Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Jacson oli pedofiili pahinta sorttia,en epäile hetkeäkään.Miksiköhän tuo areenalla näytetty versio oli leikattu 1,5h mittaiseksi. Alkuperäinen kuitenkin oli reilu 2h.
No dokumentti sinänsä oli aika puuduttavaa seurattavaa mutta tulipahan vilastua ja ei muuttanut näkemystäni suuntaan taikka toiseen. Hyi saatana, iljettävä elukka.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Ei ihan vakuuttanut näiden perheiden selitykset, että miksi vasta näin myöhään ”herättiin” muistamaan ja kertomaan asioista. Psykologisesti kyllä ihan oppikirjan mukaan meni, mutta ei sittenkään...
Itse tästä kummajaisesta Jacksonista en sano juuta enkä jaata, mutta jos joku on syyllinen tässä, niin Jacksonin lisäksi molempien poikien äidit ja isoäidit joutaisi polkea suohon korvia myöten. Vai että ihan äidinvaisto heräsi...taisi olla sittenkin rahanvaisto.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
mutta jos joku on syyllinen tässä, niin Jacksonin lisäksi molempien poikien äidit ja isoäidit joutaisi polkea suohon korvia myöten. Vai että ihan äidinvaisto heräsi...taisi olla sittenkin rahanvaisto.
Todellakin pitää olla aika vatipää jos toimii niin kuin vanhemmat tässä toimivat.Raha on eriskummallinen asia joka ajaa ihmiset tekemään eriskummallisia asioita. :lol:
Jos ei muka hälytyskellot soineet kybällä niin ihmettelen vaan ihmisten yksinkertaisuutta.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5168
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja meitzi »

En tiedä katsonko dokkaria, otsikossa on näppylöitä aiheuttava maininta "docventures", jonka taustatiimin hyväksikäyttö ei ole vähäisen maininnan tavaraa, vaikkei olekaan seksuaalista.

Jackoa pidän pedarin malliesierkkinä, paitsi ettei tainnut "perhonen", eli sellainen, jolle kelpaavat sekä tytöt, että pojat.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja Silli »

Uskon Michael Jacksonin olleen pedofiili ja vieläpä hyvin aktiivinen sellainen. Siitä asiasta puhuttiin hyvin avoimesti jo 1980-luvulla, kun ihmeteltiin kyseisen ukon (vai pitäisikö puhua kuvatuksesta?) jatkuvaa hengailua pikkupoikien seurassa aikuisseuran sijasta. Lisäksi Michaelista julkaistiin aivan käsittämättömän paljon kuvia, joissa hän halailee pikkupoikia tai kävelee käsi kädessä heidän kanssaan. Myös siitä kerrottiin täällä Suomen perukoillakin aivan avoimesti, kuinka hän yöpyy pikkupoikien kanssa. Ei nyt ole tarvinnut olla kummoinenkaan Einstein, jotta on pystynyt päättelemään, mistä on kyse. Kovasti on toki muuta väitetty, mutta se kaikki kampanjointi Michaelin "ikuisesta lapsenomaisuudesta", "rajattomasta lapsirakkaudesta" ja "koska Michael ei itse saanut olla lapsi-p*skasta" on ollut todella läpinäkyvää.
Michael Jackson ja yksi pikkupojistaan.jpg
Michael Jackson ja yksi pikkupojistaan.jpg (25.73 KiB) Katsottu 1860 kertaa
Michaelin avioliitto Lisa Marie Presleyn vaikutti juuri niin lumeavioliitolta kuin miksikä sitä on julkisuudessa epäiltykin. Kummallakin oli sekopäinen elämänhistoria ja tämän seikan Lisa Marie itsekin on kertonut heitä yhdistäneen. Ennen Jacksonia Lisa Marie oli noin 6 vuotta kestäneessä avioliitossa laulaja Danny Keoughin kanssa. Avioliitto Jacksonin kanssa kesti alle kaksi vuotta, minkä jälkeen jälkeen he viettivät noin neljän vuoden ajan jonkinlaista yhdessä ja erillään olon vatvomista. Lisa Marien kolmas avioliitto kesti niinikään alle kaksi vuotta ja puolisona oli tällä kertaa näyttelijä Nicolas Cage. Kuitenkin hänen neljäs avioliittonsa kesti peräti kymmenen vuotta - tällä kertaa kitaristi-musiikkituottaja Michael Lockwoodin kanssa. Lisa Marie sai ensimmäisen miehensä kanssa sekä tytön että pojan. Neljännen miehensä kanssa hänellä on kaksostytöt. Kaksoset on kuitenkin otettu huostaan, kun todettiin, ettei sen enempää Lisa Mariella kuin tyttöjen isälläkään ole kykyä huolehtia heistä. Ja kuin pisteeksi tämän tarinan päälle: Michael Lockwoodin tietokoneelta löytyi siveetöntä kuvamateriaalia. Eli Lisa Marie on ollut kahdesti naimisissa Michael-nimisen pedofiilin kanssa :cry: Kiinnostava yksityiskohta on sekin, että Lisa Marie Presley on kuulunut pitkään skientologeihin, kenties vieläkin kuuluu.
Rescuer kirjoitti:FBI ei löytänyt todisteita, koska ei halunnut tai saanut niitä löytää. Jackson oli liian kuuluisa, liian rikas ja tummaihoinen.
Olen Rescuerin linjoilla, joskin tekisi mieli lisätä syiden joukkoon monta muutakin mahdollista selitystä. Leaving Neverland -dokumenteissa haastatellut Michaelin hyväksikäytön uhrit myös toivat esiin useita syitä, mikseivät poliisien tutkimukset edenneet eikä totuus tullut esiin oikeuskäsittelyissä.

Jos asia - eli Jacksonin mahdollinen pedofilia tai ylipäätään lasten seksuaalinen hyväksikäyttö kiinnostaa - suosittelen katsomaan Leaving Neverland -dokkarin. Kyllähän se kestää aika pitkään ja on ajoittain raskassoutuinen, mutta minusta kaikkien niiden asioiden kuuleminen on tärkeää, koska on kyse monimutkaisesta asiasta. Jacksonin kohdalla juttu on vielä perusperttiä monimutkaisempi, koska koko hyväksikäyttö-systeemiin kaikkine groomauksineen ja manipulointeineen liittyi todella vahvasti Michaelin superstar-asema sekä koko se kulttikoneisto. Aivan sama systeemi vaikutti vahvasti poliisitutkintoihin, oikeuskäsittelyihin sekä uhrien ja heidän omaisten lausuntoihin asioista.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja Silli »

Kaikki tähän mennessä minun tietooni tulleet Jacksonin seksuaalisen hyväksikäytön uhrit ovat olleet valkoihoisia poikia. Suosikkeja ovat olleet noin 7-10 vuoden ikäiset, mutta Jackson hyväksikäytti uhrejaan ainakin vielä 14-vuotiaina.

Tietääkö joku yhtään sellaista uhria, joka poikkeaisi etnisesti ja/tai iältään edellä mainituista? Oliko Jacksonilla esim. yhtään aasialaista tai tummaihoista lapsiuhria? Entä tyttöuhreja?

Entä tietääkö joku, oliko hänellä muita aikuisia kumppaneita tai puolisoita kuin Lisa Marie Presley? Kiinnostaisi tietää, oliko hänellä homoseksuaalisia (aikuisia) kumppaneita...

Kyselen edellä mainittuja, sillä jos La Toya-siskon ja muiden puheet pitävät paikkaansa, Jacksonin isä raiskaili sekä tyttöjä että poikia. Lisäksi hänelle kelpasivat omatkin lapset, jotka olivat tummaihoisia kuten Joe Jackson itsekin. Michaelin uhrit vaikuttavat ainakin tämän hetkisen tiedon valossa olleen valkoihoisia - kuten kyllä hänen omat lapsensakin...
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7624
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Michael Jacksonia seksuaalisesta hyväksi­käytöstä syyttävät miehet haastavat Jacksonin yhtiöt oikeuteen
KAKSI poplaulaja Michael Jacksonia (1958–2009) seksuaalisesta hyväksikäytöstä syyttävää miestä on haastamassa Jacksonin yhtiöt oikeuteen. Asiasta kertovat muun muassa BBC ja Variety.

Wade Robsonin ja James Safechuckin mukaan Jackson käytti heitä vuosien ajan toistuvasti seksuaalisesti hyväkseen. Rikokset ovat sijoittuneet 1980-luvun loppuun ja 1990-luvun alkuun, jolloin Robson ja Safechuck ovat olleet ala-asteikäisiä.
Robson ja Safechuck voivat Kalifornian osavaltion oikeuden perjantaina tekemällä päätöksellä vaatia korvauksia Jacksonin yhtiöiltä. Oikeus oli aikaisemmin hylännyt miesten yritykset viedä Jacksonin yhtiöt oikeuteen.
Robsonin ja Safechuckin syytöksiä käsiteltiin HBO:n tuottamassa Leaving Neverland (2019) -dokumentissa, joka herätti ilmestyessään laajaa järkytystä ja keskustelua Jacksonin kulttuurisesta perinnöstä.

Jacksonin perikunta on kiistänyt dokumentissa esitetyt väitteet lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009795166.html
qurqo
Rico Tubbs
Viestit: 1221
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 1:25 pm

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Kyllä noissa kaikissa oikeuskanteissa päällimmäisenä tunnutaan vain rahan perässä olevan. Mitään oikeata näyttöä ei hyväksikäytöistä taida olla. Viihtyi pikkupoikien seurassa, ja olihan MJ luonteeltaankin lapsellinen, joten ehkä se oli vain sitä.
Paikalla
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Olen aikuinen mies, mutta miten minä viihdynkään nuorten tyttöjen seurassa. Usein luonani käy tyttöjä, yksin kaksin ja joskus kolmekin kerralla. Jotkut - koska ovat kovin yksinäisiä - ovat jääneet viereeni nukkumaan yöksi. En ole milloinkaan tehnyt heille pahaa ja voitte vaikka kysyä asiaa heiltä. Koska olen varakas, otsan heille mielelläni kalliitakin lahjoja, ihan vain siksi että pidän heistä, heidän katselemisestaan ja aivan kuin nuorrun heidän seurassaan.

Ikävä puoli asiassa on tietenkin se, että kylällä minusta puhutaan kaikenlaista. Takanapäin sanovat minua lasten raiskaajaksi, vaikka en ole sellainen. Minä vain yksinkertaisesti pidän nuorista ja siksi luulen heidän myös käyvän usein luonani.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Leaving Neverland – oliko Michael Jackson pedofiili?

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Sverdlov kirjoitti: Ti Elo 22, 2023 4:24 pm Olen aikuinen mies, mutta miten minä viihdynkään nuorten tyttöjen seurassa. Usein luonani käy tyttöjä, yksin kaksin ja joskus kolmekin kerralla. Jotkut - koska ovat kovin yksinäisiä - ovat jääneet viereeni nukkumaan yöksi. En ole milloinkaan tehnyt heille pahaa ja voitte vaikka kysyä asiaa heiltä. Koska olen varakas, otsan heille mielelläni kalliitakin lahjoja, ihan vain siksi että pidän heistä, heidän katselemisestaan ja aivan kuin nuorrun heidän seurassaan.

Ikävä puoli asiassa on tietenkin se, että kylällä minusta puhutaan kaikenlaista. Takanapäin sanovat minua lasten raiskaajaksi, vaikka en ole sellainen. Minä vain yksinkertaisesti pidän nuorista ja siksi luulen heidän myös käyvän usein luonani.
Hyvin tiivistetty :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin