Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Susiraja
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ke Elo 16, 2023 9:58 pm
Paikkakunta: Planeetta Kuu

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

holmesin haamu kirjoitti: To Touko 16, 2024 12:26 pm
Susiraja kirjoitti: Su Touko 12, 2024 3:43 pm
holmesin haamu kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:32 pm Usein nämä tuomarit taitavat edustaa sekalaista joukkoa ja monet ovat vielä tavalla tai toisella euroviisumusiikin faneja.

Katsojaluvut ovat ilman muuta nousseet ja euroviisuista on tullut entistä isompi tapahtuma. Siinä on jo erittäin paljon maita mukana.

Musiikki itsessään ei saata olla parasta mahdollista, mutta hienosti on panostettu esityksiin. Pelkästään noiden esitysten takia Euroviisut on katsomisen arvoinen.
Tuomareissa olisi toivomisen varaa.
Katsojaluvut eivät ole nousseet vaan pikemminkin laskeneet. On monia euroopan maita jotka ei ole enää mukana.

Esitykset on lähinnä huonosti ohjattua jumppaa. Sekavaa menoa.
Tietääkseni katsojaluvut ovat koko ajan nousseet. Euroviisut on tapahtumana laajentunut merkittävästi ja tapahtuma itsessään on moninkertaisesti näyttävämpi, mitä se oli aiemmin.

Minä kyllä luin ihan muuta. Mutta tuopa nyt on se ja sama minulle. Katsojaluvut siis.
Mitä niissä on näyttävää? NO jokainen tyylillään.
Jos vertaa 10-20 vuoden takaiseen euroviisukisaan , on menty kyllä alaspäin . Sekavaa , sekavaa on.
Musiikista ei tietoakaan.
Puolialastomat luuranko laihat esiintyjät kemailee lavalla. Laulaa ei osata.
En ole katsonut kunnolla kisoja enää moneen vuoteen. Tänä vuonna tein poikkeuksen. Kun ei ollut muutakaan tekemistä.
QwertyKeyboard
Martin Beck
Viestit: 752
Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

canis lupus kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 8:09 pm Jordan pystyi tekemään sen, kun ei ollut arjalaisrotuinen. Me joudumme pyytelemään anteeksi. Mutta olkaamme tyytyväisiä, koskapa jos juutalaisia olisimme olisi ihan turhaa edes yritellä pyytää mitään anteeksi. Tuskallista on tämä meidän ylirotujemme taival, kieli keskellä suuta, median arsea nuollen.
Missäs Islaminuskoiset maat koskaan pyytäneet anteeksi sitä, että ovat pyörittäneet orjakaupaa ja pyörittivät sitä vielä senkin jälkeen kun länsimaat sen lopettivat? Ovatko Islaminuskoiset maat pyytäneet anteeksi sitä, että hyökkäsivät Intiaan ja yrittivät käännyttää koko Intian islamiin? Ovatko Islaminuskoiset pyytäneet anteeksi sitä, että käyttivät balkanilta kerättyjä kristittyjä orjina aina kun vain pystyivät niin tekemään siihen pisteenseen asti kun heidät ajettiin sotimalla balkanilta pois?

Nyt sitten Juutalaisten jotka eivät ole tehneet prosenttiakaan siitä pahasta mitä Muslimit pitäisi alkaa pyytelemään anteeksi muslimeilta sitä, että Muslimit eivät ole kovastakaan yrittämisestä huolimatta vielä onnistuneet hävittämään kaikki Juutalaisia maailmasta. Wöö!
Susiraja
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ke Elo 16, 2023 9:58 pm
Paikkakunta: Planeetta Kuu

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

Onhan se julmaa Israelilta tappaa lapsia, jota koko ajan tekee.

Jos lähdetään kosto linjalle , se tie on pitkä ja kivinen. Edes kostaja ei siinä tule pärjäämään.

QwertyKeyboard kirjoitti: La Touko 18, 2024 2:09 pm Nyt sitten Juutalaisten jotka eivät ole tehneet prosenttiakaan siitä pahasta mitä Muslimit pitäisi alkaa pyytelemään anteeksi muslimeilta sitä, että Muslimit eivät ole kovastakaan yrittämisestä huolimatta vielä onnistuneet hävittämään kaikki Juutalaisia maailmasta. Wöö!


No se ei ole juutalaisten asia kostaa kaikille arabimaille mitä he on tehneet. Eikä Israel ole itsekkään syytön väkivaltaan ja julmuuksiin.
Juutalaiset ei mitään oppineet natsi ajoista.

Sitä paitsi , jo Israeli on kohdellut rauhan aikanakin arabeja kuin roskaa. Jopa lapsilta evätään kunnon terveydenhuolto.
Vastaa Viestiin