Kuolemansyöksy Lappeenrannassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Kuolemansyöksy Lappeenrannassa

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Lappeenrannan käräjäoikeudella on ratkottavanaan sangen visainen pulma. Kesällä 2006 vuonna 1988 syntynyt nainen syöksyi Lappeenrannan Skinnarilassa alas kerrostalon toisen kerroksen parveekkeelta. Hän loukkaantui vakavasti ja kuoli tajuihinsa tulematta noin viikkoa myöhemmin Töölön sairaalassa Helsingissä.

Torstaina 24.1.2008 vuonna 1980 syntyneelle miehelle luettiin syytteet pahoinpitelystä ja törkeästä kuolemantuottamuksesta. Mies ja nainen olivat seurustelleet ennen kohtalokasta päivää pari kuukautta.

Kuolemaan johtanut tapahtumasarja sai alkunsa kun nainen saapui runsaasti ryypänneen miehen asunnolle. Sen jälkeen alkoi äänekäs riitely, joka oli kuulunut naapureihin asti. Todistajien mukaan asunnosta oli kuulunut naisen huutamana mm. "Älä" ja "Lopeta". Poliisien tultua myöhemmin asuntoon, asunto oli aivan sekaisin ja naisen päästä irronneita hiustuppoja oli siellä täällä. Poliisit tulivat paikalle valitettavasti liian myöhään.

Tapauksella on kaksi todistajaa. Ensimmäinen kertoi nähneensä omalta parvekkeeltaan noin 30-40 metrin päästä, kuinka mies kantoi syliotteella naisen ja heitti parveekkeelta. "Olen täysin varma, että hän heitti naisen".

Toinen todistaja, nuori nainen, oli myös kuullut riitelyn ääniä ja nähnyt eri kulmasta parvekkeelle. Hän näki tapauksen niin, että nainen itse hyppäsi. "Hän otti kaiteesta kiinni ja heitti jalat yli". Pudotus maahan oli 6,6 metriä.

Surmansa saaneen naisen miesystävä ei muista mitään koko tapauksesta. "Olen pahoillani". Naisen äitiä edustavan asianajajan mielestä kyseessä on hyvin törkeän luokan pahoinpitely. Tahallisuutta surmaamistarkoituksessa ei ole.

Käräjäoikeus antaa jutussa kansliatuomion helmikuun 7. päivänä. Mies saa samalla tuomion vahingonteosta ja varkaudesta.

Lähde: Kouvolan Sanomat 25.1.08

Kauan on juttua vatvottu. Jo puolitoista vuotta. Aivan kuin joidenkin tyttöjen ja naisten kohtalona olisi joutua äärimmäisen huonoon seuraan? Jatkuvasti tulee näitä miesystävän tekemiä hakkaamisia ja surmia. Yksi järkyttävimmistä on se Tampereella 16.6.-06 tapahtunut puukotus, jossa uhri halvaantui ja sokeutui http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=766
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Niinpä, vaan oliskohan tässä tapauksessa se alkoholi päätekijä? Valitettavasti taitaa nykyisin maistua liiankin hyvin myös naisille :?

Jos tuo linkittämäsi toinen ketju on se nettituttavuuden perusteella oletettu "seurustelusuhde", niin siinähän taisi olla tekijällä jonkinasteinen persoonallisuushäiriökin. Tuomittiin muistaakseni kuitenkin murhan yrityksestä.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
indeksi

Re: Kuolemansyöksy Lappeenrannassa

Viesti Kirjoittaja indeksi »

Mitähän tästäkin tuli vai tuliko yhtään mitään? En löytänyt itse mitään uutista enää.
Vastaa Viestiin