Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

L'amourha.
Tässäpä esimerkki lukuisista vastaavista niin ei tartte pilata jonninjoutavalla löpinällä, kirjoitapa itse paremmin taustatyö muk.luk.:
https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 47#p864317
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Samaa mieltä O.A.K.

Vastaavasti voimme samaa sanoa sinustakin.Olet luova ja älykäs kirjoittaja.

Kehumisketjua voimme jatkaa.Murha.infon. huumoripalstoilta löytyy paljonkin kivoja tyyppejä, kuten mm. Gladys, Maybrick,Dr. Bergmeister, ja varsinkin Ailar ja Maija Turjukka.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Ja kun kehumaan päästään, niin herra Chikatiloa emme voi unohtaa.Oli pitkään poissa foorumilta, mutta iloksemme palasi takaisin.Löytyy sekä tietoa, että hyvää huumorintajua.Molemmat hyvin prominantteja ominaisuuksia.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Minäkin tykkään Chikatilon tavasta kirjoittaa. Ilolla luen hyvin tuotettua tekstiä, jossa älykkyyttä ja huumoria. Samalla kiitokset ja terveiset kaikille teille kivoille, ihanille, hauskoille, piristäville ja omalla tavallaan osaaville/ osuville kirjoittajille, joiden juttuja täällä on tullut seurattua ja kommentoitua jo vuosien ajan. <3
All is pretty.
- Andy Warhol
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Vilpittömät kiitokset Kuolemannaakalle, kun reagoitte asiallisesti minun nihkeähköön ja provokatyyliseen viestiini ja arvostan paljon tätä puolta teissä, kun ette lähtenyt riidan tielle ja nyt onkin sitten nöyrän kehun paikka! Toivon teiltä kuitenkin vielä hieman lisää: nimittäin sen, että huomaatte epäselvästä kirjoituksestani etten tarkoittanut niinkään mollata teitä, mutta tuossa hetkessä huvittanut toisen kirj hassu kielenkäyttö raamattuun verrattavasta hupsutinkirjasta ja jäännösenergioista laittoi kirjoittamaan nollapostini. Sitä en voi kiistää etteikö tuo huonolla maulla yökkimäni kirjoitus olisi sisältänyt sormustimillisen yöllistä ivavivahdetta - en vaan voinut itselleni mitään.

Sanat ja ehkä jonkinlainen huono vitsi siis naurattivat, ei niinkään tuo lainaamani kokonaisuus. Korostan, että etenkään ei Kuolemannaakka itse, saati hänen kirjaurakkansa, (jonka tajuan nyt olevan ihan todellisuutta) olleet kohteena. Toisaalta tiesin, että pieni härnäys pitää hänet elossa ja skarppina, mutta en ikinä tietoisesti halveksuisi tietoisesti toisen tekemää urakkaa kirjan parissa ja pahoittelen vielä, jos jäi sellainen maku!

Uskon nyt, että K-naakka kykenee saamaan tuosta vaativasta ja minulle aina sekavalle näyttäytyneestä aiheesta aikaisesti kiinnostavan kirjan. Tuo "sekavalle näyttäytyminen" johtuu osittain lukemastani poliisitoiminnasta, hivenen joistakin [mielestäni] fanaattisista kirjoittajista, jotka investoineet Ulvila-chapterin toimintaan reilulla kädellä perehtymällä surmatekoon ja yhä tasaisena velloviin jälkimaininkeihin käyttämällä varmaankin kaikkia saatavilla olleita keinoja?

Pääosin edellämainituista syistä en ole Ulvila-chapteriin perehtynyt, eikä minulla ole enää oikeastaan minkäänlaista mielipidettä surmaajasta, vaikka aikakauden lehtiä lukeneena minulla ehkä sellainen joskus olikin. Vähintä mitä voin tehdä on suhtautua tulevaan kirjaan ennakkoluulottomasti ja olenkin oiva lukijakandidaatti tulevalle kirjalle, ehkäpä nyt myös motivoitunut ja tiedonjanoinenkin?

Toivon, että tapaus Ulvila saisi kirjan myötä selkeyttä. Kokonaisuutena koko tapahuma on kuitenkin hirvittävä tragedia ja sen tajuaa myös kaltaiseni jästi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noin muuten haluan kehua hiukkasen myös jo aiemmin vuolaasti kehuttua Chikatiloa ja Morbidelli, Aizerbaidzan, ktaina ja DL pääsevät kyllä kirkkaasti kehun makuun nyt myös - jokainen hieman eri syistä. Syitä ei kenties ole tässä mahdollisuutta nyt ruotia, kun käytin kaikki kirjaimeni jo K-naakan kehumiseen ja itseni selittämiseen, eikä kauppa josta niitä saa ostettua lisää ole vielä auki.

Hupsis, meinasin unohtaa antaa lämminhenkiset kehuni ainakin minulle ennenlukematonta matskua miltei paperikoneen lailla sylkevää paccasuccoa - niissä stooreissa on vaan on sellainen, miten sen sanoisi, elämän maku! Olisi hyvin toivottavaa, ettei ucco ole hikoillut itseänsä ilmakehään kesän helteissä, mutta onneksi näin muistaakseni vastikään paccasucosta viileän vilahduksen, joten en ole oikeasti huolissani.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Kun kerran monilla alkaa olla lomat takana:
Kiitos kaikille työtään tekeville suomalaisille, olit sitten herra tai narri, maalla, merellä tai ilmassa.
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Nimimerkki "isoäiteen" näen ehdottoman sympaattisena ja miellyttävänä ihmisenä.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Nimimerkki joona.linna kuuluu ehdottomasti kiitettävimpien minfolaisten joukkoon ja myös omiin suosikkeihini.Vaikka hän kirjoitteleekin harvakseltaan, niin joonan viestit ja kyselyt ovat itselleni olleet koko ajan tärkeitä.Tuula Tikan murhatapaus tulee ihan ensimmäiseksi mieleen ja monet muutkin.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Kehuja!

Viesti Kirjoittaja garcia »

Ajattelin avata tällasen kehuja-aploodeja osion jossa jonkun sanoma tai muu, on mielestäsi aikaa saanu hyvän mielen. Tässä rannassa .rankassa maailmassa. No mä alotan:

- Paccasucco - Valtavasti tietoa, ja elämänymmärrystä.
- TiiaStiina - Anto näköjään anteeks mulle vaikka vittuilin, suuren ihmisen merkki
- Aivoriihi - Mielenkiintosta itekki jenkkikultturin "synnyttämänä" lukea hänen kommenttejan
- Aivopieru - muuten vaan fiksu
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Ohoh, kiitos! Totta on, en vihoittele sinulle.

Viestisi oli näköjään siirretty tänne, kun on jo tällainen ketju olemassa ennestään. Omasta puolestani kiitokset kaikille vilpittömille, rauhantahtoisille ja uutta näkökulmaa tuoville kirjoittajille, joista osa on jo mainittu ja osa vielä mainitsematta täällä. Ja tärkeä lisäys garcialta oli tuo hyvän mielen aikaansaaminen. :D
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

CharlesBronson. Tykkään huumoristaan.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja garcia »

Myös mä tykkään Bronsonin huumorista, en oo monestakaan asiasta samaa mueltä mut monesta olen.

Palstalta vähän poistunu ja mielenkiintonen oli/on myös Dr. Bergmeister, naisimmeinen.

Tietenkin arvostan suuresti Kuolemannaakan perehtyneisyyttä, pikkutarkkuutta, luonnetta. Mahtava tyyppi.

Myös Tracker tekee erittäin mielenkiintosia huomioita.

Onkohan täällä Suomen ajattelijoiden kerma ja esim nykyhallituksessa jotain, ee, öö,...

Myös Putsari täytyy mainita. Häntä haukutaan kovasti mutta mä kyllä diggaan hänen rajusta huumoristaan.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Minfoiltua tulee vain pikkuvälipaloina, mutta mm. seuraavat nimet houkuttelevat lukemaan vaikkei olisi ollut tarkoitus viipyä sivustolla: Dr. Lecter, Lassie, Ailar, Tiina, VoDka, Chicatilo, Tracker.

Gallupeistahan sitten löytyvät aivoriihi ja garcia ja monet heitä ennen ja heidän jälkeensä tulleet. Vanhemmista kirjoittajista minustakin on ollut kiinnostavaa lukea myös mm. Dr. Bergmeisteria, ei kai ole täysin poistunut sivuilta, eihän?

Pubissa olen pannut viime aikoina merkille Virdonin allekirjoituksineen. Käyn myös tarkistamassa että Gladys on sytyttänyt kynttilät ja mikä onkaan J.Maybrickin juomasuositus ja missä asennossa hattu on.

Viime päiviltä on ennen kaikkea jäänyt mieleen paccasucon ytimekäs tokaisu "James, vaihtaisimmeko hattuja?"
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Näistä minä pidän : Dr Lecter , Charles Bronson , Putsari, Chicatilo, Tiina ja Nislsiä unohtamatta. Näin aluksi nämä, myöhemmin lisää.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2506
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Calamity Jane kirjoitti:Näistä minä pidän : Dr Lecter , Charles Bronson , Putsari, Chicatilo, Tiina ja Nislsiä unohtamatta. Näin aluksi nämä, myöhemmin lisää.
Samaa mieltä plus On Anoi Kaa ja Lassie.

Paitsi Putsari ei kuulu todellakaan joukkoon. Pelkkää lautamiestekstiä ja sekin alle kaiken rajan. Ikinä ei yhtä ainoaa järkevää juttua. Palstan lapsellisin pelle. Ja nyt herää kysymys, onko jane pellen sadas nimimerkki? Pitääkin seurata janen juttuja, koska kukaan järkevä ei voi kehua putsaria.

Ps. Ottakaa aikaa, koska putsarilla sattuu peppuun ja avaaa uuden keskustelun minusta. Yx kaks..
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Vastaa Viestiin