Liukasliikkeinen liikemies

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Liukasliikkeinen liikemies

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

https://yle.fi/vintti/ohjelmat.yle.fi/p ... malla.html

Kanta-Hämeen poliisilaitoksen apulaispoliisipäällikkö Martti Salmela muistaa erittäin hyvin yhden liukkaan talousrikollisen tutkinnanjohtajavuosiltaan KRP:stä, 20 vuoden takaa.
- Ravintola-alalla ja erotiikkabisneksessä vaikuttanut herra sai muun muassa kiskonnasta yli vuoden tuomion. Tämän jälkeen hän onnistui saamaan vankeinhoitoviranomaisilta lykkäystä perheenlisäykseen vedoten ja sen jälkeen pienen pitäjän nimismieheltä vielä 10 vuoden passin. Sitten se oli menoa.

- Meillä oli tutkittavana vielä muita rikosnimikkeitä, oli petosta ja paritusta, mutta niistä jäi tuomio antamatta, kun kaveri häipyi liukkaasti maailmalle. Hän oli muun muassa Saksanmaalla kuin kala vedessä, eikä häntä saatu myöhemminkään satimeen, kuulutuksethan olivat voimassa myös kansainvälisesti, kertaa Martti Salmela.

Apulaispoliisipäällikkö Salmelaa kiinnostaisi tietää, mitä tälle erotiikka-alan pioneerille kuuluu tänä päivänä, kun pihahdustakaan ei ole kuulunut. Kyseisen herran tuomiot ja poliisin tietoon tulleet rikokset ovat vanhentuneet jo aikapäiviä sitten, mutta Poliisi-tv:n saamien tietojen mukaan hän elää edelleen jostain syystä maan alla. Liikemies ei taidakaan enää paeta viranomaisia.

Kuka mahtaa olla tämä liukasliikkeinen liikemies?
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Liukasliikkeinen liikemies

Viesti Kirjoittaja Blues »

Äkkiseltään tulee mieleen legendaarisen ravintola Pikku Pietarin omistaja Ismo Oksanen?

Edit:Toki olisi kannattanut lukea koko juttu ihan ajatuksella.
Perun arvaukseni.
Viimeksi muokannut Blues, Ke Elo 23, 2017 5:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Liukasliikkeinen liikemies

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Olisiko? Nykyisen viestinnän mukaisesti olisi käynyt Pietarissa jo 200 kertaa, ei voi olla hän. En usko.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Liukasliikkeinen liikemies

Viesti Kirjoittaja Blues »

Tämä jäi nyt pahasti häiritsemään. Harmi, etten ainakaan minä löydä tuosta artikkelista julkaisun vuosilukua, josta saisi kiinni, milloin tuo "kahdenkymmenen vuoden takainen" olisi voinut olla.
Mietitään.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
janita
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Liukasliikkeinen liikemies

Viesti Kirjoittaja janita »

Yritin kysellä tästä vähän sellaisilta vanhemmilta ihmisiltä, jotka ovat tuontyyppisissä paikoissa asioineet, mutta tajusin ongelman:

Tämä on Kanta-Hämeen poliisin juttu, joten liikemiehen olettaisi olevan jostain tuolta Hämeenlinnan seudulta!
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Liukasliikkeinen liikemies

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

janita kirjoitti:Yritin kysellä tästä vähän sellaisilta vanhemmilta ihmisiltä, jotka ovat tuontyyppisissä paikoissa asioineet, mutta tajusin ongelman:

Tämä on Kanta-Hämeen poliisin juttu, joten liikemiehen olettaisi olevan jostain tuolta Hämeenlinnan seudulta!
Ei välttämättä ole Hämeenlinnasta kyse, Salmela muistelee tuossa KRP:n aikaansa.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Vastaa Viestiin