Thaimaan seksiturismi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Voisitko ostaa Thaimaasta seksiä?

Kyllä, olen ostanutkin.
15
14%
Kyllä, mutta en ole vielä ostanut.
22
20%
En.
22
20%
En missään nimessä.
38
34%
En tiedä.
14
13%
 
Ääniä yhteensä: 111

Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Itseasiassa kyseessä on toisinaan mieltymykset. Itseäni ei kiinnosta vieraissa käynti missään muodossa, mutta sen verran monissa edustustilaisuuksissa olen ollut eri puolella tellusta, että voin vakuuttaa että varsinkin ne, joilla vientiä riittää vaikka ja kuinka muutenkin, ovat hyvin herkästi käyttämässä myös maksullisia. Ja vieläpä ihan täysin välittämättä siitä, että voiko muka 50 euron huora olla omasta aidosta halusta bisneksessä

Voi olla hyvin totta, mutta kaikki suomalaiset miehet jotka tuovat sieltä muijan suomeen vaimoxi ovat rumia, kaljamahaisia, ällöttäviä ukkoja jotka ei saa Suomesta naista.

Yxikään hyvännäköinen, nuori, terve, normaali mies ei sieltä naista tänne tuo.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^Täysin samat havainnot kuin ylläkirjoittavalla!
Pahin pilluhaukka, jonka olen koskaan tavannut oli kahden pienen lapsen iskä, joka oli oikea naismagneetti tähtisilmineen. Kun hänen kanssaan joutui työmatkalle, niin joutui väistelemään huorakatuja, mihin pyysi oppaaksi enemmän matkustanutta minua ja mennä sitten vapaalla eri teille. Ei ollut Thaikuissa, vaan Kiinassa, missä kehui aamupalalla toteuttaneensa pitkäaikaisen haaveensa eli naida kahden vai oliko jopa kolmen siron aasiattaren kanssa. En tiedä tuliko tuo kaupantekijäisenä (oli myynnissä se mies) vai ostiko muutamalla kympillä, mutta tuo oli hänen fantasiansa/mieltymyksensä, minkä toteutti.

Petti kyllä kotikaupungissakin ja "oli ollut minun luona yötä" kahdesti, kun vaimo kysyi, kunnes sanoin etten enää peittele kusipäisiä himotekoja.

Nuo edellisen kirjoituksen viimeiset sanat varsinkin olisi voineet tulla omasta kynästä!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5168
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Svimba kirjoitti:Yxikään hyvännäköinen, nuori, terve, normaali mies ei sieltä naista tänne tuo.
Itseasiassa mä veikkaan, että juuri tuollaiset hakevat, koska eivät löydä vastinparia.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Shemale Sonja
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2019 8:32 am
Paikkakunta: Kokkola

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

Huorissa käy pääsääntöisesti hyvin toimeentulevia ja ok-näköisiä usein naimisissa olevia miehiä, tämä oma kokemukseni Suomesta. Ja ne harvat rumat jotka kysyy palveluita, niin hinnan kun nostaa siedettäväksi, katoaa rumilta halut. Eihän sille ulkonäölle mitään voi, mut yrittäjä saa valita asiakkaansa.
Kaikkiookoo
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Joulu 09, 2018 6:36 pm

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Kaikkiookoo »

meitzi kirjoitti:
Svimba kirjoitti:Yxikään hyvännäköinen, nuori, terve, normaali mies ei sieltä naista tänne tuo.
Itseasiassa mä veikkaan, että juuri tuollaiset hakevat, koska eivät löydä vastinparia.
Parhaan kaverin vaimo on Thaimaasta ja olen ollut useasti mukana juhlissa, joissa Thaikut juhlii porukalla esim syntymäpäiviä.
Miehensä on ihan laidasta laitaan, nuoresta vanhaan.
Ihan normiporukkaa, tämä tosin ei liene liity Thaimaan prostituutioon juurikaan.
Ihme ennekkoluuloja ja käsityksiä.
Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja tarpeita parikseen.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5168
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Kaikkiookoo kirjoitti:Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja tarpeita parikseen.
Ja ennen kaikkea erilaisia startteja parisuhteeseen. Ei ole lainkaan harvinaista, että lomareissulla ihastutaan tai rakastutaan johonkin paikalliseen. Ei siihen mitään ihmiskauppaa tarvita, ja thaimaa on melko suosittu kohde pitkille reissuille.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin