Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Koulutustaustaa ja asuinpaikkakuntaa nostetaan täällä Minfossa framille niin ahkerasti, että trollaamisaspektina nuo ovat kärsineet pahan inflaation jo aikoja sitten.

Jos aidosti tekee mieli trollata, niin ota mallia vaikkapa itsensä neron jalustalle nostaneesta RL:stä.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1969
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 4:02 pm Koulutustaustaa ja asuinpaikkakuntaa nostetaan täällä Minfossa framille niin ahkerasti, että trollaamisaspektina nuo ovat kärsineet pahan inflaation jo aikoja sitten.

Jos aidosti tekee mieli trollata, niin ota mallia vaikkapa itsensä neron jalustalle nostaneesta RL:stä.
Joo, olen samaa mieltä. Tiedän ihan vitun nuijia tyyppejä, jotka ovat akateemisissa töissä ja sitten vice versa.
Sinulla meni tuo meidän kombinaatio-trollaaminen ohi, koska et ole osallistunut viime syksynä tiettyihin ketjuihin.

Jos ei tee mieli aidosti trollata, niin ei kannata tähän ketjuun osallistua.
Hapetan kyttätyyliin
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 4:21 pm
Jos ei tee mieli aidosti trollata, niin ei kannata tähän ketjuun osallistua.
No tämä pitäisi olla kehumisketju. Mut joo point taken, koska kuitenkin vahvasti konditionaalimuotoinen lause tuo.

Ei mua tosiaan trollaaminen kiinnosta, mut en oikein malta olla suolaamatta noita kanavan pimeimpiä hahmoja. Tosin olen siitäkin tavasta päässyt aika hyvin eroon, kun olen tuupannut nuo pahimmat sankarit tiukkaan ignoreen. Viimeisimpänä just tämän RL:n.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1969
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 6:11 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 4:21 pm
Jos ei tee mieli aidosti trollata, niin ei kannata tähän ketjuun osallistua.
No tämä pitäisi olla kehumisketju. Mut joo point taken, koska kuitenkin vahvasti konditionaalimuotoinen lause tuo.

Ei mua tosiaan trollaaminen kiinnosta, mut en oikein malta olla suolaamatta noita kanavan pimeimpiä hahmoja. Tosin olen siitäkin tavasta päässyt aika hyvin eroon, kun olen tuupannut nuo pahimmat sankarit tiukkaan ignoreen. Viimeisimpänä just tämän RL:n.
Ketju on lautamiesten alla, joten vittuilu on oletus :)

Tosin on ihan hauskaa, jos joku oikeasti kehuu toista nikkiä Minfossa.
Hapetan kyttätyyliin
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2332
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 6:11 pm en oikein malta olla suolaamatta noita kanavan pimeimpiä hahmoja. Tosin olen siitäkin tavasta päässyt aika hyvin eroon, kun olen tuupannut nuo pahimmat sankarit tiukkaan ignoreen. Viimeisimpänä just tämän RL:n.
Ethän sinä ole suolannut kuin omat verisuonesi jäykiksi. Melkoinen ignooraajakin. Kaikenlaisia mitättömyyksiä se vesi ja vehnäjauho pitääkin elossa.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 6:42 pm
Tosin on ihan hauskaa, jos joku oikeasti kehuu toista nikkiä Minfossa.
Niin hauskuudesta en tiedä, mutta harvinaista ainakin. Mä kyllä olen muutamia kehunutkin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1071
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Tapelkaa pojat! Saatte tupakkia!
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
Jösse Kalapää
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Su Huhti 28, 2024 11:46 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Jösse Kalapää »

En jaksanut koko ketjua kahlata läpi, mutta about 15 sivua kuitenkin.
Respectit ja hatunnosto Oikeus ennen kaikkea nimimerkille. Faktoja pöytään ja jaksaa myös tilailla käräjäoikeudesta matskua.
Minfoa tullut lueskeltua jonkin verran aiemmin ja hiljan aktivivoiduin ottamaan osaa myös keskusteluihin ja minulle kyllä Oikeus ennen kaikkea on esittäytynyt kovin monissa ketjuissa tärkeän infon esittäjänä.
Kiitos ja hatunnosto!
Vastaa Viestiin