Pilkunviilausta LAINAUKSESTA

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Tepa
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 10:54 pm

Viesti Kirjoittaja Tepa »

Kylli kirjoitti:Ookoo. Siis. Ohjeet on tosi selkeät ja helpot, kyse ei ole nyt siitä. Mutta jostain syystä olen joutunut useaan kertaan tilanteeseen, ettei lainaus mene siihen "valkeaan latikkoon", vaikka koitan useaan kertaan. Kerran-pari olen sitten antanut mennä pieleen, kun 10 yritystä ei ole tuottanut tulosta. Mutta nyt tuntuu jotenkin hassulta että selittelen tässä, en mielestäni nyt kuitenkaan ole mitenkään erityisesti kunnostautunut niitten vääränlaisten lainausten tekemisessä.
Joo, syy taitaa olla siinä, että olet lainannut jo alunperinkin väärin tehtyjä lainauksia.
Sun pitää tarvittaessa itse lisätä tai poistaa hakasulkumerkkejä ja quoteja, että menee oikein.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kiitosta! Voiko sulta Tepa noin muutenkin kysellä tämän tyyppisistä asioista, meinaan jos tulee ongelmia? Olet ollut perin hiljainen keskusteluissa muuten, oletko ihan tarkoituksella keskittynyt tähän neuvontaan? (Huomaatko, murhalaisten täytyy muodostaa ainakin jonkunlainen mielikuva kanssapelurista :wink: )
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tepa
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 10:54 pm

Viesti Kirjoittaja Tepa »

^ Vastaan yv:llä, kun ehdin 8)
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Se guote ja ne sulkeet pitää kanssa olla mukana, niitä ei saa deletoida.
koklaus vaan ja bimbokin osas... :D
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

DonHessu kirjoitti:Hoh, mua ärsyttää toi ^-juttu.

Se vaan ärsyttää.

Höh.
Äläs nyt Hessu :) Se on helppo tapa itseään ja aivojaan ja palstatilaa säästäen ilmaista kenen tekstiin viittaa. Täällä itse käytän vain ^-merkkiä juuri sen takia, mitä tuolla ABC:kin sanoi, ettei kukaan ymmärrä ^^-merkkiä hymiöksi :lol:
Vastaa Viestiin