Helsinki: Mies heitettiin junaradalle - tapon yritys

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Helsinki: Mies heitettiin junaradalle - tapon yritys

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Tay77 kirjoitti:Tuollaiset p*skahousut kantakoon vastuunsa, eli en mitenkään ole puolustelemassa tekoa tai tekijää!
Voin kuitenkin kertoa, että minun lähipiirissäni on kaksi henkilöä, jotka eivät pysty juomaan kirkkaita ollenkaan. Olutta ja muuta juovat enemmän tai vähemmän säännöllisesti, eivät narkkaa tai käytä mitään lääkkeitä. Ovat ihan normaaleja työssäkäyviä perheellisiä ihmisiä.
En tiedä mistä johtuu mutta väkevämmät viinat saavat heidät käyttäytymään aivan mielipuolisesti, olen itse nähnyt tämän useaan kertaan. Saattavat tehdä mitä tahansa tyhmää eivätkä edes muista asiaa seuraavana päivänä. Eivät kuitenkaan ole heittäneet ketään junaradalle! Eivätkä myöskään juo kirkkaita, koska tietävät omat "rajansa".


Korostan vielä, etten puolustele tekijää millään tavoin! Teosta kuuluu saada oikea rangaistus.
Eikai kukaan normaalipainoinen ihminen voi juoda 0,7l viinaa, siihen piikittää päälle kannabista ja mahdolliset muut päälle ravintelissa ilman, että muisti menee. Ellei sitten ole alan timanttisimpia ammattilaisia suodattamassa sinolia ranskanleivän läpi.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Helsinki: Mies heitettiin junaradalle - tapon yritys

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Marokonsoturi kirjoitti:Eikai kukaan normaalipainoinen ihminen voi juoda 0,7l viinaa, siihen piikittää päälle kannabista ja mahdolliset muut päälle ravintelissa ilman, että muisti menee. Ellei sitten ole alan timanttisimpia ammattilaisia suodattamassa sinolia ranskanleivän läpi.
Miksei? Joku 0,7 pullo lippuviinaa olisi niin heikot pohjat, etten lähtisi vielä baarikierrokselle. Kannabikselle mulla on luultavasti sen verran heikko toleranssi, että jo yksikin sauhu estäisi lähdön ilman lippuviinaakin
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin