Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Avohoitopotilas Dazu, pitää omia päiväkirjoja näissä ketjuissa ja ajankohtaisissa vie ketjuja täysin merkityksettömään suuntaan. Ei osaa myöskään laskea.
Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Marokonsoturi kirjoitti:Avohoitopotilas Dazu, pitää omia päiväkirjoja näissä ketjuissa ja ajankohtaisissa vie ketjuja täysin merkityksettömään suuntaan. Ei osaa myöskään laskea.
Älä muuta sano, pitää varmaan laittaa mykistukselle kun niitä kilometrin mittaisia sepostuksia jaksa katsella. Ja ovat yleensä asian vierestä. Nytkin se hölisee jitain maahanmuuttopolitiikkaa raiskausketjussa. Huoh
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja wretch »

Sankarimme Dazu syyttää modea lukutaidottomuudesta ja valehtelusta. Jäähyn paikka?
^Ihan otsikon aiheesta minä kirjoitin, vai etkö osaa lukea? Edelleen toin tässä esiin sitä, että jokaisella puolueella on omat vaaliohjelmansa ja omat puolueohjelmansa ja varmasti jokaisen puolueen sisällä on olemassa ohjeistus, tai raamit sen suhteen, että mitä asioita halutaan ehdokkaiden tuovan esiin ja mitä asioita ei haluta ehdokkaiden tuovan esiin.
Jostain syystä tämä Nils kuitenkin poisti kirjoitukseni ja valehteli tähän, että olisin paskonut ketjun Perussuomalaisten tekemisillä ja tekemättäjättämisillä.
https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 59#p939256
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10707
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Minua ärsyttää se että suurin osa minfon maahanmuuttokriittisistä (ainakin äänekkäimmät) näyttävät olevan niin saatanan typeriä että hävettää kuulua maahanmuuttokriittisyydessä samaan leiriin, onneksi sentään edes doctor lecter osoittaa kirjoituksissaan järkevyyttäkin ettei ihan koko mamukriittisten leiri vajoa neekereiden tasolle älykkyydessä. :roll:
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2843
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

damfin kirjoitti:Minua ärsyttää se että suurin osa minfon maahanmuuttokriittisistä (ainakin äänekkäimmät) näyttävät olevan niin saatanan typeriä että hävettää kuulua maahanmuuttokriittisyydessä samaan leiriin, onneksi sentään edes doctor lecter osoittaa kirjoituksissaan järkevyyttäkin ettei ihan koko mamukriittisten leiri vajoa neekereiden tasolle älykkyydessä. :roll:
Aivan, minäkin olen muutaman tälläisen kouhkaajan mukaan mukaan suvakki. Näillä ei riitä äly siihen, että maahanmuuttokriittisyys ei edellytä idiotismia, lapsellista öyhöttämistä ja joka asian liioittelua.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

Nimimerkeillä John Kimble, Marokonsoturi, zikzak, Villeri, putsari, wretch ja Berlin kirjoittavat henkilöt yrittävät porukalla kieltää foorumilla rikosaiheisen keskustelun sillä varjolla, että se ei ole heidän mielestään riittävän maahanmuuttovastaista. He sotkevat jokaisen ketjun maahanmuuttopolitiikalla ja raiskausten politisoinnilla ja esittävät, että jokainen, joka ei toimi samoin, on suvakki ja, kuten tässä muutama viesti ylempänä nähdään, niin sitten syytetään vielä vastapuolta siitä, mitä itse tekee, eli maahanmuuttopolitiikan tuomisesta rikosketjuihin, vaikka vastapuoli ei olisi näin edes tehnyt(eli projisoidaan).

Kyseisten nimimerkkien toiminta ja asennoituminen alkaa muistuttaa lähinnä Stalinin ajan NKVD:n henkilöstön toimintaa, eli vaaditaan toisilta kirjoittajilta kaiken aikaa vakuuksia siitä, että nämä varmasti jakavat heidän esiintuomansa politiikan, mutta mitkään vakuudet eivät tunnu heille riittävän ja mielestäni heidän panos tälle foorumille on tällä hetkellä jonkinlaista organisoitua trollaamista.

Itsekin suhtaudun kriittisesti maahanmuuttoon ja vihaan erityisesti kaikkia raiskaajia. Mulla on myös omat vahvat näkemykseni siitä, miten yhteiskuntaa pitäisi kehittää suhtautumisessa näihin rikoksiin.
Nyt on kuitenkin niin, että näiden yllämainittujen nikkien mielestä asiallinen keskustelu näistä aiheista ja rikoksista ylipäätään on heidän mielestään suvakkiutta. Nämä vaativat kirjoittajilta kaiken aikaa vakuutteluita siitä, että oltaisiin varmasti maahanmuuttovastaisia, eivätkä mitkään vakuuttelut tunnu heille nyt kelpaavan...
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

wretch kirjoitti:Sankarimme Dazu syyttää modea lukutaidottomuudesta ja valehtelusta. Jäähyn paikka?
Tosiasia on se, että kirjoitin kyseisen ketjuun ihan asiallisia ja neutraaleja viestejä. Kommentoin ketjuun vain liittyen ketjun aloituksessa esiin tuotuun puolueiden sisäiseen ohjeistukseen. Joitain tuntui kuitenkin ärsyttävän se, että en öyhöttänyt ketjussa samaan tyyliin aloituksessa olleen uutisen sävyn ja muiden ketjuun vastanneiden tavoin ja lopulta kaikki viestini poistettiin ja minua syytettiin ketjun paskomisesta.

En pyrkinyt ottamaan ketjussa poliittisesti kantaa ja kääntämään keskustelua Perussuomalaisten toimintaan, vaikka minua tällaisesta syytettiin.
Koska esimerkkiä pyydettiin, otin perussuomalaiset ketjussa esiin esimerkkinä siitä, että kaikilla puolueilla on omat raamit ja ohjeistukset siitä, miten puolueen jäsenten ja ehdokkaiden tulee toimia.
Uutinenhan sinällään oli luonteeltaan tarkoituksellista poliittista propagandaa uutislähteeltä, joka tunnustaa poliittista kantaa ja sen pyrkimys oli luoda asioista sellaista kuvaa, että vihreiden toiminta olisi ollut poikkeuksellista, että puolueiden sisällä ei yleensä mitään ohjeistusta olisi.

Eli jos siis ihan tarkkoja ollaan, niin jo ketjun aloitus johtaa sille "paskomis" -raiteelle, mistä minua syytettiin, sillä aloituksessa otetaan kantaa ehdokkaiden ohjeistukseen ja tähän ohjeistus -aiheeseen nimenomaan otin kiinni. En siis kirjoittanut mitenkään ohi ketjun aiheen.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

SYLWAR kirjoitti: Aivan, minäkin olen muutaman tälläisen kouhkaajan mukaan mukaan suvakki. Näillä ei riitä äly siihen, että maahanmuuttokriittisyys ei edellytä idiotismia, lapsellista öyhöttämistä ja joka asian liioittelua.
Kaltaisesi suvakit eivät koskaan ole maahanmuuttokriittisten kanssa samassa leirissä, koska te ette ole maahanmuuttokriittisiä. Teille Halla-aho on natsi ja heti saatanasta seuraava. Teillä on myös ärsyttävä tyyli valehdella. Perus takkupaskaa.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2843
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Marokonsoturi kirjoitti:
SYLWAR kirjoitti: Aivan, minäkin olen muutaman tälläisen kouhkaajan mukaan mukaan suvakki. Näillä ei riitä äly siihen, että maahanmuuttokriittisyys ei edellytä idiotismia, lapsellista öyhöttämistä ja joka asian liioittelua.
Kaltaisesi suvakit eivät koskaan ole maahanmuuttokriittisten kanssa samassa leirissä, koska te ette ole maahanmuuttokriittisiä. Teille Halla-aho on natsi ja heti saatanasta seuraava. Teillä on myös ärsyttävä tyyli valehdella. Perus takkupaskaa.
Itseasiassa olen PS äänestäjiä, olen äänestänyt aikanaan mm. Hakkaraista, nyt kun oli vaalit, jätin väliin, koska olisin joutunut äänestämään Pirkanmaan vaalipiiristä,josta ei fiksua ehdokasta löytynyt.Kaltaisesi vajakkipellet tekee koko maahanmuuttokritiikistä sirkusta, josta on enemmän haittaa, kuin hyötyä.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

SYLWAR kirjoitti:Kaltaisesi vajakkipellet tekee koko maahanmuuttokritiikistä sirkusta, josta on enemmän haittaa, kuin hyötyä.
Mitäääh? :shock: Onko muka joka toinen journalisti vajakki? :lol:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

SYLWAR kirjoitti: Itseasiassa olen PS äänestäjiä nyt kun oli vaalit, jätin väliin, koska olisin joutunut äänestämään
Kuten sanoin taattua valheellista takkupaskaa. Et siis ole äänestäjä ollenkaan. Jos en aivan väärin muista niin väitit niinkin, ettei Ruotsissa ole no-go-zoneja, vaikka poliisikin on myöntänyt alueiden olemassaolon..
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Ruotsin poliisin taidot tuntien Suomessa olisi kaikki yleisötapahtumat herättäjäjuhlia ja suviseuroja myöten no-go zoneja...

Se että joku alue on Ruotsin poliisille no-go zone ei tarkoita etteikö sinne voisi ihan tavalliset ihmiset mennä ilman suurempaa vaaraa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2843
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Kyllä ruotsin poliisi menee edelleenkin sinne minne haluaa mennä.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
JammuSetä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Rescuer kirjoitti:Ruotsin poliisin taidot tuntien Suomessa olisi kaikki yleisötapahtumat herättäjäjuhlia ja suviseuroja myöten no-go zoneja...

Se että joku alue on Ruotsin poliisille no-go zone ei tarkoita etteikö sinne voisi ihan tavalliset ihmiset mennä ilman suurempaa vaaraa.
Sitten heräsin...
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5168
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

damfin kirjoitti:Minua ärsyttää se että suurin osa minfon maahanmuuttokriittisistä (ainakin äänekkäimmät) näyttävät olevan niin saatanan typeriä että hävettää kuulua maahanmuuttokriittisyydessä samaan leiriin
En mä väitä etten voisi hyvinkin ansaita titteliä saatanan typerä, mutta mitä mä nyt olen sanonut?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin