Oulu,Puokkari,2000-luku.....

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Oulu,Puokkari,2000-luku.....

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Joku Sami tappoi puukolla jonkun toisen äijän jonkun mitättömän velan takia tms??
Mun frendi asui jonkun muun kanssa kahdestaan siellä.
Tappo tais sattua sen uhrin kämpässä,ja mm. tää mun frendi oli siellä.
Joku soitti hätäkeskukseen, jotka ilmoittivat myös poliisille, ja kohta Samia vietiin.
Eikös tämä Sami ole ennenkin vähän puukotellut tms??
Kaverini vain kertoi että tää Sami on kyllä yksi arvaamattomimmista,hulluimmista tyypeistä.
Oli just aavistellu,ennen tekoa jotain kohta tapahtuvan,mutta kun teki lähtöä niin Samipa esti että kukaan ei lähde täältä VIELÄ,ennenkuin asia on selvitetty,hänen kansaan,josta tuli myöh. uhri.
Silloin alkoi se riehuminen niin siinä vaiheessa jokainen liukeni mistä kerkesi,mut mitä muutakaa voi kun toinen heiluu hulluna kännissä+napeissa+ehkä kamoissaan,puukolla,ihan raivona.:=((
Child Of Scythe
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Taidampa tietää tyypin..Aikoinaan kujettiin samaa koulua ja samoissa porukoissa.Sami oli kyllä äkkipikainen,mutta ainakin minä tulin loistavasti silloin (teininä) juttuun hänen kanssaan.Alkoholi ja muut aineet ei sopineet hänelle sitten yhtään.Selvinpäin oli vallan mukava kaveri.
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Mother_North kirjoitti:Taidampa tietää tyypin..Aikoinaan kujettiin samaa koulua ja samoissa porukoissa.Sami oli kyllä äkkipikainen,mutta ainakin minä tulin loistavasti silloin (teininä) juttuun hänen kanssaan.Alkoholi ja muut aineet ei sopineet hänelle sitten yhtään.Selvinpäin oli vallan mukava kaveri.
Alkoi kiinnostamaan, onko tämä Sami oululainen. Onkohan hänellä hieman nuorempi veli Je..? Ala-asteikäisenä asui eräs Sami samoilla kulmilla kunnes muutti pois. Oli jo silloin melko agressiivinen ja olen kuullut huhua ettei hänellä aikuisikäkään olisi kovin vahvasti mennyt.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^Muistin mukaan yksi sisoveli,yksi isosisko,yksi pikkuveli ja yksi pikkusisko.. Sami on mun muistin munkaan ihan oululaisia ja muuttivat jossaki välissä puokkarilta tuiraan ja josakin välissä hän asui mäntylässä.Sitten en pahemmin hänestä ole kuullut,mitä nyt tollasia krimijuttuja.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kyllä tää Sami on ihan Oululaisia.
Muutapa en hänestä tiedäkkään kuin et mitä tuo kaverini kertoi että oli enneskin syyllistynyt pienempii juttuihin,kuten tapon yritys,törkeitä pah.pitelyjä jne..
Melkonen "syntilista" tuntu jätkällä olevan,mitä myös muuten Albistakin luin.
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin