Ex-vaimon ja itsensä ampuminen Mikkelissä 80-90-luvulla?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

-escada-
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 10:57 am

Ex-vaimon ja itsensä ampuminen Mikkelissä 80-90-luvulla?

Viesti Kirjoittaja -escada- »

Onko jollain muistikuvia tai tietoa tästä enempää? Mies meni hakemaan poikiaan ex-vaimonsa luonta. Ampui ex-vaimonsa ulko-ovelle ja sitten itsensä. Vanhempi poika oli juossut naapurista laukauksen kuultuaan ja nähnyt vanhempansa.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Noin hatarilla muistikuvilla ei pitkälle pääse ja jostain syystä näitä kyselyitä on viime aikoina tullut siihen tahtiin, että mietityttää mikä niissä on takana?

Vilpitön halu tietää kuinka kävi ja turvautua toisten apuun? Vai tietääkö kyselijä ao. jutusta enemmän kuin haluaa sanoa ja että saa sen näin sivustolle jonkun muun tekemänä?

Valitan, mutta nyt en ehdi enkä oikeastaan edes halua etsiä ao. jutusta enempää. Toivottavasti jollain riittää intoa selvittää tuokin asia.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, To Loka 18, 2007 6:50 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Mullakaan ei heti raksuta tuo tapaus. Mä laittelen infoa sitä mukaa kun kerkeää. Välillä vaan menee muutamakin päivä, ettei kerkeä mitään kirjoittelemaan, kun pukkaa töitä.

Mutta kyllähän näitä tänne kannattaa kirjoitella ja kysellä. Tosin toivoisin hieman pitempiä perusteluja tms. näistä kyselyistä. Miksi haluaa tietää? Mitä kaikkea itse tapauksesta muistaa? Onko omia henkilökohtaisia kytköksiä, vaikka sittten kuinka kaukaisia, tapaukseen?

-escada-
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 10:57 am

Viesti Kirjoittaja -escada- »

Googlesta ei löydy mitään tuosta. Voi olla että vähemmälle julkisuudelle jäänyt juttu. Itse tiedän siitä sen verran että mies oli mennyt hakemaan poikiaan ex-vaimonsa luonta ja kyllästyneenä siihen miten ex-vaimo hehkutti uutta onneaan ampui ex-vaimonsa ja itsensä. Pojat olivat tuolloin naapurissa ja vanhempi poika juoksi laukauksen kuultuaan kotiin ja ilmeisesti näki kuolleet vanhempansa. Tuo vanhempi poika oli samassa koulussa joskus minun kanssa.
Olen myös kuullut juttua, että aseeseen olisi varattu 4 luotia, mutta pojat sitten selvisivät, kun eivät olleet paikalla. Nämä nyt on vain mitä olen kuullut. Jos jollain on tarkempaa tietoa niin kertoo.

Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Hesarin arkistosta ei löydy mitään tuollaista ja sehän ulottuu vuoteen 1990 eli siis juttu tapahtunut kai sitten 80-luvulla.

Ainoa lähellekään menevä juttu oli huhtikuussa -92 kun mies väijyi töistä tullutta ex-vaimoaan ja ampui tämän.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer

Vastaa Viestiin