"Minun Suomeni on sinivalkoinen" -"kriitikon" vihapuhetuomio

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: "Minun Suomeni on sinivalkoinen" -"kriitikon" vihapuhetu

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

annaanna kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:Ottamatta kantaa juuri tähän keissiin (kun en tiedä tarkkaan mitä kyseinen herra on kirjoittanut), mutta on tää aikamoista hassuttelua tää hysteerinen vihapuheen perässä juokseminen. Samaan aikaan meillä on tuhansia täysin psykoja henkilöitä tuolla kaduilla pyörimässä kun se hoito on niin kallista.

Noh, kai se on vaan hyväksyttävä että nykymaailmassa kirjoitetut sanat ovat vaarallisempia kuin tappajat ja raiskaajat.
Suoritetaan vaan suhteuttamista ja vertailua. Oikean mittakaavan saavuttamiseksi. Esimerkiksi rangaistusten suhteen :D .

Muistetaan myös kaduilla pyöriviä sotiemme veteraaneja, joita on enää muutamia elossa.

Totta. Ei noin vaatimattomilla vihapuhesakoilla kartuteta valtion kassaa tarpeeksi kaikkien kymmenientuhansien ellei satojentuhansien tappavien ja raiskaavien täysin psykojen saattamiseksi ennaltaehkäisevään pakkohoitoon, edes kateta sotiemme veteraanien hoitoa!
Hyvä kuitenkin, että ne vähätkin rahat revitään rasistien selkänahasta :mrgreen:

Toni Metsäketo menetti paljon työtilaisuuksia ja maineensa, kun vihapuhuttiin loukkaavasti netissä hänen päälleen. Vihapuhetta ei ole olemassa, väitetään. Neljä naista sai sakkotuomiot täysin mielivaltaisesti ilmeisesti sitten. En minä ainakaan voi uskoa, että väittivät raiskaajaksi, kun ei lehdet julkaisseet viestejä :cry: .

Onkohan mitään vihapuhetta edes ollut, hysteerisen Metsäkedon ylireagointia, vai mikä tää päättelyketju on?

Tämä tuomittu mies ei ole kirjoitellut yhteiskunnallisia kannanottoja tai kriittisiä puheenvuoroja oikeuden mukaan, vaan uhkaillut, panetellut ja paskaa puhunut. Nämä viestinsä ovat olleet laajan yleisön saatavilla tuolla avoimessa ryhmässä. Missä on uutisointi ryhmän perustajan vastuista, entä facebookin? En tunne facea, mutta olen käsittänyt sen jopa sulkevan tilejä.
Kyllä tuo ryhmä edelleen tuolta löytyy.
Onko sinulla jotain vaikeuksia ymmärtää loogista päättelyä ja erilaisia oikeuskäsitteitä?

Metsäkedon tapauksessa naiset tuomittiin kunnianloukkauksesta. Semmoinen tuomio tulee, kun väittää jonkun julkisesti esimerkiksi tehneen jotain rikollista, mutta ei pysty todistamaan väitettään.

Naisten herjaavaa puhetta voi toki kutsua vihapuheeksi, mutta laki ei sellaista käsitettä tunne, eikä tuomio siten tullut tästä mystisestä vihapuheesta.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Vastaa Viestiin