Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

pedoauer

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja pedoauer »

Pieni liekki kirjoitti: Aika kaksinaamaista porukkaa täällä näyttää liikkuvan, kun on ok haukkua, levittää valheita ja syyllistää esimerkiksi Anneli Aueria, Jens Kukkaa, heidän lapsiaan ja muita läheisiään tai vaikka minua. Miksi joidenkuiden itsetunnolle ottaa kovin se, että useat omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset ovat lähteneet vaatimaan Ulvilan murhatutkimusten jatkamista ja väärien lsh-tuomioiden purkamista? Eikö kaikkia palvele se, että rikoksia tehtailevat henkilöt saatetaan vastaamaan teoistaan ja että mahdolliset virheelliset tuomiot oikaistaan?
Ööö... Onko minulla mennyt jotain ohi? Eikö auer ja kukka ole tuomittuja pedofiilejä? Lisäksi kukka tuomittu lasten hakkaaja, eikö vain? Pidätkö haukkumisena, kun kutsutaan tuomittuja pedofiileja pedofiileiksi?
Kuka valehtelee? Mistä? Sinä juot, eikö vaan? Syöt myös diapameja, eikö vaan? Auer on tuomittu lsh rikoksista, eikö vaan? Kukka myös, eikö vaan?
Tuosta muiden ihmisten syyllistämisestä vielä vähän.
Kukakohan täällä syyllistää viattomia ihmisiä? No sinähän sitä teet.
Syytät jatkuvasti auerin lasten täysin viattomia huoltajia milloin mistäkin.
Heitä ei ole tuomittu mistään. Ymmärrätkö?
Miten niin väärät tuomiot pitäisi purkaa? Mitkä väärät tuomiot? Onko sinulla todisteita? Eipä taida olla, vai mitä? Jos olisi, niin olisi jo auerin ja kukan tuomiot purettu, eikö vaan? Olet harhainen, eikö vaan? Mustaksi menneet pdf-tiedostot ovat nyt normaalit, eikö vaan? Kukaan ei niitä ollut saastuttanut. Viranomaiset eivät sinua seuraile, vai onko sinulla todisteita? Eipä taida olla. Olet myös syyttänyt kiinalaisen surmaajaa lahden murhaajaksi, eikö vaan?
Missä valheet? Missä?
No sinun mielikuvituksen tuotettahan tämä kaikki on, eikö vaan?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pedoauer kirjoitti:Ööö... Onko minulla mennyt jotain ohi? Eikö auer ja kukka ole tuomittuja pedofiilejä? Lisäksi kukka tuomittu lasten hakkaaja, eikö vain? Pidätkö haukkumisena, kun kutsutaan tuomittuja pedofiileja pedofiileiksi?
Kyllä sinulta on mennyt jotain selvästi ohi. Olet oikeassa siinä, että Auer ja Kukka ovat saaneet tuomion lsh-rikoksista. He vaan eivät ole noita rikoksia tehneet, vaan heidät on tuomittu tekemättömistä raiskauksista. Kerro sinä minulle, kenen luvalla Auerin lapset kuvattiin/diagnosoitiin rikospoliisille kuuluvalla UV-valolaitteella. Mihin lienee UV-valolaitetta käyttänyt lääkäri syyllistynyt viiltelyarpilausunnoillaan? Pääseekö kuin koira veräjästä? Koeta miettiä, minkälaiseksi sellaisen ihmisen elämä muodostuu, joka on kärsinyt oikeuden antaman rangaistuksen rikoksestaan, mutta jota vainotaan kaltaistesi ihmisten toimesta. Mikä oikeuttaa sinut tekemään pahoja tekoja toisille? Miksi sinä kutsut itseäsi?
pedoauer kirjoitti:Kuka valehtelee? Mistä? Sinä juot, eikö vaan? Syöt myös diapameja, eikö vaan? Auer on tuomittu lsh rikoksista, eikö vaan? Kukka myös, eikö vaan?
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että harrastaisin viinin lipittämistä tai söisin diapameja? Alko olisi mennyt ajat sitten konkurssiin, jos se olisi minun ostosteni varassa. Mielialalääkkeitä en ole koskaan syönyt, mutta verenpainelääkkeen joudun aamuisin ottamaan. Lieneekö sukuvikaa vai tuleeko vaan stressattua liikaa tekemättömiä töitä? Ja kyllä Auer ja Kukka on edelleen tuomittu lsh-rikoksista. Sellaisista rikoksista, jotka ovat traumatisoitujen ja peloteltujen pikkulasten höpöhöpö-tarinoita. Auer ja Kukka ovat kärsineet syyttöminä ihmisinä tuomion, koska tuomarit eivät kuunnelleet lasten kertomusten luotettavuudesta todistaneita maamme huippuasiantuntijoita vaan vetosivat omaan elämänkokemukseensa ja tieteellisesti pätemättömiin UV-valotutkimuksiin.
pedoauer kirjoitti:Tuosta muiden ihmisten syyllistämisestä vielä vähän.
Kukakohan täällä syyllistää viattomia ihmisiä? No sinähän sitä teet.
Syytät jatkuvasti auerin lasten täysin viattomia huoltajia milloin mistäkin.
Heitä ei ole tuomittu mistään. Ymmärrätkö?
Sijaisvanhemmat ovat syyllistyneet lasten vieraannuttamiseen heidän äidistään, isosiskostaan, isovanhemmista ja isän puolen suvusta. Lisäksi sijaisvanhemmat ovat eristäneet lapset täysin heidän entisistä kavereistaan. Sijaisvanhempien tulisi edistää sisarusten keskinäistä yhteydenpitoa ja pitää yllä yhteyksiä lasten sukulaisiin.
pedoauer kirjoitti:Miten niin väärät tuomiot pitäisi purkaa? Mitkä väärät tuomiot? Onko sinulla todisteita? Eipä taida olla, vai mitä? Jos olisi, niin olisi jo auerin ja kukan tuomiot purettu, eikö vaan? Olet harhainen, eikö vaan? Mustaksi menneet pdf-tiedostot ovat nyt normaalit, eikö vaan? Kukaan ei niitä ollut saastuttanut. Viranomaiset eivät sinua seuraile, vai onko sinulla todisteita? Eipä taida olla. Olet myös syyttänyt kiinalaisen surmaajaa lahden murhaajaksi, eikö vaan?
Missä valheet? Missä?
Onpa sinulla paljon kysymyksiä. Vedät jo vertoja parille pikkupojalle heidän kyselyinnostuksestaan. On meillä todisteet väärin tuomioiden purkamiseksi, mutta niitä edelleen viilataan ja työstetään ymmärrettävämpään muotoon. Olen aina todennut, ettei minua haittaa mahdollinen viranomaisten seurailu, kun ei minulla ole tietääkseni mitään luurankoja kaapissa. Näiden omituisten sattumien sarjassa oli vaan kummallista, kun kolmelta eri henkilöltä hajosivat läppärit samanaikaisesti. Sitäkin pidin vuosia sitten erikoisena sattumana, kun samassa työpaikassa yli viisi vuotta työskennelleenä jouduin kaivamaan näytettäväksi tutkintotodistukseni tilanteessa, jossa kukaan muu kymmenistä muista ihmisistä ei kyseistä toimenpidettä joutunut tekemään. Minut tosin erotti muista se, että olin sekaantunut Anneli Auerin tapauksen selvittämiseen.

Kerro, missä olen syyttänyt kiinalaisnaisen surmaajaa Lahden murhaajaksi. Olen todennut, että kummastakin tapetusta henkilöstä antoivat silminnäkijät toisiaan muistuttavat tuntomerkit. Sinä olet taas vetänyt mutkia suoriksi ja tehnyt omia tulkintojasi, joilla ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
pedoauer kirjoitti:No sinun mielikuvituksen tuotettahan tämä kaikki on, eikö vaan?
Kumpi tässä mahtaa kuvitella asioita? En minä mene poissulkemaan sitä, ettenkö voisi vanhempana sairastua vanhuuden vainoharhaisuuteen tai ettenkö voisi joutua vaikeaan elämäntilanteeseen, jossa oma pää menee sekaisin. Olen kyllä todennut työkavereilleni ja kotiväelle, että raahaavat minut vaikka väkisin lääkäriin pimahdusoireiden ilmetessä. Miksi sinulla muuten on tarve tiedustella, onko jokin mielikuvituksen tuotetta? Joko huomaat tulleesi harhaanjohdetuksi, kun uskot kahta väärin tuomittua ihmistä pedofiileiksi vaikka todelliset pedofiilit ovat aivan jossain muualla?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Yksi Ulvila-osion keskustelija on ollut huolissaan, ettei ketään enää kiinnosta kyseisessä osiossa käytävät keskustelut. Kävin äsken (ma 7.8.2017 klo 11.39) katsomassa murhainfon keskustelujen etusivulta, että käyttäjiä oli paikalla yhteensä 60 henkilöä. Näistä paikalla olleista 12 kappaletta näytti olevan lukemassa Ulvila-osiota. Muinakin aikoina olen havainnut, että Ulvila-osiota seuraa ihan merkittävä prosenttiosuus murhainfolaisista. Rekisteröityneinä käyttäjinä ei yleensä ole montaa kirjoittajaa ylipäänsä yhtä aikaa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

matahari kirjoitti:Luulisi olevan erittäin turhauttavaa naputtaa tänne ylipitkiä, näennäisesti asiantuntevia postauksia, joilla ei ole mitään merkitystä.
Se on äärimmäisen turhauttavaa.

On turhauttavaa yrittää saarnata ihmisille, jotka eivät joko pysty tai viitsi ottaa itse asioista selvää, eivätkä ymmärrä puheena olevasta asiasta mitään eivätkä osaa perustella.

On äärimmäisen tyhmää naureskella asioille, joita ei ymmärrä. Vastenmielistä se on silloin, kun ei edes yritä ottaa selvää. Sinäkin yli 700 viestiä tänne laittanut, etkä ole edes hovin tuomiota lukenut, ja mielipide monimutkaisesta tapahtumaketjusta kuitataan: " se oli tavallinen perheriita "! Ei osata edes omin sanoin kertoa, mitä tapahtui, saatikka, että kiinnostaisi perustella, miten joku jälki tai ääni syntyi tai miksi se mahdollisesti ei voisi noin syntyä. Asioita vain tapahtuu, eikä niitä tarvitse selittää. Eikä jaksa lukee kaikenlaista nippelitietoa. Maailma on helppo paikka kun ei tarvitse miettiä.

Joku vaan on murhaaja, ja sillä hyvä=) Sen muijan vaan täytyy olla murhaaja, koska oma äitikin oli ihan tyhmä silloin kun vielä eli.

En kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään tällaisia ihmisiä, ja se todella on aivan järkyttävän turhauttavaa. Vuosia sitten olen jo kirjoittanut kirjoittanut, että tämä palsta on kyllä silmät avannut sen suhteen, miten ja millä tiedoilla ja tiedonhalulla enemmistö elämäänsä elelee.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

sisotalo kirjoitti:Henkilökohtainen panettelu vaan syvenee. Nyt ovat sisotalon vaimot ja lapset tulilinjalla. Apua Moderaattori!!
Mikä sinua vaivaa nykyään? Oletko niin pettynyt siitä, kun Auer ei kaulaasi kapsahtanut ettekä päässeet Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan, eikä sinua juhlittu Ulvilan surman ratkaisijana? Vai mitkä ovat motiivisi tämän jutun ympärillä olleet? Arvostusta kuulemma haet. En usko, että ainakaan nykytyylisi kaltaisella tavalla sitä saa.

Onko se ratkaisemista että kertoo "Aloin tutkia tätä juttua siitä näkökulmasta, että Anneli on syytön ja olin oikeassa". Tutkimuksia tai etenkään perusteluja ei kerrota, mutta materiaalia on haettu arkistosta. Ehkä humanistisella puolella asioiden tutkiminen on niiden toteamista, mutta fyysisessä ympäristössä tapahtuneiden tekojen selvittäminen on paremminkin fysiikkaa, geometriaa ja matematiikkaa. Tapahtumat eivät ole mikään mielipidekysymys, vaan ne pitää pystyä todistamaan, ja jos joku asia omassa teoriassa osoitetaan vääräksi, niin teoriaa pitää muuttaa.

Tämän jutun tärkeimmät tapahtumat oli todistettu jo ennen kuin tulit palstalle. Vuodesta 2010 on hinkattu vain yksityiskohtia, jotka ovat avautuneet ehkä muutamalle kymmenelle tänne kirjoittavalle. Tuskin ovat kovinkaan monen silmiä aukaisseet, kun ei niitä pääpointtejakaan ymmärretä vieläkään. Niin kauan kuin oikeaa surmaajaa ei tiedetä, niin kauan kuin poliisit eivät jää todisteiden väärentämisestä kiinni, niin kauan tämä juttu on "hävitty", eikä ole juuri juhlimista kellään tai tarvitse ketään kiitellä.

Ihan turhaa meidän on täällä riitaa keskenämme haastaa, ei se ainakaan mitään asiaa eteenpäin vie. Eikä tämä edes ole meidän asiamme, eikä sinänsä kuulu meille millään tavalla. Minulle tai sinulle ainakaan. Meille se on ollut harrastus, joillekin muille heidän elämänsä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
matahari
Jack Bauer
Viestit: 932
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2009 11:29 am
Paikkakunta: Pori

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matahari »

Ei voi kun nauraa. Meinasko Naakalle tulla sulkasato, kun niin otti itteensä. Piti oikein kalviksi alkaa. Kun ei muuta enää voi, niin hommataan bannia kaikille, jotka kehtaavat epäillä Naakan liirumlaarumia. Säälittävää.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

matahari kirjoitti:Ei voi kun nauraa. Meinasko Naakalle tulla sulkasato, kun niin otti itteensä. Piti oikein kalviksi alkaa. Kun ei muuta enää voi, niin hommataan bannia kaikille, jotka kehtaavat epäillä Naakan liirumlaarumia. Säälittävää.
Hei, minä en ole sinulle mitään banneja järjestänyt. En ole vasikoinut täällä oloni aikana kuin kaksi Rantakosken (tai jonkun häntä matkivan) alter egon ihan häiriintynyttä mainospostausta. Nekään eivät liittyneet minuun mitenkään. Mua saa ihan vapaasti haukkua, en kantele ylläpidolle. Voin kyllä haukkua takaisin, mutta turhaahan sekin on.

Ei minua haittaa se, mitä muut kirjoittaa ja saat sinä mielipiteesi pitää (tiedän, ettei se mihinkään muutu). Kaikki saa kirjoittaa mitä haluaa, toivon vaan, että itsekin saan. Ja vaikka "tapellaan", niin toivon, että asiat tappelisi eikä kirjoittajat ja molemmat osapuolet pystyisivät samalla lailla perustelemaan väitteensä, eikä käytetä epäreiluja konsteja, esim bannaamista. Minusta normaalilla keskustelupalstalla ei tarvittaisi mitään banneja tai moderaattoreita, ja olen tämän kannan ilmaissut jo vuonna 2011. Ihmisten pitäisi pystyä keskustelemaan toistensa kanssa ilman, että joidenkin keskusteluoikeutta rajoitetaan. Olen ollut toista vuotta bannissa, joten aihe on lähellä sydäntä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
matahari
Jack Bauer
Viestit: 932
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2009 11:29 am
Paikkakunta: Pori

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matahari »

No hyvä niin, jos näin on. Joku vellihousu käytti tehokkaasti hyväkseen kirjoitustasi ja käänsi huomion nimenomaan sinuun.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Kuolemannaakka kirjoitti: Ihan turhaa meidän on täällä riitaa keskenämme haastaa, ei se ainakaan mitään asiaa eteenpäin vie. Eikä tämä edes ole meidän asiamme, eikä sinänsä kuulu meille millään tavalla. Minulle tai sinulle ainakaan. Meille se on ollut harrastus, joillekin muille heidän elämänsä.
Minulle annettiin Banni kun sinä oikein mollaat henkilökohtaisuuksilla. En ole voinut vastata. Ei tämä riitely ole suinkaan turhaa Annelin asian kannalta. Kun kaikki asiakysymysten analysointi tyrmätään hekilöhyökkäyksellä saadaan juuri se tulos johon nyt on päädytty. Juttu on hävitty.

Hävitty on kun ei ole osattu lainkaan käsitellä puolustuksen virheitä murhajutussa. Viranomaisten perusteeton haukkuminen vie yleistä mielipidettä Annelista poispäin. Kun hän turhaan vaatii entistä suurempia korvauksia mennään samaan suuntaan.

LSH juttu on pilattu päättömillä ryntäyksillä KKO ja EIT kirjelmillä. Se on valitettavaa kun juuri Kukan ja Auerin tuomio on harvinaisen heikko, kaikkien väärien tuomioiden joukossa, joita akseli MJE- oikeus-psykologit on aiheuttanut. Kaikesta salailusta huolimatta siitä on julkista tietoa enemmän kuin muiden väärien tuomioiden taustasta. Ennen kaikkea vapauttava tuomio murha-jutussa osoittaa, että päätodistaja LSH-jutussa valehtelee.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sisotalo kirjoitti: LSH juttu on pilattu päättömillä ryntäyksillä KKO ja EIT kirjelmillä.
Kun nyt olet omasta mielestäsi niin erinomainen ja asiantunteva tutkija sekä paras Anneli Auerin asioiden tuntija, niin anna tulla tutkijatasoinen selvitys johtopäätöksineen ainakin seuraavista asioista:

1. Milloin (tarkat ajankohdat) on tehty Auerin tapauksessa päättömiä ryntäyksiä korkeimpaan oikeuteen ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen?

2. Mikä on ollut pääasiallinen sisältö päättömästi tehdyissä kirjelmissä ja millaisia vastauksia on noihin kirjelmiin saatu?

3. Mihin toimenpiteisiin poliisissa ja syyttäjälaitoksessa ryhdyttiin Auerin/Mannerin 24.8.2011 tekemän tutkintapyynnön johdosta?

On myös hyvä, jos kokoat yhtä kattavan aineiston vastaavasti kuin Kuolemannaakka niistä lukuisista yhteydenotoista eri viranomaisiin, joita Auerin ja hänen entisen miesystävänsä tapauksiin liittyen on useamman eri henkilön toimesta tehty. Aikajanalle laitettua yhteenvetoa kaivataan mm. niistä päätöksistä ja vastauksista, joita näiden yhteydenottojen seurauksena on saatu. Koska olet niin hyvin omasta mielestäsi perillä kaikesta ja omaat kattavan aineiston Auerin tapauksesta, niin sinulta varmaan onnistuu yhteenvedon kokoaminen helposti parissa päivässä. Ehkä sinun toivottavasti erinomainen tuleva analyysisi saa aikaan sen, että Auerin tapaus tutkitaan perinpohjaisesti ja selviää, kuinka tavalliselta perheenäidiltä ensin murhattiin mies ja myöhemmin kaapattiin lapset sekä kuinka neljän lapsen kotiäidistä tuli poliisien ja syyttäjien silmissä kostonhimoinen murhaaja ja pahemman luokan pedofiili.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Pieni liekki kirjoitti: 1. Milloin (tarkat ajankohdat) on tehty Auerin tapauksessa päättömiä ryntäyksiä korkeimpaan oikeuteen ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen?

2. Mikä on ollut pääasiallinen sisältö päättömästi tehdyissä kirjelmissä ja millaisia vastauksia on noihin kirjelmiin saatu?

3. Mihin toimenpiteisiin poliisissa ja syyttäjälaitoksessa ryhdyttiin Auerin/Mannerin 24.8.2011 tekemän tutkintapyynnön johdosta?
Auerin puolustus on taas liikkeellä. Kirjelmässä joka on jätetty käräjäoikeudelle vaaditaan 2.500 € korvausta niiltä päiviltä jotka Anneli on syyttömänä istunut. Korvausta vaaditaan myös 110 päivältä joina Anneli ei ole istunut murhatuomiota, josta hänet on vapautettu, vaan toista tuomiota, josta hänet on tuomittu. Päivän hinnaksi Manner esittää summaa joka on 25 kertainen verrattuna normaaliin koppikorvauksiin. Perusteena on, että Anneli ei ole hetkeksikään tunnustanut miehensä murhaa. Kirjelmässä toistetaan poliisin työstä jo monteen kertaan esitetyt oikeudellisesti käsitellyt väitteet. Saman tapaisia ovat valitukset KKOlle ja EITlle lsh-tuomiosta.

Tulokset ovat tähän asti olleet nolla. Miksi ihmeessä minä lähtisin niitä 0-papereita erittelemään.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Siirsitte sitten keskustelun tänne roskapuolelle piiloon PiLi ja sisotalo. Vaikka eihän tällä minfoareenalla mitään keskustelua enää ole ollut aikoihin käyty. Keskinäistä, samanmielisten nokittelua ja hölmöjen horinoita. Käyhän se tietysti näinkin.

On kuitenkin miellyttävä huomata, että sisotalolla on oikeansuuntainen käsitys koppikorvausten suuruudesta.

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 31#p830931
https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 39#p830939
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Ei sisotalo mitään keskustelua siirrä vaan vastaa siellä missä PL on taas kirjoittanut jotain aivan mahdotonta. On siinä hieman keskustelun alkua kun Kerrous toteaa, että sisotalo ei usko 25 kertaisiin korvauksiin Auerille. Mutta paljon muuhun keskusteluun on alkua, esimerkiksi Mannerin joka paikkaan ulottuva sekoilu tai PL ja Suskun jokaisessa lauseessa toistuva viranomais henkilöiden haukkuminen ym.
perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Ootko Naakka jo keksinyt, mistä se ylhäältäpäin tippunut veritahra on tullut sinne pesuhuoneen oven karmiin, eli oven ja peitelistan väliseen rakoon, joka on suhteellisen kapea?
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

perusasiamies kirjoitti:Ootko Naakka jo keksinyt, mistä se ylhäältäpäin tippunut veritahra on tullut sinne pesuhuoneen oven karmiin, eli oven ja peitelistan väliseen rakoon, joka on suhteellisen kapea?
Se on voinut tulla vaikka vieressä verisenä heiluneesta huppiksesta. Hänhän jälkienkin mukaan seisoi siinä aivan oven vieressä. Maahan on pudonnut myös useita isoja pisaroita suoraa ylhäältä päin pieneksi ryhmäksi, todennäköisesti astalosta.
Tutkijan mukaan surmaaja oli hyvin verinen. Ase on tiputellut verta vielä poistumisvaiheessa (viimeinen surmaisku/iskut lyöty juuri ennen poistumista). Näitä olen kuvienkin kanssa selvitellyt.
Pesuhuoneen ovesta löytyy muutenkin jokusia "väärään suuntaan" olevia veripisaroita, jotka eivät siis ole tulleet astaloinnin yhteydessä.

Tässä kuvassa näyttäisi vasemmalla ylhäällä olevan tällainen kohtisuoraan tulleiden pisaroiden joukko ja myös oven vieressä lattialla on useita pyöreän näköisiä pisaroita. Tietysti huonoista kuvista ei muotoa tarkasti näe.

http://aijaa.com/1KE1QZ


En siis usko, että ko. pisara on varsinaisesti ylhäältä pudonnut, vaan lentänyt kohtisuoraan oveen ja valunut hieman. Ulkomuistista tosin muistelen tuota jälkeä, mutta järki tietysti sanoo, ettei se ole voinut ylhäältä pudota, kun ei ylhäällä ole mitään veristä... Kohtisuora osuminen lienee ainoa vaihtoehto, kun jälki kerran on syvennyksessä.


Mutta joko sinä olet keksinyt, miten astaloinnista tullut veriroiske voi olla karmin kulmassa, mikäli ovi on raollaan? Tämä pisara on selvästi samaa "astalointiperhettä" kuin muutkin. Lentävän veren pitäisi törmätä raollaan olevan oven kulmaan. Tähän ei liene mitään muuta selitystä kuin se, että ovi oli kiinni.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin