Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Puhelinkortti
Jane Marple
Viestit: 1038
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Euroviisuista on tullut sairas tapahtuma, millä ei ole enään mtään tekemistä laulukilpailun kanssa. Nytkin voittaja miesoletettu oli keksinyt itselleen jonkun ihmeellisen sukupuolen ja pukeutui minihameeseen. Mitä pahemmin mielenterveysongelmainen friikki olet, niin sen varmemmin menestyt. Muutama vuosi sitten parrakas transu voitti ja sitäkin hyypiötä hehkutettiin mediassa.
QwertyKeyboard
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

SYLWAR kirjoitti: Su Touko 12, 2024 11:58 pm On se, ja tuo lässytys siitä että juutalaiset on olleet siellä uskontonsa alusta jättää huomioimatta sen, että arabit on olleet alueella yhtä kauan, ellei kauemmin. Mun puolesta toki saavat olla missä lystäävät, jos käyttäytyisivät kuten kuuluu.

Se sakki kaivelee verta nenustaan ihan itse. Ensin tapellaan palestiinalaisten kanssa, jonka jälkeen tehdään sovinto. Sovitaan että palestiinalaiset pysyvät alueella X.
Jonkin ajan päästä ryhdytään sitten perustamaan "siirtokuntia" palestiinalaisten alueelle ja hätistetään palestiinalaiset kodeistaan.
Palestiinalaisilla palaa pinna, miksi ei palaisi moisesta.
Sitten uhriudutaan, kiljutaan antisemitismiä ja ryhdytän samalla vittuilemaan kaikille ympärillä oleville arabivaltioille.
Ja taas mentiin...sama ralli alkaa alusta kuten on ollut siitä asti kun tuo porukka palestiinan alueelle leiriytyi.

Ei se kansa opi ikinä, luulisi että siitä mitä aatu bändeindeen toisen maailman sodan aikaan sekä myös stalinkin juutalaisille teki, olisi jäänyt jonkunlainen myötätunto ja ymmärrys muita kansoja ja kulttuureita kohtaan.
Gazassa ei ole juutalaisia siirtokuntia yhdeksääntoista vuoteen ne kaikki purettiin rauhansopimuksessa yli 19 vuotta sitten ja Gazan hallinto samalla luovutettiin täysin Palestiinalaisille. Juutalaiset vetäytyivät Gazasta silloin kokonaan. Tämä sitten johti siihen, että Hamas kaappasi vallan Gazassa ja ilmoitti, että vaaleja ei enää järjestetä me pidämme valtaa täällä ja jatkoi sotimista Israelia vastaan. Israel taas teki kaiken mitä lupasikin tehdä rauhansopimuksen mukaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_d ... _from_Gaza

Nyt sitten Vasemmisto huutaa uutta rauhansopimusta vaikka Palestiinalaiset gazassa eivät noudattaneet edellistäkään sopimusta ja sitten uhriutuvat kun aloittavat uuden sodan kun Israel puolustautuukin eikä vain käännä toista poskea vaikka sinällään juutalaisilta ei edellytetä toisen posken kääntämistä, koska eivät ole kristittyjä.
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1769
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Puhelinkortti kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 12:34 pm Euroviisuista on tullut sairas tapahtuma, millä ei ole enään mtään tekemistä laulukilpailun kanssa. Nytkin voittaja miesoletettu oli keksinyt itselleen jonkun ihmeellisen sukupuolen ja pukeutui minihameeseen. Mitä pahemmin mielenterveysongelmainen friikki olet, niin sen varmemmin menestyt. Muutama vuosi sitten parrakas transu voitti ja sitäkin hyypiötä hehkutettiin mediassa.
Se oli muuten hieno biisi "muutama" eli 10 vuotta sitten. Tyylilajiltaan ihan sataprosenttinen Bond-tunnari, ja jos se olisi sitä, sitä pidettäisiin yhtenä kaikkien aikojen parhaista. Laulajan ulkoasusta saa olla ihan mitä mieltä haluaa, mutta jos joku meinaa tosissaan väittää, että Conhita Wurst ei osaa laulaa, niin se ei kyllä tajua musiikista hevon vittuakaan. :D
ASierra
Remington Steele
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2022 12:15 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Mistä lähtien sotatoimien aloittajaa puolustella?
Siitä saakka kun viherkommarit pääsevät ääneen.. aika sairas ajatusmaailma. Mutta kun muslimeja pitää jostain syystä aina puolustella.
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11513
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja URSA »

Eipä Israel ole edes sodassa vaan suorittaa terrorisminvastaista operaatiota. Tai jos joku aloitti sodan, se oli yksiselitteisesti Hamas.

Nyt Hollannin diskattu ehdokas tunnustaa lyöneensä "nyrkillä ilmaa", mutta mitenkäs kamera rikkoontui.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2541
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Gurney »

URSA kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 6:08 pm Eipä Israel ole edes sodassa vaan suorittaa terrorisminvastaista operaatiota. Tai jos joku aloitti sodan, se oli yksiselitteisesti Hamas.

Nyt Hollannin diskattu ehdokas tunnustaa lyöneensä "nyrkillä ilmaa", mutta mitenkäs kamera rikkoontui.
Ja vihervasemmisto ei tajua, että hamasin takana on Venäjä ja Iran 🤡🤡

Muna huurussa puolustavat Palestiinaa eli sama asia kuin puolustaisivat Venäjää... Risuparrat ja kettutytöt eivät vain tajua koska mUsLiMiA piTäÄ AiNa PuoLuStAa, vaikka ovat terroristeja
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Gurney kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 6:32 pm
Ja vihervasemmisto ei tajua, että hamasin takana on Venäjä ja Iran 🤡🤡

Muna huurussa puolustavat Palestiinaa eli sama asia kuin puolustaisivat Venäjää... Risuparrat ja kettutytöt eivät vain tajua koska mUsLiMiA piTäÄ AiNa PuoLuStAa, vaikka ovat terroristeja
Eikö Partisaanin lukijakunta, eli sinimustaliike ja natsit sitä tiedosta? Vai eivät välitä, kun Venäjän tukee eurooppalaista äärioikeistoa.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

ASierra kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 5:53 pm
Siitä saakka kun viherkommarit pääsevät ääneen.. aika sairas ajatusmaailma. Mutta kun muslimeja pitää jostain syystä aina puolustella.
Näitäkö tarkoitat?

Kuva
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Puhelinkortti
Jane Marple
Viestit: 1038
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

viivahattu kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 5:39 pm
Puhelinkortti kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 12:34 pm Euroviisuista on tullut sairas tapahtuma, millä ei ole enään mtään tekemistä laulukilpailun kanssa. Nytkin voittaja miesoletettu oli keksinyt itselleen jonkun ihmeellisen sukupuolen ja pukeutui minihameeseen. Mitä pahemmin mielenterveysongelmainen friikki olet, niin sen varmemmin menestyt. Muutama vuosi sitten parrakas transu voitti ja sitäkin hyypiötä hehkutettiin mediassa.
Se oli muuten hieno biisi "muutama" eli 10 vuotta sitten. Tyylilajiltaan ihan sataprosenttinen Bond-tunnari, ja jos se olisi sitä, sitä pidettäisiin yhtenä kaikkien aikojen parhaista. Laulajan ulkoasusta saa olla ihan mitä mieltä haluaa, mutta jos joku meinaa tosissaan väittää, että Conhita Wurst ei osaa laulaa, niin se ei kyllä tajua musiikista hevon vittuakaan. :D
Varmasti osaa laulaa, mutta esityksestä tekee irvokkaan se ,että karvanaamainen äijä pukeutuu naiseksi.
Morapuukko
Poliisikoira Rex
Viestit: 262
Liittynyt: La Elo 13, 2011 5:54 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Morapuukko »

Onko kukaan koskaan miettinyt lopullista ratkaisua tähän juutalaiskysymykseen?
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Morapuukko kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 10:57 pm Onko kukaan koskaan miettinyt lopullista ratkaisua tähän juutalaiskysymykseen?
Ainakin muutamaan otteeseen, ne pirulaiset vaan lähtee aina livohkaan :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Expulsion ... es_of_Jews

tässä on aika kiva lista kuinka paljon niistä on noin 3 tuhannen vuoden aikana tykätty naapureina, roomastakin ne on karkotettu pariin otteeseen kun ne yritti käännytellä monijumalaisen kansan palvomaan jahveaan :D

mutta onneksi täällä foorumilla on tietäjiä jotka osaa sanoa että ne ei oo semmosta käännytysporukkaa ikinä olleetkaan, lol.
Paikalla
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1481
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Morapuukko kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 10:57 pm Onko kukaan koskaan miettinyt lopullista ratkaisua tähän juutalaiskysymykseen?

Kun nyt asian kerran otit puheeksi, niin...
aumari
Axel Foley
Viestit: 2040
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja aumari »

URSA kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 6:08 pm Eipä Israel ole edes sodassa vaan suorittaa terrorisminvastaista operaatiota. Tai jos joku aloitti sodan, se oli yksiselitteisesti Hamas.

Nyt Hollannin diskattu ehdokas tunnustaa lyöneensä "nyrkillä ilmaa", mutta mitenkäs kamera rikkoontui.
Nainen työnsi kameran nyrkin eteen. Se käy helpommin kuin puukkoon kaatuminen.
aumari
Axel Foley
Viestit: 2040
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja aumari »

Jannes kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 12:17 am
Morapuukko kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 10:57 pm Onko kukaan koskaan miettinyt lopullista ratkaisua tähän juutalaiskysymykseen?
Ainakin muutamaan otteeseen, ne pirulaiset vaan lähtee aina livohkaan :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Expulsion ... es_of_Jews

tässä on aika kiva lista kuinka paljon niistä on noin 3 tuhannen vuoden aikana tykätty naapureina, roomastakin ne on karkotettu pariin otteeseen kun ne yritti käännytellä monijumalaisen kansan palvomaan jahveaan :D

mutta onneksi täällä foorumilla on tietäjiä jotka osaa sanoa että ne ei oo semmosta käännytysporukkaa ikinä olleetkaan, lol.
Ainakin minulla on käsitys (oma), että joku on kirjoittanut johonkin että juutalaisille on olemassa luvattu maa. Miten ne on tienneet, että se on juuri tuossa? Oliko vanhoissa kirjoituksissa kordinaatit? Joka tapauksessa juutalaiset ovat omasta mielestään parempaa väkeä. Kahdessa asiassa he ainakin ovat ahkeria: sotimisessa ja rahan teossa. En silti ihannoi arabejakaan, he ovat ihan ok kunhan pysyvät kotimaissaan.
Paikalla
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1481
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Puhelinkortti kirjoitti: Ma Touko 13, 2024 12:34 pm Euroviisuista on tullut sairas tapahtuma, millä ei ole enään mtään tekemistä laulukilpailun kanssa. Nytkin voittaja miesoletettu oli keksinyt itselleen jonkun ihmeellisen sukupuolen ja pukeutui minihameeseen. Mitä pahemmin mielenterveysongelmainen friikki olet, niin sen varmemmin menestyt. Muutama vuosi sitten parrakas transu voitti ja sitäkin hyypiötä hehkutettiin mediassa.

Kieltämättä Eurovision laulu- ja sävellys-kilpailun luonne on muuttunut nykyisenlaiseksi jo kauan sitten. Sitä vain eivät vanhan liiton katsojat heti huomanneet ja siksi ovat seuranneet derbyä vuodesta vuoteen, kuin odottaen, että jostain tulisi taika joka muuttaisi sen takaisin, kuin silloin ennen.

Valitettavasti nyt vain on niin, että mitä todennäköisimmin paluuta entiseen ei enää ole. Samoin kävi Las Palmas'in Karnevaalille, joka oli aikanaan täynnä toinen toistaan hemaisevampaa naiskauneutta. No, "hemaisevaa" se on vieläkin, mutta karnevaalien kuningattaren asemasta kilpailevat nyt naismiehet, jotka ovat "pukeutuneet" lähes tivolilaitteiden kokoisiin, moottoroiduilla(?) pyörillä liikkuviin diodeemeihin.

Ja palatakseni vielä eurolaulun voittajaan, sen minihame oli suora kopio Sveitsiläiskaartin juhla-asuun kuuluvasta mekosta.

Joo, ei voi kuin todeta, että Paradise Lost.
Vastaa Viestiin