Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

raippa kirjoitti: Akka on vielä kalju, yksinhuoltaja, ylipainoinen ja asuu Kajaanissa, eli jotain aivan muuta kuin hakuehdoissani lukee.
Sait siis mun viestin. :oops:
Avatar
HBIC
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 5:06 am
Paikkakunta: Blue Ridge Mtns

Viesti Kirjoittaja HBIC »

Bombay kirjoitti:
Ja toinen oli jotenkin vaan nyrjähtänyt, ja myöskin kuvien perusteella näytti, öh, huomattavasti hoikemmalta.
http://tinyurl.com/6r8c3q

Kuviin ei kyllä nykyään voi liikoja luottaa. :wink:
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 5:43 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

^Ohhoh, varsin taitavaa :o
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Jäin ihan koukkuun äsken noihin! Käytän duunissa paljon photoshoppia ja nyt sitä huomaa miten paljon olis opittavaa! Missä niitä kursseja oli??
Nerot hallitsevat kaaoksen
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Katso mollin sivuilta osioista ammattiin valmentavat :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

HBIC kirjoitti:
http://tinyurl.com/6r8c3q

Kuviin ei kyllä nykyään voi liikoja luottaa. :wink:
Uskomatonta! Pitäsiköhän hommata photoshoppi niin pääsis joskus treffeille jopa :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

rimma kirjoitti:
HBIC kirjoitti:
http://tinyurl.com/6r8c3q

Kuviin ei kyllä nykyään voi liikoja luottaa. :wink:
Uskomatonta! Pitäsiköhän hommata photoshoppi niin pääsis joskus treffeille jopa :P
mulle kans kelpis nainen. mut kai tätä pärstää kans pitais jotenki shopata :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

fitness kirjoitti: Mitenkä muut tytöt, saatteko treffeillä ruusuja, vai oonko ainoa? :?
Kaksi kertaa elämässäni olen saanut ensimmäisillä treffeillä kukkia. Toinen toi gerberan ja toinen huonepalmun :lol: :lol: :lol: Ensitreffeillä kukilla tai muulla lahjominen vaikuttaa kyllä hieman teennäiseltä, en itse pitänyt siitä. Toinen mies oli ennestään jotenkin tuttu ja toisen kanssa olin sokkotreffeillä.

Nykyisin, kun olen jo pitkään treffaillut vain omaa miestä, saan "treffeillä" kukkasia joskus. Ruusuja, sekakimppuja, tulppaaneja, ruukkukukkia, ja kerran sain kauniin orkideankin. Mies muistaa juhlapäivinä, mutta muutenkin. Mieluummin hän kuitenkin tuo muita lahjoja kuten suklaata, kosmetiikkaa tai jotakin isompaa, viihde- elektroniikkaa tmv.
Ensimmäisillä treffeillä hän ei lahjonut mitenkään, kävimme vain kahvittelemassa. Toisilla ravintolassa syömässä, ilman lahjomista.. mutta kun hän tuli ensi kertaa kotiini iltaa istumaan ja syömään, sain kukkia ja suklaata!
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Taitaa ne kukat mennä aina samoille naisille.

Eipä ole vielä ikinä tullut kukkia ekoilla treffeillä. Eikä toisilla, kolmansilla tai n:nsilläkään. :roll:
Every ship must sail a world.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ikinä en ole kukkia naisille ostanut vielä :shock: Tyylinsä kullakin. Mielestäni lahjominen on vähän teennäistä. Tottakai on kohteliasta joskus viedä joku suklaalevy tai jotain muuta purtavaa, mutta en sitä itse pidä minään lahjomisena.

Omana itsenään pitää mennä ja esittää itseään, eikä antaa liian RUUSUISTA kuvaa itsestään, ettei sitten myöhemmin tule pettymyksiä. Jos alkaa alussa lahjomaan, niin ehkä sitten mimmit odottaa, että joka kerralla jotain tuliaisia mukana ja pettyvät, kun ei toisella kerralla enää olekaan tuomista. Itse tietenkin olen vähän huono mies tähän kommentoimaan, kun en ole mikään elämää suurempi gigolo :D

Naiset, soitelkaa :wink:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

ABC kirjoitti: Eipä ole vielä ikinä tullut kukkia ekoilla treffeillä. Eikä toisilla, kolmansilla tai n:nsilläkään. :roll:
Viidennet tulossa :wink: ?
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

loneliness kirjoitti:Ikinä en ole kukkia naisille ostanut vielä :shock: Tyylinsä kullakin. Mielestäni lahjominen on vähän teennäistä. Tottakai on kohteliasta joskus viedä joku suklaalevy tai jotain muuta purtavaa, mutta en sitä itse pidä minään lahjomisena.

Omana itsenään pitää mennä ja esittää itseään, eikä antaa liian RUUSUISTA kuvaa itsestään, ettei sitten myöhemmin tule pettymyksiä. Jos alkaa alussa lahjomaan, niin ehkä sitten mimmit odottaa, että joka kerralla jotain tuliaisia mukana ja pettyvät, kun ei toisella kerralla enää olekaan tuomista. Itse tietenkin olen vähän huono mies tähän kommentoimaan, kun en ole mikään elämää suurempi gigolo :D

Naiset, soitelkaa :wink:
Lahjominen voi olla teennäistäkin, jos ei ole muuta annettavaa.. mutta juttujesi perusteella epäilen sinun pystyvän antamaan paljon muutakin kuin lahjoja. Tietystikään ei aina tarvitse lahjoa, toivottavasti minun jutuistani ei sitä kuvaa saanut. Sitäpaitsi olen naisena yksilö, pidän oman mieheni tavasta ilahduttaa, mutta meillä on paljon muutakin kuin lahjomista tavaroilla.
Tuntuu toimivan oikein hyvin, kun molemmat muistamme toisiamme jollakin tavalla. Huomioimme vaikkapa rapsutuksilla, silityksillä, hieronnalla.. kuuntelemme toisiamme. Ja ne ovatkin sitten tärkeämpiä kuin mitkään lahjat.

Mutta niihin treffeihin.. Varmasti kaikki jännittävät eka kertaa, silloin ei välttämättä osaa olla alkuun ihan luonteva. Hyvä on kuitenkin muistaa sen toisenkin jännittävän, sitten on helpompaa olla oma itsensä, mikä tosiaan on homman ydin. Teeskentely näkyy ennemmin tai myöhemmin, eikä sitä peitetä kukkasillakaan. Alkuun ne voisikin jättää pois, mutta uskoisin suhteen edetessä useammankin naisen pitävän pikkuisista huomionosoituksista, esim. näin: Mies ojentaa naiselle kirjekuoren, jonka sisällä on kortti:

Tämä lahjakortti oikeuttaa Sinut saamaan rentouttavaa niska-hartiahierontaa tänä iltana.

Tuollaisen kortin voisi kyllä nainenkin antaa miehelle, ja kyllähän niitä variaatioita voi keksiä vaikka sitä niska-hartiaseutua korvaamaan :wink:
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

ABC kirjoitti:^ Taitaa ne kukat mennä aina samoille naisille.

Eipä ole vielä ikinä tullut kukkia ekoilla treffeillä. Eikä toisilla, kolmansilla tai n:nsilläkään. :roll:
Olen ihmetellyt samaa... Ei sillä, oikeasti en kaipaa kukkia treffeillä ollenkaan ja minulla ei esim. kotona ole hyviä maljakoita koskaan, kun en krääsää keräile, joten kimpusta olisi enemmän harmia, kun sitä ei haluaisi poiskaan heittää. Mutta mistä ihmeestä ne mokomat sen tietävät...
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Juliet Jones kirjoitti:
fitness kirjoitti: Mitenkä muut tytöt, saatteko treffeillä ruusuja, vai oonko ainoa? :?
Nykyisin, kun olen jo pitkään treffaillut vain omaa miestä, saan "treffeillä" kukkasia joskus. Ruusuja, sekakimppuja, tulppaaneja, ruukkukukkia, ja kerran sain kauniin orkideankin. Mies muistaa juhlapäivinä, mutta muutenkin. Mieluummin hän kuitenkin tuo muita lahjoja kuten suklaata, kosmetiikkaa tai jotakin isompaa, viihde- elektroniikkaa tmv.
Ensimmäisillä treffeillä hän ei lahjonut mitenkään, kävimme vain kahvittelemassa. Toisilla ravintolassa syömässä, ilman lahjomista.. mutta kun hän tuli ensi kertaa kotiini iltaa istumaan ja syömään, sain kukkia ja suklaata!
:shock: oho, ihana mies sulla :lol: ite oon jo lyönyt leikiksi tän oman kukkasaldoni, kun minulle on kerran elämässä mies ostanu kukkia ja se oli vuonna 99, kun täytin 20v.... saman miehen kanssa tuli oltua yksissä 11 vuotta, mutta hänen tapoihin ei kuulunut kukkasia kotiin kannella..
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

mareritt kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:
fitness kirjoitti: Mitenkä muut tytöt, saatteko treffeillä ruusuja, vai oonko ainoa? :?
Nykyisin, kun olen jo pitkään treffaillut vain omaa miestä, saan "treffeillä" kukkasia joskus. Ruusuja, sekakimppuja, tulppaaneja, ruukkukukkia, ja kerran sain kauniin orkideankin. Mies muistaa juhlapäivinä, mutta muutenkin. Mieluummin hän kuitenkin tuo muita lahjoja kuten suklaata, kosmetiikkaa tai jotakin isompaa, viihde- elektroniikkaa tmv.
Ensimmäisillä treffeillä hän ei lahjonut mitenkään, kävimme vain kahvittelemassa. Toisilla ravintolassa syömässä, ilman lahjomista.. mutta kun hän tuli ensi kertaa kotiini iltaa istumaan ja syömään, sain kukkia ja suklaata!
:shock: oho, ihana mies sulla :lol: ite oon jo lyönyt leikiksi tän oman kukkasaldoni, kun minulle on kerran elämässä mies ostanu kukkia ja se oli vuonna 99, kun täytin 20v.... saman miehen kanssa tuli oltua yksissä 11 vuotta, mutta hänen tapoihin ei kuulunut kukkasia kotiin kannella..
Joo, on se ihana! Mutta se ihanuus tietysti kompensoi niitä pikkuisia miinuspuolia :lol:
Onhan tuo itselläsikin ihana ollut, jos 11v. sitä jaksoit katsella yksillä kukkasilla :wink:
Vastaa Viestiin