Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

lukutoukka kirjoitti:Jos väittää toisen valehtelevan, on pystyttävä todistamaan, mikä on sitten totta.
Kyllä minä tosiaan väitän valehtelijaksi, jos joku esittää toisesta epäedullisia väitteitä, eikä pysty mitenkään perustelemaan tai todistamaan väiteittään. Tai jos perusteluksi esittää, että joku tuntematon nettikeskustelija sanoi nettiforumilla jotain. Turhan hataralla pohjalla mennään tällöin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tutkiskelija kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Ylläpito on toivonut, että näitä ketjuun kuulumattomia asioita käsiteltäisiin Lautamiehissä mainitsemassani ketjussa. Tarkoitus ei ole sielläkään riidellä.
Äläs nyt. Itsehän sinä haluat keskustella vai miksikä tuota nimittäisi meistä keskustelijoista, ei aiheesta Madeleine. Siis miksi alat levittämään "näitä ketjuunkuulumatomia". Me ja meidän mielipiteet ei voi olla niin tähän ketjuun kuin muuhunkaan ketjuun kuuluvia aiheita.

Takaisin aiheeseen.
Ottaa näköjään koville, kun on tullut kirjoitettua hieman kackelsbergia, ja joku haluaa tietää syyn sille.
Tutkiskelija kirjoitti: Kun Metodo keksi niitä näköhavantoja Madeleinestä yhtenään.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Nytpä tulikin toooosiii kiperä paikka. Et tosiaan kirjoittanut muistikuvastasi vaan käsityksestäsi. Aika paha. [SPEKULAATIO ALKAA]Veikkaisinpa, että nykyinen käsityksesi asiasta perustuu muistikuvaan, jonka sait tv:n uutisoinnista. Ja, että nyt koko asia on muutenkin sellainen muistikuva, vaikka et itse termiä käyttänytkään.[SPEKULAATIO LOPPUU]

Niin homma ei edelleenkään ole mikään muistikuva vaan käsitys ja näin se asia ikävä kyllä on, ei se miksikään muutu vaikka itse niin kuvittelet ja jos olisit tehnyt tämän kahdenviikon aikana jotain muuta kun pitänyt sitä peukaloa perseessäsi niin pienellä googletuksella olisit jopa voinut itse päästä samaan lopputulokseen. toiset ihmiset tekevät paljon muutakin, kuin kulkevat laput silmillä ja uskovat asiat oikeiksi, kun nyt jostain syystä eivät satu jostain pitämään.
Marsalkka kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=210
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=7402

Vittu mitä homostelua palstan ylläpidolta!

Marsalkka lietsoo riitaa joka vitun paikassa sillä helvetin huonolla huumorillaan ja kun lopulta saa vastapuolen ottamaan lämpöä, niin ylläpito jakaa yksipuoliset bannit.

Tää palsta saa minun puolesta pyöriä omassa paskassaan ihan rauhassa.

Kesän jatkoja kaikille.
Noh, noh. Sain Jampasta niskalenkin ja poika joutui pienelle lomalle. Ei siinä sen kummempaa. Oma keskusteluni oli asiallista, vaikka vastapuoli joutui haitattelemaan, kun ei toistaitoisena muuhun pystynyt.
Miten keskustelusi oli asiallista? Sormiperseessä, laput silmillä omien uskomuksien julkituomienen faktoinako on asiallista? Viuttu vielä jotain saatanan niskalenkkiä voi helvetti mikä spede.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

jamppa kirjoitti:
Miten keskustelusi oli asiallista?
Kaikin puolin.
Viuttu vielä jotain saatanan niskalenkkiä voi helvetti mikä spede.
Viuttu soikoon tosiaan. Hyvältä tuntui saada mies niskalenkkiin ja vieläpä ottamaan itselleen bannin!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Damien »

jamppa kirjoitti: Viuttu vielä jotain saatanan niskalenkkiä voi helvetti mikä spede.
Harrastaisit sitä itsekin jos saisit siitä voimaa, niinkuin marski. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Menipäs sulla marski kauan ku sait sen sormen sieltä pyllystä pihalle tai vaihdoit toiseen. Muista vaihdella sormia tasaisesti niin rusketus pysyy tasaisena. Hienoa nähdä kuinka suoraselkäinen hinttiä palvova faktamies menee kurapyllyksi, kun faktat ei ole mieleisiä. Huomaa myös hyvin kuinka laput silmillä kävelet jos hieman koittaisit edes hakea faktaa asioista niin huomaisit olleesi väärässä. Mutta eipä siinä mitään jatka samalla linjalla , kun kerran sormipyllystä leikeistä saat jotain helvetin voimaa.


Damien mitäköhän mun pitäis harrastaa? Sormien perseessäpitämistä vai mitä? ilmeisesti ammennat itsekkin tuolla sormellapyllyssä sitä voimaa, se voi olla ihan jees jos tykkää itse vaan saan voimani aivan jostain muusta.

Oletteko kenties huomannut muuten kuinka samankaltaisia urpoja olette? kummankin kirjoituksista on noin90% täyttä paskaa ja silti pidätte itseänne vitun fiksuina. Tähän sellanen hymynaama jolla on sormipyllyssä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Damien »

jamppa kirjoitti: Damien mitäköhän mun pitäis harrastaa? Sormien perseessäpitämistä vai mitä? ilmeisesti ammennat itsekkin tuolla sormellapyllyssä sitä voimaa, se voi olla ihan jees jos tykkää itse vaan saan voimani aivan jostain muusta.

Oletteko kenties huomannut muuten kuinka samankaltaisia urpoja olette? kummankin kirjoituksista on noin90% täyttä paskaa ja silti pidätte itseänne vitun fiksuina. Tähän sellanen hymynaama jolla on sormipyllyssä.
Sanoo mies joka omilla kirjoituksillaan saa banneja ja mielenkiinnon tai puuheenaiheen
kohteina on sormet rektaalissa?Huumoria hyvä ihminen.
Tähän yksi hymiö, sellainen jolla on sormi siellä, ja syvällä.
edit. ihan oikeasti, pitääkö kaikki ottaa aina niin vakavasti?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

jamppa kirjoitti: sormen sieltä pyllystä pihalle tai vaihdoit toiseen. Muista vaihdella sormia tasaisesti niin rusketus pysyy tasaisena.hinttiä palvova faktamies menee kurapyllyksi. sormipyllystä leikeistä
Kokonelsonissa on ja pysyy!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja joey »

Täältä sivusta vaatimattomasti huomautan olevani hirveän onnellinen päästessäni jälleen kerran toteamaan, että aikuisillakin miehillä köykäisten homosolvausten viljeleminen on usein samaan tapaan laajalti suosittu argumentointikeino kuin ala-asteen välitunneilla. Kyllä, sormi pyllyssä. Ai että, mahtaa iskeä tuollainen vyön alle.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re:

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Marsalkka kirjoitti:Juu. On se karmeaa, että joku ei pidä kackelsbergin levittämisestä.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Mä muuten käytin puheessani tässä taannoin sanaa kackelsberg. Kaveri kysyi, mikäs se on? No sehän on tietenkin p*****skaa 8)
Mun mielestä tällaset ketjut ja vatkaamiset on yhtä kackelsbergia 8) Isot miÄhet, ja riitelee ku kaksvuotiaat päiväkodissa kenellä on isoin tikkari :D

Joo joo...oon jo menossa.... 8) ------>
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:Isot miÄhet, ja riitelee ku kaksvuotiaat päiväkodissa kenellä on isoin tikkari :D
Valitettavsti joskus kirjoituksista on aistittavissa sekin asia, joidenkin kohdalla. :twisted:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

rosamarine kirjoitti: Mun mielestä tällaset ketjut ja vatkaamiset on yhtä kackelsbergia 8) Isot miÄhet, ja riitelee ku kaksvuotiaat päiväkodissa kenellä on isoin tikkari :D
>
En minä riitele. Otan vain välillä Jampan isälliseen kokonelsoniin, mutta en sen kummempaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Marsalkka kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Mun mielestä tällaset ketjut ja vatkaamiset on yhtä kackelsbergia 8) Isot miÄhet, ja riitelee ku kaksvuotiaat päiväkodissa kenellä on isoin tikkari :D
>
En minä riitele. Otan vain välillä Jampan isälliseen kokonelsoniin, mutta en sen kummempaa.
Heh =) *MEGAREPS* Hyvin sanottu! Mitäs tohon nyt sit enää...mittää sanomaa, voi ihme :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Marsalkka kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Mun mielestä tällaset ketjut ja vatkaamiset on yhtä kackelsbergia 8) Isot miÄhet, ja riitelee ku kaksvuotiaat päiväkodissa kenellä on isoin tikkari :D
>
En minä riitele. Otan vain välillä Jampan isälliseen kokonelsoniin, mutta en sen kummempaa.

Minä mitään homopainia kanssasi harrasta, että se siitä ja asia mistä selvisi että marskilla on sormi pepussa ja laput silmillä juontaa keskusteluketjuun "aikuisetmiehet tuhrivat" tai jotain sinne päin. marski kun ei oikein osaa itse etsiä faktoja tai jos sattuu osaamaan niin ymmärtämisessä on jotain vikaa. En koe itse ainakaan olevani mitenkään marskin fägäri leikeissä altavastaajana, eipähän kaveri vaaan suostu myöntämään olevansa väärässä olisihan se kauheaa jos meidän oma faktamies joutuisi myöntämään olleensa väärässä, kun se niitä faktoja haluaa ja kaiken tietää.

Ps. marski se homma meni siellä niin kuin sanoin ja se ei siitä miksikään muutu, homma oli syyttäjän näkemys asiasta ei poliisin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja apollo »

Marsalkka kirjoitti:En minä riitele. Otan vain välillä Jampan isälliseen kokonelsoniin, mutta en sen kummempaa.
Älä jauha paskaa, homoilut mielessä niinkuin esikuvallasakin, vitun hintti.
Vastaa Viestiin