Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Kuuluu käytöstapoihin olla julkaisematta yksityisviestintää vaikka sisällössä ei olisikaan mitään, sitäpaitsi en vihjaillut mutta kerrottakoon näin kun ymmärtääkseni pyysit vihjasit haluavasi minun julkaisevan niitä voin tiivistää sisällön:

-Olit se, kuka aluksi otti minuunpäin yhteyttä.
-Keskustelu oli molemminpuolin asiallista, en avaa tarkemmin sisältöä.
-Jossain vaiheessa, varmaan syystäkin, aloit (mielestäni) uhriutumaan, ja itkemään että kiusaan muiden lisäksi sinua nettipalstalla ja aijjot kuulemma poistua, sen kuulin monesti. Oma tarkoitus ei ole ollut kiusaaminen, mutta olet saanut kuittailua osaltani useimmiten oikeutetusti. Eivät kaikki täällä pidä minustakaan.
-Vastasin että minulla menee täälläkin saman asian tuhanteen kertaan kertoneena että menee hermot, kun oletat että muut palstalaiset käyttäisivät omaa aikaansa sellaisten asioiden selvittämiseen jonka voisit itse opetella (jos et osaa) samassa ajassa mitä muut, mukaanlukien minä, tekevät puolestasi. Tätä foorumia seuranneena en ole yksin mielipiteeni kanssa.
-Täytät keskustelua floodaamisella, tosin jos se olisi suuri ongelma modet puuttuisivat siihen.
-Vastasin kiusaamisviestiisi ystävällisesti omat perusteeni, miksi menee välillä hermo ja saatan piikitellä, täällä moni muu kyllä käyttää paljon karskimpaa kieltä, ja julkisella anonyymillä foorumilla pitäisi jonkin verran pientä piikittelyä sietää varsinkin jos se tulee tuntemattomalta. Sen vinkkasin myös. Sanoin sen vielä ystävällisesti.
-Foorumille ei ole pakko tulla, ja jos ei itse noudata hyviä yleisiä keskustelutapoja, ei voi odottaa etteikö voi joutua kritiikin kohteeksi. En ole sinua uhkaillut, etkä niin väittänytkään. Sama toisinpäin.
-Olen ihan oikeasti huolissani siitä että etkö osaa käyttää Googlea,olen vielä vittuilematta antanut hyviä vinkkejä sen optimaaliseen käyttöön. Hyödyllinen taito.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:Kuuluu käytöstapoihin olla julkaisematta yksityisviestintää vaikka sisällössä ei olisikaan mitään, sitäpaitsi en vihjaillut mutta kerrottakoon näin kun ymmärtääkseni pyysit vihjasit haluavasi minun julkaisevan niitä voin tiivistää sisällön:

-Olit se, kuka aluksi otti minuunpäin yhteyttä.
-Keskustelu oli molemminpuolin asiallista, en avaa tarkemmin sisältöä.
-Jossain vaiheessa, varmaan syystäkin, aloit (mielestäni) uhriutumaan, ja itkemään että kiusaan muiden lisäksi sinua nettipalstalla ja aijjot kuulemma poistua, sen kuulin monesti. Oma tarkoitus ei ole ollut kiusaaminen, mutta olet saanut kuittailua osaltani useimmiten oikeutetusti. Eivät kaikki täällä pidä minustakaan.
-Vastasin että minulla menee täälläkin saman asian tuhanteen kertaan kertoneena että menee hermot, kun oletat että muut palstalaiset käyttäisivät omaa aikaansa sellaisten asioiden selvittämiseen jonka voisit itse opetella (jos et osaa) samassa ajassa mitä muut, mukaanlukien minä, tekevät puolestasi. Tätä foorumia seuranneena en ole yksin mielipiteeni kanssa.
-Täytät keskustelua floodaamisella, tosin jos se olisi suuri ongelma modet puuttuisivat siihen.
-Vastasin kiusaamisviestiisi ystävällisesti omat perusteeni, miksi menee välillä hermo ja saatan piikitellä, täällä moni muu kyllä käyttää paljon karskimpaa kieltä, ja julkisella anonyymillä foorumilla pitäisi jonkin verran pientä piikittelyä sietää varsinkin jos se tulee tuntemattomalta. Sen vinkkasin myös. Sanoin sen vielä ystävällisesti.
-Foorumille ei ole pakko tulla, ja jos ei itse noudata hyviä yleisiä keskustelutapoja, ei voi odottaa etteikö voi joutua kritiikin kohteeksi. En ole sinua uhkaillut, etkä niin väittänytkään. Sama toisinpäin.
-Olen ihan oikeasti huolissani siitä että etkö osaa käyttää Googlea,olen vielä vittuilematta antanut hyviä vinkkejä sen optimaaliseen käyttöön. Hyödyllinen taito.
Ja taas tuli näköjään todistettua, ettemme me vanhat koirat uusia temppuja opi :wink: :D .

Kuule, poppi, mä niin tykkään susta ja sun tyylistä. Oikeesti. Tulin hyvälle tuulelle.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Voisitko hieman selventää ensimmäistä lausetta?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:Voisitko hieman selventää ensimmäistä lausetta?
Ei kannata, mutta voisit tietysti lukaista tuon ennen lausettani olleen tekstipätkäsi uudelleen ja kertoa sen jälkeen, jos sait jonkin sortin ahaa-elämyksen asiassa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Pop, siirrän tämän erään viestisi lainauksen Aarnio-osiosta tänne, jottei mene lautamiestekstiksi, kun liittyy suoraan ketjun aiheeseen.
pop kirjoitti:En edes usko trollaamiseen, tai haluaisi halveksua "oppositiota".
Välillä perustelut ovat vain oman järkeni ja rationaalisuuden ulkopuolella , mutta vituttaa kun ei lueta kunnolla tai väitetään (uskoisin tahattomasti, mutta jatkuvasti väärin).
Minä taas uskon, että tietynlaisen lapsenomaisuuden ja ehkä muun elämän sisällöttömyyden täyttämisen lisäksi tässä ihmeellisessä, loputtomassa vääntämisessä on kyse juuri tahallisesta trollaamisesta. Kysellään loputtomiin kaikkea mahdollista ja mahdotonta aiheesta ja aiheen vierestä, hämmennetään epäolennaisuuksien puuroa silkasta hämmentämisen ilosta, vaivautumatta ottamaan alkeellisimmistakaan asioista itse selvää, vaikka samaan aikaan muka kovasti tehdään "tutkimustyötä" hovioikeuden tuomion parissa ja vaaditaan selonottoa muilta. "En ole ehtinyt perehtyä asiaan" on alati toistuva kommentti, josta on käyty varmaan kymmeniä sivuja huvittunutta ja ärtynyttä kommentointia. Mikään tästä ei ole minulta pois, mutta ihmetyttää vaan, naurattaakin ajoittain. Tavoitetta en kyllä ymmärrä, lainvoimaiset tuomiot eivät muutu miksikään vaikka kuinka sitä tällä palstalla huutaisitte tai näkemyksiänne asianosaisille tai virkamiehille syytäisitte.

Mitä yksityisviesteihin tulee, olen niitä itsekin ketjun aiheelta saanut, tosin lopetin sen alkuunsa. Kaava oli sama: syyttämistä, uhriutumista ja palstalla jo tuhannet kerrat toisteltuja mantroja, joihin ei minulta heru huomiota yv:nä yhtään sen enempää kuin palstalla julkisestikaan. Pelkästään tämän ketjun parin viimeisen sivun keskustelusta voi nähdä, miten hyödytöntä se on. Seison itse jokaisen sanan takana, jonka olen palstalle kirjoittanut ja toivotan voimia heille, jotka jaksavat vääntää, selittää ja opettaa. (Ja ei, tämä viesti ei ole Pienelle liekille kutsu tanssiin, minulla ei ole asiaan mitään muuta lisättävää.)
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kerrohan, Kissankello, mikä sai kaverisi Hejacissa hiljentymään Ulvilacase-osiossa. Olen kuullut jonkin arvelun aiheesta, mutta kuulisin mielelläni sinultakin selostuksen asiaan, jos katsot voivasi sen antaa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Pieni liekki kirjoitti:
pop kirjoitti:Voisitko hieman selventää ensimmäistä lausetta?
Ei kannata, mutta voisit tietysti lukaista tuon ennen lausettani olleen tekstipätkäsi uudelleen ja kertoa sen jälkeen, jos sait jonkin sortin ahaa-elämyksen asiassa.
Antaa olla, en ole kiinnostunut kryptologiasta tällaisessa yhteydessä.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja kerroush »

pop kirjoitti:Kuuluu käytöstapoihin olla julkaisematta yksityisviestintää vaikka sisällössä ei olisikaan mitään, sitäpaitsi en vihjaillut mutta kerrottakoon näin kun ymmärtääkseni pyysit vihjasit haluavasi minun julkaisevan niitä ...
Minulla kun nuo käytöstavat on jo muutenkin huonot, niin päätinpä julkaista yhden PiLin YV:n. Itse asiassa oli tarkoitus julkaista tämä jo aiemmin ja toisessa ketjussa, mutta kun nyt tuli tällainen, niin menkööt tähän!
Pieni liekki kirjoitti:Hei!

Toivottavasti kuuntelet puolisoasi herkällä korvalla ja seisot hänen tukenaan, vaikka Anneli Aueria mäiskitkin lähinnä tiskirätillä kasvoihin. Minulla olisi hirvittävän huono omatunto, jos olisin vuosikaudet ilkeillyt ihmiselle, jonka puoliso olisi tapettu, jota itseään olisi haavoitettu, jonka lapset olisi perusteetta huostaanotettu, jonka työnteko olisi tehty hirvittävän vaikeaksi ja jota kiusattaisiin jatkuvasti eri suunnilta.

Näen Anneli Auerin nykyisin ystävänäni, jonka kokemukset saavat aika ajoin edelleen kyyneleet nousemaan silmiin. Olen pahoillani, etten ole pystynyt häntä paremmin avustamaan, jotta tämä painajainen olisi saatu jo ajat sitten päätökseen.

Toivon, että sinun puolisosi on voittanut omat vaikeutensa, joista olet aiemmin murhainfossa kertonut. Toivon myös sinulle kaikkea hyvää ja hieman paneutumista katsomaan asioita Auerin tai hänen lastensa näkökulmista. Itse asiassa luulin, että sait asioiden oikeasta laidasta käsityksen silloin, kun poistuit pidemmäksi aikaa murhainfosta - taisin kuitenkin olla väärässä.

Ystävällisin terveisin PL
Tämmöstä tekstiä tuli pari kuukautta sitten.

Ensin syyllistetään, sitten uhriututaan, seuraavaksi mennään henkilökohtaisuuksiin ja lopuksi todetaan, etten ole ymmärtänyt mitään.

Ja jos joku toteaa jotain kirjesalaisuudesta, niin samalla kun sain YV:n, minusta tuli myös 'kirjeen' omistaja ja voin siten tehdä sillä mitä haluan.
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Pieni liekki kirjoitti:Kerrohan, Kissankello, mikä sai kaverisi Hejacissa hiljentymään Ulvilacase-osiossa. Olen kuullut jonkin arvelun aiheesta, mutta kuulisin mielelläni sinultakin selostuksen asiaan, jos katsot voivasi sen antaa.
Kysymyksesi kuvastaa erinomaisesti epäloogista ja hämmentävän sekavaa ajatuksenkulkuasi. En pysty mitenkään ymmärtämään, mikä ihme saa sinut kyselemään toisen palstan kirjoittajien ajatuksista minulta, joka en kyseisellä palstalla edes kirjoittele? Villi ehdotus: Mitäpä, jos menisit kysymään heiltä ihan itse? Muistaakseni olen joskus vuosia sitten maininnut, että yritin rekisteröityä tällä nimimerkilläni kyseiselle palstalle mutta koska nimimerkkini oli jo viety, niin homma jäi sikseen. Tuli mieleen, että en yhtään ihmettelisi vaikka Joku ( :idea: ) tältä palstalta olisi järjestelmällisesti käynyt rekkailemassa tuonne toiselle palstalle tämän foorumin eri mieltä olevien nimimerkkejä varatuiksi, sen verran pahasti on mopo joillain lähtenyt käsistä.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Onko popin mielestä puupäät automaattisesti tyhmiä?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Miten te muut määrittelette vuorokauden ajat? Minulle on tähän saakka kelvannut, että aamupäivä on suurin piirtein klo 6-12, iltapäivä klo 12-18, ilta klo 18-24 ja yö klo 0-6. Mitkä kellonajat kattavat aamun?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Miksi Pili puhuu LSH-tuomioista, kun ne rikokset, joiden pohjalta rangaistus Annelille ja Kukalle määrättiin, oli TÖRKEITÄ RAISKAUKSIA. Puhutaanpa siis asioista niiden oikeilla nimillä, eli ei LSH vaan TR.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:Miksi Pili puhuu LSH-tuomioista, kun ne rikokset, joiden pohjalta rangaistus Annelille ja Kukalle määrättiin, oli TÖRKEITÄ RAISKAUKSIA. Puhutaanpa siis asioista niiden oikeilla nimillä, eli ei LSH vaan TR.
Selvä, minä voin puhua jatkossa tarvittaessa TR:stä, kunhan sinäkin käytät minusta puhuessa oikeaa nimimerkkiäni Pientä liekkiä.

Eivätkö lapsiin kohdistetut törkeät raiskaukset ole lasten seksuaalista häirintää? Minä olen luullut, että sellaiset teot olisivat lasten seksuaalista häirintää. Olen sitten vissiin ollut väärässä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Eivät ne ole häirintää. Häirintä on jotain ihan muuta. Lapsiin kohdistuvat raiskaukset ovat murhia. Anteeksiantamattomia, kuvottavia ja julmia tekoja, joilla murhataan lapsen sielu. Niihin syyllistyneet eivät ansaitse mitään armoa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:Eivät ne ole häirintää. Häirintä on jotain ihan muuta. Lapsiin kohdistuvat raiskaukset ovat murhia. Anteeksiantamattomia, kuvottavia ja julmia tekoja, joilla murhataan lapsen sielu. Niihin syyllistyneet eivät ansaitse mitään armoa.
Lapsen sielu voidaan myös murhata tappamalla hänen isänsä ja pahoinpitelemällä hänen äitiään, mustamaalaamalla lapselle tärkeitä ihmisiä ja eristämällä lapsi läheisistään tai rajoittamalla mielivaltaisesti hänen elämäänsä. Mitä tapahtuu lapselle, jonka todellisia murheita ja pelkoja ei oikeasti kuunnella ja jonka yli kävellään? Keneen lapsi voi turvautua, jos maailma hajotetaan hänen ympäriltään? Onko kenelläkään aikaa miettiä, miltä tuntuu lapsesta, joka ei saa ääntään kuuluville?

Onko oikein, ettei äiti saa keskustella lastensa kanssa, jos he yhtäkkiä alkavat kertoa mitä hirvittävimpiä kauhutarinoita perheestään vuosien hiljaisuuden jälkeen? Arvaa, miltä tuntuu äidistä, kun häntä syytetään murhaajaksi ja pedofiiliksi, vaikka hän on ainoastaan rakastanut miestään ja lapsiaan eikä ole näille koskaan väitettyjä kamalia tekoja tehnyt.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Vastaa Viestiin