Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

CSI kirjoitti:Ehkä poika sekä on että ei ole siellä rotankolossa? Kukapa tietää? Jos on ja yrittää pelastaa, hän katoaa. Jos ei ole ja pelastaa, voi kvanttipojan saada ehkä pintaan.
Viitannet Schrödingerin kissaan.
it's my car !
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

CSI kirjoitti:Seuraavaksi mennään kvanttifysiikkaan.
Varsinainen pienen pojan superpositio.
All is pretty.
- Andy Warhol
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10703
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kieltämättä tuo "fyysikoiden" järjenjuoksu porareikäketjussa rupesi naurattamaan, jotenkin se osoitti jälleen toteen monet insinöörivitsit, eli niin se vaan näyttää olevan että mitä enemmän on sitä nippelitietoa ja teoriaa päässä, niin sitä vähemmän sinne mahtuu järkeä, kiihtymisnopeuksista ja massoista ja matkoista kyllä osataan hienoja nimiä ja määritelmiä ladella mutta siihen se aivotoiminta sitten kaatuukin kun pitäisi ymmärtää miten asiat käytännössä tapahtuu :lol:

Itse olen ihan perusjuntti jolla ei mikään hieno nippelitieto pysy päässä pätkääkään, en minä osaa edes sitä newtonin lakia paperille kaavana kirjoittaa, siinähän sitä nauratte, minä kuitenkin tiedän että se muovimuki tippuu 25cm porareiässä hitaammin kuin sen mukin kokoinen kivi :mrgreen:
Gagarin
Agentti Scully
Viestit: 695
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 2:56 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gagarin »

damfin kirjoitti:Itse olen ihan perusjuntti jolla ei mikään hieno nippelitieto pysy päässä pätkääkään, en minä osaa edes sitä newtonin lakia paperille kaavana kirjoittaa, siinähän sitä nauratte, minä kuitenkin tiedän että se muovimuki tippuu 25cm porareiässä hitaammin kuin sen mukin kokoinen kivi :mrgreen:
Olet totta kai aivan oikeassa. Se muovimuki leijailee ilmanvastuksen takia ja saavuttaa kuilun pohjan paljon myöhemmin. Sehän oli kuilu, ei tyhjiö. Tyhjiössähän ne olisivat tulleet alas tasatahtia.

Mutta kyllä tämä fyysikkojen knoppitieto, jonka jo Galilei todisti, pitää sinänsä paikkansa ja on aika hämmentävä. Mietitäänpä tilannetta, jossa pudetetaan kilon painoinen kevytmetallikuula (magnesiumia) ja saman kokoinen platinakuula (n. 12,5 kg) kuiluun. Joo, ne molemmat kalahtavat pohjaan samaan aikaan. Täysin "järjetöntä" eikä tätä usko erkkikään, mutta kuten nimimerkki "Inanna" jo sanoi, sopii kokeilla itse kotona. Niin se vain käy.
Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Naurattaa lukutaidoton Radiopuhelin
Tiinas kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:Vilkaisin Turun uutisia vk lopulta, siellähän on myös järkyttäviä pahoinpitelyitä ulkomaalaiset tekijöinä, että näin. :(
Itsekin vilkaisin, mutta järkyttäviä ulkomaalaisten tekemiä pahoinpitelyitä ei sattunut heti silmään. Voisitko linkittää? Viestihistoriasi perusteella uskoisin että puhut paskaa.
Tässä linkki kun et itse osaa lukea. Viestihistoriasi perusteella et osaa lukea.
Vilkaisepa uudelleen

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/syl ... en/7248376
n
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10703
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Totaalinen repeäminen jälleen siinä porareikäketjusta, nyt on kyllä se nippelitietokin totaalisesti hukassa :lol:
Marokonsoturi kirjoitti:Taitaa anorektisilla naisillakin olla lantio isompi kuin 50cm ja normaaleilla miehillä jotain 70-100cm
.

Siis kuinka helvetin pihalla voi ihminen olla jos ei ikinä käy pihalla vaan kasvaa pullossa, minä olen sellainen läskiperseinen mies eikä lantioni leveys silti ole juuri 40cm leveämpi :mrgreen:
Marokonsoturin perseellä mahtaa olla hankaluuksia jo jokapäiväisessä elämässä, varsinkin jos joutuu liikkumaan vanhoissa kiinteistöissä joissa hyvin yleinen wc:n ovien leveys on 60cm, noh toivottavasti hänellä ei sentään ole kovin iso maha että mahtuu edes sivuttain pujottelemalla ovista kulkemaan :lol:
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Berlin kirjoitti:Naurattaa lukutaidoton Radiopuhelin
Tiinas kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:
Itsekin vilkaisin, mutta järkyttäviä ulkomaalaisten tekemiä pahoinpitelyitä ei sattunut heti silmään. Voisitko linkittää? Viestihistoriasi perusteella uskoisin että puhut paskaa.
Tässä linkki kun et itse osaa lukea. Viestihistoriasi perusteella et osaa lukea.
Vilkaisepa uudelleen

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/syl ... en/7248376
n
Naurattaa lukutaidoton Berlin :lol: , liikaa vietetty aikaa siellä keskiolutkuppilassa matuja potkien :lol:

Lievähköt vammat ja pari hammasta eivät ole järkyttäviä pahoinpitelyjä vaikka väkivalta onkin aina väärin.

Tämä oikeastaan naurattaa siitä syystä aika paljon, että parikin rajakkia luuli saaneensa minut jostain ikäänkuin kiinni ja pääsivät hetkeksi sisäisesti hekumoimaan, mutta paljastivat omaavansa vain onnettoman lukutaidon :lol:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10703
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Naurattaa myös tuo charlesbronssonin ärkeleellinen kiemurtelu reikäketjussa kun aivan varmasti jo itsekkin tajuaa kompastuneensa omaan viisasteluunsa mutta kun ei vaan anna luonto periksi myöntää omaa tyhmyyttään :lol:

Yritän nyt itse lopettaa ketjun pilaamisen idiootin kanssa jankkaamisella ja jätän asian tähän, poistun naureskellen nukkumaan. :D
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Sehän oli tosiaan aivan Ärrkeleen tavaramerkki että kiemurtelu ei loppunut vaikka tajusi itsekin naurettavuutensa. Siihen kai se pää sitten lopulta hajosi ja joutui poistumaan murhainfosta :lol:
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Haahaahaa raadiopuhelin chefile ,halooooo
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

Mihin on kadonnut putsari??? Siksi täällä ei enää naurata mikään, peppukipu ja putsarin kuvan ilme oli parasta antia täällä, se kun synnytti mielikuvia joita itsekseni hihittelin. No kerran nauroin kun joku viittasi kommentoimansa kirjoittajan viestien sisältöön, oli niin osuva. Niin olenhan utelias ihminen ja siksi täälläkin piipahdan. Älkää juuttuko oviaukkoihin ja varokaa kuiluja niihin voi kadota, hmm jospa se putsarikin kuilussa riutuu peppukipua kaivaten ja huhuillen help mi ai äm trapols……..no ni eiköhän riitä tämä riimittely.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

damfin kirjoitti: Yritän nyt itse lopettaa ketjun pilaamisen idiootin kanssa jankkaamisella ja jätän asian tähän, poistun naureskellen nukkumaan. :D
Yllä olevassa lainauksessa totta on ainoastaan sana "yritän".

Tänä yönä et unta saa edes eilisen vertaa. :D
it's my car !
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

sikakoira kirjoitti:Haahaahaa raadiopuhelin chefile ,halooooo
Tätähän se Ärrkele hoki, sillä oli näes kertomansa mukaan aivovamma :lol:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10703
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

CharlesBronson kirjoitti:
damfin kirjoitti: Yritän nyt itse lopettaa ketjun pilaamisen idiootin kanssa jankkaamisella ja jätän asian tähän, poistun naureskellen nukkumaan. :D
Yllä olevassa lainauksessa totta on ainoastaan sana "yritän".

Tänä yönä et unta saa edes eilisen vertaa. :D
Olin jo unessa tuota kirjoittaessasi :lol:
Eli olet näköjään itsekkin sitä mieltä että kanssasi jankkaaminen on idiootin kanssa jankkaamista, se on kyllä totta :mrgreen:
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Anom kirjoitti: Tuo jatkuva sarkastisuus ja saivartelu antaa sinusta todella ärsyttävän ja tyhmän kuvan. Lapsellisen jopa.

Sieltä tuskin löytyy 70 metrin pituista saumatonta/niveletöntä ja taipumatonta tankoa johon saa vielä kameran toiseen päähän. Ei niillä kaapelivirityksillä saada tarpeeksi työntövoimaa jotta pääsisi sen tukoksen läpi, varsinkin kun ei tiedetä miten paksu se tukos on.
Taidat nyt ihan itse keksiä näitä juttuja.

Miksi ihmeessä se kamera pitäisi pudottaa vaijerin varassa sinne reikään?

Eikö olisi viisaampaa pudottaa kamerarobotti tukoksen pohjalle, joka sitten alkaa etsimään endoskoopin mentävää reikää?

Jo tuo nimimerkkisi ja allekirjoituksesi kertoo luonteestasi paljon.
Olet todennäköisesti "vanhapoika", jonka ainoa kaveri on intternetti, jossa sinua kuitenkin kiusataan päivittäin.
Kuitenkin hyväksyt asian, koska internetin hylkääminen saattaisi pahentaa pääsi sisällä kuulemiasi kehoituksia.
Kehoituksia joita "normaalit" ihmiset pitäisivät sairaina, mutta sinua ne eivät häiritsisi, ellei sinulle oltaisi pienenä poikana kerrottu äänien olevan tuhmia.
Pelkäät vankilaa yli kaiken.
Siksi asut metsän keskellä, kaukana pienistä pojista ja ruumishuoneesta.
Pieniä poikia ei pieni peniksesi hämmästytä, eikä myöskään ruumiita.
Nuorempana et pitänyt siitä, että äitisi paskansi saunassa selkäsi päälle.
Nyt antaisit mitä vain, kun saisit kokea sen edes kerran vielä.

Miten helvetissä voit olla noin läpinäkyvä? :shock:
it's my car !
Vastaa Viestiin