Niuva

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Niuva

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Tuollaisesta nöyryytyksestä ei koskaan toivu normaali-ihminen. Niuva ja muut vastaavat on ihmisjätteen loppukäsittelyyn erikoistuneita laitoksia. Harmi että sinnekin joutuu tavallisiakin ihmisiä kun "järjestelmä" ottaa heidät sisäänsä.

Suomi on hyvin sairasmaa.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Teacher.Jill
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 12:55 am

Re: Niuva

Viesti Kirjoittaja Teacher.Jill »

Sniffaaja kirjoitti:Tuollaisesta nöyryytyksestä ei koskaan toivu normaali-ihminen. Niuva ja muut vastaavat on ihmisjätteen loppukäsittelyyn erikoistuneita laitoksia. Harmi että sinnekin joutuu tavallisiakin ihmisiä kun "järjestelmä" ottaa heidät sisäänsä.

Suomi on hyvin sairasmaa.
Kiitos tästä kirjoituksesta. Olin itse juuri aikeissa kommentoida, mutta veitkin sanat suustani.
Niuvan kaltaiset pakkolaitokset on suljettava, ja niitä ylläpitävät tahot vastuuseen tästä Neuvostoajan käytännöstä että ihmisiä voi sulkea laitoksiin määräättömäksi ajaksi.

Mutta mitä muuta voikaan odottaa Suomen kaltaiselta maalta joka markkinoi itseään ns. Hyvinvointivaltiona.

Toivottavasti tämän ketjun aloittaja on jo päässyt pois, ja voi hyvin.
Made in Kensington.
Teacher.Jill
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 12:55 am

Re: Niuva

Viesti Kirjoittaja Teacher.Jill »

1234512345 kirjoitti:Mielentilatutkimuksessa olevat sijoitetaan ilmeisesti suljetummalle osastolle, missä ei voi käyttää nettiä. Niuvanniemestä voi kuitenkin ostaa kanttiinista liittymän ja talon puolesta saa puhelimen missä ei ole kameraa.
Puhelimen saa aamulla kello 7 hoitajilta ja se pitää palauttaa illalla 20.30 aikaan.
Keittiötä ei ole suljetulla osastolla, eikä ruokaa voi laittaa. Ruokaa saa myös aika vähän, koska potilaat alkoivat lihoamaan, niin ruoan määrää pienennettin. Ihmettelen sitä, koska kanttiinista voi ostaa kuitenkin karkkia ja suklaata.
Ulkoilua on kaksi kertaa päivässä muistaakseni 9.30 aikaan ja toisen kerran 15.30.
Samalla osastolla on sekä mielentilassa olevia, että myös ihan vain hoidossa olevia potilaita.
Mitään omia tavaroita ei suljetummalle osastolle saa ottaa mukaan, vaan kaikki tavarat pitää jättää säilytykseen.
Henkilökunta on ihan mukavaa ja osastolla saa liikkua vapaasti.
Keskusteluja on muutaman kerran viikossa lääkärin, sossun ja psykologin kanssa ja tietenkin erilaisia testejä ja kokeita tehdään.

Niuvasta lähetetään kaikille virallisille tahoille sekä ystäville ja sukulaisille kyselylomakkeet, joissa kysytään potilaasta tietoja.
Virallisille tahoille esim kouluun ja lääkäreihin paperit lähtee automaattisesti, mutta potilas itse saa nimetä kenelle muille haluaa paperit laitettavan.

Jos haluaa tavata mielentilatutkimuksen aikana omaisia, niin siihen täytyy olla hoitavan lääkärin lupa. Suihkuun menemiseen täytyy käydä pyytämässä lupa hoitajilta, koska vessat on lukossa.
Partahöylän saa myös lääkärin luvalla ja silloinkin hoitaja seisoo vieressä, kun potilas ajaa parran. Mahdolliset lääkkeet otetaan iltapalan yhteydessä hoitajan valvonnassa ja suu tarkistetaan, ettei lääkkeitä piiloteta vaikka kielen alle.
Luin juuri tämän. Joten kiitos informatiosta.

Todella sairasta touhua koko Niuva meininki. Jaksamisia
Made in Kensington.
jm8k
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: To Loka 29, 2009 9:52 pm

Re: Niuva

Viesti Kirjoittaja jm8k »

Muuten, on pakko palata tähän näin vuosien jälkeen. Epäilin hieman tuota minun diagnoosia, olin aina sitä mieltä että olin vain huumeista sekaisin, koska käyttämäni mäörät olivat "mielikuvituksellisia" käyttöannoksina laskettuna tuhansia käyttöannoksia viikossa eri kemikaaleja, jotka maahantoin itse kiinasta, kun oli silloin sellainen "bisnes"... sianpa siitä oiken "katunimnen" kemikaali-juuso jolla porukka kertoo minusta tuolal jossain hurjia juttuja :)

Mutta, nyt kun on kulunut jo yli 3 vuotta kun pääsin ulos, voin todeta, että minulal oli viimeksi pysykoottisia oireeita kun jouduin niuvaan 2012/2013 uutena vuotena. Sain diagnoosin, mutta en ole käyttänyt 3 vuoteen mitään psyykenlääkkeitä eikä kukaan läheisistäni enää usko diagnoosiin, koska todellisuudentajuni on ollut aina ihan kunnossa, vaikka käytänkin vielä huumeita jonkin verran. Skitsofreenikko tuskin pitäisi päivittäisestä runsaasta kananbiksen käytöstä jota koitan vaalia jos mahdollista - se pitää minut erossa kovista huumeista. Minulal on diabeteksen komplikaatioita ja munuaisrappeuma paha. Silmätkin menee, mutta kuolen varmaan aiemmin munuaisten vajaatoimintaan joten en jaksa murehtia näön lähtemistä.
Lääkärit suhtautuvat minuun sakitsofreenikkona ja kerran menin terveyskeskukseen niin minulle laitettiin saman tien pakkohoitolähete ja jouduin poliisi karkuun. Poliisi ei sitten tullut, liekö huonoja kokemuksia kun silloni sekaisin ollessa hyökkäsiun aina kirveen / puukon kanssa jos näin poliisin :)

Siksi en pyydä lääkäreiltä apua vaan turvaudun mieluummin kannabikseen... helmikuussa munuaiset pragas niin pahati että jouduin sisätautiosastolle hetkeksi.
Olen koditon virallsiesti ja elän pelkällä kansaneläkkeen perusosalla, joten jos lääkäri määrääkin minulle lääkekitä munuaisongelmiin niin tuskin voin niitä ostaa.
Siiss epikriisissä ehkä 2 - 5 vuotta kun tulee dialyysihoito, jossa ihminen selviää yleensä n. 5 -10 vuotta jja sit se on menoa.. tämä on tilanne.

Mutta, ihmeellistä, että tuota skitsofreniadiagnoosia ei voi mitenkään kyseenalaistaa, vaikka kaikki jotka minut tuntevat kyseenalaistavat sen. Äitini on paikkakunnalal arvostettu yleislääketieteen erikoislääkäri ja hänenkin on vaikea uskoa skitsofreniadiagnoosiin.
Näistä päätöksistä ei siis voi valittaa. Minä olen sekaisin ja minun juttuja ei tarvi noteerata - näin lääkärit suhtautuu.

Mutta pääkoppa on nykyään hyvässä kunnossa, harmi kun kroppa pettää.
jm8k
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: To Loka 29, 2009 9:52 pm

Re: Niuva

Viesti Kirjoittaja jm8k »

Pakko lisätä, olen tehnyt elekttonista musikkia 20 vuotta.. olisi kiva elää vielä vähän kun nyt alkaa olla kokemsuta että saa todella hienoa jälkeä aikaan soundien osalta, tsek it out:

https://soundcloud.com/user-570066313/king

:)
Avatar
Tabula Rasa
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: To Syys 24, 2015 8:51 am

Re: Niuva

Viesti Kirjoittaja Tabula Rasa »

^ kuuntelin, ei ollenkaan hassumpi :) Jatka samaan malliin ja tänne linkkejä musastasi.
Työttömyys, viina, kirves ja perhe
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe
jm8k
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: To Loka 29, 2009 9:52 pm

Re: Niuva

Viesti Kirjoittaja jm8k »

Tässäpä kuulumisia, hyvin menee uutta musaa tulee jne.
Ei se niuva siis mikään lopullinen tuomio ole.. :)

https://soundcloud.com/user-153817812
Vastaa Viestiin