Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Pieni liekki kirjoitti:Hyvä sisotalo!

Voisitko lukea omat viestisi läpi, ennen kuin laitat niitä murhainfoon, ja miettiä, kuka sitä vihanlietsontaa Ulvila-osiossa tällä hetkellä oikein harjoittaa? Käsittääkseni olet katkaissut omalla toiminnallasi välisi moniin Ulvilan murha-asiaan välittömästi tai välillisesti kytköksissä oleviin henkilöihin. Minä en vainoa sinua, mutta totean, että olen menettänyt täysin luottamukseni siihen, että toimisit Annelin, Jensin tai heidän perheidensä näkemyksiä kunnioittaen. He ovat todellisia väärinkärsijöitä Ulvilan murhatapauksessa.
Arvostaminen vaikuttaa arvosteluksi muuttuneen.
Pientä juoruiluakin julkisesti havaittavissa.

Mistä me muut löydämne tuon lausunnon tai asiakirjan?
Josta ilmenee Anneli Auerin, hänen perheensä eli jälkikasvunsa, Jenniksen ja hänen jälkikasvunsa näkemykset.
Vaikea arvostaa sinun näkemystäsi heidän yksilöllisistä tai yhtenäisistä näkemyksistä tapaukseen/tuomioihin/julkisuuteen/Sisotaloon tietämättä mihin käsityksesi näkemystensä tietämisestä perustuu.

Niin mielelläni sinua arvostaisin.

Mitään kunniatonta tai epäkunnioittavaa en ole Sisotalon viestinnässä havainnut. Ihme panettelua ilman asiakirjoittajille ominaista todisteitten esittelyä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9161
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kiitos, Naakka, tuestasi ja siitä, että jaksat vääntää väsymättä rautalangasta yhä uudelleen ja uudelleen samat asiat ymmärrettävään muotoon niille palstalaisille, joille ovat jääneet tietyt asiat pimentoon.

Väläyttelit joskus ajatusta kirjan kirjoittamisesta Ulvilan murhatapaukseen liittyen. Minusta sinun kannattaisi lähteä työstämään ajatustasi eteenpäin. Täällä palstalaisten joukossa on paljon kirjoitustaitoisia ja älykkäitä ihmisiä, jotka olisivat valmiita sinua projektissasi auttamaan. Murhainfon Ulvila-osio sisältää älyttömästi tietoa, mutta tiedot ovat hajallaan ja jonkun/joidenkin pitäisi koota aineisto järkeväksi ja selkeäksi kokonaisuudeksi.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

annaanna kirjoitti:
Arvostaminen vaikuttaa arvosteluksi muuttuneen.
Pientä juoruiluakin julkisesti havaittavissa.

Mistä me muut löydämne tuon lausunnon tai asiakirjan?
Josta ilmenee Anneli Auerin, hänen perheensä eli jälkikasvunsa, Jenniksen ja hänen jälkikasvunsa näkemykset.
Vaikea arvostaa sinun näkemystäsi heidän yksilöllisistä tai yhtenäisistä näkemyksistä tapaukseen/tuomioihin/julkisuuteen/Sisotaloon tietämättä mihin käsityksesi näkemystensä tietämisestä perustuu.

Niin mielelläni sinua arvostaisin.

Mitään kunniatonta tai epäkunnioittavaa en ole Sisotalon viestinnässä havainnut. Ihme panettelua ilman asiakirjoittajille ominaista todisteitten esittelyä.
Olen huomannut sen, ettei PL vastaa itse tällaisiin kommentteihin. Hän odottaa vain, että naakka tulee ja "pelastaa" hänet omilta väitteiltään.

Tuo mainitsemasi juoruilu osui minun silmään tosi vahvasti. Mitä sitten luulee sillä saavuttavansa, kuka tietää. Sisotalon panettelusta lienee suuresti kysymys. PL taitaa tuntea, ettei ole lähelläkään Sisotalon tietämystä Ulvilan tapauksessa ja näin ollen yrittää muita ala-arvostamalla saada itselleen jotain klooriaa.

Joka tapauksessa itsensä aloittama ketju arvostamisesta muuttui PL:n toimesta arvosteluksi. En voi kunnioittaa tuollaista palstalaista. En pätkän vertaa ja toivon, että viimeinkin kurkistaa sinne peiliin itse.

Mitä taas tulee hänen kirjoitukseensa tässä:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 22#p806822

Tuo on niin satukirjamaista tekstiä, että suorastaan pahaa tekee. No, tuolla tekstillä ei ainakaan kustantajaa mahdolliselle tulevalle teokselleen löydy.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9161
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

WalkingDisaster kirjoitti: Joka tapauksessa itsensä aloittama ketju arvostamisesta muuttui PL:n toimesta arvosteluksi. En voi kunnioittaa tuollaista palstalaista. En pätkän vertaa ja toivon, että viimeinkin kurkistaa sinne peiliin itse.
Et sinä ole koskaan minua kunnioittanut. Haukkunut minua kyllä olet, niin kauan kuin muistan.

Naakalle älyttömän suuret kiitokset siitä valtavasta työstä, jonka olet tehnyt näyteluettelon kokoamisessa. Luettelo vahvistaa käsityksiäni useammasta seikasta, mutta näin väsyneenä en ala niitä täällä auki ruotimaan. Palaan niihin paremmalla ajalla, kun olen vähän saanut ajatuksiani koottua.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Pieni liekki kirjoitti:kuka sitä vihanlietsontaa Ulvila-osiossa tällä hetkellä oikein harjoittaa?
Käyn kerran päivässä lävitse sen sen mikä tänne on kirjoitettu. Tässä erottuu vihanlietsoja Pieni Liekki. Ennen kaikkea hän vihaa niitä toimihenkilöitä joilla on tehtäviä Ulvilan surmaa koskevassa asiassa. Kolme ensimmäiseen poliisi ryhmään KJM, kuuluvaa saavat häneltä synnin päästön, mutta muut ovat sitten aivan roskajoukkoa.

Juuri tämä kampanja on pysäyttänyt keskustelun. Pienen Liekin kannat lähtevät siitä että on vain enkeleitä ja paholaisia. Ei le mitään merkitystä sillä mitä Sisotalo kirjoittaa, tuomio tulee aina samalta taholta. Esimerkki

Ehdotin että Aueria esitettäisiin tietokirjapalkinto ehdokkaaksi. PL kannatti tätä, mutta kun sitten olisi pitänyt maksaa euroissa hän perui koska se olisi pitänyt se tehdä yhdessä Sisotalon kanssa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9161
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sisotalo kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:kuka sitä vihanlietsontaa Ulvila-osiossa tällä hetkellä oikein harjoittaa?
Käyn kerran päivässä lävitse sen sen mikä tänne on kirjoitettu. Tässä erottuu vihanlietsoja Pieni Liekki. Ennen kaikkea hän vihaa niitä toimihenkilöitä joilla on tehtäviä Ulvilan surmaa koskevassa asiassa. Kolme ensimmäiseen poliisi ryhmään KJM, kuuluvaa saavat häneltä synnin päästön, mutta muut ovat sitten aivan roskajoukkoa.

Juuri tämä kampanja on pysäyttänyt keskustelun. Pienen Liekin kannat lähtevät siitä että on vain enkeleitä ja paholaisia. Ei le mitään merkitystä sillä mitä Sisotalo kirjoittaa, tuomio tulee aina samalta taholta. Esimerkki

Ehdotin että Aueria esitettäisiin tietokirjapalkinto ehdokkaaksi. PL kannatti tätä, mutta kun sitten olisi pitänyt maksaa euroissa hän perui koska se olisi pitänyt se tehdä yhdessä Sisotalon kanssa.
Yhteistyö kanssasi loppui aikanaan keskinäisen luottamuksen ja arvostuksen puutteeseen. Ne ovat asioita, joita en lähde täällä julkisilla palstoilla ruotimaan. Olen pahoillani siitä, että yhä edelleen mustamaalaat Annelia, hänen puolustustaan ja hänelle tärkeitä ihmisiä. Anneli ei ole ansainnut sitä käytöstä, jota häneen - kovia kokeneeseen ihmiseen - kohdistat.

Tiedoksesi seuraava viestiketju viime syksyltä, ettei sinun tarvitse jatkaa valheiden kertomista täällä murhainfossa. Koska olen joutunut vakavan henkeen ja terveyteen kohdistuvan nettikiusaamisen uhriksi, olen oman nimeni korvannut kirjaimilla X.X. Viranomaisiin ja muihin tahoihin päin olen aina asioinut omalla nimelläni ja toivon, että muutkin rohkaistuvat vastoinkäymisistä huolimatta puolustamaan syytöntä ihmistä omissa nimissään asiaperustein.
X.X.
Vastaa kaikille|
Vastaanottaja:
Timo Kalevi Forss <[email protected]>; Kopio:
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected]; ti 4.10.2016 18:01
Sent Items
Hei!

Kiitos ilmoituksesta! Tämä oli kustantajalta hieno päätös. Toivon menestystä kilpailussa, vaikka pääasia onkin, että omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset saataisiin lukemaan "Murhalesken muistelmia". En usko, että meistä kukaan haluaa olla seuraavan oikeusmurhan uhri, joten toivotaan, että tästä Anneli Auerin tapauksesta otetaan opiksi.

Mukavaa syksyn jatkoa teille kaikille!
Ystävällisin terveisin X.X.



Lähettäjä: Timo Kalevi Forss <[email protected]>
Lähetetty: 27. syyskuuta 2016 9:10
Vastaanottaja: X.X.
Kopio: [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]
Aihe: Re: Tietokirjallisuuden Finlandia-palkintoehdokkuus

Hei,

Murhalesken muistelmat on Tieto-Finlandiaehdokkaana.

t. Timo Kalevi Forss / Into

26. syyskuuta 2016 klo 19.29 X.X. <[email protected]> kirjoitti:
Hei!

Haluan aivan ensiksi kiittää Teitä kaikkia siitä rohkeudesta, mitä olette osoittaneet julkaisemalla Anneli Auerin kirjoittaman kirjan "Murhalesken muistelmat". Kirja on todella ainutlaatuinen, sillä se valottaa vakavia puutteita suomalaisessa oikeusjärjestelmässä. Se paljastaa oikeusvaltiosta sellaisia toimintatapoja, joita ei pidä hyväksyä ja joita on välttämätöntä muuttaa oikeusjärjestelmämme uskottavuuden säilyttämiseksi.

Olen seurannut Ulvilan murhatapausta sen alkuhetkiltä lähtien, mutta vasta vuonna 2011 aloin perehtyä tapaukseen tarkemmin, kun tajusin lehtien kirjoittavan paikkansa pitämättömiä valheita. Vuodesta 2013 olen ollut mukana taistelemassa oikeutta kahdelle oikeusmurhatulle henkilölle, eli Anneli Auerille ja Jens Kukalle. Totuuden puolella on ollut helppoa seistä, vaikka Anneli Auerin ja Jens Kukan puolustaminen on jostain syystä osoittautunut äärimmäisen vaikeaksi.

Olen perehtynyt hyvin Ulvilan murhaoikeudenkäyntien asiakirjoihin ja todistajalausuntoihin sekä muuhun asiasta saatavilla olevaan materiaaliin mahdollisimman kattavasti. Anneli Auerin kirjan olen lukenut tarkalla kammalla läpi, enkä ole havainnut siellä yhtään asiavirhettä. Kirja on mielestäni hienosti ja asiallisesti kirjoitettu, minkä uskoisin herättävän lukijoissaan mielenkiinnon tutustua tapaukseen syvällisemmin ja lähteä lukemaan esimerkiksi vääristä todistuksista ja valemuistoista kertovaa kirjallisuutta. On uskomatonta, että Anneli Auer on kaiken kokemansa jälkeen pystynyt kirjoittamaan tietokirjan omista kokemuksistaan murhan ja oikeusmurhan uhrina.

Minusta tämän kirjan oikea paikka olisi olla Suomen Kirjasäätiön tietokirjallisuuden Finlandia-palkintoehdokkaana, mistä asiasta useampi asiaa läheltä seurannut korkeakoulutettu henkilö on kanssani samaa mieltä. Voisitteko kustantajana harkita tämän julkaisemanne tietokirjan ilmoittamista ehdolle Tieto-Finlandia-palkinnon saajaksi? Olen mielelläni valmis maksamaan osallistumismaksun, jos kisaan lähtö on siitä kiinni. En tiedä, voivatko yksityishenkilöt ilmoittaa tietokirjoja ehdolle, mutta tämän kirjan kyllä ilmoittaisin, jos voisin.

Syksyisin terveisin
X.X.
Lopuksi haluan todeta, että minulla on äärimmäisen suuri kunnioitus ja arvostus kaikkia niitä virkamiehiä ja asiantuntijoita kohtaan, jotka suorittavat ammattitaitoisesti työnsä ja jotka eivät häpeä tunnustaa, jos ovat sattuneet tekemään virheitä omassa työssään. Virheistään ihminen oppii ja aina on mahdollista täydentää esimerkiksi koulutuksen avulla niitä puutteita, joita mahdollisesti itse kukin on huomannut omassa osaamisessaan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

[quote="Pieni liekki"]
Yhteistyö kanssasi loppui aikanaan keskinäisen luottamuksen ja arvostuksen puutteeseen.
[quote]
Sisotalolla ei ole koskaan ollut mainittavaa yhteistyötä Pienen Liekin tai muiden kirjoittajien kanssa. Tapasimme pari kertaa Helsingissä pienenä ryhmänä, mutta yhteistyötä ei koskaan tehty. Tapaamisissa oli mukana PL.

PL ja sisotalo ovat pitkään kirjoittaneet Anneli syyttömyyttä osoittavia tekstejä, kuitenkin aivan eri lähtökohdista. Tärkeimmästä asiasta, siitä mitä murhapaikalla tapahtui on meillä täysin erilaiset havainnot. Pieni liekki aloitti sisotalon haukkumisen kun kävin KKOn arkistossa kopioimassa Mannerin vastauksen syyttäjän valituksen KKOlle. Manner ei koskaan anna kirjoituksiaan keskustelijoiden käyttöön vaan ne pitää jollakin juonella hankkia oikeuslaitoksen arkistoista.

Helsingissä käyntini syynä oli, että Mannerin kirjoitus oli aivan ratkaiseva Ulvilan surman ratkaisun kannalta. Voi nyt jossitella, että jos syyttäjä EI olisi sortunut Kapellimestarin porukan mukaan ottoon valituspyyntöä tukemaan, olis valituslupa voitu jopa saada. Mannerin kirjoitus oli todella kehno.

Kopioin kirjoituksen arkistossa kuten olen niin monta kerran tehnyt ja näin voinut jakaa sitä kaikille. Olisin tietenkin voinut tilata kirjoituksen pdf kopiona postissa mutta silloin siihen olisi liitetty ehto, että sain sitä vain yksinäni lukea. PL tuli mukanani arkistoon ja sai tietenkin lukea kirjoituksen samalla kun minä sen kopion. Sitten hän teki tempun joka olisi voinut estää Mannerin kirjoituksen tulemisen yleiseen käyttöön. Hän osti pdf kopion Mannerin paperista ja sabotoi näin minun Helsingin matkani tarkoituksen. Hän lähetti kopion kopion KKOn ohjeiden vastaisesti minulle ja tätä en minä tietenkään voinut levittää edelleen. Onneksi minulla oli itse kopiomani kappale ja sen avulla saatoin tuoda Mannerin paperin yleiseen keskusteluun.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Mielestäni nimimerkki On Anoi Kaa on viime aikoina kirjoittanut paljon aiempaa fiksummalla ja asiallisemmalla tavalla.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

DarkTetra kirjoittaa hauskoja tarinoita.
it's my car !
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tuomion Pasuuna kirjoitti:Mielestäni nimimerkki On Anoi Kaa on viime aikoina kirjoittanut paljon aiempaa fiksummalla ja asiallisemmalla tavalla.
Kiitos, hyvä TP. Olin tuolloin vielä kristitty ja tyhmä. Olenkin nykyään muslimina yrittänyt tietoisesti välttää turhaa vittuilemista, mutta lauantai-iltana annoin pelolle taas vallan ja radikalisoiduin hetkeksi, siitä sainkin hieman kurinpalautusta.

Enemmän olisivat voineet antaa, sillä en vieläkään kuntoutunut ihan kunnon muslimiksi. Jonkun verran palauduin kuitenkin ja jo sunnuntaina olin ihan nöyrä muslimi taas ja join viinaa salaa verhojen takana, enkä niin julkisesti. Minulle on vaan aina ollut melko saatanan vaikeata tuo ääliömäinen toisen posken kääntö, se oli ehkä pääsyy muslimismiini ja varokaakin arvostelemasta uskoani. Svaiddusädänä.
Lisäys: Nöyrä anteeksipyyntöni myös nimimerkille PaxCow, hän on syytön minun oikkuiluuni ja siihen, etten kestä vaihtoehtoista totuutta. Allahu Akbar!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9161
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

On Anoi Kaa kirjoitti:Lisäys: Nöyrä anteeksipyyntöni myös nimimerkille PaxCow, hän on syytön minun oikkuiluuni ja siihen, etten kestä vaihtoehtoista totuutta. Allahu Akbar!
Joko kestät totuuden Anneli Auerin tapauksessa? Sen, että syytön ihminen tuomittiin kaksi kertaa äärilaitojen miehen tekemästä murhasta elinkautiseen ja että hänet tuomittiin pitkään vankeusrangaistukseen lastensa fyysisistä kaltoinkohteluista, joita ei koskaan ole edes tapahtunut.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Lassielle marjaämpärillisen verran kehuja ja arvostusta puoleltani! Pitänyt meitä hienosti kärryillä suklausvenemysteerissä, kuten myös useissa terrorijutuissa. Hienosti osaat ja jaksat poimia olennaiset asiat ulkom. "paikallismediasta", joissa usein tarkempaa tietoa kuin mihin meidät ollaan täällä TOTUTETTU! Eipä siis näy globalisaation tuulet suomalaisessa mediakentässä sisällönmuutoksena, mutta onneksi meillä on nimim. Lassie! Tosiasiahan on se, että pelkästään suomalaista lehdistöä seuraamalla ei tietäisi paljoakaan asiasta, eikä ainakaan minun uteliaisuuteni/tiedonjano täyttyisi. Toki Lassie on kirjoittanut mielenkiintoisia kirjoituksia muuallekin, minä tykkään hänen tavastaan tuoda faktaa ja pohtia asioita ennakkoluulottomasti sopivassa suhteessa. Lassie ei myöskään koskaan jankkaa tai ole epäkohtelias, hän ei kommentoi ylimielisesti tai epäkohteliaasti, vaikka joku olisi kirjoittanut jotain päätöntä(tässä olisi itselläni opin/muutoksen paikka).

Kuva
Vadelmia tulossa "vauhdilla" Lassien suuntaan!
Olen myös huomannut, että häntä trollataan/provosoidaan melkoisen paljon ja aika ärsyttävin konstein, häntä selvästi stalkkaa muutama tyyppi(ei nimim. stalker kylläkään, hän ei moiseen alennu). Samat kirjoittajat tainneet ovat kuitenkin tainneet olla jossain täällä toisaalla ihmisten kiusaamista tai naisten sortoa vastaan... Lassie on kuitenkin tuossakin tilanteessa ollut ihailtavan kärsivällinen ja kohteliaasti(naama ehkä joskus virneessä�) tarjonnut näille heidän vittumaisuudesta huolimatta keskusteluapua jossain muussa kuin rikosasiaa käsittelevässä ketjussa.
Yritän ottaa tuosta itsekin opiksi ja kehittyä, ikävää todeta jo ennen kirjoittamista, että seuraavasta pätkästä eri aiheesta mahtaa tulla hieman suolaisempi kirjoitus ja vaikka kiitoksia siinä jaankin, en kaikille.
Lopetan tähän englanninkieliseen lauseeseen, koska se tuli mieleen ekkana:
Way to go girl and keep on running like a lioness over there!

Ja sitten, ihan sattumalta huomasin kun halusin tulla kiittämään Lassieta toimistaan ja hetken mietittyäni ajattelen, ett' pakkohan tähän on vastata, vaikka sohaisenkin ehkä tikulla mulkkupesään?!
On Anoi Kaa kirjoitti:...
Lisäys: Nöyrä anteeksipyyntöni myös nimimerkille PaxCow, hän on syytön minun oikkuiluuni ja siihen, etten kestä vaihtoehtoista totuutta. Allahu Akbar!
Pieni liekki kirjoitti:Joko kestät totuuden Anneli Auerin tapauksessa? Sen, että syytön ihminen tuomittiin kaksi kertaa äärilaitojen miehen tekemästä murhasta...
Täysin väärä ketju kysymykseenne, mutta vastaan lyhyesti, koska on teidän oma ketju: Kestäisin kyllä, mutta tutkimuksen olisi oltava kattava, alusta asti oikein tehty ja luotettava. Sitä se ei ollut, joten Jukan surmaaja pääsi Pälkähästä, oli se sitten Anneli tai joku "äärilaitojen mies", mikä tuollainen sitten onkaan.

Ulvila-osiossahan tuota tietoa kyllä olisi todella paljon ja arvostan tuon tiedon esiinkaivamista ja miksei myös tuon materiaalin perusteella tehtyjä erilaisia johtopäätöksiäkin eli niitäkin täällä arvostan(vaikka en niitä kykenekään lukemaan). On hienoa, että tällainen tieto on maassa melko julkista ja että joku näkee vaivaa hakiessaan sitä eri lähteistä ja sitten julkaistessaan nämä tiedot myös muiden luettaviksi ja sulateltaviksi. Arvostan tätä työtä erittäin paljon, jopa niin paljon, että se saattaisi muuttaa selkärangassa muodostamaani käsitystä asioiden kulusta, ellei tuo asiasta kirjoittava yhteisö olisi niin lohduttoman luotaantyötävä, epäsympaattinen ja sisäänpäinkääntynyt, etten ole kyennyt muuta kuin yksittäisiä viestejä sieltä täältä lukemaan.

Tästä "ulvilalistien" hyvinkin luotaantyöntävästä kommunikoinnista esimerkkinä toimikoot tämä ketju ja vaikkapa tämä sivu, sillä onhan se jo melko pakko-oireista touhua, kun jopa tämä toisten kehumiseen tarkoitettu ketju on paskottu kuralle ja vieläpä yksi paatuneimmista ulvilantaudin kantajista syyttelee ja arvostelee jopa "oman joukkueen" jäseniä :roll: täällä julkisesti paskoen samalla pesäänsä. (Nisäkkäät eivät yleensä pasko omaan pesäänsä, eikä mielellään myöskään omiensa päälle.)

Edellämainituista syistä syistä tähän väliin sopinee asentaa muistutukseksi ketjun aiheesta tämän ketjun ensimmäinen viesti kera silloisen alustuksensa, oletan seuraavan olevan yhä voimassa, vaikka eipä tuo välillä sille näytä:
1.2.2016 - Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)
Pieni liekki kirjoitti:Olen miettinyt jo pidempään tämän uuden viestiketjun avaamista, koska haluaisin kiittää etenkin Turumurrea ja Kuolemannaakkaa siitä valtavasta työstä, jonka olette molemmat tehneet tuodaksenne faktatietoa ja faktoihin perustuvia päätelmiä tänne keskustelupalstalle meidän muiden pohdittavaksi.

Lisäksi haluan kehua Anneli Auerin ylläpitämän Perhekerho-nettisivuston sisältöä, kun itseäni on harmittanut täällä esiintynyt sivuston yltiöpäinen haukkuminen muutaman nimimerkin toimesta. On harmi, jos se kaikki hyvä sisältö, mitä noilta sivuilta löytyy, joutuu pimentoon ainoastaan muutaman kyseisen sivuston tiettyyn keskusteluketjuun eksyneen häirikön takia. Moni asiallinen keskusteluketju on pilattu sen takia, että keskustelijoiden joukkoon on eksynyt todennäköisesti omaan elämäänsä tyytymättömiä henkilöitä, joilla on tarve pilata keskustelunautinto myös muilta.

Mielessä on monia muitakin asioita, joita arvostan ja joista voisin jatkaa kirjoittamista, mutta ehkä nyt on aika mennä latailemaan omat akkunsa huomispäivää varten. Hyvää yötä!
ALLEVIIVAUKSET/OAK
Olisi kyllä tosi kiva meille kaikille, jos saisit akkusi toimintakuntoon, koska nyt ne eivät selvästikään oikein lataudu. Epäilen oikosulkua, koska sieltä tulee usein vihaisia purkauksia, mutta ongelmia on selvästi myös maadotuksessa, sen verran leijuskelevaa välillä touhu on.

Perehdyin hieman tilanteeseen lukemalla ja olette todellakin ollut oikeassa siinä, että akuillesi on tehtävä jotain. Nyt nimittäin vaikuttaa sille, että pelkkä nukuskelu ei auta, joten suosittelen teille ulvilalismin ja maadotusongelmien parantamiseksi ns. kaapeleilla tehtävää aivomassan apukäynnistystä. Voitte ja pitääkin tehdä tämä yksin, sillä vastaanotolle ei meillä voi ulvilalistit tulla sisään, koska se on aiheuttanut hirveitä riitoja ja materiaalitappioita menneisyydessä ja sivulliset joutuneet kärsimään. Lisäksi joku röyhkeä ulvivalisti saapui paikalle peitehenkilöllisyydellä eli A. Aueriksi pukeutuneena ja hän jätti paikalle 6 sekalaista jätesäkillistä tavaraa ja vaatetta, jotka olivat kuulemma rekvisiittana mukana kotoansa.

Takaisin hoitoon:
Pari hoito-ohjetta toteuttamista varten korealaiselta peitetehtävissä toimivalta
valelääkäri 그는 그녀의 남편을 살해:lta, hän on hoitanut samankaltaisista oireista kärsiviä korealaisia(heillä oireiden aiheuttajana peliriippuvuus):
1. Hanki mahdollisimmat isot kaapelit, kiinnitä huomiota etenkin hauenleukojen kokoon. Tee ostoksesi raskaan kaluston tarvikkeita myyvässä liikkeessä.
2. Kytke kaapelit korviisi, niin että miinusnapa(-) on vasemmassa korvassa ja plusnapa(+) oikessa. Kiinnitä erityistä huomiota siihen, että haenleuat puristavat oikein reippaasti korvanlehtiä, eikä korvakoruja yms härpäkkeitä tarvitse poistaa eikä haittaa, vaikka korva olisi kaksinkerroin - päinvastoin, tällöin hoidon teho on tietenkin 2-kertainen.
3. Kytke johdot mahdollisimman isoon kulkuvälineeseen, napaisuudella ei ole tässä väliä(hoitoon käy molemmat eli sekä 12V että 24V) ja pyydä lyömään ajoneuvon lämä tiskiin(tärkeää!), jos olet yksin(kuten ulvilalistit usein ovat), voit heittää polkimen päälle kiven tai kiilata sen pohjaan muulla tavoin.
4. Nauti hoidosta niin kauan kuin haluat tai joku tulee keskeyttämään! Ota sitten kaapelit pois korvista ja sammuta voimanlähde. Ole varoivainen, ettet saa turpia, mutta käy kuitenkin pyytämässä omistajalta anteeksi ja korvaa hänelle mahdolliset kone-/sähhkölaiterikot runsaalla kädellä, saithan sentään hoitoa.
5. Käy ostamassa kaupasta pari pötköä lenkkimakkaraa sekä maitolitra ja mene joko rantaan tai metsään syömään niitä maidon kanssa. Mene vasta illan tultua (n. klo 22:30) kotiisi, ettet vahingossa törmää uutislähetyksiin, missä voidaan mainita asia, joka taannuttaisi sinut taas entiseen.
6. Heitä tietokone ja muut nettilaitteesi joko paikalliseen elektroniikkapisteeseen tai lahjoita naapurin köyhille lapsille, puhelimen voit pitää, mutta kaiva kaapistasi se vanha jota käytit ennen älypuhelinten invaasioa. Varmista, ettei WAPpi tai netti toimi siinä.
7. Ala pitää yhteyttä vanhoihin ystäviisi, uusiin tuttaviisi tai kehen tahansa, ihmiskontakti on se mitä sinun kuuluu haluta. Aluksi se on vaikeaa, mutta helpottuu nopeasti, voit saada kivoja yllätyksiä
8. Toista hoito tarvittaessa(erityisesti kohdat 5-7!)


On myös tapauksia, missä muuten perusterve ja henkisesti vakaa keski-ikäinen ihminen sairastuu ulvilantautiin parturissa lyhdestä ukemastaan roskalehden jutusta ja siitä se ainainen vänkääminen ja eristäytyminen elämästä sitten alkaa, aluksi usein hitaasti mutta tila saattaa romahtaa nopeastikin, mutta yleensä se etenee tiedon ja vastoinkäymisten karttuessa. Kaikista vaikeimmassa tilanteessa ovat ne, jotka tulivat ulvilalisteiksi heti surman jälkeen tai alkuoikeudenkäynneissä, koska tuollaista vuoristorataa mitä se tarjosi, on vaikea käsitellä.
DSM-6 saattaa jo pitää sisällään ulvilantautidiagnoosin, asiasta ainakin keskustellaan korkealla tasolla ja lobbaus on ankaraa.jpg
DSM-6 saattaa jo pitää sisällään ulvilantautidiagnoosin, asiasta ainakin keskustellaan korkealla tasolla ja lobbaus on ankaraa.jpg (7.3 KiB) Katsottu 14481 kertaa
Yksityisyydensuojan vuoksi en voi avata oireita enempää, mutta voin kertoa yleisellä tasolla, että ulvivalistin yksinkertaistettu kuvaus on se, että hlö uskoo olevansa moderni nettioraakkeli ja vain hänellä on oikea käsitys asioista, muu tieto ja mielipiteet ovat yksiselitteisisti vääriä.
Nimettömänä keskustelupalstoilla esiintyvät ovat kaikista pahimpia, eikä omalla nimellä esiintyviä voida edes ulvilalistina pitää, koska heillä ei ulvilantautia ole. Sen sijaan heillä on kunnia ja rohkeus kirjoittaa asioista oman näkemyksen mukaan, omalla nimellä&naamalla ja seisoa sen takana, tulkoot Hell or high water, kuten jenkit sanovat.

Mikä tekee asiasta surullisen ja vaikean käsitellä on se, ettei taudista voi parantua, mutta ilouutinen on että sen kanssa voi oppia elämään ja pyrkiä laajentamaan mielenkiinnon kohteita - esimerkiksi tänä kesänä paatuneita ulvilalistejä on nähty myös toisten aiheiden kimpussa pääasiassa kukkien- ja lastenkasvatukseen keskittyvällä perhe.info-foorumilla.

Ulvivalisteilla, jotka osaavat päästää irti ja laajentaa elämänkatsomustaan ja harrastuskenttäänsä, on kokemustiedon perusteella hyvä ennuste, lohduttaa peitelääkäri 그는 그녀의 남편을 살해 läheisistään huolestuneille.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Lassielle pointseja aikaavievästä ja huolellisesta raportoinnista,itse en kykene samaan enkä edes yritä :lol:
Myöskin Årkele ja Onanoija tekevät hyvää työtä,aina niin mukava lukea päivän uutiset ,tänks :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Olen ollut niin uppoutunut ( :) ) sukellusveneketjuun, että mennyt ohitse kannustavaa/kaunista sanomaa. Menin ujouteen, melkein tilttiin. Kiitos tsempeistä.

OAK on antanut palstalle paaaaljon asioihin perehtyneitä postauksia, on kuvia ja linkkejä ja aivot päällä, en sano siksi että jotenkin vastavuoroisesti "pitäisi", vaan olen miettinyt näin jo pidempään. Roisiuttakin ja sydäntä miehellä. Vaatimattomasti OAK menee pinnan alla, vaikka antia on tosiaan paljon.

Yleisesti palstalta on kiinnostavaa lukea sekä informatiivisia että pohtivia postauksia kuin myös spontaanimpejakin kannanottoja. Sitä mihin ei tule arvostusta, niin häirintään.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9161
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tulin tänne pitkästä aikaa, kun Aarnio-ketjua seuraavana alkoi mietityttää, miten poliisiorganisaation sisällä opittaisiin arvostamaan toisten töitä ja tekemään töitä yhteisten päämäärien eteen noudattaen voimassa olevia lakeja ja määräyksiä. Juha Joutsenlahden ajojahti oli surullista seurattavaa ja vastaavan tyyppisen ajojahdin kohteeksi ovat ilmeisesti joutuneet Pasilan miehet.

Satuin selaamaan tätä ketjua hieman ylöspäin ja huomasin vasta nyt nimimerkin "On Anoi Kaa" viestin, joka oli osittain osoitettu myös minulle. Kyseisen viestin kirjoittajalle tiedoksi, että en pitänyt viestiä asiallisena muutoin kuin lähinnä Lassielle osoitettujen kehujen osalta. En ole koskaan piilotellut nimimerkin takana, vaan olen aina asioinut esimerkiksi viranomaisten suuntaan Ulvilan murhaan liittyvissä asioissa omalla nimelläni. Näin on toiminut myös moni muu tuntemani kyseisiin asioihin perehtynyt henkilö.

Moni asia olisi jäänyt pimentoon, jos Anneli Auer ei olisi kirjoittanut "Murhalesken muistelmat"-kirjaa tai julkituonut hänen perheeseensä kohdistettuja ikäviä asioita omassa blogissaan. Arvostan Aueria ja niitä rohkeita ihmisiä, jotka ovat uskaltaneet tulla julkisuuteen puolustamaan syytöntä, mutta syylliseksi kirjoitettua ihmistä. Se tehtävä ei todellakaan ole ollut helppo kenellekään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Vastaa Viestiin