Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

AnitaBlake kirjoitti:Luulen, että viittaat tällä tapaukseen, missä Tikkurilan Prisman edestä vietiin koira. Koira tosiaan oli hoidossa omistajan veljen luona kun tuo tapahtui. En hämmästy siis, että varkauden takana oli huumevelat.... Linkatussa jutussa mainittu päätekijän poika oli tämä henkilö, kenen hallussa koira oli kun pöllittiin.

https://www.iltalehti.fi/vantaa/2009021 ... 9_va.shtml
Joo, mutta eikö ne väittäneet, että koira oli varastettu Korsossa?
Sain muuten pyyhkeitä jutusta mulle kertoneelta. Hän sanoi, että hänen käsittääkseen ei ollut kyse huumeveloista vaan kyseessä oli ihan oikea varkaus. Mutta se loppuosa, että nainen oli "ostanut" koiran huumepaketilla sen varastaneelta romanilta, pitää paikkansa. En muista nimeä, mutta voi hyvinkin olla tuo mikä löytyy Iltalehden jutusta.

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Mustalainen tuo Nadja? Semmosia mannetyylisiä ovat hänen vastailut ja uhkailut omalla FB-sivullaan joillekin (huoranpenikka, tuu tänne sanoon niin saat puukosta ym.). Kuulemma äitinsä kuollut huumeisiin, huhua tämäkin. Mutta ei savua ilman tulta.. Yhä enemmän uskon että joku velkoja hakenut koiran. Kissa-Elisakin siellä kommentoi.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja Muppe »

AutumnForever kirjoitti:Mustalainen tuo Nadja? Semmosia mannetyylisiä ovat hänen vastailut ja uhkailut omalla FB-sivullaan joillekin (huoranpenikka, tuu tänne sanoon niin saat puukosta ym.). Kuulemma äitinsä kuollut huumeisiin, huhua tämäkin. Mutta ei savua ilman tulta.. Yhä enemmän uskon että joku velkoja hakenut koiran. Kissa-Elisakin siellä kommentoi.
Taasko sä oot käyny penkomassa tuntemattomien ihmisen faceja kun sait nimiä?
Samalla jos lukisit niitä niin että ymmärät lukemasi etkä poimi vaan raflaavia valhe kohtia faceista foorumeille niin äitinsä ei todellakaan ole kuollut huumeisiin enkä itse ole nähnyt mitään puukolla lyömisellä uhkaamista siellä eli keksit hätäpäissään lisää juttua vaikka sua "ei todellakaan kiinnosta nimet tms"?
Sitten virität vielä että onko nadja manne kun mustatukka ja uhkaa lyömisellä kun käy ihon alle yks tuntematon joka on siellä ollu valehtelemassa vai olitko se jopa sinä itse? sopis sun tyyliin semmonen kun sinne voi tuntemattomatkin kommentoida..

muutama päivä sitten puhuit:
"Miksi jotku nimet edes kiinnostaa sellaista joka ei ole paikkakuntalainen? Mua ei kiinnosta jutuissa nimet lainkaan. Mitä jonkun toisella puolella maata asuvan rikollisen nimi jaksaa kiinnostaa"
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Muppe, niin, rikollisten nimet ei kiinnosta. Nadja ei ole rikollinen. Olen jakanut omalla seinälläkin hänen julkaisunsa, eli nimi tullut ihan siinä vastaan kun jutusta eka kertaa luin. Eikä tarvi penkoa, kun yhteiset kaverit näkyy heti. Ja lisäksi asutaan samalla paikkakunnalla. Eli turha oli sun litaniasi. Mistään kommenteista en ole äidin kuolemasta lukenut, vaan kylillä kuullut. Uhkailuja on mm. yhteisen kaverin julkaisussa. Että en kuule keksi mitään, vaan kerroin ne huhut mitä oon kuullut!
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

AutumnForever kirjoitti:Mustalainen tuo Nadja? Semmosia mannetyylisiä ovat hänen vastailut ja uhkailut omalla FB-sivullaan joillekin (huoranpenikka, tuu tänne sanoon niin saat puukosta ym.). Kuulemma äitinsä kuollut huumeisiin, huhua tämäkin. Mutta ei savua ilman tulta.. Yhä enemmän uskon että joku velkoja hakenut koiran. Kissa-Elisakin siellä kommentoi.
Aika monta osumaa tulee kun käyttää FB:n hakua. Nadja Långström, Nadja Lindeman näkyy olevan useita. Hagert taitaa olla mannenimi.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

AutumnForever kirjoitti:Mustalainen tuo Nadja? Semmosia mannetyylisiä ovat hänen vastailut ja uhkailut omalla FB-sivullaan joillekin (huoranpenikka, tuu tänne sanoon niin saat puukosta ym.).
Arvelisin vaatetuksen perusteella, että on ainakin puoliksi romani.

AnitaBlake
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Pe Touko 20, 2016 1:57 pm

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja AnitaBlake »

Pizzaman kirjoitti:
AnitaBlake kirjoitti:Luulen, että viittaat tällä tapaukseen, missä Tikkurilan Prisman edestä vietiin koira. Koira tosiaan oli hoidossa omistajan veljen luona kun tuo tapahtui. En hämmästy siis, että varkauden takana oli huumevelat.... Linkatussa jutussa mainittu päätekijän poika oli tämä henkilö, kenen hallussa koira oli kun pöllittiin.

https://www.iltalehti.fi/vantaa/2009021 ... 9_va.shtml
Joo, mutta eikö ne väittäneet, että koira oli varastettu Korsossa?
Sain muuten pyyhkeitä jutusta mulle kertoneelta. Hän sanoi, että hänen käsittääkseen ei ollut kyse huumeveloista vaan kyseessä oli ihan oikea varkaus. Mutta se loppuosa, että nainen oli "ostanut" koiran huumepaketilla sen varastaneelta romanilta, pitää paikkansa. En muista nimeä, mutta voi hyvinkin olla tuo mikä löytyy Iltalehden jutusta.
Mun muistaakseen oli alusta asti ihan niin, että pöllitty Tiksissä. Koiran omistaja ja siis koirakin virallisesti asuu Korsossa, joten ehkä se sekoitti? Ja niin se taisi päättyä, että koiraa oli nähty jonkun vieraan naisen kanssa ja hänen hallustaan löytyi.

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Tästä mitään uutta?
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Valvontakameran kuvien mukaan ollut joku tuttu. Koira edelleen kateissa.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

KuroiNeko
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: To Maalis 31, 2016 12:26 pm

Re: Koira varastettiin kodistaan Oulussa

Viesti Kirjoittaja KuroiNeko »

Mies on ollut niin vahvassa humallassa, ettei ole herännyt kirveen ääneen. Näin Nadja kertoo FB sivuillaan.
Talenttina kirjoitushärö

Vastaa Viestiin