Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

ulkosuomalainen kirjoitti:Turre-kyyla
kyylä:
1.Henkilö, joka puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle kuulu.
2.(slangia) poliisi

http://fi.wiktionary.org/wiki/kyyl%C3%A4
Mitä puutut asioihin jotka eivät sinulle kuulu, sinä KYYLÄ.


ulkosuomalainen kirjoitti:.. Turre-kyyla nykyisin oikein kyttaa saisiko jonkun kiinni vaikka vaarasta lainauksesta. Jollei onnistu, yrittaa arsyttaa niin etta vastapuolelta menee hermo. Ja sitten vasikoi.
Sulla on harvinaisen hyvat tiedot ulkosuomalaiseksi.
Oletko muuten käynyt tarkistamassa oman lasipalatsisi perustukset.
ulkosuomalainen kirjoitti:Toisin kuin sina, ma osaan kylla tapella omat tappeluni ihan ilman yllapidon apua. Itse olen koko minfossaoloaikanani vasikoinut ainoastaan sisotalon viestin tai pari ja nekin vain pyytaakseni yllapitoa poistamaan alaikaisten lasten nimet.
Olenko koskaan jäänyt sulle toiseksi?
Oletko koskaan miettinyt miltä nuo sun ainaiset vakuuttelusi omasta vasikoimattomuudestasi kuulostaa?
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3939
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

huippumies kirjoitti:Kyllähän hiekkalaatikkomeiningille on simppeli selitys. Ihminen kun tuntee olevan alakynnessä, on hyökkäys ainoa keino. Heikkoja ihmisiähän ne koulukiusaajatkin on.
Tuo on varmasti totta ns. annelistien suhteen. Oma syyni vasikoinnille on keskustelun parantaminen. Tämä on kuin Elisan mainoksessa: Vasikoimalla paranee!

Annaannankin rasittavat HarryPotter jorinat loppuivat kun tuli riittävän monta kertaa jäähyä.

Turren epäasiallisuudet loppuvat kun jäähypilli rupeaa laulaamaan jne. Simple as that.

Tähteläntie on ihan nykyisten asuikkaiden suojaamikseksi, jottei joka hakuun tartu. Kaikki kumminkin käsittivät mistä oli kyse. Olisi sinun Harpo luullut käsittävän kun olet jatkuvasti muissa yhteyksissä niin valtavan hätääntynyt, ettei vain IRL ihmisiä loukata. Mihin hienotunteisuutesi nyt katosi?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

turumurre kirjoitti
Olenko koskaan jäänyt sulle toiseksi?
Ikina et ole voittanut mitaan muuten kuin omasta mielestasi. Havittyasi debaatin olet aina sotkenut laudan ja vaittanyt voittaneesi. Vrt. toistuvat hyvin ansaitut pulumerkit.
Oletko muuten käynyt tarkistamassa oman lasipalatsisi perustukset.
Ma en tarvitse kylkiaisia. Musta on ihan sama milta mun vakuuttelut vasikoimattomuudesta sinusta kuulostaa -- ma en periaatteesta sensuroi enka siksi vasikoi muita kuin paljastelijoita.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

ulkosuomalainen kirjoitti: Ikina et ole voittanut mitaan muuten kuin omasta mielestasi.

Sanoo ulkosuomalainen joka Hovioikeuden jälkeen painui maan alle, sai uuden tulemisen uusien syytösten lomassa...

CSI kirjoitti: Turren epäasiallisuudet loppuvat kun jäähypilli rupeaa laulaamaan jne. Simple as that.

Sanoo CSI, joka lyhyen minfohistoriansa aikana on ollut puolet siitä ajasta kahlehdittuna jalkaraudoissa... eli kuukauden.

Kuule, sä voit ihan rauhassa jäädä väittelemään vaikka ton kyylättelijän kanssa kahestaan. Ei sitä tiedä, te voitte löytää vielä vaikka yhteisen sävelen...

Tere perestroika
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack
Viestit: 533
Liittynyt: La Joulu 10, 2011 12:44 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Mitähän täällä ulvilassa oikein tapahtuu nykyään? Kiinnostava ryhmädynaaminen ilmiö meneillään saattaisi joku viisas ko ilmihöihin paneutunut todeta. Hengellistä?,ainakin raamatullista näkökulmaa (huippis) ja rationaalisuutta (Csi) on ilmassa.

Ihan asia vierestä: jos käyttää lähteenä raamattua, riittääkö viitteeksi esm. joh.2:15, vai täytyykö manita opus eli raamattu?
Viimeksi muokannut Lähtöruutu, Pe Maalis 08, 2013 1:08 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3939
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kyllä se Turre täällä huutelee, mutta käyppäs tuolla Ulvilassa aukomassa päätäsi kun niin kova jätkä olet.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

turumurre kirjoitti
Sanoo ulkosuomalainen joka Hovioikeuden jälkeen painui maan alle, sai uuden tulemisen uusien syytösten lomassa...
Epatoivoa ilmassa kun taytyy taas turvautua valehteluun ja vaaristelyyn?

Mulla ei ole mitaan henkilokohtaisista mielipidetta lsh-syytoksista. Ei ole eika ole ollut. Ma olen lahinna valtellyt koko ketjuja kun koko aihe allottaa. En tieda mita Annelin lapsille on tehty jos mitaan. Ja kuten hyvin tiedat, olen toistuvasti esittanyt toiveenani, ettei lasten kertoma ole totta koska heidan ole silloin tarvinnut kokea sita mista Annelia kukkineen syytetaan.

Montako kertaa tama pitaa toistaa? Kun olet haka muuten muistelemaan menneita ja vanhoja viesteja kaivelemaan, hae haulla.

Se etta koko juttu ei kuulu looppeihin eika blogeihin on taysin eri asia. Vaannanko rautalangasta?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

CSI kirjoitti:..Puolustus eli Anneli Auer taas ei voi muuttaa tarinaansa jatkuvasti (vaikka mieli tekis). Hänen kun oletetaan tapahtumapaikalla olleena tietävän mitenkä asiat tosiasiallisesti menivät ja puhuvan totta (jos syytön). Vain syyllinen muuttelisi tarinaansa.
Lähde

Sanoo CSI, joka itse ei vielä ole osannut päättäää edes mihin uskoo. Muutama viikko takaperin uskomusharjoittelut oli vielä 'avustajassa':
CSI kirjoitti:Siksi UH - ulkopuolinen huppis - joka on avustaja, ei tekijä - onkin aikas kätsy. Tytär A näki aivan todellisuudessakin huppiksen, mikä selittää vahvan todistuksen. Jäljet terassilla olivat aitoja (mutta kenenkään ei tarvinnut taiteilla mahdottomasta reijästä sisään ja kun sisäänkään ei tultu, eipä syntynyt niitä ulkopuolisen ääniäkään). Pikku moka meinas sattua terassinoven lasin kanssa kun särkemisen aloittikin Anneli sisältä päin, onneksi UH huomasi asian ja sanoi "an ku mää teen tän". Jukka oli siinä vaiheessa jo heikossa hapessa 60 iskua saaneena ruskea säkkikangas pään päälle vedettynä. UH saattoi viedä turhaa rekvisiittaa pois mennessään ja vaikka ajella punaisella Volvolla viikko pari ennen H-hetkeä aluella luodakseen kuvaa hämäristä liikkujista. Juttu taitaa täydellisesti selittyä tällä ulkopuolisen avustajan käytöllä? Moottoripyöräpalkkaa vastaan tietty.
Lähde
Nyt uskomukset suuntautuu Taustanauhaan..., mihin vielä tulevaisuudessa yltääkään.
Palataan kuule sitten joskus asioihin, kunhan nyt ensin olet varma mihin uskot ja olet muutenkin perehtynyt asioihin.
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

ulkosuomalainen kirjoitti: Epatoivoa ilmassa kun taytyy taas turvautua valehteluun ja vaaristelyyn?

Mulla ei ole mitaan henkilokohtaisista mielipidetta lsh-syytoksista. Ei ole eika ole ollut. Ma olen lahinna valtellyt koko ketjuja kun koko aihe allottaa. En tieda mita Annelin lapsille on tehty jos mitaan. Ja kuten hyvin tiedat, olen toistuvasti esittanyt toiveenani, ettei lasten kertoma ole totta koska heidan ole silloin tarvinnut kokea sita mista Annelia kukkineen syytetaan.

Kuka tässä lsh-syytöksistä on puhunut, onko niitä pakko joka paikkaan änkeä:
Auer vapautettiin ja Hovioikeuden päätös syytön, kesä 2011 - ulkosuomalainen poistui 'maan alle' - ulkosuomalainen palasi syksyllä 2011 kolmen kuukauden maanpakolaisuuden jälkeen kun Auer uudestaan joutui murhatapauksen vuoksi ahdinkoon... Voisinpa hirtehisesti heittää että 'palasi syyttäjien matkassa' :wink:

Hovin päätöksen jälkeen sun evät oli syöty.. Sanoisin us että 9 1/2 turrelle ja 1/2 ulkosuomalaiselle. Ja mielenkiintoista on se että tämä edelleen on noissa lukemissa koska sulla ei ole mitään uutta osoittaa, koska et etukäteismurhaankaan usko
(eiks se näin ollut?, kannattaisiko? :mrgreen:)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niinpä, Lähtöruutu - santa lentää taas oikein kunnolla, eikä syyttelyllä ole rajaa. :shock:

Kun tässä tunnelmassa ollaan, niin mitäpä se haittaa, jos jatkan näitä raamattujorinoitani: 2000 vuotta vanhan perimätiedon historiallista penkomista ja analysointia, kun tuo sannan viskominenkaan ei oikein kiinnosta.

Oli luomiskertomus, karkoitus paratiisissa ja ihmisellä nyt vapaa tahto valita (sokkona tietämättä tulevaisuudesta) hyvän ja pahan välillä. Elämän/viisauden puuta laitettiin tulinen miekka vartioimaan: ihmisen on voitettava alhaiset tunteensa ennen kuin hän pääse tuolle puulle, voitettava tuo "tulinen miekka". Ja koska Jeesus väittää olevansa tie, totuus ja elämä, silloin nuo ohjeet tulevat hänen kertomuksestaan. Jeesus on mitä ilmeisemmin joka tapauksessa tuolloin elänyt ihminen, eli historiallinen henkilö.

Nyt on sitten huomioitava tuo aikaisemmin tehty heitto "kuka nyt raamattuun uskoo?!", ja osattava arvioida kirkon vallan vaikutus idean muokkaukseen.

Mielenkiintoisen lisänhän tähän antaa tieto Egyptistä joku vuosikymmen sitten löytyneistä papuryskääröistä, jotka oli haudattuna saviruukuissa autiomaahan: papit olivat tehneet kirkolle källin, kun heitä oli vaadittu hävittämään ne.

Yllätys, yllätys - kirjoitukset olivat aitoja, alkuperäisiä Jeesuksen sanoja hänen kaksoisveljensä Tuomaksen ylös merkitsemänä. Olen tämän kaksoisveliasian tarkistanut itseäni viisaammilta. En ole kuullut kirkon ottaneen kantaa tähän syrjintäasiaa, että miksi Jumala otti kaksosista vain toisen "omakseen".

Joka tapauksessa on erittäin mielenkiintoista, että apostoli Johannes - Jeesuksen lähimpiä opetuslapsia - erään kirjeensä alussa painottaa jopa neljästi totuutta, ja varoittaa aatteista joita on liikkeellä: Jeesus ei olisikaan syntynyt ihmiseksi! Tällaista väittävien kanssa ei pidä seurustella, ei päästää edes huoneeseen, mieluimmin ei edes tervehtiä tai muuten"työmme menee hukkaan".

Kun olen pohtinut tätä, että mikä tärkeys on ymmärtää tämä "ihmisyys", niin olen tullut johtopäätökseen, että kyse on näistä ihmeteoista (PSI-ilmiöt).

Jos näin on, niin miksi oli tärkeää ymmärtää, että Jeesuksella ihmisenä oli hallussaan PSI-kyvyt?

Tässä vaiheessa taas hyvä muistuttaa, että myöhemmin nuo samat kyvyt kirkon toimesta tiesi noitaroviota.

Muuten Euroopan ensimmäinen kirkon suorittamien vainojen aikainen noitaoikeudenkäyti käytiin Ahvenanmaalla koko Euroopassa, josta ne vasta Ruotsin kautta levisivät muualle Eurooppaan.
Alethes doksa meta logu
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Voi Turre-reppanaa! Tama tulee varmaan sulle kauheana jarkytyksena, mutta mun on nyt kerrottava sulle elaman totuuksia: kaikkien elama ei pyori sun Annu-aurinkoisen ympari vaikka niin lapsenuskossasi luulet. Aikuisten oikeasti mulla ainakin on ihan oikeakin elama, ja joskus se elama asettaa omia rajoituksiaan talle elintarkealle minfoharrastuksellekin.

Pappenheimilaiseni tuntien ennakoin kuitenkin jo syksylla 2011 Turren 2013 seli-selit:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... le#p424097
P.S. Ettei tulisi olo, etta palaan kuin korppi haaskalle -- ongelmaniska meni korpilakkoon kesakuussa ja pani pikapisteen murhainfoharrastukselleni. Luulin aluksi niskakivun johtuvan taman keissin ikuisesti venyvista faktoista mutta kylla siella oikea luupiikki painoi eika vain turumurteinen sellainen kuten ensin luulin. :-) Olen tietokatokon vuoksi siis tavallistakin enemman pihalla viime aikaisista tapahtumista/murhainfon keskusteluista asiassa -- hovin paatoksen lukaisin juuri vasta nyt.
Sun itsellesi myontamillesi pisteille ei puolestaan voi muuta kuin vienosti ja ymmartavaisesti hymyilla. Kukapas sen koiran hannan nostaa, jollei koira itse... Vai jalkaako se sun vanha allekirjoituspiski itse asiassa nosteli joka viestin paalle? Pulu tai piski -- halla valia kunhan paasee sotkemaan laudan ja ilmoittautumaan voittajaksi!

Mites olis tallainen itsetarkea pulumerkki uusien saavutuksiesi kunniaksi:

Kuva
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Täällä vaan kipinät sinkoilee, mitä uskonto kuuluu Ulvilacaseen? Oliko AA jonkun uskonlahkon edustaja? Sitä vaan että kyllä uskikset omia uskiksia puolustaa, tietynlaista hyvä veli toimintaa.
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

kaljaloota kirjoitti:Täällä vaan kipinät sinkoilee, mitä uskonto kuuluu Ulvilacaseen? Oliko AA jonkun uskonlahkon edustaja? Sitä vaan että kyllä uskikset omia uskiksia puolustaa, tietynlaista hyvä veli toimintaa.
Noh, Annelistit uskon asian tähän keissiin toi. Seuraa tarkemmin, niin pysyt kärryillä. En olisi ikinä uskonut, että nykypäivänä on ihmisiä, joille uskovainen ihminen on suurempi kauhistus kuin vaikkapa maahanmuuttaja.
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille! Myös Turrelle :)
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

huippumies kirjoitti:
kaljaloota kirjoitti:Täällä vaan kipinät sinkoilee, mitä uskonto kuuluu Ulvilacaseen? Oliko AA jonkun uskonlahkon edustaja? Sitä vaan että kyllä uskikset omia uskiksia puolustaa, tietynlaista hyvä veli toimintaa.
Noh, Annelistit uskon asian tähän keissiin toi. Seuraa tarkemmin, niin pysyt kärryillä. En olisi ikinä uskonut, että nykypäivänä on ihmisiä, joille uskovainen ihminen on suurempi kauhistus kuin vaikkapa maahanmuuttaja.
"Annelistit" hyvä nimike asialle. Uskonlahkoepäilys on tullut ilmi aiemminkin, ja mitä uskontoon tulee niin ei mitään väliä mihin ihmiset uskoo kunhan toimitaan suomen lakien mukaan. Viittaan tällä VL-pedoihin ja Nokia missioon..
Asiasta toiseen, on tullut ilmi että AA case yhdistettynä likolammenkadun juttuun on liian kuuma aihe, niin että kyllä siinä jokin asiayhteys piilossa on :idea:
Vastaa Viestiin