Kärsämäki, vanha alakoulu

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Katrina

Kärsämäki, vanha alakoulu

Viesti Kirjoittaja Katrina »

Saa siirtää, jos tuntuu, ettei kuulu ihan oikeaan paikkaan.

En vain ole itse onnistunut löytämään mitään tietoa tästä asiasta, eikä kukaan oikein tunnu tietävän kyseisestä jutusta mitään, joten ajattelin, että jos teillä olisi yhteyksiä tai sattuisitte edes vahingossa tietämään jotain enemmän näistä jutuista.

Pohjanmaalla Kärsämäellä (juu, sama paikka missä tapahtui jokin aika sitten tämä puukotus ja vuosia aiemmin se myyntimies-tappo) on vanha valkoinen kerrostalo keskustassa, alakouluna tunnettu. Olen kuullut varsin luotettavalta taholta, että kyseisessä talossa on aikanaan nainen tappanut vauvansa joko polttamalla tämän hengiltä takassa tai polttamalla ruumiin tapon jälkeen. Tiedän kyseisen huoneistonkin, missä tämä olisi tapahtunut ja satun tietämään, että siellä on takka ollut vielä ainakin 80-luvun loppupuolella. Ajankohtaa tästä taposta minulla ei ole antaa, eikä edes mitään tietoa kyseisestä naisesta; en edes tiedä onko hän elossa ja jos on, missäpäin Suomea vaikuttaa. Syitä tekoon en myöskään tiedä.

Samassa rakennuksessa on mies hirttänyt myös itsensä vintille jossain vaiheessa (tämä on varma tieto, tosin ajankohta on hämärissä), jos tämä tieto auttaa etsimisessä/talon paikallistamisessa.

Itseä ainakin kiinnostaisi tietää, selvisikö motiivi tuolle tapolle koskaan ja mitä naiselle tapahtui sen jälkeen, paljonko sai tuomiota vai tappoiko itsensä heti teon tehtyään.