Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Eti ite asiakirjasi, minun ei tarvitse. Olen nähnyt ja lukenut sen jo pari vuotta sitten. Aikamiespentu. Te olette täysin ulalla toimissanne.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Donald McRonald
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Even Steven kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 7:27 am
kiinnostunut5 kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 2:00 am Aika vähän aitoa kylläkin sun jutuissas mutta tuon sait oikein, venäjä tosiaan hyökkäsi -22 ilman Ukrainan sodanjulistusta.
Kuten esimerkiksi missä olen tarjonnut epäaitoa aakkostusta?
Otetaas talteen tuo.
Mitäköhän ihmettä tuokin tarkoittaa? Vai onko se vain joku yandex-kääntäjän käännöskukkanen? Vähän niinku "Nato tallentaa"?
kiinnostunut5
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Even Steven kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 7:28 am Eti ite asiakirjasi, minun ei tarvitse. Olen nähnyt ja lukenut sen jo pari vuotta sitten. Aikamiespentu. Te olette täysin ulalla toimissanne.
Miksi täällä kukaan tuhlaisi sekuntiakaan jonkun semmosen etsimiseen joka on olemassa vaan sinun mielessäsi?
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Even Steven kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 7:28 am Eti ite asiakirjasi, minun ei tarvitse. Olen nähnyt ja lukenut sen jo pari vuotta sitten. Aikamiespentu. Te olette täysin ulalla toimissanne.
Mikä helvetin asiakirjasi? Minä en ole väittänyt mitään suuntaan tai toiseen asiakirjan olemassa olosta. Minä en ole sitä edes sinulta kysynyt. Joten toistan, mikä helvetin asiakirjasi? Sinä olet itse puhunut sodan julistavasta asiakirjasta, en minä.

Kyselit aiemmin niitä todisteita paskapuheistasi.
Väitit että Zelenskyi julisti sodan - 21 ja olet nähnyt siitä asiskirjan. Niin minä nyt otan tähän kantaa ensimmäistä kertaa. Väitän että valehtelet, väittämääsi asiakirjaa ei ole olemassa. Et pysty semmoista näyttämään toteen, joten paskanpuhujahan sinä olet. Äiti käski sanoa että kaupungin 4h kerholle voisi vielä päästä kesätöihin nurmikonleikkaajaksi, tee äkkiä hakemus tai viikkorahan tulo loppuu ja netti menee kiinni.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

kiinnostunut5 kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 4:58 pm
Even Steven kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 7:28 am Eti ite asiakirjasi, minun ei tarvitse. Olen nähnyt ja lukenut sen jo pari vuotta sitten. Aikamiespentu. Te olette täysin ulalla toimissanne.
Miksi täällä kukaan tuhlaisi sekuntiakaan jonkun semmosen etsimiseen joka on olemassa vaan sinun mielessäsi?
Edelleen tai nyt vasta onkin erikoisen kummallista ettei teillä ole vieläkään tietoa mistä edes puhutaan.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

1lpo kirjoitti: Ti Touko 21, 2024 1:42 pm
Even Steven kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 7:28 am Eti ite asiakirjasi, minun ei tarvitse. Olen nähnyt ja lukenut sen jo pari vuotta sitten. Aikamiespentu. Te olette täysin ulalla toimissanne.
Mikä helvetin asiakirjasi? Minä en ole väittänyt mitään suuntaan tai toiseen asiakirjan olemassa olosta. Minä en ole sitä edes sinulta kysynyt. Joten toistan, mikä helvetin asiakirjasi? Sinä olet itse puhunut sodan julistavasta asiakirjasta, en minä.

Kyselit aiemmin niitä todisteita paskapuheistasi.
Väitit että Zelenskyi julisti sodan - 21 ja olet nähnyt siitä asiskirjan. Niin minä nyt otan tähän kantaa ensimmäistä kertaa. Väitän että valehtelet, väittämääsi asiakirjaa ei ole olemassa. Et pysty semmoista näyttämään toteen, joten paskanpuhujahan sinä olet. Äiti käski sanoa että kaupungin 4h kerholle voisi vielä päästä kesätöihin nurmikonleikkaajaksi, tee äkkiä hakemus tai viikkorahan tulo loppuu ja netti menee kiinni.
Pidä sinä mielikuvitusrikollinen pääs kii 😁
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Donald McRonald
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Eiks ookin Ämsee Blörö kiva kun kaikki tykkää susta niin kauheasti :mrgreen:
kiinnostunut5
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Even Steven kirjoitti: Ke Touko 22, 2024 8:56 am
kiinnostunut5 kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 4:58 pm
Even Steven kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 7:28 am Eti ite asiakirjasi, minun ei tarvitse. Olen nähnyt ja lukenut sen jo pari vuotta sitten. Aikamiespentu. Te olette täysin ulalla toimissanne.
Miksi täällä kukaan tuhlaisi sekuntiakaan jonkun semmosen etsimiseen joka on olemassa vaan sinun mielessäsi?
Edelleen tai nyt vasta onkin erikoisen kummallista ettei teillä ole vieläkään tietoa mistä edes puhutaan.
Sullahan sitä hajua ei ole mistä puhutaan. Näyttäisi olevan muille selvää.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1887
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Erkki: Zelenskyi julisti sodan Venäjää vastaan.
Kaikki muut: Miten niin?!
Erkki: Olen nähnyt siitä asiakirjan.
Kaikki muut: Mikä asiakirja? Missä sellainen olisi?
Erkki: Etsikää itse, urpot.
Kaikki muut: Vaikea löytää, koska sellaista ei ole.
Erkki: Ette taaskaan tajua mistä puhutaan.

Onkohan tuo jantteri samanlainen myös ihan oikeassa elämässä?
#FreePlato
Avatar
Brass
Martin Beck
Viestit: 835
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 6:17 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Brass »

Eerikki taitaa olla oppikirjaesimerkki Danning-Kruger efektistä puhtaimmillaan. Noita harvoin tapaa työelämässä aivan täydellisesti kehittyneenä, koska luontainen poistuma alkaa yleensä vaikuttamaan.
SmartSelect_20240523_141545_Chrome.jpg
SmartSelect_20240523_141545_Chrome.jpg (203.98 KiB) Katsottu 432 kertaa
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1887
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Brass kirjoitti: To Touko 23, 2024 2:25 pm Eerikki taitaa olla oppikirjaesimerkki Danning-Kruger efektistä puhtaimmillaan. Noita harvoin tapaa työelämässä aivan täydellisesti kehittyneenä, koska luontainen poistuma alkaa yleensä vaikuttamaan.

SmartSelect_20240523_141545_Chrome.jpg
No eihän tuollaista nyt millään edes voi olla missään työyhteisössä. Siis mikäli esiintyy samalla tavalla kuin foorumillakin. Mikä voisi olla paikka jossa toleranssi riittäisi kestämään tuollaista?

Erkki: Kytketään tuo musta kaapeli valkoiseen.
Muut: Mitä ihmettä? Mustahan kytketään mustaan.
Erkki: Eipäs vaan valkoiseen. Papereissa sanotaan.
Muut: No näyttäisitkö ne paperit?
Erkki: Etsi itse. Mä olen ne jo nähnyt.
Muut: Eli sellaista paperia ei taida edes olla?
Erkki: Voi vittu, miten te voitte olla aina niin pihalla?
Muut: Tuota noin, kun me vaan niitä papereita...
Erkki: Ette taaskaan edes ymmärrä mistä puhutaan.

Kuka tuollaista jaksaisi? Tosin ei kauaa tarvitsisikaan, kun Erkki kytkisi tarpeeksi monta kaapelia päin persettä, kohtalokkain seurauksin.

Vaikka mistä me mitään tiedetään. Joku erehtyi kysymään, että miten Erkki pärjäät elämässä, niin vastaus tuli nohevasti: "Keskivertoa paremmin" :)
#FreePlato
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ke Touko 22, 2024 10:50 pm Erkki: Zelenskyi julisti sodan Venäjää vastaan.
Kaikki muut: Miten niin?!
Erkki: Olen nähnyt siitä asiakirjan.
Kaikki muut: Mikä asiakirja? Missä sellainen olisi?
Erkki: Etsikää itse, urpot.
Kaikki muut: Vaikea löytää, koska sellaista ei ole.
Erkki: Ette taaskaan tajua mistä puhutaan.

Onkohan tuo jantteri samanlainen myös ihan oikeassa elämässä?
Teitä saa nauraa ihan koko ajan. Ette osaa edes nettiä käyttää. Hinaajat.
Liitteet
IMG_20240523_160320_382.jpg
IMG_20240523_160320_382.jpg (53.96 KiB) Katsottu 397 kertaa
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
kiinnostunut5
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Edelleen, miksi kukaan sekunttiakaan edes yrittäisi sun mielikuvituksen tuotosta etsiä. Toki voit osoittaa kuinka kaikki on väärässä ja laittaa linkin, mutta ymmärrän miksi sitä linkkiä ei kuulu ja uskon että moni muukin.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1887
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

No possu mitäs jos sä kaivaisit esiin sen Erkin mainitseman mielikuvitusasiakirjan?
#FreePlato
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Donald McRonald kirjoitti: Ke Touko 22, 2024 11:36 am Eiks ookin Ämsee Blörö kiva kun kaikki tykkää susta niin kauheasti :mrgreen:
No one is more hated than he who speaks the truth. - Plato
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin