Jari Sillanpää tuomittiin huumausainerikoksesta

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lassie kirjoitti:Olen eniten yllättynyt siitä, että Siltsu on jäänyt kiinni metamfetamiinista. Olen siinä käsityksessä, että vähänkin varakkaammat julkkikset käyttäisivät esim. kokaiinia, jos menevät ruohoa vahvempiin huumeisiin.
Mutta metis! Ei ole pidetty tyylikkäänä huumeena, jos mistään niin voi sanoa mitenkään. Spugeiluhuume, käsittääkseni. Mutta en ole asiantuntija.

Voi tosin olla että Breaking Badin myötä metis olisi kokenut uuden trendiaallon, valitettavasti. Sarjassa valmistettiin sinistä kristalliamfetamiinia - sellaista taas ei oikeasti (käsittääkseni) ole olemassa.

Kahvi itselle ainoaa "huumetta."

Vakavoituen, niin ikävää kuulla että hänellä on vakava sairaus. Olisiko huumehomma alkanut jotenkin sen lievittämisestä. Toivotaan paranemisia ja ettei mene rattiin huumeessa tai päihteissä muitakaan vaarantamaan.
Onko Jartsa varakas?
Ei.
Valittaa elämänsä kurjuutta tälläkin hetkellä pyörivässä tosi-TV-sarjassa.

Jos alkaisin joskus käyttämään huumetta, niin valintani olisi Meta, kuten Siltsulla.
Se laittaa itsetunnon kuntoon, riippumatta siitä mitä kansa ajattelee keski-iän ylittäneestä homoilevasta homomiehestä.

Post Scriptum vai mikä se oli: En ole homo.
it's my car !
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Kokaiini on liian kallista jopa Siltsulle, jos käyttö on päivittäistä. Ice kantaa pidempään halvemmalla, kun koksua saat ryystää koko ajan nokkaan ja sinne meni taas satanen.

Itse yllätyin lähinnä siitä, että kyseessä on metukka eikä perinteinen vauhti, jota nyt melko moni julkkis käyttää. Jaksaa seurapiireillä ja olla sosiaalinen. Ehkä Jarin kontaktit eivät yltäneet kristallia pidemmälle.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Lassie kirjoitti:Olen eniten yllättynyt siitä, että Siltsu on jäänyt kiinni metamfetamiinista. Olen siinä käsityksessä, että vähänkin varakkaammat julkkikset käyttäisivät esim. kokaiinia, jos menevät ruohoa vahvempiin huumeisiin.
Mutta metis! Ei ole pidetty tyylikkäänä huumeena, jos mistään niin voi sanoa mitenkään. Spugeiluhuume, käsittääkseni. Mutta en ole asiantuntija.

Voi tosin olla että Breaking Badin myötä metis olisi kokenut uuden trendiaallon, valitettavasti. Sarjassa valmistettiin sinistä kristallimetamfetamiinia - sellaista taas ei oikeasti (käsittääkseni) ole olemassa.

Kahvi itselle ainoaa "huumetta."

Vakavoituen, niin ikävää kuulla että hänellä on vakava sairaus. Olisiko huumehomma alkanut jotenkin sen lievittämisestä. Toivotaan paranemisia ja ettei mene rattiin huumeessa tai päihteissä muitakaan vaarantamaan.
Vai onko koko Hortoni alkanu huumeiden käytöstä, alkoholi on ainakin yks todettu laukaiseva tekijä. Noi huimausaineet on mulle vieraita mut mitä nyt lukenut oon niin ei joku meta kyl oo mikään lääkinnällinen aine, LSD:tä kai tuohon on lääkkeeksi kokeiltu.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

L'amourha kirjoitti: Vai onko koko Hortoni alkanu huumeiden käytöstä,
Spekulaatiot senkun kiihtyy... :D

Jäitä hattuun: Hän on itse kertonut olleensa hinttari pienestä pojasta lähtien.
it's my car !
loikkari

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja loikkari »

iltasanomat.fi / Jari Sillanpää kertoo nyt IS:lle tiistain tapahtumista
Jari Sillanpää kertoo nyt IS:lle tiistain tapahtumista – ”Olen todella pahoillani”
Kuva
(KUVA: Pete Aarre-Ahtio / IS)

Julkaistu: 14.9. 21:26

Jari Sillanpää avautuu tiistain tapahtumista.
Kaksi päivää kovan kohun keskellä ollut Jari Sillanpää astuu nyt esiin. Hän myöntää IS:lle, että poliisi epäilee häntä huumausaineen vaikutuksen alaisena ajamisesta.

Sillanpää lähetti lausuntonsa huume-epäilyyn liittyen ensin IS:lle sähköpostilla, jonka jälkeen hän julkaisi saman tekstin Facebook-sivullaan.

– Haluan kiittää kaikkia – olen otettu kaikista ihanista viesteistä, joita olen saanut. Olen todella pahoillani, että olen aiheuttanut niin monille huolta ja pahaa mieltä, Sillanpää sanoo.

– Meidän jokaisen elämänpolulta löytyy monta asiaa, joita meidän on elämämme varrella käytävä läpi. Tämä on minulle yksi niistä.

– Lehtien uutisointia haluan kommentoida sen verran, että ”törttöilyksi” kutsuttu liikennerikkomukseni oli tosiasiassa keltaisen viivan ylitys, kun ohitin pysäkillä seisovan bussin toisen auton vanavedessä. Lehdissä on kirjoitettu, että minun epäillään syyllistyneen huumausaineen vaikutuksen alaisena ajamiseen. Tämä pitää paikkansa, vaikka kyseessä olikin hyvin vähäinen määrä.

– Oli ajattelematonta lähteä liikenteeseen, vaikka koin, että olin täysin ajokykyinen. Pyydän tätä anteeksi. Tiedostan elämän rajallisuuden, ja intohimoisena ihmisenä hakeudun helposti uusien kokemusten pariin. Kunpa olisikin voimaa ja ymmärrystä tehdä elämässä aina vain oikeita valintoja.

– Tapahtuneesta huolimatta elämän karikot hiovat meitä jokaista ja toivottavasti ne myös tekevät meistä hitusen parempia ihmisiä.

– Työt jatkuvat normaalisti. Nyt valmistaudun Valokeilassa-konserttikiertueseen, ja kiertueen jälkeen jatkan töitäni sovitusti kunnes lähden lomalle tammikuussa. Keväällä palaan keikkalavoille uusin voimin, Sillanpää lopettaa.

Sillanpää sanoo IS:lle, ettei halua kommentoida asiaa tässä vaiheessa enempää.

Jari Sillanpään Vain elämää -jakso esitetään perjantaina. Alla Sillanpään tunteikas tulkinta Parempi mies -kappaleesta.

Rita Tainola
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

loikkari kirjoitti:iltasanomat.fi / Jari Sillanpää kertoo nyt IS:lle tiistain tapahtumista

– Lehtien uutisointia haluan kommentoida sen verran, että ”törttöilyksi” kutsuttu liikennerikkomukseni oli tosiasiassa keltaisen viivan ylitys, kun ohitin pysäkillä seisovan bussin toisen auton vanavedessä. Lehdissä on kirjoitettu, että minun epäillään syyllistyneen huumausaineen vaikutuksen alaisena ajamiseen. Tämä pitää paikkansa, vaikka kyseessä olikin hyvin vähäinen määrä.
Nyt on uskottavuus huipussaan. Ihan pikkuisen otti meta-amfetamiinia. Voi käydä kenelle vaan. Heh, heh. Mummot ostakaa levyjä ja fanittakaa kultapoikaanne!

Jari on vetänyt mömmöjä niissä samoissa piireissä koko uransa. Enemmän ja vähemmän yleensä enemmän. Porukassa suojelevat toisiaan ja sopivat medianäkyvyyksistä.
Viimeksi muokannut TuskaistaTietoa, To Syys 14, 2017 10:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Chefile kirjoitti:Kokaiini on liian kallista jopa Siltsulle, jos käyttö on päivittäistä. Ice kantaa pidempään halvemmalla, kun koksua saat ryystää koko ajan nokkaan ja sinne meni taas satanen.

Itse yllätyin lähinnä siitä, että kyseessä on metukka eikä perinteinen vauhti, jota nyt melko moni julkkis käyttää. Jaksaa seurapiireillä ja olla sosiaalinen. Ehkä Jarin kontaktit eivät yltäneet kristallia pidemmälle.
Tuskin kokaiini Jarille liian kallista olisi eikä se enää hirmuhinnoissa ole... "Sillanpäätä voidaan pitää todellisena musiikkialan kestomenestyjänä, sillä viiden viimeisen vuoden aikana tulosta on kertynyt lähes kolme miljoonaa euroa. Osinkoja Sillanpää on nostanut viidessä vuodessa 1,7 miljoonaa euroa. Viime tilikaudella osinkoa nostettiin 500 000 euroa ja kuluneen vuoden tuloksesta osinkoa on päätetty jakaa 200 000 euroa.
Yhtiöllä oli kesäkuun lopussa 4,1 miljoonaa euroa osingonjakokelpoisia varoja, joten Sillanpää voi kylpeä osinkosateessa myös tulevaisuudessa.
Runsaista osingoista huolimatta Sillanpään yhtiön 5,7 miljoonan euron tase on pulska ja sieltä löytyy paljon sijoituksia. Kiinteistöjen tasearvo on 2,3 miljoonaa euroa, osakkeissa on kiinni 2,5 miljoonaa euroa, pääomalainaa on annettu 0,3 miljoonaan euroa ja rahavarojakin löytyy 0,3 miljoonaa euroa. Sijoituksia on hajautettu ja yhtiö omistaa muun muassa Raahen Tuulienergia Oy:stä neljänneksen. Omaisuuden todellinen arvo on todennäköisesti vielä tasearvoja suurempi."
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Sillanpään vastaus on oppikirjaesimerkki miten mediatoimistot ilmoittavat vastaamaan.

Pitäisi keksiä keinoja mennä noiden läppien läpi. Siis aina kun joku poliitikko emäperseilee tulee tuo sama aloitus, kuinka muka suuri joukko ilmoitti tukeaan ja sympatiaa (oikeasti ei, mutta sepä se taas noita kiinnostaa), sitten seuraavana kerrotaan kuinka ikävää että jotkut ihan mielensä pahoitti. Sitten pari kappeletta liirum & laarumia ja uusia tuulia päin.

Siltsu ja Soinin Timppa käyttää muiden muuassa täsmälleen samoja pelikirjan kusetuksia vedätyksilleen kansalta. Toki Sillanpää nyt on sinänsä yksi hailee. Vanha narkki jolla on lähtemässä lopullisesti lapasesta. Rahatkin tulee vapaaehtoisesti keikoille meneviltä. Soini on vieläkin ulkoministeri ja tekee Suomelle tuhoa joka päivä.
Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 444
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja Unhola »

TuskaistaTietoa kirjoitti:Nyt on uskottavuus huipussaan. Ihan pikkuisen otti meta-amfetamiinia. Voi käydä kenelle vaan. Heh, heh. Mummot ostakaa levyjä ja fanittakaa kultapoikaanne!
Kun rakastettu suomalainen iskelmälaulaja ensin tunnustaa olevansa homo ja sitten vielä tunnustaa käyttäneensä huumetta, niin sehän on parasta mahdollista valistusta mummoille.
May contain suicide or self-harm topics.
stalkkeri
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:36 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja stalkkeri »

Mediassa puhutaan kokoajan huumekärystä kun pitäisi puhua siitä että miksi ?
Sairauden takiako vai onko koko sairaus keksittyä jotta voidaan vedellä kamaa?
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Unhola kirjoitti:
TuskaistaTietoa kirjoitti:Nyt on uskottavuus huipussaan. Ihan pikkuisen otti meta-amfetamiinia. Voi käydä kenelle vaan. Heh, heh. Mummot ostakaa levyjä ja fanittakaa kultapoikaanne!
Kun rakastettu suomalainen iskelmälaulaja ensin tunnustaa olevansa homo ja sitten vielä tunnustaa käyttäneensä huumetta, niin sehän on parasta mahdollista valistusta mummoille.
Tällä spinnauksella, joka on läpi kaikkien medioiden taisi nyt käydä niin, että minä suhtaudun huumaaviin aineisiin kielteisemmin, kuin mummoni ja enemmistö Suomen mummoista. En olettanut, että tälläinenkin päivä koittaisi.

Nyt mummoille vielä Tor verkko-opetus pystyyn, niin tulee kamakauppiaille uusia tilauksia ennätysluvuin ihan uusilta kohderyhmiltä.

Seuraavaksi tulee se pedofilia. Nyt vaan jännitetään kuka suomalainen julkimo siitä kärähtää.
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja Chefile »

ktaina kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Kokaiini on liian kallista jopa Siltsulle, jos käyttö on päivittäistä. Ice kantaa pidempään halvemmalla, kun koksua saat ryystää koko ajan nokkaan ja sinne meni taas satanen.

Itse yllätyin lähinnä siitä, että kyseessä on metukka eikä perinteinen vauhti, jota nyt melko moni julkkis käyttää. Jaksaa seurapiireillä ja olla sosiaalinen. Ehkä Jarin kontaktit eivät yltäneet kristallia pidemmälle.
Tuskin kokaiini Jarille liian kallista olisi eikä se enää hirmuhinnoissa ole... "Sillanpäätä voidaan pitää todellisena musiikkialan kestomenestyjänä, sillä viiden viimeisen vuoden aikana tulosta on kertynyt lähes kolme miljoonaa euroa. Osinkoja Sillanpää on nostanut viidessä vuodessa 1,7 miljoonaa euroa. Viime tilikaudella osinkoa nostettiin 500 000 euroa ja kuluneen vuoden tuloksesta osinkoa on päätetty jakaa 200 000 euroa.
Yhtiöllä oli kesäkuun lopussa 4,1 miljoonaa euroa osingonjakokelpoisia varoja, joten Sillanpää voi kylpeä osinkosateessa myös tulevaisuudessa.
Runsaista osingoista huolimatta Sillanpään yhtiön 5,7 miljoonan euron tase on pulska ja sieltä löytyy paljon sijoituksia. Kiinteistöjen tasearvo on 2,3 miljoonaa euroa, osakkeissa on kiinni 2,5 miljoonaa euroa, pääomalainaa on annettu 0,3 miljoonaan euroa ja rahavarojakin löytyy 0,3 miljoonaa euroa. Sijoituksia on hajautettu ja yhtiö omistaa muun muassa Raahen Tuulienergia Oy:stä neljänneksen. Omaisuuden todellinen arvo on todennäköisesti vielä tasearvoja suurempi."
Joka tapauksessa puhutaan kymmenistä tuhansista euroista, jos on käyttänyt päivittäin kuten näitä kaikkia keskustelussa olevia huumeita hyvin usein käytetään. Äkkiä laskettuna kevyt g päiväkäyttö jo olisi +25 000 e / vuosi. Metukka murto-osan tuosta, ehkä Jarilla pyyhkii just siks hyvin taloudellisesti, kun ei tuhlaa rahojaan kokkeliin.

Tai sitten Siltsu on vaan vauhtimiehiä. Ei tarvii ravata vessassa vetämässä niin usein ja selitellä muille. Toivottavasti saa mies asiansa kuntoon, vaikkakin rehellisesti hänen naama näyttää jo nyt pysyviä jälkiä käytöstä.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

CharlesBronson kirjoitti:
L'amourha kirjoitti: Vai onko koko Hortoni alkanu huumeiden käytöstä,
Spekulaatiot senkun kiihtyy... :D

Jäitä hattuun: Hän on itse kertonut olleensa hinttari pienestä pojasta lähtien.
Pakko myöntää, tuossa on jotain kaunista.
Mut kummin päin se nyt sitten menee, homous aiheuttaa Hortonia vaiko Horton homoutta?
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
maksuton nainen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2016 12:07 pm
Paikkakunta: uusimaa

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja maksuton nainen »

Jäämme odottamaan selityksiä tyyliin "käytin, koska sairaus x:n sietämättömät oireet lievittyivät sillä tavoin" Tuota odotellessa voi etukäteen jo todeta, että henkilö, joka sairastaa hortonin syndroomaa, pysyy varmasti kaukana amfetamiinipohjaisista huumeista ! Joutuisi ojasta allikkoon särkykohtausten kanssa, jotka pahenisivat varmasti. Siks toisekseen onhan toi käyttö jatkunut pidempäänkin hänellä, jos siis autoilee muina homoina H:gin keskustassa vaikutuksen alaisena, pussukat taskussa rapisten. Sivusta seuranneena voin kertoa, että pirin käyttö pysyy piilossa noin 3 vuotta, jonka jälkeen lähtee lapasesta kyllä monin tavoin. Puuduttaa ja kylmettää sielun. Tyyppi muuttuu epävakaaksi ja sietämättömäksi läheisilleenkin. Lisäksi kasvot muuttuvat tyypillisesti oudon kolkoiksi.. kirveellä veistetyn näköinen narkki on valmis.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

maksuton nainen kirjoitti:Jäämme odottamaan selityksiä tyyliin "käytin, koska sairaus x:n sietämättömät oireet lievittyivät sillä tavoin" Tuota odotellessa voi etukäteen jo todeta, että henkilö, joka sairastaa hortonin syndroomaa, pysyy varmasti kaukana amfetamiinipohjaisista huumeista ! Joutuisi ojasta allikkoon särkykohtausten kanssa, jotka pahenisivat varmasti. Siks toisekseen onhan toi käyttö jatkunut pidempäänkin hänellä, jos siis autoilee muina homoina H:gin keskustassa vaikutuksen alaisena, pussukat taskussa rapisten. Sivusta seuranneena voin kertoa, että pirin käyttö pysyy piilossa noin 3 vuotta, jonka jälkeen lähtee lapasesta kyllä monin tavoin. Puuduttaa ja kylmettää sielun. Tyyppi muuttuu epävakaaksi ja sietämättömäksi läheisilleenkin. Lisäksi kasvot muuttuvat tyypillisesti oudon kolkoiksi.. kirveellä veistetyn näköinen narkki on valmis.
Mäkin oon siinä uskossa ettei joku meta kyllä lääkkeestä käy tuollaiseen sairauteen.
Mahtaako koko Hortoni olla keksittyä. Ei toi siltsu kuiteskaan ihan persaukinen oo, luulis että sillä olis fyrkkaa hommata sopivampiakin kemikaaleja jos lääkettä kaipaa.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Vastaa Viestiin