin amerikasta tuotuihin englanninkielisiin mc-kerhoihin, jotka levisivät ammuskelutapausten, piiritystilanteiden ym. pienen härdellismin avulla suuren yleisön tietoisuuteen 90-luvun alkupuolella suomessa.

mp-kerho on yleensä moottoripyöräilijäkerho tai moottoripyöräkerho. molempia nimiä näkee käytössä. harrastuksina on mitä vähimmässä määrin väkivalta tai muu sen kaltainen kriminalisoitu toiminta. suurimmat sykkeet saa upeista maisemista kotimaassa tai ulkomailla, toisten motoristien kanssa koetuista yhteenkuuluvaisuuden tunteista ja avunannoista, huippunopeuskokeiluista joko saksan autobaanoilla tai suomen lentokentillä, pyörien monipuoliseen ja helposti esillä olevaan tekniikkaan tutustumisesta jne.

eikä mp-kerhojen jäsenyys edellytä näkyvien tunnusten käyttöä yleensä. toki ne ovat kerhokohtaisesti erityyliin.

lisäksi mp-kerhoissa ja porukoissa sallitaan, suvaitaan erilaisia kaksi- tai kolmipyöräisiä moottoripyöriksi luettavia kulkineita, eikä ole merkkiin tai merkkeihin sidottuja, ellei kerho ole perustettu tietyn merkin tai mallin ympärille. sellaisiakin on nykyään tullut paljon.

täältä tähän.
Vastaa Viestiin