Pressaehdokkaat ja armahtaminen

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Pressaehdokkaat ja armahtaminen

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Oliskohan Minfon porukoissa jollakulla tietoa näitten pressaehdokkaiden mielipiteistä
armahtamiseen liittyen? Kiinnostaisi näin vaaliuurnilla, että miten hövelisti/tiukasti mahdollinen tuleva presidentti aikoo suhtautua anomuksiin....
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Pressaehdokkaat ja armahtaminen

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Hyvä,kun muistutit asiasta! Täytyypä etsiäkin löytyykö mistään vastauksia.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
RoteAF
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2016 4:52 pm

Re: Pressaehdokkaat ja armahtaminen

Viesti Kirjoittaja RoteAF »

Haavisto, Kyllönen, Torvalds.

Vasemmistolaiset eivät tykkää poliiseista tahi auktoriteeteista yleensäkään, joten toiveesi vankien päästämisestä vapauteen on lähempänä kuin koskaan.
Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 444
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Pressaehdokkaat ja armahtaminen

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Enpä ole muistanutkaan ajatella koko armahdusasiaa. Valitettavasti ne ajat ovat ohi, kun tämä oli ainoa asia joka minua presidenttiehdokkaassa ja istuvassa presidentissä kiinnosti.
May contain suicide or self-harm topics.
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Pressaehdokkaat ja armahtaminen

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Unhola kirjoitti:Enpä ole muistanutkaan ajatella koko armahdusasiaa. Valitettavasti ne ajat ovat ohi, kun tämä oli ainoa asia joka minua presidenttiehdokkaassa ja istuvassa presidentissä kiinnosti.
Niin sitä vaan erilaisia ollaan. Itselläni on taas ne ajat ohi, kun jokin muu kiinnosti. Joskus äänestäessäni 90 luvulla....Nyt taitaa pressalla aikalailla olla ainoa virka, mistä voi jopa itse päättää, tämä armahtaminen. Huoh. Surullista. Toivottavasti ääneni saanut pitää sekopäät poissa kaduilta. Olen puhunut.
Vastaa Viestiin