Hepola

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

foreSKIN
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 6:39 am

Hepola

Viesti Kirjoittaja foreSKIN »

Peräkylän Maigret kirjoitti:
Haibox kirjoitti: R.I.P. Hepola. :(
Kuka on tämä Hepola ?
Olisko tästä Aarnio-keissin Hepolasta lisätietoa? Kuka hän oli ja mistä hänet muistetaan? Mihin delasi?
Intiaanit eivät pysäyttäneet muukalaisten maahanmuuttoa. Siksi he istuvatkin nyt reservaateissa.

Naapurin Eeva
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Kesä 11, 2017 4:56 pm

Re: Hepola

Viesti Kirjoittaja Naapurin Eeva »

Jarpan mielikuvitusta. Arvaatko miksi: mitään Stockkan pommeja ei koskaan ollutkaan. Perus Aarniota. Tukka pois ja linnaan.

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Hepola

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

foreSKIN kirjoitti:
Peräkylän Maigret kirjoitti:
Haibox kirjoitti: R.I.P. Hepola. :(
Kuka on tämä Hepola ?
Olisko tästä Aarnio-keissin Hepolasta lisätietoa? Kuka hän oli ja mistä hänet muistetaan? Mihin delasi?
Ettei olis TeeHoo, tarinoita vaan muutettu. Mihinkään Stockan pommiin en kyllä itse usko. Tienhaaraahan ainakin epäiltiin useammastakin pommijutusta aikoinaan, oliko niitä Pasilan poliisitaloa ja jotain verovirastoja. Kyllä tällaisesta Hepolasta jotain tietoa olisi jos tyyppi olisi todellinen.
Nyt ei ole kuin legenda jostain mystisestä alamaailman kingistä joka haluaa katsoa telkusta kun Stocka lentää ilmaan. Ehkä ei kuitenkaan.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Hepola

Viesti Kirjoittaja Unhola »

En tiedä kenestä Hepolasta tässä puhutaan, mutta tuo nimi tuntuu tutulta. Varmaan olen kuullut joskus, mutta en jaksa nyt muistaa.

buttis
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Elo 22, 2020 1:21 pm

Re: Hepola

Viesti Kirjoittaja buttis »

Unhola kirjoitti:
Su Marras 19, 2017 2:35 am
En tiedä kenestä Hepolasta tässä puhutaan, mutta tuo nimi tuntuu tutulta. Varmaan olen kuullut joskus, mutta en jaksa nyt muistaa.
Käsittääkseni kyseessä Seppo A. Hepola, jo edesmennyt. Mitkähän miehen "meriitit" oikeasti, onko kenelläkään tietoa?

Averell
Harjunpää
Viestit: 302
Liittynyt: Ti Marras 29, 2016 6:02 am

Re: Hepola

Viesti Kirjoittaja Averell »

Pikaisesti googlaten Seppo Allan Hepola löytyy tietoa jonka mukaan Hepola olisi saanut 90_luvulla 12v tuomion huumeista ja vapautuneen vuosituhannen vaihteessa. Lisäksi miehen nimi mainitaan tynnyrijutun salaisissa kuulustelupöytäkirjoissa joten on syytä uskoa, että tuollainen mies on ollut olemassa.
Oleskelulupa, tarkoittaako se lupaa oleskella ilman velvollisuuksia?

delirium12
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 6:33 pm

Re: Hepola

Viesti Kirjoittaja delirium12 »

Unhola kirjoitti:
Su Marras 19, 2017 2:35 am
En tiedä kenestä Hepolasta tässä puhutaan, mutta tuo nimi tuntuu tutulta. Varmaan olen kuullut joskus, mutta en jaksa nyt muistaa.
Kemissä On tämän niminen kaupungin osa 😀
On olemassa valmiiksi pureksittua tietoa lukeneita ihmisiä paljon mutta liian vähän järjellä ajattelevia. :roll:

Vastaa Viestiin