Let's kill it baby - täydellinen murha

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Let's kill it baby - täydellinen murha

Viesti Kirjoittaja CSI »

Klassinen dilemmahan on, että kuinka päästä vieraissa vempuloivasta, avioerolla uhkailevasta kuparisulaton henkilökonsultti-aviomiehestä eroon, ilman että elinkautinen napsahtaa.

Tai että kuinka hiljentää se nalkuttava akka forever. Ilman elinkautista. Pikku sakot voi toki aina hyväksyä, maksaahan se oikea avioerokin, monesti paljon enemmän kun ositukset, juristit, riidat ja kaikki.

Suomalainen oikeuslaitos on tässä hiljattain linjannut oikein urakalla vähäisen riskin tapoja päästä ydinjätteeksi muuttuneesta puolisosta eroon.

Tämä kettinki on omistettu kaikille murhan suorittaneille, mutta minimaaliset seuraamukset kohdanneille konnille ja heidän oikeuslaitoksen siunaamille metodeilleen. Ovatpa etevimmät lypsäneet jopa valtiolta isot korvaukset.

Postatkaa tähän ketjuun aina kun kun käteviä matalariskisiä tapoja päästä siipasta eroon ilmenee.

Viimeaikoina meillä oli siis tämä diabetespapparainen, jonka puoliso kuoli insuliinin yliannostukseen. Kun ei voi tietää kuka "tötsät" antoi, niin no can do ja eikun seuraavaa böönaa kattelemaan. Linkittäkää toki tapaus tähän ketjuun.

Minä linkitän toisen viimeaikaisen tapauksen. Riipaksi käyneen puolison voi myös saunottaa hengiltä. Varmuuden vuoksi kannattaa itse juoda riittävästi viinaa, niin kaikki ymmärtävät kyllä kuinka tärkeää on pitää saunassa riittävä lämpötila, jottei puolisoa vain rupea paleltamaan! Suomalainen on sen verta saunakansaa, että on suorastaan pyhäinhäväistys, jos saunassa rentoutumisen syvään pötköttelytilaan päässyttä kiusataan lämpötilan tippumisella! Pullo kossua päälle! Sakoilla selviää!

https://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=27538
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."