Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Myönnetään, ihan perkuleen paljon yhdennäköisyyttä kyllä löytyy. Varsinkin kun yleensä mulla on tukka alhaalla noin 360 päivää vuodessa, vähintään. Itseasiassa jos en tietäisi olevani ihan väärä jätkä, niin saattaisin syyttää tätä lärviä ja olemusta itsekin.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

URSA kirjoitti:
damfin kirjoitti: - - - tai sitten moderaattori-sikakoira :mrgreen:
Se nyt vielä puuttuisi. Lähtisin tältä foorumilta ovet paukkuen.
Noh molemmilla teillä on sen verran mamuöyhöttelyä, ettei se sinua poistaisi :lol:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10697
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Mohammedmohammed etsii treffiseuraa ja parittelukumppania, kilomies ilmeisesti on jo antanut kohteliaasti pakit
MohammedMohammed kirjoitti:Onko NILS homoseksuaali? Kilomies on ainakin hetero.
:lol: :lol: :lol:
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Minua hymyilyttää aina, kun törmään Poliisimestari Sisun avatariin, missä A haaveilee kaljasta. Saman miehen kirjoitukset saavat usein nauramaan, hienosti osaa ilmaista itseään ilman turhaa lörinää (mihin itse usein syyllistyn).

No nyt mulla alkoi tehdä mieli kaljaa, tuota jaloa juomaa, elämän kaliumia! Mitä tehdä?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1090
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

On Anoi Kaa kirjoitti:Minua hymyilyttää aina, kun törmään Poliisimestari Sisun avatariin, missä A haaveilee kaljasta. Saman miehen kirjoitukset saavat usein nauramaan, hienosti osaa ilmaista itseään ilman turhaa lörinää (mihin itse usein syyllistyn).

No nyt mulla alkoi tehdä mieli kaljaa, tuota jaloa juomaa, elämän kaliumia! Mitä tehdä?
Käväsehän kipaiseen liiteristä lavallinen Nobelaneria mukaan. Jaloista jaloin.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja khl »

Silli :mrgreen: Valittaa jostain ja jatkaa itse perässä vinkuu kun ketju menee ohi aiheen kun yleensä itse tekee sitä toistuvasti ketjuissa :mrgreen:
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Nimimerkki Villeri Belöörf- ketjussa.
"P.S. Asianajaja taitaa lainata terminologiansa ja kuvauksensa 50-luvun kioskikirjallisuudesta. Rosvopäälliikkö, hienostorouva, kunnollinen miehensä elättämä kotirouva jne. Suomi-filmeistäkin voisi saada jotain hyvää matskua. "Voi maisteri, miksi sinä panet vehnäjauhoa nenääsi? Sinähän olet aivan hupsu!""

Tirsk. Tuo oli oikeasti hauska. Ihan voi korvissa kuulla tuon Suomifilmi- kohtauksen :lol:
All is pretty.
- Andy Warhol
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Tuomari tuli nopeasti väliin ja keskeytti ottelun, kun kalistinpään pata alkoi tummumaan. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Ylivoimaisesti palstan typerin nimimerkki naureskelee henkilölle, jolla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin hänellä itselleen. Vai tarkoittiko hän ÄO70 bimbolla itseään? Se muuten pistää naurattamaan. :mrgreen:
PoliisimestariSisu kirjoitti: Hahahaha, tällainen äo70 bimboko ei vasikoi? Ja minä olen Kiinan keisari.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Banneja jaettu ja tädätätää...reijoreipas nousee haudasta. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

putsari kirjoitti:Banneja jaettu ja tädätätää...reijoreipas nousee haudasta. :mrgreen:
Jaahans. Mielenkiintoista.

Olen ollut pitkällä komennuksella, en haudassa.

Luulitko kenties, että minut on ylläpidon toimesta hälytetty apuun? :mrgreen:
Kardemumma

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

putsari kirjoitti:Banneja jaettu ja tädätätää...reijoreipas nousee haudasta. :mrgreen:
Rutsarin tämä kommentointi naurattaa mukavasti. Uskoo vahvasti olevansa jonkinlainen moraalinvartija, vaikka itsellään on läjäpäin luurankoja kaapissa. Profilointi eräässä toisessa ketjussa osuu siis kohdilleen. Jonkinlainen autisti kyseessä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Kardemumma kirjoitti:
putsari kirjoitti:Banneja jaettu ja tädätätää...reijoreipas nousee haudasta. :mrgreen:
Rutsarin tämä kommentointi naurattaa mukavasti. Uskoo vahvasti olevansa jonkinlainen moraalinvartija, vaikka itsellään on läjäpäin luurankoja kaapissa. Profilointi eräässä toisessa ketjussa osuu siis kohdilleen. Jonkinlainen autisti kyseessä.

Kävin Kardemummon facessa. Tuolla profiilikuvalla ei paljoa kannattaisi aukoa.Tyyppihän on yhtä leukaa.Mahtaa olla näky kun hiihtelee jossain Koivukylän slummissa kesämekossa ja naisten kumisaappaissa. :mrgreen:

Kuva
Viimeksi muokannut putsari, Ma Heinä 22, 2019 10:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

mitäs vikaa tossa kuvassa muka on?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti:mitäs vikaa tossa kuvassa muka on?
:mrgreen:

Tuossa toinen kuva. Ilmeisesti oikeudesta kun sai 3 vuoden tuomion pikkupoikiin sekaantumisesta.Jos ihmettelette mitä tuolla kuvatuksella on kädessään, niin siinä lukee "Olen vantaalainen pedofiili ja ylpeä siitä".

Kuva
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Vastaa Viestiin