Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

"Typerän" solvasitki juuri minua mistä olen kohdallasi yv:nä ja julkisena foorumilla osaltasi avautumista? XD

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:"Typerän" solvasitki juuri minua mistä olen kohdallasi yv:nä ja julkisena foorumilla osaltasi avautumista? XD
Kirjoititko viestisi selvinpäin? En nyt aivan tajunnut, mikä oli pointtisi tuossa edellisessä viestissäsi.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Kirjoitin. Kuinka monta prodenttia olet omistasi kirjoittanut? En ole köyttänyt henk koht syistä (laillisia tai laittomia psykoaktiivisia aineita ~20 vuoteen. Enkä käytä termiä typerys, se oli omasta postauksestasi.

Uhriudu lisää ja leimaa alkkikseksi tai kamankäyttäjäksi.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:Kirjoitin. Kuinka monta prodenttia olet omistasi kirjoittanut? En ole köyttänyt henk koht syistä (laillisia tai laittomia psykoaktiivisia aineita ~20 vuoteen. Enkä käytä termiä typerys, se oli omasta postauksestasi.

Uhriudu lisää ja leimaa alkkikseksi tai kamankäyttäjäksi.
Tässä on uudelleen viestisi, joka ei valitettavasti minulle avautunut:
"Typerän" solvasitki juuri minua mistä olen kohdallasi yv:nä ja julkisena foorumilla osaltasi avautumista? XD
En ole muistaakseni ketään täällä palstalla typerykseksi haukkunut, mutta olen todennut, että typerän (epäasiallisen) jankuttamisen voisi jättää pois ja keskittyä keskustelemaan asioista asioina.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Viimeisen vitun kerran; itse henk koht auttanut sinua mitä kummallisimmissakin kysymyksisssä, enemmän kuin ketään muuta, ja ehkä jopa enemmän kuin kukaan muu olisi edes jaksanut. En vaadi tästä mitalia, ja tähän väliin todettakoon että vaikka minulla ei ole virallista statistiikkaa Aarnio osiosta, olet AIVAN varmasti ykkönen, ja vielä postaustenmääärään suhteessa kysymyksiin.

Kysyä voi, ja autan, parhaani mukaan, mutta sinulle on kyllä sanottu HYVIN monen toimesta että saisit samoille kysymyksille nopeammmin vastauksen esim googlella, kuin nyt joku googlaa sen puolestasi. Tämä ei ole muiden foorumilaisten huomioonottoa ja niiden on paljon vaikeampi perehtyä rikostapauksiin sinun ylimääräisen palstatilankäytön takia. Onko se niin vaikea ymmärtää???? (Tässä minulla on ilm "levy päällä" kun yritän jälleen opastaa sinua foorumikäytöstavoista, jotka eivät tunnu menevän millään kaaliin. Ei ole kyse minusta.

Olin tosi otettu tuosta päihdekommentista, mutta olet väärässä, varmaan kohteliaisuuttasi sanoit sen.

Eihän tuossa toiminnassa ole päätä eikä häntää. Kysmysten laatu on myös ollut usein vähintäänkin erikoislaatuinen,sallittakoon se kun emme ajattele samalla tavalla, ja foorumi on vapaa. Moni voisi kyllä olla eri mieltä. (Minun mielestäni) todella outoja, mutta miksi niitä kieltämään tai haukkumaan.
Kommentointini Ulvila -osiosta on nyt ilm niin pahasti ihon alla että yrität tulla pätemään.

Voin varmasti sanoa että esim juridinen, pks -alamaailman, tekijöihin ja historiaan liittyvä (kaikkea et lue lehdestä tai minfosta. Etkä etpk:sta tai tuomiosta), ja näköjään jo sperma/dnanäytteisiin liittyvä forensinen, (sekä tietty aikaisemmin avuliaasti esitettynä jonkin sortin tietoliikenne/data jne ja poliisin tekniset/taktiset menetelmät ovat varmasti sinua paremmin hallussa, vaikken ole alalla töissä. Sitäkin olet yv:llä vihjannut että olisin poliisi, tms viranomainen joka on tämän kanssa tekemisisssä työn puolesta. se ei minua häiritse muttta olet väärässä.

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Lisättäköön että ainoa "kollektiivi" mitä vähisilläni tiedoillani tältä foorumilta ovat sinä, susku london ja kuolemannaakka ainakin.

Itselläni ei ole muita yhteyksiä foorumilaisiin kuin eräs tuntemattoman hyvää hyvyyttään lähettämä julkinen dokumentti parin muun sinun vuosia sitten postaamasi lisäksi. Olen myös laittanut (muita aiheeseen liittyviä julkisia asiakirjoja KAIKILLE jakoon näkökannasta riippumatta sinä lopetit niiden jakamisen (ilm henk koht) tekosyihin vedoten, eikä sinulla ole toisaalta velvollisuutta niitä jakaakaan. Pysytään realiteeteissa.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:Viimeisen vitun kerran; itse henk koht auttanut sinua mitä kummallisimmissakin kysymyksisssä, enemmän kuin ketään muuta, ja ehkä jopa enemmän kuin kukaan muu olisi edes jaksanut. En vaadi tästä mitalia, ja tähän väliin todettakoon että vaikka minulla ei ole virallista statistiikkaa Aarnio osiosta, olet AIVAN varmasti ykkönen, ja vielä postaustenmääärään suhteessa kysymyksiin.
Jos haluat, niin voin askarrella sinulle komean kruunun päähän Annelin askarteluohjeilla:

http://www.perhekerho.net/prinsessa/ask ... kruunu.htm

Olet varmasti ansainnut sen kärsivällisyydestäsi vastailla minulle palstalla esittämiini kysymyksiin.
pop kirjoitti:Kysyä voi, ja autan, parhaani mukaan, mutta sinulle on kyllä sanottu HYVIN monen toimesta että saisit samoille kysymyksille nopeammmin vastauksen esim googlella, kuin nyt joku googlaa sen puolestasi. Tämä ei ole muiden foorumilaisten huomioonottoa ja niiden on paljon vaikeampi perehtyä rikostapauksiin sinun ylimääräisen palstatilankäytön takia. Onko se niin vaikea ymmärtää???? (Tässä minulla on ilm "levy päällä" kun yritän jälleen opastaa sinua foorumikäytöstavoista, jotka eivät tunnu menevän millään kaaliin. Ei ole kyse minusta.
Aion edelleenkin esittää kysymyksiä palstalla, kun katson ne tarpeellisiksi. Muistaakseni en ole kovin montaa kertaa esittänyt samaa kysymystä, mutta sinulla on kyllä jäänyt levy päälle, kun aina komennat minua googlettamaan ja selität jotain nettietiketin noudattamisesta. Ihmettelen, miksi minä olen tällaisten viestiesi ainoa kohde, vaikka palstalla on monta muuta kirjoittajaa, joita voisi hyvinkin opastaa käyttäytymään asiallisesti yleisellä keskustelupalstalla.
pop kirjoitti:Olin tosi otettu tuosta päihdekommentista, mutta olet väärässä, varmaan kohteliaisuuttasi sanoit sen.
Tuo on eittämättä marsilaisen puhetta, jota Venuksesta tullut ei ymmärrä.
pop kirjoitti:Eihän tuossa toiminnassa ole päätä eikä häntää. Kysmysten laatu on myös ollut usein vähintäänkin erikoislaatuinen,sallittakoon se kun emme ajattele samalla tavalla, ja foorumi on vapaa. Moni voisi kyllä olla eri mieltä. (Minun mielestäni) todella outoja, mutta miksi niitä kieltämään tai haukkumaan.
Kommentointini Ulvila -osiosta on nyt ilm niin pahasti ihon alla että yrität tulla pätemään.
Ei minulla ole ainakaan omasta mielestäni tarvetta päteä täällä tai missään muuallakaan. En muista, että kommentointisi Ulvila-osiossa olisi mennyt itselleni ihon alle. Auerin tapaus on kyllä yleisesti ottaen mennyt minulla ihon alle. Arvostan sinua keskustelijana ja sen takia toivoisin, että perehtyisit Auerin tapaukseen paremmin. Kaikki apu on tarpeen, jotta tapaukseen liittyvät keskeneräiset asiat saadaan vietyä toivottuun lopputulokseen.
pop kirjoitti: Voin varmasti sanoa että esim juridinen, pks -alamaailman, tekijöihin ja historiaan liittyvä (kaikkea et lue lehdestä tai minfosta. Etkä etpk:sta tai tuomiosta), ja näköjään jo sperma/dnanäytteisiin liittyvä forensinen, (sekä tietty aikaisemmin avuliaasti esitettynä jonkin sortin tietoliikenne/data jne ja poliisin tekniset/taktiset menetelmät ovat varmasti sinua paremmin hallussa, vaikken ole alalla töissä. Sitäkin olet yv:llä vihjannut että olisin poliisi, tms viranomainen joka on tämän kanssa tekemisisssä työn puolesta. se ei minua häiritse muttta olet väärässä.
Tarkoitatko pks:llä pääkaupunkiseutua vai jotain muuta? Uskon vakaasti, että moni asia on sinulla paljon paremmin hallussa kuin minulla. Minulla on monia sukulaisia, ystäviä ja tuttuja, joilla on ties mitä taitoja, joita en hallitse laisinkaan. Iloitsen näistä monitaitoisista ja kultaisista ihmisistä ympärilläni.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Joo. Jätän nyt oikeati tähän, ja edellisiin viesteihin kommentoinnin osuudestasi verrattuna omaani. Lupaan. Syyt on edellä mainittu. Oliko päihteisiin viittaaminen asiallista mielestäsi?

Olen kyllä kertonut että minulle tuottaa näillä sormilla oikeasti vaikeuksia kirjoitaa ilman näppisvirheitä, joita usein korjaan.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:Joo. Jätän nyt oikeati tähän, ja edelisiin viesteihin kommentoinnin osuudestasi verrattuna omaani. Lupaan. Syyt on edellä mainittu. Oliko päihteisiin viittaaminen asiallista mielestäsi?

Olen kyllä kertonut että minulle tuottaa näillä sormilla oikeasti vaikeuksia kirjoitaa ilman näppisvirheitä, joita usein korjaan.
Näin jälkikäteen tarkasteltuna päihteisiin viittaaminen ei ollut asiallista. Pyydän sitä anteeksi. Välillä on vaan vaikea ymmärtää toisen viestien sisältöä, mikä voi johtua ajattelun erilaisuudesta ja mahdollisista näppäilyvirheistä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tämä viesti on tarkoitettu popille.

Seuraavassa lyhyt lainaus Aarnio-osiosta esimerkkinä siitä turhasta viestittelystä, joka minun mielestäni on jankkausta, kiusaamista ja palstatilan väärinkäyttöä. Lisäksi se kuuluu ainakin omasta mielestäni selkeästi tänne Lautamiehet-osion puolelle:

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 77#p952177
Re: Aarnion otteessa olevat virkamiehet?
Kirjoittaja pop » La Heinä 13, 2019 3:01 am
...
Lautamies osiossa ohitit itsellesi ilmeisesti kiusalliset/vaikeat/räikeästi väärät väittämät minun osaltani joihin pyysin vastausta. Voisiko joku muu kaivaa ne puolestani kun minulla on niin paljon näiden keissien kanssa hommia, että sen sijaan kuin tutkisin yhden detaljin huolella loppuun, aloitan uuden tutkimisen, josta päästään tilanteeseen jossa voin vedota ajanpuutteeseen "en ole ehtinyt perehtyä kunnolla(mutta silti haalin lisää tutkittavaa)".
Itse et ole jaksanut sitä tehdä kun kysyin uudestaan vastausta. Katsot silti reiluksi minun joutuvan etsimään kys postaukset jotka pahimmillaan mustamaalaavat sanomisiani. Onkohan se rikos?
Voisiko joku selvittää puolestani?
Voisitko selventää, mitä lupasit minulle aiemmin? Jotenkin ymmärsin, että olisit ollut halukas lopettamaan turhanpäiväisen piikittelyni. Onko se uhriutumista, jos sanoo toiselle milloin tämän käyttäytyminen tuntuu epämukavalta?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

On, mikäli häiritsee suuremman ihmisjoukon tiedonvälitystä, oma etu (tai taka-ajatus/pakkomielle, tiedä sitten kumpi, vai molemmat) motiivinaan, ja tämä pyydetään kohteliaasti ottamaan em muut henkilöt huomioon, jonka seurauksena alkaa sadella yksityisviestejä jossa pyydellään anteeksi, mutta toiminta jatkuu melkein samantien samana.

Enkä nyt, viimeaikojen muiden foorumilaisten paljastusten myötä ole näköjään ainoa joille niitä sinulta tulee. Olen silti jättänyt paremmaksi olla julkaisematta niitä tapojen mukaisesti, mutta vastannut kyllä takaisin privana, ettei ehkä anonyymin henkilön "piikittelyä" internet foorumilla kannata ottaa niin vakavasti. En tiedä mitä muita yv:tä muille lähettelet. Enkä niitä minulle tulleita tässä julkaise.

Tästä huolimatta soisin sinun miettivän (käskeä en voi, enkä haluakkaan)onko kyse siitä että kyse olisi sinuun kohdistuvasta kiusaamisestasi, vai että sillä yritetään ehkä vihjatakin jotain?

Ja se "jotain" ei ole ollut ainakaan minun osaltani alkuun ja eikä edes pitkään aikaan alusta,vittuilua, vaan opastusta netin ja nettifoorumien käyttöön.
Kyllä se on ollut aika moni muukin kellä siihen omasta puolesta asioiden selvittämiseen ja floodaamiseen on hermo mennyt ja kieli sinua kohtaan on ollut huomattavasti ronskimpaa.

Vaadit minulta keskustelufoorumilla (käytös)tapoja mutta et itse välitä häivääkään mitä muut (monikossa) toivovat.

Ainiin autan taas niissä esittämissäni kysymyksissä jotka olet tässä viimeaikoina edelleen väistänyt. Olen kohteliaisuussyistä pyytänyt kuin YHDEN ainoan kerran annelisteja painumaan takaisin (MONI MUU kyllä useasti vuosien varrella, tasapuolisuuden vuoksi, mutta nyt alkaa vaikuttaa siltä että ns. oppositiossa ei ole kuin umpihulluja, joiden vuoksi pitäisi, (vaikkei oikeasti pidä koska olen täällä vapaaehtoisesti), selata TAAS satoja vai tuhansia sivuja teletietoja kun eräs, (tällä henkilöllä en tarkoita sinua) luulee löytävänsä, jossei nyt useamman kerran päivässä, niin ainakin päivittäin tuomioista ristiriitaisuuksia, jonka eri asteet toki sallivatkin (hän ei sitä tunnu tiedostavan), mutta myös teletiedoista, joita kukaan muu oikeusoppinut/toimittaja jne ole huomannut. Syytetyt ovat ehkä olleet eri mieltä tapahtumista.
Ei siinä, on hyvä että näitä foorumeita ja tuomioita tutkii "harrastelijamestarietsivät" sekä muutkin kenellä mielenkiinto riittää, onhan maailmalla OIKEASTIKIN ollut tapauksia joissa esim vanha murhamysteeri tms on saattanut ratketa sellaisen avulla. En kyllä puhu "siitä" Suomen tapauksesta, mutta kuitenkin. Eikun, eihän "se -tapaus" olekaan vielä ratkennutkaan paitsi tietyiltä osin, kuten Bodomkaan. Unohdin.

Yhdeltä kirjoittelijalta (uusien todisteiden löytäminen syylliseksi toistaiseksi tuomitun hyväksi/eduksi se menee tuosta vain, suosittelisin melkein Aarniota pyytämään avustajaksi tekemään mahdollisen valituksen Kko:een. Enkä tarkoita sinua, edelleenkään.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6415
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Eikös POP nimimerkki? tämä foorumi ole tarkoitettu sellaiseen toimintaan kuin Tasoman murhan ratkaisu? Missä me kirjoittajat saatiin savustettua tekijä ulos kaapistaan poliisin oman toiminnan lisäksi, onnistuminen mikä tuntui erityisen hienolta :mrgreen: :mrgreen: Minä en yleensä näihin nimimerkki osioihin osallistu joten vika viesti tähän ketjuun ja helkutin äkkiä pois. :mrgreen: :mrgreen:

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Zemppiä pieni liekki anna palaa.Ärsyttää nää pask..n jauhajat Ulvila ketjussa
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti:Zemppiä pieni liekki anna palaa.Ärsyttää nää pask..n jauhajat Ulvila ketjussa
Kiitos :D . Jos vaikka jotain saisi aikaiseksi elokuussa, kun koittaa kesäloma. Nähtäväksi jää.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:On, mikäli häiritsee suuremman ihmisjoukon tiedonvälitystä, oma etu (tai taka-ajatus/pakkomielle, tiedä sitten kumpi, vai molemmat) motiivinaan, ja tämä pyydetään kohteliaasti ottamaan em muut henkilöt huomioon, jonka seurauksena alkaa sadella yksityisviestejä jossa pyydellään anteeksi, mutta toiminta jatkuu melkein samantien samana.

Enkä nyt, viimeaikojen muiden foorumilaisten paljastusten myötä ole näköjään ainoa joille niitä sinulta tulee. Olen silti jättänyt paremmaksi olla julkaisematta niitä tapojen mukaisesti, mutta vastannut kyllä takaisin privana, ettei ehkä anonyymin henkilön "piikittelyä" internet foorumilla kannata ottaa niin vakavasti. En tiedä mitä muita yv:tä muille lähettelet. Enkä niitä minulle tulleita tässä julkaise.

Tästä huolimatta soisin sinun miettivän (käskeä en voi, enkä haluakkaan)onko kyse siitä että kyse olisi sinuun kohdistuvasta kiusaamisestasi, vai että sillä yritetään ehkä vihjatakin jotain?

Ja se "jotain" ei ole ollut ainakaan minun osaltani alkuun ja eikä edes pitkään aikaan alusta,vittuilua, vaan opastusta netin ja nettifoorumien käyttöön.
Kyllä se on ollut aika moni muukin kellä siihen omasta puolesta asioiden selvittämiseen ja floodaamiseen on hermo mennyt ja kieli sinua kohtaan on ollut huomattavasti ronskimpaa.

Vaadit minulta keskustelufoorumilla (käytös)tapoja mutta et itse välitä häivääkään mitä muut (monikossa) toivovat.
Hei pop!

En näe mitään estettä, ettetkö sinä voisi halutessasi julkaista niitä yksityisviestejä, joita olen sinulle lähettänyt. On ikävää, että vihjailet niiden sisällöstä täällä julkisella puolella ja jätät paljon muiden keskustelupalstalaisten arvattavaksi ja mielikuvituksen varaan. Reilumpaa on julkaista viesti kokonaisuudessaan ja kommentoida sitä tarvittaessa sen jälkeen. Annan myös muille piikittelijöilleni luvan julkaista heille lähettämäni yksityisviestit täällä julkisella puolella, jos kokevat siihen tarvetta.

Uskon, että omat todelliset palstaystäväni jättävät lähettämäni yksityisviestit julkaisematta tai ainakin pyytävät erikseen luvan, koska niiden viestien sisältö ei välttämättä sellaisenaan ole julkaistavissa yleisellä keskustelupalstalla.

Popille ja muillekin palstalaisille mukavaa päivää omien askareidenne parissa!
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Vastaa Viestiin