Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Copy
Nikke Knakkertton
Viestit: 181
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 11:38 am

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Copy »

Jaa puhuin vai? :shock: No kuulehan sie, mie puhun ihan eri lailla kuin kirjotan :wink: Jos joskus sattuneesta syystä vielä sanoisit, että mun äänikin on samanlainen kuin broidillas, sit mä alan kirkumaan :lol:

Ainiin, mun eksä ei ole kusipää, se on oikein kultanen, mukava hemmo kun on 1000 kilsaa välissä :D
(meillä on nykyään hyvät välit)
Ai ne äänet päässäni ei ollutkaan sinun :shock: Eksät ei ole kusipäitä niin kauan kun ei näje eikä kuule niistä mitään 8)
Kakira
Sabrina Duncan
Viestit: 360
Liittynyt: To Touko 14, 2009 9:17 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Kakira »

rosamarine kirjoitti: Ainiin, mun eksä ei ole kusipää, se on oikein kultanen, mukava hemmo kun on 1000 kilsaa välissä :D
Do niin, alkoi roasamarine vähän "silottamaan" kun pääppäsessä alkoi raksuttaa että jos Copy olis sittenkin ex.. :mrgreen:
Oma exäni voisi muuten tehdä just tuollaisen tempun :lol:
Meilläkin on hyvät välit, mitä vähemmän ollaan keskinäisissä yhteyksissä. Onneksi tytöt jo niin isoja että hän soittelee heille ja kertoilee aikatauluistaan, he kun joka toinen viikonloppu isukkinsa luona ovat.
Tyttäristäkin taitaa tulla "naisen kokoisia", kun kaksi vanhempaa jo äitiään pidempiä, kuten olen tuossa aiemminkin maininnut. Ex on 182 cm.

Jo jokin vuosi sitten kun kuunneltiin tyttöjen kanssa autossa radiota ja siellä lapset kertoivat mikä on omissa vanhemmissa noloa. Kysyin tietenkin että mikäs teistä on äidissä noloa ja hetken mietittyään vanhin tokaisi: se kun oot niin lyhyt :shock:
Huh, olenhan SENTÄÄN 59,5cm 8)
ELÄ ja anna toisten elää
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Kakira kirjoitti: Huh, olenhan SENTÄÄN 59,5cm 8)
Toi on kyllä oikeesti aika vähän. Taitaa sun tyttäret olla kuitenkin oikeessa ;)
Kakira
Sabrina Duncan
Viestit: 360
Liittynyt: To Touko 14, 2009 9:17 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Kakira »

^ Kateellisten puhetta :lol: Me normaalipituiset ollaan niin herttaisia ja tuodaan esille ihmisten ritarillinen puoli. Aina kun kaupassa yritän kurotella tavaroita jotka on kauppias ilmeisesti ajatellut vain hujoppien tarvitsevan, kyllä joku varrekas pian ojentaa auttavan käden :D
Ehkä nolointa oli kun en ylettynyt "naisten hygieniatuotteissiin" ja sain hetken etsiä naismyyjää että kehtasin pyytää apua :oops: :mrgreen:
ELÄ ja anna toisten elää
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Kakira kirjoitti:SENTÄÄN 59,5cm
Tuolla 60 sentin pituudella et nyt ehkä normaalipituinen ole. Barbia pitempi kuitenkin :lol:
Kakira
Sabrina Duncan
Viestit: 360
Liittynyt: To Touko 14, 2009 9:17 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Katjushka kirjoitti:
Kakira kirjoitti:SENTÄÄN 59,5cm
Tuolla 60 sentin pituudella et nyt ehkä normaalipituinen ole. Barbia pitempi kuitenkin :lol:
No voi hitto NYT vasta huomasin että toi oli 59,5 EIKÄ 159,5, en turhaan revennyt :mrgreen:
Blondi mikä blondi, ja niin fiksusti kun katupojalle vastasin :lol: :lol: :lol:

Nyt kyllä hiljenen hetkeksi, ehkä :shock:
ELÄ ja anna toisten elää
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Minä olen kokoajan odottanut, että onko tuo nyt vain virhe vai onko Kakira oikeasti noin lyhyt :D Sitten en tosiaan olisi ihmetellyt, mikäli lapsiakin hävettää pituus 8) Onneksi tuli se metri lisää. Ethän sinä sitten mikään lyhyt ole.
Äidistä menin ohi ennenkuin täytin 18, nykyään isää hieman lyhyempi. Pikkuveli, 12-vuotias, on jo nyt äitiä ja minua pitee. Voipi olla, että menee sitten isästäkin ohi. Äireen puolelta suku on lyhyttä, isän puolella vähän pitempiä mutta eipä mitään hongankolistajia nekään.
Nanika ga tooku matteiru to
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

151cm. Ei haittaa :D lempinimiä on paljon.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

172 ilman kenkiä. Kenkien kanssa ihan helkkarin pitkä :twisted:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

komeat 171 cm! ;D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 988
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Severin A »

195 cm pipo päässä ja puukengät jalassa :mrgreen:

Ja sitten muina aikoina 186cm...
Älä oleta
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

166 senttiä on ollut pituus seiskalta lähtien. Oon ihan tyytyväinen! :D
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Onpahan random kysymys... mutta 165 cm olen itse, nykyisten kenkien kanssa pari senttiä lisää.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

158 cm eikä ole koskaan itseä haitannut pätkän vertaa, mutta monenmonia muita sitten senkin edestä. Paljon enemmän haittaa leveys :(
Vastaa Viestiin