Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

Carl Adenauer kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:15 pm Tämäkin olisi hyvä palsta, jos täällä olisi asioista ymmärtäviä, joita ikävä kyllä huomannut vain muutaman.
Vähän tasoa keskusteluun! Arvostelu on helppoa, etenkin kun ei tiedä muuta, kuin mitä lehdistä ja netistä lukee. Eli kommentoidaan itselle täysin vieraita asioita, sellaisten kommenttien arvo on ihan nolla.
Juurikin näin! Faktaa pöytään.
Afrikka

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

Pössiperk kirjoitti: La Huhti 27, 2024 7:15 pm
Carl Adenauer kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:15 pm Tämäkin olisi hyvä palsta, jos täällä olisi asioista ymmärtäviä, joita ikävä kyllä huomannut vain muutaman.
Vähän tasoa keskusteluun! Arvostelu on helppoa, etenkin kun ei tiedä muuta, kuin mitä lehdistä ja netistä lukee. Eli kommentoidaan itselle täysin vieraita asioita, sellaisten kommenttien arvo on ihan nolla.
Juurikin näin! Faktaa pöytään.
No mikä on fakta? Netissä kun kirjoittaa niin itse näen faktana oikeuden päätökset, uutiset.. Kuka tahansa voi väittää noiden lähteiden ulkopuolisia asioita, mitä tahansa. Tekevätkö nuo täysin hatusta heitetyt "tiedot" asioista faktoja? Tietäjät tietävät faktat, vaikka ulkopuolisille ne näkyisivät trollauksena tai idioottimaiselta kommentilta.
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

Afrikka kirjoitti: La Huhti 27, 2024 8:19 pm
No mikä on fakta? Netissä kun kirjoittaa niin itse näen faktana oikeuden päätökset, uutiset.. Kuka tahansa voi väittää noiden lähteiden ulkopuolisia asioita, mitä tahansa. Tekevätkö nuo täysin hatusta heitetyt "tiedot" asioista faktoja? Tietäjät tietävät faktat, vaikka ulkopuolisille ne näkyisivät trollauksena tai idioottimaiselta kommentilta.
Suosittelen välttämään turhia jäähyjä ja pitäytymään asiassa.
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 373
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Carl Adenauer kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:15 pm Käsittääkseni tällä palstalla käsitellään jr-rikollisuutta. Sitten joku apina saa aikaan tekstiä, että "jengit on neekeröintiä" jne.. Mitä annettavaa pelkällä dissauksella on palstalla? Olen itse periaatteessa kyllä pitänyt hyvänä, että on Suomalaisia porukoita, jotkut tietenkin sanoo sitä "fanitus,glorifiointi" jne..

Olin joskus kauan sitten rikosmaailmassa, todella kauan sitten. Siksi en henkilökohtaisesti näe järkeä dissata mitään porukkaa.., lukuunottamatta ulkomaalaiset ja mustalaiset. Mutta hehän eivät olekaan Suomalaisia, minkä kertoo heidän tapansa toimiakkin.
Tämäkin olisi hyvä palsta, jos täällä olisi asioista ymmärtäviä, joita ikävä kyllä huomannut vain muutaman. Turhanpäiväinen dissaus tällä palstalla on tyhjää huutoa..,
Pata kattilaa soimaa.

Varmaan voit perustaa oman keskustelupalstan entisille rikollisneroille jos löydät heitä toisen lisää. Tostakin viestistäsi on puolet vittuilua muille ja normiviestisi tyypillinen omakehu vain puuttuu.

Se on nykyään kaikilla "aloittelevilla rikollisilla" toi sama asenne mitä nämä liivikerhot ovat jo vuosia harjoittaneet eli "Minä, Minä , Minä, eikä kukaan muu"

Värikkäät katujengit taas lähtee sotajalalle jos on pikkuveljen serkun kaveria koulussa haukuttu.

Siinä sulle ero kotimaisten ja neekerijengien välillä vaikka et sitä kysynytkään.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"Villilapsi79". 45 - vuotias kun on vielä lapsi, niin mitäpä tuohon voi kommentoida? Parempi olla sanomatta mitään, ettet saa turhaan oppia, mitä rikosmaailma on. Senverran sun "värikkäistä katujengeistä", että onhan se sulle lapselle varmaan "värikästä", kun joku Milan Jaff raiskaa 13-vuotiaan tytön.., kutsutaan pedofiili-raiskariksi Suomen kielellä.
Ja sitten Jaff itkee mediassa, kun linnassa pelottaa, eipä näkynyt "sotajalalla" sen päällikön kavereita puolustamassa sitä. Vaikka ennen oli "Minä,Minä", maitoa metrossa päälleen kaatava pelle. Ja ritsari, jonka pöllimä takkikin oli muutamassa päivässä palautuskelvoton, kun haisi apinan hieltä ja halvalta dödöltä. Tästä oli ihan kyllä mediassa juttua, kun paska aineet puskeneet päälliköstä läpi, eikä normaali suihku kuulu kulttuuriin.
Siinä sulle ero Suomalaisen ja mamu rikollisen välillä, vaikket sitä kysynytkään.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Oleppa hyvä! Taisi osua "naulan kantaan", selittää miksi nainen tietävinään jr-maailmasta, jossa naisilla ei asemaa. Mikään muuhan ei voi selittää "huutamista" asioista, joista ei todellisuudessa voi edes tietää!
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2254
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Carl Adenauer kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 12:39 pm Siinä sulle ero Suomalaisen ja mamu rikollisen välillä
Niin mikä se ero on? Saman tyyppisiä rikoksia tehtailevat ja hygieniatasokin samaa luokkaa. Ajatusmaailmakin ja persoonallisuus tismalleen samanlaisia.

Mitä Tuomo Ahoselle kuuluu? Hariraa Souss-Massassa ja reseptivapaita huumelääkkeitä on varmaan kulunut melkolailla sekä halpaa muovikanistereissa myytävää markettiviinaa.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

*pltmtxtvp*tm
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"RL", en todellakaan odottanutkaan, että olisit lukenut ja sisäistänyt mitä kirjoitin. Itseasiassa sulta ei voi odottaa kuin tietämätöntä kommentointia tälle rikosaiheiselle palstalle, kuten nyt on kymmenet juttusi kertoneet. Ei ensimmäistäkään faktaa, korkeintaan joku oma käännös jostain netti- tai lehtijutusta.
Mutta jatka vain samaa rataa muun tekemisen puutteessa. Voisit välillä keksiä taas jotain uusia satuja, ihan itseäsi hauskuuttaaksesi, koska sitähän kaikki kommenttisi ovat tähänkin asti olleet.
Tosiasiat sattuu, viimeksi juttu Immusta ja Ukrainasta. Niin kuin on sattunut joka kerta tähänkin asti, mitä se kertoo sinusta? Vaikea sanoa oletko: mies, nainen, päihdekuntoutuja, mielenterveys potilas tms.., veikkaisin jotain kahdesta jälkimmäisestä, koska selittäisi kommenttisi tosiasioiden edessä.
Vastaa Viestiin