dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4664
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: dazu laskee yhteen na lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja dazu »

skoone kirjoitti:Jotenkin minusta vaikuttaa siltä, että tämä Hellu, joka on otettu Järvenpään "sarjamurhaajan" aiotuksi uhriksi, on puhunut juuri sitä "huuhaata".

Hellun tarina on aikalailla hatara. Suoraan sanoen siitä saa (tällaisena kokeneena vanhana naistutkijana ;) ) sellaisen käsityksen. Mielestäni Hellun tarina siitä, että hän ekaksi kävelee kilometrikaupalla illanvietosta rautatieasemalle ja siellä sitten hyppää jonkun kyytiin juuri ennen junan tuloa, on todella epäuskottavaa. Luulenpa, että Hellu oli ollut ns "vieraissa" ja sen seurauksena oli joutunut sinne missä hän sitten haavaansa meni esittelemään. Outoa on sekin, että hän itse ei tiennyt, mistä ko haava oli tullut, mutta lääkäri (!) kertoi, että se oli tullut puukosta. Mitäpä jos Hellu oli kännipäissään kaatunut ja lyönyt otsansa johonkin terävään kiveen tms. Ja se sulhasehdokas oli poistanut hänet autostaan?

Jos siis Hellu vain halusi peitellä seikkailunsa valehtelemalla, niin silloin ei tämä "sarjamurhaaja" ei olisi tässä tapauksessa ollutkaan liikenteessä.

Ja ihan kielellisesti ajatellen silloin sana "sarja" tarkoittaa kyllä useampaa kuin kahta tapausta.
En tiedä, etkö skoone itse huomaa mitään ristiriitoja tässä kirjoituksessasi? Ensinnäkin Hellu siis sinun mielestäsi valehteli joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi, mutta ei kuitenkaan tiennyt, että häntä oltiin lyöty puukolla ja lääkäri kertoi, että häntä oltiin lyöty puukolla... vaikka hän todellisuudessa oli lyönyt päänsä itse...
Eikö jo tuo, että lääkäri vahvisti, että Hellua on lyöty puukolla, nimenomaan vahvista Hellun tarinaa?

Ja mehän ei tiedetä tuota aikataulua sen illan osalta, joten sitä on hyvin vaikeaa spekuloida. Poliisi on kertonut, että Hellu käveli muutaman kilometrin matkan rautatieasemalle ja odotteli junaa jonkin aikaa, kunnes tämä mies oli tullut hänen luokseen ja tarjonnut kyytiä.
Minusta on ihan uskottavaa, että tällainen päihdeongelmainen nainen ottaa kyydin vastaan tuollaisessa tilanteessa. En näe siinä mitään erikoista.
Jos tämä mies on ollut sarjamurhaaja, niin autokyydin vastaanottaminen on ollut varsin luonnollista, koska sarjamurhaajat ovat ihan ykköstyyppejä maailmassa saamaan uhrin nousemaan autoonsa. Sehän on nähty moneen kertaan, että ne puhuvat mukaansa vaikka kenet.
Erikoisuudet liittyvät ehkä enemmänkin siihen, että Hellu olisi vaeltanut plus-miinus kaksi ja puoli tuntia sinne talolle, josta haki apua...

Minä en tarkastele kenenkään tuntemattoman henkilön puheiden todenmukaisuutta sen pohjalta, että tuntuuko joku kertomus fiilispohjalta todenmukaiselta, vai ei, vaan tarkastelen tätä asiaa faktojen pohjalta.
Sarjamurhaajateorian osaltahan on se tilanne, että yksittäistapaukset kokonaisuutena tukevat toisiaan, eli Lukkarisen tapaus tukee Hellun tarinan todenmukaisuutta jne.
Eli mikä on se todennäköisyys, että Hellu kertoo tällaisen tarinan, että hänet vietiin hiekkakuopalle jonkun tuntumattoman toimesta ja yritettiin siellä tappaa puukolla ja sitten viisi kuukautta myöhemmin alle sadan metrin päästä paikasta, jossa Hellun kimppuun hyökättiin, löydetään puukolla surmatun naisen ruumis...
Mielestäni Lukkarisen tapaus tukee Hellun kertomaa erittäin vahvasti. En näe, että Hellun kertomus voisi olla muussa tapauksessa vale, kuin että Lukkarisen surma olisi suunniteltu jo puoli vuotta etukäteen ja, että Hellu olisi ollut mukana tässä suunnitelmassa, luomassa vaikutelmaa naisia jahtaavasta miehestä ja jos joku on huuhaata, niin tällainen käsittämätön ja järjetön suunnitelma.

Olen ollut livenä tekemisissä ihmisten kanssa, jotka valehtelevat patologisesti. Siis sellaisten ihmisten kanssa, joiden jutuista 70% on täysin päästä keksittyä ja vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Tällaisia ihmisiä on mm. antisosiaalisen persoonallisuushäiriön omaavat henkilöt.
En oikein osaa tältäkään pohjalta suoraan epäillä tätä Hellun tarinaa. En näe tässä sellaisia elementtejä, jotka ovat ominaisia patologiselle valehtelulle. Patologinen valehtelija valehtelee yleensä silloin, kun hän haluaa manipuloida jotakuta ja saada kontrollia vuorovaikutussuhteessa.
Olen näistä ihmisistä kuitenkin huomannut, että heillä on sellainen taipumus, että he projisoivat oman valehtelunsa kaikkialle muihin ihmisiin. Kun vain tulee joku vähänkään epätavallinen kertomus eteen, niin nämä valehtelijat leimaavat sen kertomuksen kertojan valehtelijaksi, koska silloin he voivat syyttää toista henkilöä omasta toiminnastaan ja uskovat näin vapautuvansa vastuusta liittyen omaan valehteluunsa.

Tästä Hellun kertomuksesta täytyy huomioida sekin, että poliisi on arvioinut sen luotettavaksi. Poliisi on myös ollut Helluun yhteyksissä useaan otteeseen ja Hellu on tiennyt, että hänen tarinansa on liitetty sarjamurhatutkintaan.
Me emme myöskään tiedä tarinasta muuta, kuin sen, mitä poliisi on siitä julkisuuteen kertonut. Poliisillahan on hallussaan paljon tarkempi kertomus.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: dazu laskee yhteen na lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja skoone »

dazu kirjoitti:
skoone kirjoitti:...Luulenpa, että Hellu oli ollut ns "vieraissa" ja sen seurauksena oli joutunut sinne missä hän sitten haavaansa meni esittelemään. Outoa on sekin, että hän itse ei tiennyt, mistä ko haava oli tullut, mutta lääkäri (!) kertoi, että se oli tullut puukosta. Mitäpä jos Hellu oli kännipäissään kaatunut ja lyönyt otsansa johonkin terävään kiveen tms. Ja se sulhasehdokas oli poistanut hänet autostaan?

...
En tiedä, etkö skoone itse huomaa mitään ristiriitoja tässä kirjoituksessasi? Ensinnäkin Hellu siis sinun mielestäsi valehteli joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi, mutta ei kuitenkaan tiennyt, että häntä oltiin lyöty puukolla ja lääkäri kertoi, että häntä oltiin lyöty puukolla... vaikka hän todellisuudessa oli lyönyt päänsä itse...
Eikö jo tuo, että lääkäri vahvisti, että Hellua on lyöty puukolla, nimenomaan vahvista Hellun tarinaa?

...
En jatka keskustelua täällä enempää: mutta kerron kuiten, että oman kokemukseni mukaan tietyistä henkilötyypeistä a) on henkilöitä, jotka esittävät hätävalheita mm omien mokiensa peittämiseksi b) on lääkäreitä, jotka eivät aina ole kovin taitavia diagnoiseissaan (tästä on paljonkin omakohtaisia kokemuksia - vasen ja oikea menee sekaisin, katsotaan vaivaisenluuta kun jalan pohjehermo on poikki jne jne).

Mutta: kieltämättä on kiintoisaa tuo, että se toinen tapaus sattui noin lähellä ko Hellun tapauksen paikkaa. - Muuten, oliko se lääkäri kirurgi?
Muista lähdekritiikki!
qsym
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Marras 13, 2019 1:17 pm

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja qsym »

Tämä ja seuraava viesti siirretty Mika Moring-ketjusta
-NILS-

dazu kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 9:13 pm
qsym kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 4:25 pmSulla on siis yks tuttu ollu semmonen ja väität tosissas että lähes kaikki 80-luvulla syntyneet, töissä käyvät ja parisuhteissa elävät omaa tämmösiä piirteitä?
Minulla on useampikin 80-luvulla syntynyt tuttu psykopaatti, sosiopaatti ja narsisti ja he ovat kyllä visusti työelämässä ja parisuhteessa. Kuten kuvasin, niin tällaisia saalistajamaisia toimintatapoja näiltä löytyy taustalta. Jossain Facebookissa sitten kymmenet mammat tykkäävät näiden vauvakuvista ja biletyskuvista. Sitten me ihmetellään, kun jotain Mika Moringia tapahtuu. Tää nykyajan maailma on rakennettu predaattoreja varten. Mutta kyllähän sitä on puhuttu mielenterveyden ammattilaisten piirissä jo 70-luvulta lähtien, että persoonallisuushäiriöt lisääntyy ja, että tämä ilmiö kulkee käsikädessä kulttuurin kanssa. Aikuisiällä olen kuitenkin nähnyt kaikenlaista todella huolestuttavaa... vauvoja hakkaavalla miehellä on eniten lapsia kaikista tuntemistani 80-luvulla syntyneistä miehistä, sarjapuukottaja ja sarjaraiskaaja on naisten ykkössuosikkeja parisuhdemarkkinoilla jne.
Mulla on näistä psykoista kokemusta kuitenkin jo ala-asteelta lähtien, kun siellä tyyppi tuli nahkahanskat käsissä kuristamaan tajua pois. Eihän näille häiriintyneille lapsille mitään tehdä, vaan annetaan niiden kiusata ja sitten myöhemmin menestyä työmarkkinoilla, parisuhdemarkkinoilla ja facebookissa.

qsym kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 4:25 pmArvaanko oikein että olet myös -80 luvulla syntynyt, et ole työelämässä etkä koskaan päässyt parisuhteeseen siksi että sulla ei ole näitä psykopatiapiirteitä etkä näin ollen pärjää niissä?
Ja tämä sama raiskarityyppi oli tuonu jonkin "en usko"- lällätyksen someen -2010?
Lueppa joskus myöhemmin näitä sun viestejä ja mieti miltä ne sitten kuulostaa. Mun korvaan ne kuulostaa jonkinlaiselta psykoosilta ja pakkomielteeltä.

Ehkä sun kannattais keskittyä välillä johonki muuhunki ku psykopatiaan, perinnöllisyysjuttuihin ja niistä suoraan toisiinsa vedettyihin prosentteihin ja siihen yhteen tyyppiin. Oikeassa elämässä asiat ei tomi niinku kuvittelet ja sulla selvästikään ei riitä käsityskyky noihin kirjoihin mistä tankkaat tietoa ja opettelet ulkoa prosenttilukuja.

Tuosta ko.tyypistä tuntuu tulleen sulle joku pakkomielle ja näet hänen toimintatyyliään kaikkialla ja kaikissa. Sun kannattais mennä jutteleen jolleki asiasta. Tämä ei ole oikea palsta selvitellä sun mielenterveyttä. Ettei vaan joku ois vieny sulta naisen aikoinaan ja olet alkanu levittään tästä tyypistä huhuja kostaakses? Toivottavasti ei kuitenkaan..
Aika outoa settiä sä kirjoitat, kun kerroin, että mies on raiskannut kolme minuun yhdistettävää naista ja sen jälkeen levittänyt viisi vuotta pedofiili -ja psykopaattijuttuja verkossa, estäen näin mm. naisen saannin. Sä sitten jotenkin käänsit tän niin, että tämä raiskaaja olisikin tässä se uhri ja, että mä olisin pakkomielteinen. Eiköhän se ole aika luonnollista, että olen tähän henkilöön focusoitunut, kun tausta on tämä. Sä käytit tässä tätä ns. Putin-projektiota, millä käänsit asiat väärin päin ja nyt sä olet sitten yhdessä tän raiskaajan kanssa Putinin nimissä voittajia ja mä olen tässä se mielisairas. Kaulailu suoritettu.

Jees ja olen seurannut somea jostain 2005 lähtien, enkä ole törmännyt näihin en usko -nännätyksiin ennen tätä eestiläistä Charles Mansonia. Tämä äijä veti sitä juttuaan jopa aika kovalla volyymilla pari vuotta ja sen jälkeen ilmiötä alkoi esiintymään muuallakin somessa.
Olen pistänyt merkille, että persoonallisuushäiriöisillä on omat tällaiset muotivillityksensä somessa, missä ne niin kuin yhdessä hyökkäävät yhteisellä aseella yhteiskuntaa vastaan. Eka villitys oli joskus 2000-2010 tämä, että persoonallisuushäiriöiset naiset "diagnosoivat" miesystäviään aiheetta narsisteiksi. He kehittivät ihan omia määritelmiään "narsismille" ja sitten oltiinkin siinä pisteessä, että nämä ämmät yhdessä pettivät miehiään ja jonkin yhteisen sopimuksen mukaan olivat päättäneet, että jos petät miestäsi, niin se on todiste siitä, että miehesi on narsisti. Sitten soiteltiinkin poliisia apuun, kun oltiin petetty sitä miestä ja miehestä oli näin tullut "narsisti".
Tämä en usko -nännätys on samanlainen yhdessä sovittu hyökkäyskaava, millä vedetään kaikki päin vittua. Näitä alkoi joskus 2014 -aikoihin tulemaan mm. vertaistukisivustoille nännättämään, että "enpä usko, että isäsi on raiskannut sinut", "enpä usko, että miehesi hakkaa sinua, guhguuh, äygäygäygäähhähä". Siinä on tehty narsistisesta/skitsofreenisestä kieltämisestä muodikas juttu, joka lyö vähän niin kuin kättä kokoomuslaisen ideologian kanssa ja toisaalta on olevinaan streetwiseä.

Mutta tämä keskustelulinja on tässä. Jos löytyy jotain suoraan saalistajamaiseen käyttäytymiseen liittyvää juttua, niin voinemme vielä siitä jatkaa, mutta pyrin olemaan vastaamatta asiaan liittymättömiin jatkotrolleihin.
Kyllä sun tapauksessa saattaa olla muutakin estämässä sen naisen saannin, on nimittäin niin sakeaa settiä tämä sun tajunnanvirta.
Et taida huomata edes, että sinä itse hyökkäät yhteiskuntaa vastaan ja syyttelet sitä omista ja muiden ongelmista.
Hoitoon hakeutumista suosittelen vahvasti, ihan oikeasti. En yritä olla edes ilkeä vaan olen tosissani sitä mieltä. Saat noin pitkään tarinaan ängettyä joka lauseeseen narsismin, psykopatian, raiskaamisen ja persoonallisuushäiriön ja se ei oo normaalia. Taidat olla semmonen inceli jonka kans on turha inttää joten toivon ettet vastaa enää mulle.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4664
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja dazu »

qsym kirjoitti: To Tammi 05, 2023 4:52 amKyllä sun tapauksessa saattaa olla muutakin estämässä sen naisen saannin, on nimittäin niin sakeaa settiä tämä sun tajunnanvirta.
Et taida huomata edes, että sinä itse hyökkäät yhteiskuntaa vastaan ja syyttelet sitä omista ja muiden ongelmista.
Hoitoon hakeutumista suosittelen vahvasti, ihan oikeasti. En yritä olla edes ilkeä vaan olen tosissani sitä mieltä. Saat noin pitkään tarinaan ängettyä joka lauseeseen narsismin, psykopatian, raiskaamisen ja persoonallisuushäiriön ja se ei oo normaalia. Taidat olla semmonen inceli jonka kans on turha inttää joten toivon ettet vastaa enää mulle.
Sinun mielestäsi tämä sun oma toiminta, missä sä saalistat rikollisten uhreja verkossa ja syytät heitä mielenterveysongelmaisiksi, on sitten normaalia toimintaa. Kaikki vika on näissä sinun uhreissa ja heidät kuuluisi laittaa pakkohoitoon, missä sä itse sitten ilmeisesti omissa fantasioissasi toimisit psykiatrina ja saisit kiduttaa heitä oikeutetusti. No, eiköhän Moringkin pidä uhrejaan syyllisinä omaan kuolemaansa. Nuo sinun mielenterveystrollailusi ovat psykopatiatasoinen projektiivinen identifikaatio, missä pyrkimyksenä on sijoittaa toiseen ihmiseen tunnetasolla pala itsestä ja sitä kautta kontrolloida kohdetta tunne-elämän kautta sadistisesti. Toiminta tuottaa harjoittajalleen kaikkivoipaisuudentunteen ja siitä saatavan seksuaalisen tyydytyksen. Moring sai kaikkivoipaisuudentunteen pahoinpidellessään uhrejaan.
Tuo Incel -pöhinä taas on samaa sarjaa tämän muun toimintasi kanssa. Incel -puhe on nimenomaan ääriliberaalia psykopaattisen elämäntyylin ihailua, missä miehen täytyy metsästää naisia, kuten Moringin, tai mies on Incel ja uhka yhteiskunnalle ja hänet kuuluu kaasuttaa. No, naisethan tätä incelittelyä aika pitkälti harrastavat. Ennen ne vikisivät, kuinka mies on liian nössö, jos se ei ole istunut vankilassa. Tästä sitten tuli suorana jatkumona tämä Incel -pöhinä.
Nykyään eletään maailmassa, missä puolet 30-40-vuotiaista miehistä on sinkkuina. Syitä tähän on kaksi: 1. suhteiden kestämättömyys osalla miehistä ja 2. naisille kelpaamattomuus osalla miehistä. Sitten tällaisena aikana vouhotetaan Inceleistä, että sinkkumiehet ovat uhka yhteiskunnalle ja naisille. Samaan aikaan persoonallisuushäiriöisten miesten asema parisuhdemarkkinoilla on ennätyshyvä. Pidän tätä todella kummallisena. Itselleni naishommat eivät ole koskaan olleet ns. ongelma. En ole kokenut mitään paineita naisasioiden suhteen, eikä minulla ole koskaan ollut mitään mielihaluja naisten alistamiseen liittyen, tai naisille kostamiseen liittyen. Kokemukseni parisuhdemarkkinoilla ovat kuitenkin olleet erittäin negatiiviset, kuten jo kerroin. Nämä negatiiviset kokemukset liittyvät tällaisiin sarjasaalistajiin, jotka mielestäni täysin kusevat parisuhdemarkkinat. Ongelmaksi koen myös nämä nimimerkki qsymin kaltaiset miehet, jotka machoilevat ja kaulailevat näiden Moringien kanssa ja incelittelevät normaaleja miehiä. Ongelmaksi koen myös tällaiset naiset, jotka kieli pitkällä jahtaavat näitä sarjasaalistajia. Se ei tee hyvää parisuhdemarkkinoille, jos yksi mies pyörittää kerralla kolmeakymmentä naista, tai jos tämä mies käy elämänsä aikana läpi 1500 naista samalla, kun puolet miehistä jää sivuun. Mutta, kuten jo aiemmin totesin, niin nykyään parisuhdemarkkinoilla hallitsevat saalistajamaiset piirteet ja feministit tuntuvat jostain syystä näitä ihailevan ja sitä kautta sitten johtavat jatkuvasti naisia ansaan. Moringin tapauksen kohdalla on älyttömän hyvä juttu se, että feminismi ei ole tällä incelittely-kulttuurillaan onnistunut luomaan naisille häpeää siitä, että he ovat joutuneet Moringin uhreiksi ja, että monet Moringin uhrit ovat ottaneet yhteyttä poliisiin. Tällainen panomiehiä ihaileva kulttuuri nimittäin luo naisille sosiaalisia paineita vaieta nimenomaan näiden panomiesten ja sarjasaalistajien tekemistä jutuista, kun kulttuuri esittää ne yksinäiset miehet pahuuden symbolina, jota joukkopaineen mukaan ainoana tulee syyllistää naisiin kohdistuvasta pahasta.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
qsym
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Marras 13, 2019 1:17 pm

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja qsym »

dazu kirjoitti: To Tammi 05, 2023 8:19 pm
qsym kirjoitti: To Tammi 05, 2023 4:52 amKyllä sun tapauksessa saattaa olla muutakin estämässä sen naisen saannin, on nimittäin niin sakeaa settiä tämä sun tajunnanvirta.
Et taida huomata edes, että sinä itse hyökkäät yhteiskuntaa vastaan ja syyttelet sitä omista ja muiden ongelmista.
Hoitoon hakeutumista suosittelen vahvasti, ihan oikeasti. En yritä olla edes ilkeä vaan olen tosissani sitä mieltä. Saat noin pitkään tarinaan ängettyä joka lauseeseen narsismin, psykopatian, raiskaamisen ja persoonallisuushäiriön ja se ei oo normaalia. Taidat olla semmonen inceli jonka kans on turha inttää joten toivon ettet vastaa enää mulle.
Sinun mielestäsi tämä sun oma toiminta, missä sä saalistat rikollisten uhreja verkossa ja syytät heitä mielenterveysongelmaisiksi, on sitten normaalia toimintaa. Kaikki vika on näissä sinun uhreissa ja heidät kuuluisi laittaa pakkohoitoon, missä sä itse sitten ilmeisesti omissa fantasioissasi toimisit psykiatrina ja saisit kiduttaa heitä oikeutetusti. No, eiköhän Moringkin pidä uhrejaan syyllisinä omaan kuolemaansa. Nuo sinun mielenterveystrollailusi ovat psykopatiatasoinen projektiivinen identifikaatio, missä pyrkimyksenä on sijoittaa toiseen ihmiseen tunnetasolla pala itsestä ja sitä kautta kontrolloida kohdetta tunne-elämän kautta sadistisesti. Toiminta tuottaa harjoittajalleen kaikkivoipaisuudentunteen ja siitä saatavan seksuaalisen tyydytyksen. Moring sai kaikkivoipaisuudentunteen pahoinpidellessään uhrejaan.
Tuo Incel -pöhinä taas on samaa sarjaa tämän muun toimintasi kanssa. Incel -puhe on nimenomaan ääriliberaalia psykopaattisen elämäntyylin ihailua, missä miehen täytyy metsästää naisia, kuten Moringin, tai mies on Incel ja uhka yhteiskunnalle ja hänet kuuluu kaasuttaa. No, naisethan tätä incelittelyä aika pitkälti harrastavat. Ennen ne vikisivät, kuinka mies on liian nössö, jos se ei ole istunut vankilassa. Tästä sitten tuli suorana jatkumona tämä Incel -pöhinä.
Nykyään eletään maailmassa, missä puolet 30-40-vuotiaista miehistä on sinkkuina. Syitä tähän on kaksi: 1. suhteiden kestämättömyys osalla miehistä ja 2. naisille kelpaamattomuus osalla miehistä. Sitten tällaisena aikana vouhotetaan Inceleistä, että sinkkumiehet ovat uhka yhteiskunnalle ja naisille. Samaan aikaan persoonallisuushäiriöisten miesten asema parisuhdemarkkinoilla on ennätyshyvä. Pidän tätä todella kummallisena. Itselleni naishommat eivät ole koskaan olleet ns. ongelma. En ole kokenut mitään paineita naisasioiden suhteen, eikä minulla ole koskaan ollut mitään mielihaluja naisten alistamiseen liittyen, tai naisille kostamiseen liittyen. Kokemukseni parisuhdemarkkinoilla ovat kuitenkin olleet erittäin negatiiviset, kuten jo kerroin. Nämä negatiiviset kokemukset liittyvät tällaisiin sarjasaalistajiin, jotka mielestäni täysin kusevat parisuhdemarkkinat. Ongelmaksi koen myös nämä nimimerkki qsymin kaltaiset miehet, jotka machoilevat ja kaulailevat näiden Moringien kanssa ja incelittelevät normaaleja miehiä. Ongelmaksi koen myös tällaiset naiset, jotka kieli pitkällä jahtaavat näitä sarjasaalistajia. Se ei tee hyvää parisuhdemarkkinoille, jos yksi mies pyörittää kerralla kolmeakymmentä naista, tai jos tämä mies käy elämänsä aikana läpi 1500 naista samalla, kun puolet miehistä jää sivuun. Mutta, kuten jo aiemmin totesin, niin nykyään parisuhdemarkkinoilla hallitsevat saalistajamaiset piirteet ja feministit tuntuvat jostain syystä näitä ihailevan ja sitä kautta sitten johtavat jatkuvasti naisia ansaan. Moringin tapauksen kohdalla on älyttömän hyvä juttu se, että feminismi ei ole tällä incelittely-kulttuurillaan onnistunut luomaan naisille häpeää siitä, että he ovat joutuneet Moringin uhreiksi ja, että monet Moringin uhrit ovat ottaneet yhteyttä poliisiin. Tällainen panomiehiä ihaileva kulttuuri nimittäin luo naisille sosiaalisia paineita vaieta nimenomaan näiden panomiesten ja sarjasaalistajien tekemistä jutuista, kun kulttuuri esittää ne yksinäiset miehet pahuuden symbolina, jota joukkopaineen mukaan ainoana tulee syyllistää naisiin kohdistuvasta pahasta.
Melkosta settiä kyllä pistät..ei helvetti. Musta tuntuu ettei me eletä samassa todellisuudessa. Taidat ylianalysoida kaiken niin että meet ihan sekasin itekki. Jonkinlainen lääkitys varmasti auttais tuohon että pääsisit tolpilles ja ajatus selkiytys.
Mutta tuohon naisten saantiin pakko neuvoa sen verran, vaikka varmaan tämän tiedätki jo, niinku kaiken muunkin, mutta jos treffeille satut pääsemään niin älä helvetissä ala mitään tuommosta selittämään mitä täällä suu vaahdossa paasaat. Pakko kysyä että onko sulla todettu tai tutkittu skitsofreniaa?

Tuohon moringiin liittyen, niin mun mielestä on vaan puhuttu valkosesta ja mustasta audista jotka olleet ajeluttajalla käytössä. Ois varmaan hyvä poliisin kertoa mitä muita autoja sillä on ollu, niin osais mahdolliset uhrit paremmin yhdistää tuohon äijään.
Tuosta mahollisesta moottoripyörästä ei kai ole mitään mainittu muutenku tuo ilmotus että avaimet hukassa..
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4664
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja dazu »

Sarjamurhaaja-aiheen yleistopiicista kirjoitukseni sarjamurhaajan psykologiasta korjailtuna:

Sarjamurhaajista 90% on psykopaatteja, tai sosiopaatteja. Jäljellejäävistä 10% prosentista puolet, eli 5% omaa narsistisen persoonallisuushäiriön, 2% paranoidisen skitsofrenian ja jäljelle jäävästä kolmesta prosentista löytyy lähinnä epävakaa persoonallisuushäriö, skitsoidi persoonallisuushäiriö, skitsotypinen persoonallisuushäiriö ja paranoidinen persoonallisuushäiriö.
Eli tietyn suuntaiset rajatilarakenteiset persoonallisuustyypit hallitsevat sarjamurhaajien joukossa ja lisäksi on jonkin verran paranoideja henkilöitä.
Psykopaateilta ja sosiopaateilta puuttuu omatunto, tunnesitoutuminen toisiin ihmisiin ja välittäminen toisista, minkä vuoksi he kykenevät muita helpommin tekemään tällaisia tekoja, joissa tapetaan ihmisiä sattumanvaraisesti ilman provosointia.
Nykyään 2010-luvulla erotetaan toisistaan psykopaattinen ja sosiopaattinen persoonallisuustyyppi. Psykopaatteja on 0,9% väestöstä, sosiopaatteja on 3% väestöstä.
Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavilla on omatunto ja epävakaat ovat näitäkin kehittyneempiä toisista välittämisen suhteen, mutta nämä häiriöt ovat kuitenkin psykopatologialtaan lähellä toisiaan.

Kaikkien näiden sarjamurhaajiin liitettävien mielenterveyden häiriöiden pohja syntyy jo alle yhden vuoden ikäisenä, eli vauvaikäisenä. Psykopatian uskotaan olevan synnynnäistä. Väkivallan kokeminen myöhemmässä ikävaiheessa ei enää laukaise itse persoonallisuushäiriötä. Sen sijaan, jos esim. psykopaattinen, tai sosiopaattinen lapsi joutuu perheväkivallan, tai seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi, kehittyy sarjamurhaajan persoonallisuuden pohja.
Yleensä psykopaatin ja sosiopaatin vanhemmista jompikumpi on myös psykopaatti, tai sosiopaatti. Näin ollen on olemassa se mahdollisuus, että vanhempi kohtelee lasta kaltoin.
Sarjamurhaaja-psykopaatin ja sarjamurhaaja-sosiopaatin persoonallisuus eroaa merkittävästi sellaisen tavallisen psykopaatin, tai tavallisen sosiopaatin persoonallisuudesta ja sarjamurhaajilla on mielestäni nähtävissä oidipaalinen elementti, mikä viittaa siihen, että näillä on takertuma myös oidipaalivaiheeseen, eli 3-6v ikävaiheeseen.

Sarjamurhaajan psykologinen pohja on rakentunut siten, että hän on takertunut vauvaikään, eikä hän ole siksi koskaan itsenäistynyt vanhemmastaan persoonatasolla.
Pieni vauva ei ole vielä erkaantunut persoonatasolla äidistään, vaan äiti sisältyy vauvan minuuteen. Vauvan persoonallisuudessa on olemassa vauvaminä ja äitiminä.
Vauva on täysin riippuvainen äidistään ja siksi rakastaa tätä yli kaiken. Vauvan silmissä äiti on täydellinen, täysin hyvä ja kaikkivoipainen. Jos vauva joutuu traumaattiseen tilanteeseen, minkä hän kokee johtuvan äidistään, vauva ei pysty käsittelemään tätä tilannetta, koska on kestämätöntä, että on täysin riippuvainen sellaisesta, joka aiheuttaa traumaattisen tilanteen. Tämän tilanteen vauva selvittää siten, että hän syyttää äidin toiminnasta itseään, eli uhraa itsensä äidin täydellisyyden eteen.
Tämä kuvio aiheuttaa takertuman vauvaikään, eikä henkilö koskaan irtaannu äidistään persoonatasolla, eikä siten myöskään kykene erottamaan itseään persoonatasolla muista ihmisistä.
Tällaisen henkilön persoonallisuuteen jää dualistisesti sekä äitiminä, että vauvaminä ja hän kokee kaikkien ihmisten sisältyvän persoonallisuuteensa. Tältä pohjalta hän jakaa ihmisille äitiminän ja vauvaminän roolit. Kaikki ihmiset ovat siis hänen persoonallisuuteensa sisältyviä äitiminiä, tai vauvaminiä. Äitiminät ovat täydellisiä, täysin hyviä ja kaikkivoipaisia ja vauvaminät ovat täysin pahoja, täysin syyllisiä, täysin heikkoja ja täydellisen epätäydellisiä.
Itse tämä persoonallisuushäiriöinen pyrkii esiintymään äitiminän roolissa, koska vauvaminän roolissa hän joutuisi kohtaamaan vauva-aikaisen traumaattisen tilanteen kestämättömät tunteet. Jotta hän pystyisi olemaan äitiminän roolissa, hänen on dualistisesti asetettava joku vauvaminän rooliin ja uhrattava tämä itsensä, eli äitiminän kaikkivoipaisuuden puolesta.
Persoonallisuushäiriöiset ovatkin yleensä koulukiusaajia, tai työpaikkakiusaajia, jotka ovat keskenään yhdessä äitiminiä ja uhraavat jonkun, tai jotkut ja asettavat vauvaminärooliin ja kiusaavat. Sama kuvio on nähtävissä myös yhteiskuntatasolla esim. kansallissosialismissa ja kapitalismissa. Natsi asettaa vauvaminärooliin vääränrotuiset ja kapitalisti taas luuserit. Suomalaisessa yhteiskunnassa vauvaminuuksista puhutaan, kun puhutaan syrjäytyneistä. Vastaavasti myös incelit symboloivat vauvaminuutta.
Vanhoissa Välimeren alueen uskonnoissa Baalin palvonnassa ja Moolokin palvonnassa uhrattiin lapsia jumalille. Tässä selvästi näkyi äitihahmoa symboloiva jumala ja sitten uhrattava lapsi.

Oidipaalifiksaatiossa, eli takertumassa oidipaalivaiheeseen tulee tämän edelläkuvatun psykopatologian päälle vielä kuvio, missä lapsi samaistuu esim. kännispäissään perhettään pahoinpitelevään, tai lapsia seksuaalisesti hyväksikäyttävään isään. Tämä väkivaltainen vahempi, johon ollaan samaistuttu, antaa tavallaan speksit/määreet sille, millainen tämä "äitiminä" on ja miten se esiintyy ja vastaavasti se rooli, jossa itse ollaan oltu suhteessa väkivaltaiseen vanhempaan muodostuu vauvaminän määreeksi. Näin ollen tällaisen rajatila-oidipaali-tyyppisen persoonallisuuden omaava henkilö pyrkii pakonomaisesti saavuttamaan äitiminäroolin, asettamalla toisia ihmisiä vauvaminärooliin, fyysisesti ja konkreettisesti vahingoittamalla näitä toisia ihmisiä. Vahingoittaessaan toisia ihmisiä, tällainen henkilö uhraa toisen ihmisen oman(äitiminän) kaikkivoipaisuutensa eteen ja tuntee itsensä kaikkivoipaiseksi samalla tavalla, kuin miten hän koki äitinsä vauvana ollessaan ja hän saa tästä samalla seksuaalisen tyydytyksen. Tällaisista henkilöistä kehittyy usein sarjaraiskaajia, sarjamurhaajia, tai muunlaisia toistuvasti väkivaltarikoksia, tai henkirikoksia tehtailevia henkilöitä.

Saksalaisessa 1930-luvun tutkimuksessa todettiin aikoinaan, että sarjamurhaaja jakaa kaikki ihmiset joko tappajiin(äitiminä), tai tapettaviin(vauvaminä).


Lisää aiheesta: viewtopic.php?p=840363#p840363
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 883
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja Still love »

Mun mielestä dazu on hyvä tyyppi ja puhuu paljon enemmän asiaa kuin moni muu täällä. Hyvin on perehtynyt psykologiaan ja profilointiin, ja mielenkiinnolla luen itse viestejään. Mikähän se joillakin tässäkin asiassa nyppii... esimerkiksi qsym tuo tässä ketjussa esiin asioita em.aihepiiriin liittyen, missä ikään kuin opettaisi isäänsä paskalle omalla aihealueen tietämyksen puutteellisuudella.

Dazu suhtautuu hyvin asiallisella tavalla kanssakeskustelijoita kohtaan eikä lähde lapselliselle vittuilulinjalle käyttämään provokaatioyrityksiin energiaa- kuten vaikkapa nikki qsym.

Aika paljon dazu myös korjaa väärän faktan viestejä. Tapana pysyä myös itse aiheessa.

Outoa, että jollakin häiritsee jonkun toisen minfolaisen kova mielenkiinto rikosaiheita kohtaan ja täten suurehko ajankäyttö palstalla. Palstan idea kun on tämä, ja mielenkiinnon kohteet vaihtelevat suuresti eri ihmisillä. Jokainen valitsee itse, mihin täällä elämässä aikansa panostaa. Jos itselläni häiritsisi tällainen asia, paneutuisin miettimään, miksi?
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Myös minä tykkään dazun tyylistä ja syvästä paneutumisesta erikoisalaansa profilointiin.
Voihan ne kirjoitukset, jotka ei kiinnosta tai joita ei jaksa lukea, hyppiä yli. Minua harmittaa ennemän ihmisten lukutaidon ja luetun ymmärtämisen heikkeneminen ja lyhyet huonosti muotoillut heitot. Hienoa, kun osa kykenee monimutkaisempiin lauserakenteisiin ja ajatuskulkuihin.
En näe tässä mitään ongelmaa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10630
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja damfin »

dazu kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 5:23 pm
dazu kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 3:41 pm
damfin kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 1:06 pmYmmärrän hätäsi, mutta disinformaatiota syötät sinä.
Ahdistelusyytökset on todettu perättömiksi vaikka sinä jaksat uskoakin että jos kerta on epäilty ja syytöksiä esitetty niin niissä on pakko olla perää, ellei kyseessä ole Anneli.
Nähdäkseni sitä disinformaatiota tässä on nyt syöttänyt sekä foorumin ylläpito tällä uudella otsikollaan, että nimimerkit damfin ja canis lupus. Nimimerkki annaanna ei ole syöttänyt disinformaatiota, mutta hänen ilmaisu on ollut vähemmän terävää.
Mitään ahdistelujuttuja ei ole todettu perättömiksi. Perättömäksi ei ole todettu myöskään sitä, että Rydman on lähemmäs kolmekymppisenä tapaillut alle suojaikärajan olevia tyttöjä.
Mielenkiintoista, että ylläpito linjasi tuolla keskustelussa, että nimimerkki damfin saa perättömästi syyttää nimimerkki annaannaa "disinformaation syöttämisestä", mutta minä en saanut perustellusti syyttää damfinia, canis lupusta ja ylläpitoa "disinformaation syöttämisestä".
Samat säännöt eivät näköjään päde kaikkia kohtaan. Ilmeisesti puoluekanta ratkaisee? Itselläni ei tässä siis ole puoluekantaa, vaan pyrin ainoastaan totuuteen. Vastapuoli pyrkii peittämään totuuden.
Ehkä asiaan vaikutti se että annaannan väitteet olivat selkeää disinformaatiota eli valheellisia.

Annaanna väitti että poliisi olisi pyyhkinyt takapuoltaan Rydmanin tutkintapyynnöllä hesarin artikkelista, eli selkeästi yritti väittää että tutkintapyyntöä ei olisi otettu käsittelyyn, se ei pidä paikkaansa koska jopa hesari on uutisoinut siitä että poliisi on aloittanut tutkinnan asiasta.

Mitä tulee siihen että ahdistelusyytöksiä ei olisi todettu perättömiksi, niin ahdistelu, varsinkin seksuaalinen ahdistelu josta Rydmania yritettiin syyttää, on rikos, eli jos poliisi olisi todennut syytöksissä olevan ahdistelun osalta perää niin kai se olisi johtanut poliisin osalta muuhunkin kuin toteamukseen että ei ole aihetta tutkia .

Tässä ketjussa voit nyt vapaasti kertoa mikä minun väitteistäni on mielestäsi disinformaatiota ja miksi mielestäsi väitteeni annaannan disinformaatiosta oli perätön?
annaanna

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Dazu on liian fiksu mennäkseen tämän maalitolppia siirtelevän jankkaajan lapsellseen ja huomiohakuiseen trollotukseen.
Kannattaa laittaa tämä palstan oma willerydman estolistalle.

Mutta ylläpito ei ole ollut yhtään fiksu, kun on ilmeisesti jonkun antanut johtaa itseään harhaan ja muuttanut ketjun otsikon helvetin hölmöksi ja paikkansapitämättömäksi.
Kokoomuksen Wille Rydman - lähentely-ja ahdistelusyytökset todettiin perättömiksi

Vai onko sitten vaan persuus vaatinut häivyttämään perussuomalaisen ministerin töpeksimiset ja alaikäisiin osoittaman kiinnostuksen näkösältä.

Jaoinko tässä lauseessa tosiaan disinformaatiota, jonka damfin otti tosiasiana :lol: :lol: :lol: , kun arvelin poliisin persettään pyyhineen tutkintapyynnöllä. Damfinilla on aina ollut vaikeuksia tekstien lähilukemisen kanssa, joten otetaas pieni oppitunti..
Tässä oli kyseessä eräs tekstintuottamisen tehokeinoista, nimittäin kuvainnollinen ilmaus. Katsos kun kopiopaperin käyttö vessapaperina aiheuttaa tulvaefektin ja erikoisen tendenssin pyttyyn.

Annaanna väitti että poliisi olisi pyyhkinyt takapuoltaan Rydmanin tutkintapyynnöllä




damfin kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 8:45 pm
dazu kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 5:23 pm
dazu kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 3:41 pmNähdäkseni sitä disinformaatiota tässä on nyt syöttänyt sekä foorumin ylläpito tällä uudella otsikollaan, että nimimerkit damfin ja canis lupus. Nimimerkki annaanna ei ole syöttänyt disinformaatiota, mutta hänen ilmaisu on ollut vähemmän terävää.
Mitään ahdistelujuttuja ei ole todettu perättömiksi. Perättömäksi ei ole todettu myöskään sitä, että Rydman on lähemmäs kolmekymppisenä tapaillut alle suojaikärajan olevia tyttöjä.
Mielenkiintoista, että ylläpito linjasi tuolla keskustelussa, että nimimerkki damfin saa perättömästi syyttää nimimerkki annaannaa "disinformaation syöttämisestä", mutta minä en saanut perustellusti syyttää damfinia, canis lupusta ja ylläpitoa "disinformaation syöttämisestä".
Samat säännöt eivät näköjään päde kaikkia kohtaan. Ilmeisesti puoluekanta ratkaisee? Itselläni ei tässä siis ole puoluekantaa, vaan pyrin ainoastaan totuuteen. Vastapuoli pyrkii peittämään totuuden.
Ehkä asiaan vaikutti se että annaannan väitteet olivat selkeää disinformaatiota eli valheellisia.

Annaanna väitti että poliisi olisi pyyhkinyt takapuoltaan Rydmanin tutkintapyynnöllä hesarin artikkelista, eli selkeästi yritti väittää että tutkintapyyntöä ei olisi otettu käsittelyyn, se ei pidä paikkaansa koska jopa hesari on uutisoinut siitä että poliisi on aloittanut tutkinnan asiasta.

Mitä tulee siihen että ahdistelusyytöksiä ei olisi todettu perättömiksi, niin ahdistelu, varsinkin seksuaalinen ahdistelu josta Rydmania yritettiin syyttää, on rikos, eli jos poliisi olisi todennut syytöksissä olevan ahdistelun osalta perää niin kai se olisi johtanut poliisin osalta muuhunkin kuin toteamukseen että ei ole aihetta tutkia .

Tässä ketjussa voit nyt vapaasti kertoa mikä minun väitteistäni on mielestäsi disinformaatiota ja miksi mielestäsi väitteeni annaannan disinformaatiosta oli perätön?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10630
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja damfin »

^
No nyt tuli kyllä melko epätoivoista kiemurtelua, vai että oikein tekstintuottamisen tehokeinoa ja kuvainnollinen ilmaus oli tuo väärän tiedon suoltamisesi, vaikka muilla vastaava onkin disinformaatiota :lol:
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja Collie »

Olin aikeissa aloittaa ketjun otsikon nimimerkistä, mutta näköjään on jo tämä ketju niin laitetaan tänne.

Ketjun aloituksen aiheena on epäilys että nimimerkki 'dazu' on itse asiassa oikea venäjän trolli. Seuraava esimerkki on yhdestä hänen kummallisista kirjoituksistaan toisessa ketjussa:
dazu kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 11:17 am
dippainssi kirjoitti: La Heinä 08, 2023 7:26 amMiten venäjä on tukenut tätä mystistä suomalaista "nationalistista äärioikeistoa" -olipas siinä pitkä termi.

Onko Suomessa ollut joku järjestö jonka tilille venäjän hallitus on siirtänyt rahaa, vai miten tämä monien mainitseman venäjän tuki on todettavissa.
Trollitehdas aloitti toimintansa 2013. Sen yksi keskeisimmistä tavoitteista oli nationalistisen äärioikeiston tukeminen länsimaissa. Suomessa alkoi helvetinmoinen natsiralli marraskuussa 2013 käytännössä yhdessä yössä. Vuoden 2014 helmikuussa Venäjä aloitti Krimin ja Itä-Ukrainan operaatiot. Tämän jälkeen perustettiiin MV-Lehti.

Vuoden 2015 alussa Eurooppaan alkoi virrata pakolaisia Lähi-Idästä ISIS:n toiminnan vuoksi. KGB:n elimet levittivät salaliittoteoriaa, jonka mukaan ISIS olisi ollut USA:n perustama.

PVL:lla ja vastaavilla uusnatsiliikkeillä on ollut kytköksiä Venäjälle.

Vuonna 2017 Venäjän nationalistit/rasistit ottivat Perussuomalaiset haltuunsa, näillä taustajoukoilla on ollut todistettuja yhteyksiä Venäjälle, Halla-Ahon tultua valtaan, puoluekokouksessa heiteltiin natsitervehdyksiä.

Uusnatsihenkisten henkilöiden määrä on kasvanut Suomessa noin 500% sen jälkeen, kun Venäjä aloitti aatetta tukevan propagandakamppanjan vuonna 2013.

Nationalistisen äärioikeiston ja juutalaisvastaisten ja rokotevastaisten salaliittoteorioiden tarkoitus ei ole toimia Suomen, tai suomalaisten hyväksi, vaan meitä vastaan.
Tuossa on aika yksityiskohtaista tietoa. Miten ko. nimimerkki tietää milloin 'trollitehdas' on aloittanut?

Motiivien vääristely kuten tuossa dazun kirjoituksessa on tietenkin tyypillistä venäjän trolleille, kuten väite 'nationalismin tukeminen länsimaissa on venäjän tavoite'. Tosiasiassa tuo sotisi kaikkia venäjän tavoitteita vastaan, nationalismin vahvistaminen muissa maissa kun heikentää venäjän imperialistisia tavoitteita, jotka näyttävät olevan koko maailman valloittaminen. Venäjälle ei näytä riittävän maailman suurin pinta-ala valtiolleen, vaan lisää pitää näköjään vallata.

Nimimerkki dazun kertomasta 'yhdessä yössä alkaneesta helvetinmoisesta natsirallista Suomessa' en ole myös koskaan kuullutkaan. Tämä on samankaltainen väite kuin venäjä väitti ja väittää Ukrainasta sodan alettua, että Ukrainassa olisi 'natsihallinto' sun muuta skeidaa. Samanlaista propagandaa neuvostoliitto käytti myös perusteena hyökkäykselle Suomeen talvisodassa.

Nimimerkki dazu tuossa kirjoittaa 'KGB:n levittämistä salaliittoteorioista vuonna 2015', vaikka KGB:tä ei ole ollut edes olemassa neuvostoliiton hajoamisen jälkeen 1991.

Myös nimimerkki dazun väite 'Vuonna 2017 Venäjän nationalistit/rasistit ottivat Perussuomalaiset haltuunsa' on täysin naurettava koska perussuomalaiset ovat itse asiassa yksi kaikista eniten venäjää vastustavista puolueista Suomessa. Oikeasti suurimmat venäjän kanssa yhteyksiä pitävät puolueet ja edustajat löytyvät sdp:stä, vasemmistoliitosta ja keskustasta, joita dazu tietenkin, sattumoisin, tukee.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10630
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja damfin »

Siirrän tämän tänne, koko aloitus kuuluisi ennemmin johonkin. huuhaa-osiolle kuin tuohon politiikka-osioon...
dazu kirjoitti: Pe Elo 04, 2023 5:26 am Riikka Purran joukkoampumiseen viittaavia kirjoituksia vuodelta 2008 on käsitelty lähinnä poliittisesta perspektiivistä. Niitä on kauhisteltu rasismin takia ja niitä on puolusteltu, koska 15 vuotta aikaa ja "vassarit myös". Kukaan ei ole kuitenkaan nostanut esiin sitä, että Purran kommentit tapahtuivat Kauhajoen koulujoukkomurhan jälkeen ja, että tuohon aikaa poliisin, terveydenhoidon ja sossujen seula oli erittäin tiukka ja, että useita edes vähän joukkoammuskeluun päinkään viitanneita henkilötä kuljetettiin tuohon aikaan mielentilan arviointiin ja jopa tahdonvastaiseen psykiatriseen hoitoon. Esimerkiksi eräs vakavasti koulukiusattu ylä-asteikäinen poika joutui poliisin kanssa tekemisiin ja ohjattiin psykiatriseen hoitoon sen jälkeen, kun hän oli spekuloinut kouluammuskelulla kiusaajilleen.
Minä sairastuin tuolloin krooniseen sydänlihastulehdukseen ja terveydenhoidossa syyksi väitettiin "nuorten jatkuvasti kasvavia mielenterveysongelmia" ja esiin otettiin jopa tämä uhkaelementti, että olisin jotenkin vaarallinen yhteiskunnalle. Tämä arvio ei perustunut käytökseeni, vaan fyysisiin oireisiin, kuten sydämen rytmihäiriöihin ja kuumeeseen.
Ihmettelen siis, että miksi tätä "uhkaelementtiä" ei ole nostettu esiin Purran kohdalla.

Minä menetin näiden "uhka-arvioiden" seurauksena työkykyni, kun en saanut kunnollista hoitoa sairauteeni ja lopulta sain julkisesta terveydenhoidosta vastaukseksi, että minua on lapsena hoidettu jo riittävästi, että en tule enää saamaan hoitoa julkisessa terveydenhoidossa ja näin päätettiin jättää mies hoitamatta tilanteessa, jossa en päässyt edes kuselle vessaan sydänongelmien takia. Tämän jälkeen olen kuunnellut sekä livenä, että netissä pää punaisena huutamista, missä jengi huutaa, kuin saatanan vallassa, että "JOKAISEN ON ITSE ELÄTETTÄVÄ ITSENSÄ". Olen tällaista paskaa kärsinyt nyt jo yli keskimääräisen elinkautisen vankeusrangaistuksen. Nyt tähän huutoon on kuitenkin yhtynyt myös tämä yhteiskunnan etuoikeutettu Riikka Purra, joka on siis oikeasti tuottanut uhkaavaa materiaalia nettiin tuona kriittisenä ajankohtana.
Voisin oikeastaan sanoa, että olen istunut elinkautisen Purran puolesta. Purralle ja hänen tukijoilleen voin sanoa Lauri Johanssonia lainaten, että mitään ongelmaa ei ole, jos vain rahaa löytyy. Olette mulle elinkautisen velkaa.
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 26&t=39194

Dazun kirjoitukset viime aikoina alkaneet olla yhä enemmän huolestuttavan skitsofreenisia, ilmeisesti viimeisimpien vaalien tulos ottaa hänellä edelleen ihan liian lujille.
Jos palstalla on hänet henkilökohtaisesti tuntevia, niin käykää välillä katsomassa että hänellä on kaikki kunnossa ja jos näyttää yhtä huolestuttavalta kuin hänen viime aikojen kirjoituksensa niin yrittäkää hankkia hänelle apua, ihan oikeasti.

Ja kyllä, vasikoin tuon viestin ehdottaakseni sen siirtoa johonkin paremmin sopivalle osiolle, Dazun henkilökohtaiset mielenterveyden ongelmat nyt tuskin ovat Riikka Purran syytä.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4664
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja dazu »

damfin kirjoitti: Pe Elo 04, 2023 9:40 amDazun kirjoitukset viime aikoina alkaneet olla yhä enemmän huolestuttavan skitsofreenisia, ilmeisesti viimeisimpien vaalien tulos ottaa hänellä edelleen ihan liian lujille.
Jos palstalla on hänet henkilökohtaisesti tuntevia, niin käykää välillä katsomassa että hänellä on kaikki kunnossa ja jos näyttää yhtä huolestuttavalta kuin hänen viime aikojen kirjoituksensa niin yrittäkää hankkia hänelle apua, ihan oikeasti.

Ja kyllä, vasikoin tuon viestin ehdottaakseni sen siirtoa johonkin paremmin sopivalle osiolle, Dazun henkilökohtaiset mielenterveyden ongelmat nyt tuskin ovat Riikka Purran syytä.
Tämä damfinin kirjoitus on kuin saatanan vallassa kirjoitettu. Jos kerron, että minulla ollutta pitkään kestänyttä periomyokardiittia epäiltiin virheellisesti mielenterveysongelmiksi, mikä vei minulta työkyvyn, niin mitä vittua sä tulet tänne selittämään, että kyse olisikin oikeasti mielenterveysongelmista? Oletko sä jonkinsortin psykopaatti, tai narsisti, jonka rääpäleinen ego perustuu oikeistolaiseen paskaan? Sitten pitää liittoutua sairauden ja sen väärinarvioinnin kanssa. Eli te oikeistolaiset käskytätte kokaiinipäissänne työtätekeviä ihmisiä kuolemansairaana töihin ja sitten, kun joudutte kohtaamaan totuuden tekemisistänne, niin alkaa narsistinen loukkaantuminen ja hyökkäys ja uhriutuminen.
Aivan yhtälailla voin sanoa, että Petteri Orpolla oli psykoosi, mutta se todettiin sydänkohtaukseksi. Orpo olisi sydänleikkauksen sijaan tullut laittaa töihin. Ja koska näin ei tehty, niin koko oikeisto on osoittautunut työvieroksuviksi reppanoiksi, jotka eivät pysty elämään omien sääntöjensä mukaan. Lisäksi koko oikeistolta tulee halkaista lapiolla päät, jolla he maksavat Orpon sydänleikkauksen yhteiskunnalle aiheuttamat kulut.

Teidän narsistien ongelma on se, että kannatatte mustavalkoisesti jotain mielenvikaisia poliittisia ideologioita ja luotte harhaisia viholliskuvia. Se sitten johtaa siihen, että tulee näitä systemaattisia hyökkäyksiä tavallisia ihmisiä kohtaan. Ego ei kestä sitä, kun joku on sairas, tai jää auton alle. Ei, kun kyse on mielenterveysongelmasta ja työhaluttomuudesta. Samaa paskaa on vihervasemmistossa... kun kirjoitan, että tuntemallani raiskaajalla on 20 naisystävää samanaikaisesti, niin huudetaan inceliä ja joka foorumilta tulee bannit.
Jos nykyään ei saa enää puhua totta, tai edes elää totuuden mukaan, niin ainoa ratkaisu on alkaa tappamaan poliittisten puolueiden kannattajia. Näistä huorakkeista on nimittäin kovaa vauhtia tulossa suurin uhka Suomen kansalle.

Minusta jokainen paska, joka huutaa sairaita mielenterveysongelmaisiksi, tai työhaluttomiksi, tai huutaa raiskaajista totta puhuvia inceleiksi, tulisi tappaa ja sitä ennen pakottaa tuottamaan hirvipornoa sen verran, että he saavat sillä maksettua sadantuhannen miljardin euron sakon.

Tämä poliittinen myllerrys on antanut narsisteille takaoven toteuttaa omia mielenterveysongelmiaan ja saada valtaa yhteiskunnassa. Suomen etu olisi aloittaa laajamittainen puhdistus, missä tämä ongelma korjataan.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2218
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: dazu laskee yhteen ja lainaa liikaa

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Dazu on palannut foorumille lomaltaan. Koska tama on Lautamiesosio, uskallan veikata, etta laakitys ei vielakaan ole kohdillaan :cry: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vastaa Viestiin