Thaimaan seksiturismi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Voisitko ostaa Thaimaasta seksiä?

Kyllä, olen ostanutkin.
15
14%
Kyllä, mutta en ole vielä ostanut.
22
20%
En.
22
20%
En missään nimessä.
38
34%
En tiedä.
14
13%
 
Ääniä yhteensä: 111

Avatar
Shemale Sonja
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2019 8:32 am
Paikkakunta: Kokkola

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

Shemale Sonja kirjoitti:
Olet kyllä ihana ihminen. ^^ Halaisin jos voisin sen tästä tietokoneen ruudun läpi tehdä. :oops:
Tiedetään, koska tässä ammatissa ei mulkvisti pärjäisi viikkoakaan.[/quote]

Mun ammatissa on sama homma, mutta työilmapiiri ja ystävättärien kanssa shoppailu on aivan ihanaa, kun ei ole niitä mulkvisteja töissä - saati laivaristeilyt ilman työntekoa, vaikka se niin kivaa onkin. Mut tyttöjen kaa laivalla, se on ehkä yks parhaita juttuja mitä tiedän.

Ne mulkvistit ei töissä kauaa viihdy onneksi, koska kukaan ei halua heiltä palveluksia juurikaan. Purkavat samalla pahaa oloa koko työyhteisöön. Itsenäinenhän tässä olen itse ollut, mutta silloin tällöin olen käynyt ns. "ilotalossa", eli kerrostalohuoneistossa toimiva aikuisten leikkipuisto. Siellä niitä kurppia välillä näkee naama mutrussa, kun ei munaa, eikä rahaa tuu.
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Ei tulisi kuuloonkaan. En ostaisi seksiä Thaimaasta enkä muualtakaan, sellainen on (yleistys) ihmiskaupan taikka traagisten ihmiskohtaloiden hyväksikäyttämistä, enkä olisi miehen kanssa joka kävisi huorissa taikka ramppaisi Thaimaassa ties missä pedofiliakarkeloissa.

Seksiähän saa länsimaailmassa helposti Tinderistä, niin sanotaan, joten nämä miehet jotka varta vasten menevät ostamaan seksiä prosteilta, saavat varmaan osaksi kiihoituksensa ihmisen ostamisesta käyttöönsä ja epäilen ajatus/arvomaailmansa olevan ylipäätään aika klähmäistä kuultavaa. :mrgreen:

Ja tämä ei tarkoita, ettenkö voisi olla prostituutiota harjoittavan taikka prosteissa käyneen kanssa ystävää (poislukien pedofilia ja ihmiskauppa), jos ihmisinä tullaan toimeen. Sanon siksi ettei tule väärinkäsityksiä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
kaarmis
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 5:21 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja kaarmis »

Seksiähän saa länsimaailmassa helposti Tinderistä
Itsellä ei ole omakohtaista kokemusta Tinderistä, mutta olen aika varma että on lukuisia (ainakin) miehiä jotka eivät sitä(kään) kautta ole nähneet vilaustakaan sellaisista toisille ihmisoletetuille kuuluvista elimistä joilla tuota seksiä harrastetaan. Harmi sinänsä.
MutasSepi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 12:13 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja MutasSepi »

Suomalaiset naiset on täyttä paskaa, Tinderissäkin saat paljon helpommin Thaimaassa kunnollista seuraa, ystävällistä, kaunista ja huomioon ottavaa. Itse selvinnyt vieläpä ilman rahaa, kun haluavat aidosti tutustua ja kokea. Eriasia sitten huorakadut, niitä ei ole tarvinnut kokeilla. Mielenkiintoista sekin tosin olisi kokea.
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Tottakai jos asiakaspalvelua ovat myymässä, niin siihen kuuluu asiakkaan miellyttäminen. Se on kaikki feikkaamista ja kertoo vain asiakkaan egon tarpeesta saada pokkurointia osakseen. Pää nyökkää, katse menee kohti maata, "jees king, i do all you say". Tämä ei ole todellisuutta, siis ihmisten välistä normaalia ja rentoa kanssakäyntiä vaan roolien vetämistä, jossa mies leikkii seksiorjan ostajaa ja nainen koettaa saada asiakkaan itselleen. Totuus on että sinä eikä kukaan ostajamiehistä tunne näitä naisia ollenkaan, te ette näe naamioiden tippumista sen jälkeen kun ovi on mennyt kiinni jälkeenne.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Lassie kirjoitti:^ Tottakai jos asiakaspalvelua ovat myymässä, niin siihen kuuluu asiakkaan miellyttäminen. Se on kaikki feikkaamista ja kertoo vain asiakkaan egon tarpeesta saada pokkurointia osakseen. Pää nyökkää, katse menee kohti maata, "jees king, i do all you say". Tämä ei ole todellisuutta, siis ihmisten välistä normaalia ja rentoa kanssakäyntiä vaan roolien vetämistä, jossa mies leikkii seksiorjan ostajaa ja nainen koettaa saada asiakkaan itselleen. Totuus on että sinä eikä kukaan ostajamiehistä tunne näitä naisia ollenkaan, te ette näe naamioiden tippumista sen jälkeen kun ovi on mennyt kiinni jälkeenne.
Täällä oli aiemmin joku toinenkin nimimerkki kirjoittelemassa samanlaisia juttuja kuin sinä ja kyseenalaistin hänen tietämystään ja kokemustaan thaimaalaisista ihmisistä ja kulttuurista. Kyseenalaistaisin nyt sinun tietämystäsi ja tuntemustasi. Oletko käynyt Thaimaassa? Oletko käynyt turistirysien ulkopuolella? Kirjoituksistasi saa sen kuvan, että Thaimaa=Pattayan walking street.
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Siksi postaus alkoikin ilmaisuin "jos", en puhunut mitään ns. tavallisista thaimaalaisista vaan rajaus oli tehty prostituutioon, jonka kohdalla puolustin itse asiassa ns. roolien takaista todellista ihmisyyttä. Mitä tulee tavanomaisiin thaimaalaisiin, siellä on varmasti erilaisia ihmisiä kuten täälläkin, mutta kulttuuri vaikuttaa yleistyksen tasalla heihin siellä aivan kuten kotimainen kulttuuri vaikuttaa ihmisiin täällä. Esimerkiksi hymyilevyys voi kuulua siellä yleisemmin kulttuuriin . Tietenkin kyseenalaistan näkemyksen, jonka mukaan toisaalta Suomen naiset ovat täyttä paskaa, kuten ketjussa sanottiin. Toisaalta jos siltä tuntuu, toivottavasti uusi kotimaa löytyy muaalta.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
Shemale Sonja
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2019 8:32 am
Paikkakunta: Kokkola

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

Lassie kirjoitti:^ Tottakai jos asiakaspalvelua ovat myymässä, niin siihen kuuluu asiakkaan miellyttäminen. Se on kaikki feikkaamista ja kertoo vain asiakkaan egon tarpeesta saada pokkurointia osakseen. Pää nyökkää, katse menee kohti maata, "jees king, i do all you say". Tämä ei ole todellisuutta, siis ihmisten välistä normaalia ja rentoa kanssakäyntiä vaan roolien vetämistä, jossa mies leikkii seksiorjan ostajaa ja nainen koettaa saada asiakkaan itselleen. Totuus on että sinä eikä kukaan ostajamiehistä tunne näitä naisia ollenkaan, te ette näe naamioiden tippumista sen jälkeen kun ovi on mennyt kiinni jälkeenne.
Its en feikkaa, sillä olen niin tylsä huora, että tavanomainen seksi on se mitä mä tykkän tehä, eikä siinä tarvitse yleensä kuin voihkia (aidosti) ja lopussa kiittää hyvästä panosta.
Nykyään teen enemmän noita bj-keikkoja ja siinäkään teeskentelystä ei ole mitään hyötyä. Joskus kommentoin munaa, jos se on kivan näköinen ja imen hitaasti - nopeaa - jne. Kun kuti tulee niin kysyn,että tuntuiko hyvältä. Kaikki ovat melkein kehuneet, että olen helvetin hyvä ottamaan suihin. En tiedä mistä se johtuu, kun en ennen seksiuraani ollut imenyt, että kai olen sitten luonnonlahjakkuus tuossa asiassa.
10-30 min ja 50€ saa helposti. Joskus tulee lisääkin, kun oli "paras suukäsittely ikinä".

On paljon naimisissa olevia ihmisiä, joissa jompaa kumpaa ei seksi kiinnosta alkuunkaan. Sitä vaten me ollaan, muta ei me nyt vittu kehoamme ilmaiseksi anneta käyttää. Ei kampaamossakaan hiuksia ilmaiseksi leikellä ja värjätä.

Yllättyisit Lassie jos tietäisit miten paljon ladyboy lovereita Suomessa on, saati koko Euroopassa ja Amerikassa. Itse saan kymmeniä sähköposteja päivässä mahdollisista keikoista.

Kumppanin kanssa joskus pelleilläänkin sängyssä tyyliin "You fucking dirty whore!"

Se, että jotkut teeskentelee, ei tarkoita, että minä ja ne loput teeskentelisi.
Siihen suuntaan kuitenkin kommentoit, että ymmärryksenä ainakin itselläni tulee mieleen huorien halventaminen ja, että kaikki huorat teeskentelee.
Huoria on aina ollut, koska heitä tarvitaan. 8) En hommaa elantoani prostituutiolla vaan säästän hyvin suuren osan palkkioistani.

Teeskenteleehän psyk. sairaanhoitajat ja psukiatritkin, esim sanomalla, että; "HYVÄ! OIKEIN HYVÄ!" Sellaisella päiväkotitädin äänellä, kun on vastannut kysymykseen, että on pessyt kaksi lautasta ja syönyt joka päivä maitomakaroneja. Itse en ole koskaan ollut masentunut, rakastan itseäni ja olen mm. narsisti. Ei se minua haittaa ja läheiset jätän rauhaan paitsi joskus hermostuessani. Mutta se minua vituttaa, että kaikkia hoidetaan nykyään kuin joitain masentuneita ja masentunuthan tekee insta suiciden kun joutuu tuollaista päoväkotipaskaa kuuntelemaan. :roll:

On tainnut ukkos käydä ilotytöillä, kun noin purkauduit ja kirjoitit vielä täyttä paskaa, johon ei sen takia voi edes kommentoida. :P Kirjoitit vain mielipiteesi, kuten nämä, jotka tulevat kertomaan, että jos on pippeli niin on poika, mutta jos on pippeli ja "luulee" olevansa tyttö, niin on hullu. :lol:

E: meinasin korjata kirjoitusvirheen, mutta niitä onkin hirveänä. :P Olkoon tavaramerkkini aiheen sekasikiöiden lisäksi myös se, etten osaa kirjoittaa jo lähes kolme vuorokautta valvoneena, niin hyvin kuin levänneenä. Tykkäänpä silti vastata mutuihin ja jauhaa loputtomasti junttien kanssa kehon ja mielen ristiriidasta, hinduavatareista jne.
Avatar
Shemale Sonja
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2019 8:32 am
Paikkakunta: Kokkola

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

Lassie kirjoitti:^ Siksi postaus alkoikin ilmaisuin "jos", en puhunut mitään ns. tavallisista thaimaalaisista vaan rajaus oli tehty prostituutioon, jonka kohdalla puolustin itse asiassa ns. roolien takaista todellista ihmisyyttä. Mitä tulee tavanomaisiin thaimaalaisiin, siellä on varmasti erilaisia ihmisiä kuten täälläkin, mutta kulttuuri vaikuttaa yleistyksen tasalla heihin siellä aivan kuten kotimainen kulttuuri vaikuttaa ihmisiin täällä. Esimerkiksi hymyilevyys voi kuulua siellä yleisemmin kulttuuriin . Tietenkin kyseenalaistan näkemyksen, jonka mukaan toisaalta Suomen naiset ovat täyttä paskaa, kuten ketjussa sanottiin. Toisaalta jos siltä tuntuu, toivottavasti uusi kotimaa löytyy muaalta.
No moni asiakas on ainakin sanonut, et parempaa kuin vaimon pillu, että kai ne suomalaiset naiset ei kelpaa. Onneksi on ladyboy Sonja, joka voi auttaa errasmiehiä ja joskus ihania naisiakin. :)

E: tähän loppuun sanon, että minullakaan ei ole tarkoitus loukata kanssasisartani, joka tosin on munaton. Kirjoitit ehkä liian tunteella, ilman tietoa tästä laajasta ja monipiippuisesta asiasta, joten pistin puita kiukaaseesi lisää. :P
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Elä hiilly. :) Käsitämme jotenkin eri tavalla noi merkitykset. Työ"rooliin" liittyy aina se, ettei ole ns. vapaalla. Muussakin alassa kuin prostituutiossa on ns. feikkaamista, asiakaspalveluun se kuuluu osana, jos olet negatiivisella päällä sitä ei tule näyttää etenkään asiakaspalvelutyössä. Prostituutioon väittäisin kuuluvan paljonkin feikkaamista, mutta käsitämme kanssasisar asiat ehkä eri lailla, eikä tarkoitukseni ole halventaa prostituoituja. En nähdäkseni kirjoittanut suuremmin tunteella.

LadyBoysseja vastaan minulla ei ole mitään ja uskon hyvinkin, kun sanot että kysyntää löytyy. Lisäksi laduyboyssien osaavuuden taustalla voi olla jo se luontainen etu, että jos itseltä löytyy biologisen miehen vehkeet, niitä osaa käsitellä paremmin kuin nainen. Transseksuaalisuuden suhteen olen sillä kannalla, että se on nykyään mennyt överiksi ja siitä on uutisagenda päällä lännen maailmassa - sitten jos mieli muuttuukin, on sukupuolenvaihtojuttua vaikeampi tehdä. Ketään ei tule kiusata taikka syrjiä transseksuaalisuuden takia.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Lassie kirjoitti:^ Siksi postaus alkoikin ilmaisuin "jos", en puhunut mitään ns. tavallisista thaimaalaisista vaan rajaus oli tehty prostituutioon, jonka kohdalla puolustin itse asiassa ns. roolien takaista todellista ihmisyyttä. Mitä tulee tavanomaisiin thaimaalaisiin, siellä on varmasti erilaisia ihmisiä kuten täälläkin, mutta kulttuuri vaikuttaa yleistyksen tasalla heihin siellä aivan kuten kotimainen kulttuuri vaikuttaa ihmisiin täällä. Esimerkiksi hymyilevyys voi kuulua siellä yleisemmin kulttuuriin . Tietenkin kyseenalaistan näkemyksen, jonka mukaan toisaalta Suomen naiset ovat täyttä paskaa, kuten ketjussa sanottiin. Toisaalta jos siltä tuntuu, toivottavasti uusi kotimaa löytyy muaalta.
Mitä kysenalaistamista on jonkun näkemyksessä jonka mukaan suomalaiset naiset ovat täyttä paskaa? Itsekin myönnät, että suomalaisten ja ulkomaalaisten naisten välillä on isoja eroja kulttuurista jne johtuen. Eikö se ole ihan selvää, että joku voi olla tuota mieltä jos nyt vaan sattuu tykkäämään päinvastaisesta kuin mitä suomalainen nainen keskimäärin tarjoaa? Onhan noita naisiakin jotka menee naimisiin afrikkalaisten miesten kanssa ja varmasti siihenkin on heillä hyvä syy. Moni heistäkin varmaan pitää keskimääräistä suomalaista miestä täytenä paskana. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.
Kardemumma

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Riittää, kun katselee Pattayalla toimivien suamibaariem kuva-albumeita, niin surulliseksi siinä tulee. Sellaisia sairaalloisen ylipainoisia läskisikoja käyvät polkemassa niitä hentoja teinilikkoja. Siinä se homman nimi on kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ei käy yhtään kateeksi tuollaista itsensä tuhoamista, mitä nämä viisikymppiset suamiläskit touhuavat. Saattavat olla 6-9 kk joka päivä kännissä, kun muuttavat sairaseläkkeensä turvin tuonne likaviemääriin mätänemään. Se loppuaika maataan sitten jossakin hemmetin Bangkokhospitalissa, kun haima on tulehtunut ja seksitautienkirjo on samaa luokkaa kuin niillä prostituoiduilla. Parhaimmat suamibaariem läskit saavat vielä kadulla turpaansa tai joutuvat johonkin tieliikenneonnettomuuteen.
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Kardemumma on oikeassa. Ei kukaan hyvännäköinen ja normaali ja terve mies ravaa Thaimaassa huorissa, ne saa muualtakin.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Svimba kirjoitti:Kardemumma on oikeassa. Ei kukaan hyvännäköinen ja normaali ja terve mies ravaa Thaimaassa huorissa, ne saa muualtakin.
Niin, onhan niitä huoria joka maassa.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5142
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Rubiskreebeli kirjoitti:
Svimba kirjoitti:Kardemumma on oikeassa. Ei kukaan hyvännäköinen ja normaali ja terve mies ravaa Thaimaassa huorissa, ne saa muualtakin.
Niin, onhan niitä huoria joka maassa.
Itseasiassa kyseessä on toisinaan mieltymykset. Itseäni ei kiinnosta vieraissa käynti missään muodossa, mutta sen verran monissa edustustilaisuuksissa olen ollut eri puolella tellusta, että voin vakuuttaa että varsinkin ne, joilla vientiä riittää vaikka ja kuinka muutenkin, ovat hyvin herkästi käyttämässä myös maksullisia. Ja vieläpä ihan täysin välittämättä siitä, että voiko muka 50 euron huora olla omasta aidosta halusta bisneksessä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin