Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

PoliisimestariSisu kirjoitti:pultsarihan se on löytänyt erittäin tuoreita meemikuvia.
Katsos vaan, taas sattuu palstan vajaamielisimmän peppuun. Ettei vajakkitoveri olisi työntänyt jotain sinne kuulumatonta, kuten esimerkiksi suojatyökeskuksesta kadonneen harjanvarren? :lol:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Kliineri
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Heinä 17, 2019 11:36 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kliineri »

PoliisimestariSisu kirjoitti:pultsarihan se on löytänyt erittäin tuoreita meemikuvia.
Löytänyt vai ottanut selfietä?
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Kliineri kirjoitti:
PoliisimestariSisu kirjoitti:pultsarihan se on löytänyt erittäin tuoreita meemikuvia.
Löytänyt vai ottanut selfietä?
Kuva
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Kardemumma kirjoitti:Siinä sai vanha ämmä opetuksen, ettei enää nykyään tule luottaa naisen turvattuun asemaan, koska tänäpäivänä elämme tasa-arvossa, joka tarkoittaa sitä, että naisiakin saa lyödä turpaan samalla tavalla kuin miehiä.
Voi vittu mikä nilkki olet.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5152
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

John Kimble kirjoitti:
Kardemumma kirjoitti:Siinä sai vanha ämmä opetuksen, ettei enää nykyään tule luottaa naisen turvattuun asemaan, koska tänäpäivänä elämme tasa-arvossa, joka tarkoittaa sitä, että naisiakin saa lyödä turpaan samalla tavalla kuin miehiä.
Voi vittu mikä nilkki olet.
Mä kyllä osittain olen kardemumman kannalla. Jos ämmä vartavasten luottaa tilanteeseensa ja kuvittelee voivansa tehdä mitä tahansa paskajuttua ja käyttäytyä ihan miten lystää, niin on suorastaan ilo havaita, että joku tirvasee nenän poskelle "palkkioksi".
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti: Mä kyllä osittain olen kardemumman kannalla.
Ei korppi korppia noki, eikä toinen pedofiili toista pedofiilia. :wink:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

meitzi kirjoitti:Mä kyllä osittain olen kardemumman kannalla. Jos ämmä vartavasten luottaa tilanteeseensa ja kuvittelee voivansa tehdä mitä tahansa paskajuttua ja käyttäytyä ihan miten lystää, niin on suorastaan ilo havaita, että joku tirvasee nenän poskelle "palkkioksi".
Eli puolustat vanhuksen pahoinpitelijää. Okei. Sen voi kyllä tulkita sun avatar-kuvastasikin, ja tiesin sen muutenkin mikä olet. Sulla ei ole minkäälaista moraalia ja linna on varmaan tuttu paikka sulle.

Sanon vaan sulle, että kun olet taas potkimassa maassa makaavia mummoja päähän ja vastaan tuleekin oikeasti riski oikea mies ei sun takatukka ja "hauis" auta yhtään mitään siinä tilanteessa ja sulta lähtee muutakin kuin "nenä poskelle".
Viimeksi muokannut John Kimble, Ti Heinä 23, 2019 1:00 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

John Kimble kirjoitti: Sulla ei ole minkäälaista moraalia ja linna on varmaan tuttu paikka sulle.
Lusivat liskolla sellitovereina kardemummon kanssa. Heille tuli yhteinen Apu-lehti mistä tiirasivat josko olisi jossain numerossa kuvia pikkupojista uimahousuissa.Käyttivät myös yhteistä mekkoa, peruukinkin olisivat halunneet yhteiskäyttöön, mutta onneksi vankilan säännöt asettivat sentään jonkinlaisen rajan heidän perverssioilleen.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5152
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

John Kimble kirjoitti:
meitzi kirjoitti:Mä kyllä osittain olen kardemumman kannalla. Jos ämmä vartavasten luottaa tilanteeseensa ja kuvittelee voivansa tehdä mitä tahansa paskajuttua ja käyttäytyä ihan miten lystää, niin on suorastaan ilo havaita, että joku tirvasee nenän poskelle "palkkioksi".
Eli puolustat vanhuksen pahoinpitelijää. Okei. Sen voi kyllä tulkita sun avatar-kuvastasikin, ja tiesin sen muutenkin mikä olet. Sulla ei ole minkäälaista moraalia ja linna on varmaan tuttu paikka sulle.

Sanon vaan sulle, että kun olet taas potkimassa maassa makaavia mummoja päähän ja vastaan tuleekin oikeasti riski oikea mies ei sun takatukka ja "hauis" auta yhtään mitään siinä tilanteessa ja sulta lähtee muutakin kuin "nenä poskelle".
Että sellaiset tulkinnat. Otin kantaa vain sukupuolelliseen tasa-arvoon, en millään tapaa kenenkään ikään.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

meitzi kirjoitti: Että sellaiset tulkinnat. Otin kantaa vain sukupuolelliseen tasa-arvoon, en millään tapaa kenenkään ikään.
Sun mielestä maassa makaavan vanhuksen hakkaaminen ja potkiminen on "sukupuolista tasa-arvoa"? Näin voi tulkita jos olet samaa mieltä "kardemumman" kanssa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5152
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

jos kuule tehdään niin, että mä muodostan omat käsitykseni miten asioiden pitäisi olla, ja sä voit luoda omasi?

Noi mitä tarjoat eivät mulle kelpaa
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

meitzi kirjoitti:jos kuule tehdään niin, että mä muodostan omat käsitykseni miten asioiden pitäisi olla, ja sä voit luoda omasi?

Noi mitä tarjoat eivät mulle kelpaa
Ei tehdä. Olit samaa mieltä kardemumman kanssa, että on tasa-arvoa potkia ja hakata 70-v vanhuksia. Turha nyt pyytää paperia kun paska on jo sulla housussa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Maailma nyt on vaan sellainen että olit sitten 10- tai 100-vuotias tai jotain siltä väliltä, niin kun tarpeeksi vittuilee vastaantulijoille niin jossain vaiheessa tulee joku vastaan joka tinttaa sua nenään.

Elämä on.
"Those who want respect, give respect."
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5152
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

John Kimble kirjoitti:
meitzi kirjoitti:jos kuule tehdään niin, että mä muodostan omat käsitykseni miten asioiden pitäisi olla, ja sä voit luoda omasi?

Noi mitä tarjoat eivät mulle kelpaa
Ei tehdä. Olit samaa mieltä kardemumman kanssa, että on tasa-arvoa potkia ja hakata 70-v vanhuksia. Turha nyt pyytää paperia kun paska on jo sulla housussa.
Noh, ainakin mä yritin. Päädyit kuitenkin yhä edelleen väärään lopputulokseen. Missään kohtaan en ole sanonut, että tasa-arvoa on potkia ja hakata 70-v vanhuksia.

Sanoin vain, että olin osin samaa mieltä. Ämmien ei tule voida pelastua kaikesta vain koska ovat ämmiä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Ei siellä mitkään bongorummut soineet, vai mitä pultsari tatkoittaa alkukantaisella neekeriviihteellä?
Autistit ovat rasittavia.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Vastaa Viestiin