Pasi vs. Sariola

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

pasi
Martin Beck
Viestit: 818
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 10:58 am

Viesti Kirjoittaja pasi »

Hessu52 kirjoitti: Sariolan tyyli on kuin suoraan lasten hiekkalaatikolta lapsen suusta, joka haluaa komentaa, vaan kun kukaan ei usko häntä, niin ainoa keino on huutaa joko äitiä apuun, tai ottaa asenne, että muut ovat tyhmiä, kun eivät viisasta usko.
Olipa osuvasti sanottu. Sariola lienee viettänyt suuren osan elämästään ympäristössä, jossa on pärjännyt 'minä olen älykäs te olette tyhmiä' -tyyppisellä asenteella.

Sariolan maininta, jonka mukaan hyvä keskustelija voisi olla myös sellainen, joka on hänen kanssaan eri mieltä, on tietenkin pelkkää hurskastelua. Hakutoiminnolla on helppo tarkistaa, että Sariolan kanssa eri mieltä olevat saavat nopeasti tyhmän, ymmärtämättömän tai vääristelijän leiman.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1498
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Viesti siirretty lautamiehiin.
*2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle
alueelle.

*17 §* Keskustelu ylläpidosta, moderoinnista ja rangaistuksista
on sallittua Lautamiehissä. Myös muille kuittailut sallitaan tässä osiossa.
Täällä sallitaan kovakin kielenkäyttö, mutta terve järki käteen.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

pasi kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti: Sariolan tyyli on kuin suoraan lasten hiekkalaatikolta lapsen suusta, joka haluaa komentaa, vaan kun kukaan ei usko häntä, niin ainoa keino on huutaa joko äitiä apuun, tai ottaa asenne, että muut ovat tyhmiä, kun eivät viisasta usko.
Olipa osuvasti sanottu. Sariola lienee viettänyt suuren osan elämästään ympäristössä, jossa on pärjännyt 'minä olen älykäs te olette tyhmiä' -tyyppisellä asenteella.

Sariolan maininta, jonka mukaan hyvä keskustelija voisi olla myös sellainen, joka on hänen kanssaan eri mieltä, on tietenkin pelkkää hurskastelua. Hakutoiminnolla on helppo tarkistaa, että Sariolan kanssa eri mieltä olevat saavat nopeasti tyhmän, ymmärtämättömän tai vääristelijän leiman.
Allekirjoitan.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

pasi kirjoitti:Hakutoiminnolla on helppo tarkistaa, että Sariolan kanssa eri mieltä olevat saavat nopeasti tyhmän, ymmärtämättömän tai vääristelijän leiman.
Raah. Lapsellista vinkumista. Jokainen tietää, että esim. minä olen Sariolan kanssa melkeinpä joka asiasta eri mieltä, kertaakaan ei olla lähdetty "tyhmä", -"sinäpäs", "älykääpiö!" -linjalle. Naurattaa ihan, kun lukee kuinka aikuisten ihmisten taso laskee lapsellisen matalalle. Verbaalisesti lahjakkaitakin ihmisiä, jotka kirjoittavat vain "tyhmä," kun voisivat kirjoittamalla napsauttaa yhdellä lauseella vastapuolen suohon. Onneksi näitä verbaalikkojakin vielä löytyy. (minä :pus: )
pasi
Martin Beck
Viestit: 818
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 10:58 am

Viesti Kirjoittaja pasi »

Loka kirjoitti:
pasi kirjoitti:Hakutoiminnolla on helppo tarkistaa, että Sariolan kanssa eri mieltä olevat saavat nopeasti tyhmän, ymmärtämättömän tai vääristelijän leiman.
Raah. Lapsellista vinkumista. Jokainen tietää, että esim. minä olen Sariolan kanssa melkeinpä joka asiasta eri mieltä, kertaakaan ei olla lähdetty "tyhmä", -"sinäpäs", "älykääpiö!" -linjalle.
Hyvä, että osaatte keskustella sivistyneest. Minä tosin viittasin Sariolan tähän tyyliin. Toivottavasti tästä oli apua.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Tuossa linkissähän pysyttiin aivan loistavasti asialinjalla. Nostalgiaa.
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

pasi kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti: Sariolan tyyli on kuin suoraan lasten hiekkalaatikolta lapsen suusta, joka haluaa komentaa, vaan kun kukaan ei usko häntä, niin ainoa keino on huutaa joko äitiä apuun, tai ottaa asenne, että muut ovat tyhmiä, kun eivät viisasta usko.
Olipa osuvasti sanottu. Sariola lienee viettänyt suuren osan elämästään ympäristössä, jossa on pärjännyt 'minä olen älykäs te olette tyhmiä' -tyyppisellä asenteella.

Sariolan maininta, jonka mukaan hyvä keskustelija voisi olla myös sellainen, joka on hänen kanssaan eri mieltä, on tietenkin pelkkää hurskastelua. Hakutoiminnolla on helppo tarkistaa, että Sariolan kanssa eri mieltä olevat saavat nopeasti tyhmän, ymmärtämättömän tai vääristelijän leiman.
Allekirjoitan.
pasi
Martin Beck
Viestit: 818
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 10:58 am

Viesti Kirjoittaja pasi »

Loka kirjoitti:^Tuossa linkissähän pysyttiin aivan loistavasti asialinjalla. Nostalgiaa.
Tuossa linkissä oli esimerkki siitä, kuinka Sariola esittää faktana väitteen, joka saa epäilemään väitteen esittäjän tajunnan tasoa, ja näyttää aivan vilpittömästi kummastelevan, kuinka joku viitsii vängätä selvää asiaa. Toisaalla, josta en viitsi etsiä esimerkkiä, hän kummastelee muiden ymmärryksen tasoa vastaavassa tapauksessa. Asia-argumentointi on sen sijaan tyypillisesti heikkoa, yksittäisten virkkeiden esittämistä asiayhteydestä irrallaan ja asiantuntijoiden lausuntojen taivuttamista omiin uskomuksiin sopiviksi.

Kiitos kuitenkin, että kerroit tuon linkin edustavan sinun näkemystäsi aivan loistavasta asialinjasta.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Muistan kyllä hyvin tuon keskustelun, kun sen luin. Se, että Sariola kuvan perusteella diagnosoi Gussen vammoja, kertoo ainoastaan hänen mielipiteistään. Totena ei niitä eikä mitään täällä kirjoitettua kannata ottaa ja sen viksuimmat ymmärtää ilman vittuiluakin. :shock:

Mun mielestä on ihan "kiva," jos välillä puolileikillään auotaan päätä. Siinä vaiheessa kun se tehdään veren maku suussa, se ei enää huvita vaan lähinnä naurattaa. Mutta kukin tyylillään, minä omallani ja muut omallaan ja se on ihan ookoo.
Vastaa Viestiin