Tackleberryn perseilyt

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Porin

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Porin »

Laitoin ignoreen jo ajat sitten. Palsta parani huomattavasti, kun en näe hänen älyttömyyksiään ja näkemyksiä mitä ei perustella yhtään millään.

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Eihän sitä tarvitse edes ignoorata kun on anyway 80% ajasta bannissa.

Eikä bannin jälkeen tarvitse kuin vähän provosoida niin laukeaa heti ja joutuu uudelleen bannille
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

JammuSetä

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

PaxCow alter ego?

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Chefile :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

JammuSetä kirjoitti:PaxCow alter ego?
PaxCow on huomattavasti minua kohteliaampi ja hillitympi postaaja. Ei ole paljon viime aikoina näkynyt. Liekö kyllästynyt rasistireppanoihin, jotka tätä palstaa nykyään dominoivat ainaisella lässytyksellään ja itkupotkuraivareillaan.

Mua te lähinnä huvitatte. :mrgreen:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

"Perseily" onkin osuva sana Takleberrylle: https://www.youtube.com/watch?v=nlGclIZ ... tu.be&t=40 Takleberry tanssin pyörteissä "salaattibaarissa" :D :lol:
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Tuossa itäisessä kehitysmaassahan kiihotutaan sateenkaarilipuistakin niin, että koko marssi perutaan. :mrgreen:

Ettei paljon parane sieltä huudella, kun täällä natsiliput kerätään pois.
Mutkumutku :lol: :lol: :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Venäjän pojat siinä peittelee turhautumistaan hymiöillä.

Ihan turhaan te täällä sössötätte propagandaanne. Kukaan ei teitä usko. Menkää vaikka kahvitauolle. Ai niin, ei siellä varmaan edes tunneta koko konseptia. :mrgreen:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Tackleberry kirjoitti:konseptia. :mrgreen:
Takleberry oppinut uuden sanan. :D
it's my car !

Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Berlin »

quote="Moderaattorit"]Ketjusta poistettu nimimerkin Tackleberry viittaus venäläisiin homoihin. Heillä ei ollut osuutta ketjun otsikossa mainittuun rikokseen. Jos homoilu Venäjällä kiinnostaa, niin sitä varten on mahdollisesti olemassa toisentyyppisiä foorumeita. Etsi ne ja tutustu niiden antiin. Tässä ketjussa jatketaan otsikon aiheella - puolesta ja vastaan.
-NILS-
[/quote
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Tackleberry kirjoitti: Tämä on yleinen taktiikka kriitikoiltani, kun kunnon kritiikkiä ei ole esittää. Olen ollut heidän mukaansa kommari, islam-faniklubilainen, pedofiilien puolustelija ja ties mitä.

Itse asiassa olen hyvin kriittinen muslimiväestöä (ja kaikkia muitakin) kohtaan silloin kun siihen on aihetta - esim. naisten, homojen ja lasten oikeudet. Mutta koska en leimaa koko porukkaa sen takia - toisin kuin tämän palstan vallannut rasistireppanoiden armeija - satelee suuntaani solvauksia. Otan sen kohteliaisuutena. 8)
Joo sä olet kriittinen, kylläkyllä.

AINA kun on neekerin tai kamelikuskin tekemä rikos, niin huudat että yksittäistapaus.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

PoliisimestariSisu kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti: Tämä on yleinen taktiikka kriitikoiltani, kun kunnon kritiikkiä ei ole esittää. Olen ollut heidän mukaansa kommari, islam-faniklubilainen, pedofiilien puolustelija ja ties mitä.

Itse asiassa olen hyvin kriittinen muslimiväestöä (ja kaikkia muitakin) kohtaan silloin kun siihen on aihetta - esim. naisten, homojen ja lasten oikeudet. Mutta koska en leimaa koko porukkaa sen takia - toisin kuin tämän palstan vallannut rasistireppanoiden armeija - satelee suuntaani solvauksia. Otan sen kohteliaisuutena. 8)
Joo sä olet kriittinen, kylläkyllä.

AINA kun on neekerin tai kamelikuskin tekemä rikos, niin huudat että yksittäistapaus.
Linkkaa ihmeessä muutama esimerkki, kun "AINA" niin teen.

Rasistireppanat näkee ja kuulee omiaan, what else is new? :lol:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Berlin kirjoitti:quote="Moderaattorit"]Ketjusta poistettu nimimerkin Tackleberry viittaus venäläisiin homoihin. Heillä ei ollut osuutta ketjun otsikossa mainittuun rikokseen. Jos homoilu Venäjällä kiinnostaa, niin sitä varten on mahdollisesti olemassa toisentyyppisiä foorumeita. Etsi ne ja tutustu niiden antiin. Tässä ketjussa jatketaan otsikon aiheella - puolesta ja vastaan.
-NILS-
[/quote
NILS vaikuttaa vahvasti Berlinin hengenheimolaiselta (ts. butthurt), se täytyy sanoa. :lol:

Gagarinin hyvä kommentti äskettäiseen esimerkkitapaukseen:
Gagarin kirjoitti:
NILS riehui koska ketjun aihe ei ole ylinopeudet, vaan kyseessä on edelleen otsikon mukainen aihe. Loput postaukset poistettu. Perustakaa päiväsakko- ja ylinopeusketju jos ne asiat kiinnostavat.
-NILS-
Siis VÄÄRÄT rikesakkotiedot saavat jäädä ketjuun, mutta niiden oikaisu, eli OIKEAT rikesakkotiedot poistetaan. No, miksei näinkin...
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Tackleberry kirjoitti:
PoliisimestariSisu kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti: Tämä on yleinen taktiikka kriitikoiltani, kun kunnon kritiikkiä ei ole esittää. Olen ollut heidän mukaansa kommari, islam-faniklubilainen, pedofiilien puolustelija ja ties mitä.

Itse asiassa olen hyvin kriittinen muslimiväestöä (ja kaikkia muitakin) kohtaan silloin kun siihen on aihetta - esim. naisten, homojen ja lasten oikeudet. Mutta koska en leimaa koko porukkaa sen takia - toisin kuin tämän palstan vallannut rasistireppanoiden armeija - satelee suuntaani solvauksia. Otan sen kohteliaisuutena. 8)
Joo sä olet kriittinen, kylläkyllä.

AINA kun on neekerin tai kamelikuskin tekemä rikos, niin huudat että yksittäistapaus.
Linkkaa ihmeessä muutama esimerkki, kun "AINA" niin teen.

Rasistireppanat näkee ja kuulee omiaan, what else is new? :lol:
Minä olen realisti ja helvetin ylpeä siitä, että osaan olla kriittinen.

Mutta ei siinä, muslimeja ja neekereitä kun tunnut palvovan, jatka vaan.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Minä olen realisti ja helvetin ylpeä siitä, että osaan olla kriittinen.

Mutta ei siinä, muslimeja ja neekereitä kun tunnut palvovan, jatka vaan.
Ja esimerkit jäivät uupumaan, yllätys yllätys.

:cry:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

Vastaa Viestiin