Pasi Viheraho - ja ilmiö nimeltä Viheraho, Pasi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Pasi Viheraho - ja ilmiö nimeltä Viheraho, Pasi

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mr. Viheahoon tutustuin youtubessa olevien reseptien kautta...omassa reseptissään Pasi laittoi vettä kattilaan, perään lihaliemikuutioita ja raakoja kalapuikkoja sekä raakoja ranskanperunoita.

Mies on kierrätyshenkinen ja eläinrakas yksilö Lahden alueelta.

Nyttemmin Pasilla on PasiRadio netissä ja...

..oma kotivu
http://www.viheraho.info/index.php

Tossa esimerkki juutuuban ansioista:
http://www.youtube.com/watch?v=4u06S9lhglk

Ja ruokavinkki:

http://www.youtube.com/watch?v=HxE3lErf3zc



Onko kukaan muu törmännyt tähän tyyppiin ja ihastunut/vihastunut häneen?

:?: :?: :roll: :roll:[/url]
Viimeksi muokannut Jack the Ripper, La Heinä 12, 2008 5:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

J-aska
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 11:36 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja J-aska »

Muutamia videoita nähnyt kyseiseltä kaverilta, toisessa rähisee
teiden suolauksesta ja toisessa poliisille.

Kaverista muuten tehty tälläinen lyhyt "dokumentti"
koska oli saannut joskus aikanaan puhelinverkon epäkuntoon
kokeilemalla tuhansia eri numerosarjoja. :D

tt84
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Marras 24, 2007 5:40 pm

Viesti Kirjoittaja tt84 »

hieman tarkennusta..Pasi asuu hollolassa samassa rivitalossa kuin minä ja vieläpä seinän takana..ihan mukava tyyppi ja taitaa tietää lähestulkoon kaiken tietokoneista :D

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

J-aska kirjoitti:Muutamia videoita nähnyt kyseiseltä kaverilta, toisessa rähisee
teiden suolauksesta ja toisessa poliisille.

Kaverista muuten tehty tälläinen lyhyt "dokumentti"
koska oli saannut joskus aikanaan puhelinverkon epäkuntoon
kokeilemalla tuhansia eri numerosarjoja. :D
Joo se kehitti systeemin millä pääsee kaikkiin numeroihin ilmaiseksi. Soitteli senssilinjoille ja Australiaan. Sai ehdotonta. Dokumentti miehen varhaisvaiheista:


http://www.youtube.com/watch?v=IQoA8RidyFM
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

tt84 kirjoitti:hieman tarkennusta..Pasi asuu hollolassa samassa rivitalossa kuin minä ja vieläpä seinän takana..ihan mukava tyyppi ja taitaa tietää lähestulkoon kaiken tietokoneista :D
Oho!
Onkos Pasi ihan OK naapuri vai tekeekö häiriötä? Entä koira? Otan kyllä mieheen lähiaikoina yhteyttä. 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Jeesus mita ruokaresepteja :lol: :lol:
---------
Allekirjoitus.

tt84
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Marras 24, 2007 5:40 pm

Viesti Kirjoittaja tt84 »

Jack the Ripper kirjoitti:
tt84 kirjoitti:hieman tarkennusta..Pasi asuu hollolassa samassa rivitalossa kuin minä ja vieläpä seinän takana..ihan mukava tyyppi ja taitaa tietää lähestulkoon kaiken tietokoneista :D
Oho!
Onkos Pasi ihan OK naapuri vai tekeekö häiriötä? Entä koira? Otan kyllä mieheen lähiaikoina yhteyttä. 8) 8) 8)
kyllä me ollaan toimeentultu sen noin kolme vuotta mitä tässä on asuttu..Pasihan pyrkii nyt myös Hollolan kunnanvaltuustoon..

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kiitos linkistä. Jopas onkin mielenkiintoinen persoona.
Videoita youtubessa melkein 900. :)

Kokkausreseptit täytyy joskus hyödyntää kyllä, kun tulee vieraita.
Näytti aika herkulta. :P

Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Joo, ihan mielenkiintoinen mies tuo Pasi.
Joitakin kertoja ollaan oltu puhelinyhteydessä ja kerran olen tavannut hänet noihin radio-asioihin liittyen.
Pasi on erittäin aktiivinen noissa kierrätysasioissa ja ottaa hanakasti kantaa muihinkin asioihin (välillä vähän liiankin hanakasti).
Kaiken kaikkiaan jees tyyppi, jonka edesottamuksia on viihdyttävää seurata tuubista.
A man's got to do what a man's got to do.

albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

toista vuotta jo tullu seurattua pasin edesottamuksia, hyvin mielenkiintonen kaiffari ja monissa sen jutuissa on oikeesti järkee. olis helvetin hyvä jos se pääsis sinne kunnanvaltuustoon ja viakka eduskuntaan, luun kurkkuun monille :lol:
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Jack the Ripper kirjoitti: Joo se kehitti systeemin millä pääsee kaikkiin numeroihin ilmaiseksi. Soitteli senssilinjoille ja Australiaan. Sai ehdotonta. Dokumentti miehen varhaisvaiheista:


http://www.youtube.com/watch?v=IQoA8RidyFM
Ei se ehdoton siitä tullut, että puhelinta pääsi sörkkimään.

Mutta vakuuttava osaaja elektroniikan osalta ja todella sääli ettei pääse taitojaan kunnolla hyödyntämään, eli saatavat ovat liian suuret että mikään ansiota antava työ hänelle kannattaisi.

ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

tt84 kirjoitti:hieman tarkennusta..Pasi asuu hollolassa samassa rivitalossa kuin minä ja vieläpä seinän takana..ihan mukava tyyppi ja taitaa tietää lähestulkoon kaiken tietokoneista :D
No ei nyt sentään läheskään kaikkea. Varsinkaan ohjelmistopuolesta siis. Pasihan on enemmän noita laitteistopuolen miehiä ja näyttää kyllä elektroniikasta ymmärtävän aika paljon.

Sehnsucht
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Sehnsucht »

Mitä tuomioita Pasi Viheraho (tai Jari Siikonen) on saanut? Tuossa ylempänä sanottiin, ettei ehdotonta tullut puhelinsotkusta, mistä hän sitten ehdottoman tuomion sai?

Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

On kyllä mielenkiintoinen persoona.

Kympin uutisten loppukevennyksessäkin muistaakseni joskus oli. Kirosi sitä kun digiaikaan oltiin menossa ja hänellä oli olohuoneessa noin 30televisiota joissa jokaisessa näkyi eri kanava :lol:
Harmitteli kun digiaika koittaa niin joutuu ostelemaan tuhottomasti dikipokseja.

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

http://www.youtube.com/watch?v=LIOPX0X8 ... re=related

ei jumalauta! *reps* :D :D
naapurit pitää mua varmaan ihan hulluna ku tääl itekseen yöllä kieriskelen ja kikatan.. nää ruokavinkit on ihan parasta :lol:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

Vastaa Viestiin