Imatralla kuollut pariskunta vuosituhannen alussa?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Imatralla kuollut pariskunta vuosituhannen alussa?

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Muistaako tai löytääkö kukaan tietoa vuosituhannen alkupuolelta Imatran seudulta kahden ihmisen kuolemantapauksesta? Mies ja nainen, pariskunta. Olen yrittänyt etsiä mutta en löydä... ajattelin että kun täällä osaa porukka ihan uskomattoman hyvin löytää tietoa vanhoistakin tapauksista, niin jos löytyisi tästä...
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Imatralla kuollut pariskunta vuosituhannen alussa?

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Kissankello kirjoitti:Muistaako tai löytääkö kukaan tietoa vuosituhannen alkupuolelta Imatran seudulta kahden ihmisen kuolemantapauksesta? Mies ja nainen, pariskunta. Olen yrittänyt etsiä mutta en löydä... ajattelin että kun täällä osaa porukka ihan uskomattoman hyvin löytää tietoa vanhoistakin tapauksista, niin jos löytyisi tästä...
Onko mitään lisätietoa, oliko onnettomuus, rikosjuttu vai kuin?
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Imatralla kuollut pariskunta vuosituhannen alussa?

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

L'amourha kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:Muistaako tai löytääkö kukaan tietoa vuosituhannen alkupuolelta Imatran seudulta kahden ihmisen kuolemantapauksesta? Mies ja nainen, pariskunta. Olen yrittänyt etsiä mutta en löydä... ajattelin että kun täällä osaa porukka ihan uskomattoman hyvin löytää tietoa vanhoistakin tapauksista, niin jos löytyisi tästä...
Onko mitään lisätietoa, oliko onnettomuus, rikosjuttu vai kuin?
Kunpa tietäisinkin, olisin samalla kertonut. En usko että juttuun liittyy ulkopuolista, uskoisin että henkirikos + itsemurha. Tämä siis henkilökohtainen uskomukseni, en tiedä... ajankohdaltaan sijoittuu jonnekin vuosien 2000-2003 tienoille...
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Imatralla kuollut pariskunta vuosituhannen alussa?

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Ilmeisesti haet Tainionkosken tapausta vuodelta 2003?

Mies ampui vaimonsa ja itsensä Imatralla

Julkaistu: 28.4.2003 3:00

IMATRA. Mies ampui vaimonsa ja itsensä viime perjantaiaamuna Imatran Tainionkosken asuntoalueella.

Omakotitalossa asuvan perheen 1953 syntynyt mies oli ampunut 1955 syntyneen vaimonsa ja surmannut sen jälkeen itsensä samalla tavalla.

Teko oli ilmeisesti tapahtunut perjantaina aamuyöllä. Se paljastui aamulla puoli yhdeksän maissa, kun omassa huoneessaan nukkunut perheen 15-vuotias poika heräsi.

Pariskunnalta jäi lisäksi toinen, opiskelupaikkakunnalla asuva täysi-ikäinen poika.

Poliisi tutkii teon syytä.

HS



Sitten löytyisi Vuoksenniskan tapaus, mutta se on vuodelta 1999. 27-v kurdimies tappoi vaimonsa, 23-v imatralaisnaisen ja kuoli itse sairaalaan vietäessä.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Imatralla kuollut pariskunta vuosituhannen alussa?

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

^ Kiitti L'amourha, mutta ei ole kumpikaan noista se tapaus jota etsin. Nuoremmista ihmisistä kyse ja kantasuomalaisista. Johan tämä nyt on mysteeri. Olen jo kauan ihmetellyt että miten ihmeessä siitä ei löydy juttua mistään...
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Vastaa Viestiin